Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat was jou fijne momentje van de dag?

+18
Snoes
ExpressoB
June
Marin
Fiwen
Guusje
Middleme
Tullow
Burn
Ooh La La!
Arwyn
Mida4you
Ibbeltje
Livine
Cheesegirl
Ugly Betty
Bisq
Minx
22 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Wat was jou fijne momentje van de dag? Empty Wat was jou fijne momentje van de dag?

Bericht  Minx ma 12 nov 2012 - 3:36

Ik ben sinds vorige week weer aan het hardlopen, heb toen een rondje van 1,8 km gemaakt en toen 1 keer gewandeld. Ik had me vandaag voorgenomen om niet te gaan wandelen en dat is gelukt. Wel een lekker gevoel want 10 minuten achter elkaar klonk voor mij al veel en heb er vandaag 12 gedaan. En ook qua snelheid viel het me heel erg mee. Ik denk elke keer dat ik een stuk langzamer loop dan ik eigenlijk doe.

Jullie nog van die fijne momentjes vandaag?
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jou fijne momentje van de dag? Empty Re: Wat was jou fijne momentje van de dag?

Bericht  Burn ma 12 nov 2012 - 3:38

Mijn 7,5 op een verslag! Waarvan ik het niet had verwacht! Very Happy

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jou fijne momentje van de dag? Empty Re: Wat was jou fijne momentje van de dag?

Bericht  Ibbeltje ma 12 nov 2012 - 3:40

Minx super!

Burn mooi cijfer!

Mijn fijn moment van de dag zijn er meerdere. Onder andere gezellig bij mijn ouders geweest en met mam naar dorp om wat mee uit te zoeken voor hun. En een reactie van een tante op mijn hardlopen. Deed mij erg goed smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jou fijne momentje van de dag? Empty Re: Wat was jou fijne momentje van de dag?

Bericht  Bisq ma 12 nov 2012 - 4:15

Leuk dames.

Mijn fijne momentje van de dag was dat ik begin van de middag alvast gehaktballen heb gemaakt voor mijn broertjes en dat ik tot de conclusie kwam dat ze heerlijk zijn!
Bisq
Bisq
Prater
Prater

Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jou fijne momentje van de dag? Empty Re: Wat was jou fijne momentje van de dag?

Bericht  Guusje ma 12 nov 2012 - 4:17

Dat ik een complimentje kreeg van m'n collega over m'n eerste geschreven interview in de krant smile
Guusje
Guusje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 347
Punten : 386
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jou fijne momentje van de dag? Empty Re: Wat was jou fijne momentje van de dag?

Bericht  Suus ma 12 nov 2012 - 4:22

Dat ik een heerlijke wandeling heb gemaakt met dit mooie weer en ondertussen ook nog het glas heb weggebracht (was weer een hele verzameling) en boodschappen heb gedaan voor de hele week voor 15 euro. Wat een ruimte nu weer op het aanrecht Very Happy
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jou fijne momentje van de dag? Empty Re: Wat was jou fijne momentje van de dag?

Bericht  Ugly Betty ma 12 nov 2012 - 4:24

Goed bezig hardloopsters Wat was jou fijne momentje van de dag? 561177
Mijn fijne momentje was de eerste echte glimlach van mijn zoon vandaag I love you
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jou fijne momentje van de dag? Empty Re: Wat was jou fijne momentje van de dag?

Bericht  Cheesegirl ma 12 nov 2012 - 4:24

Mijn fijne momentje vandaag was lekker een maandagochtend + middag samen met mijn vriend vrij! Dus geen wekker en samen even heerlijk uitgeslapen. Very Happy
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jou fijne momentje van de dag? Empty Re: Wat was jou fijne momentje van de dag?

Bericht  Tullow ma 12 nov 2012 - 4:30

Dat ik mijn €100,- terug krijg van de Ikea!
Ik was afgelopen zaterdag bij de Ikea en heb afgerekend bij de zelfscan, en thuis kwam ik erachter dat ik 1 product per ongeluk 2x gescand had. Vanmiddag de klantenservice gebeld, en zij hebben met het filiaal gebeld en het filiaal heeft weer de voorraad gecheckt, en dat klopte met mijn verhaal. Dus ik mag morgen mijn €100 komen ophalen! Wat was jou fijne momentje van de dag? 281626781
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jou fijne momentje van de dag? Empty Re: Wat was jou fijne momentje van de dag?

Bericht  Ibbeltje ma 12 nov 2012 - 4:30

Suus schreef:Dat ik een heerlijke wandeling heb gemaakt met dit mooie weer en ondertussen ook nog het glas heb weggebracht (was weer een hele verzameling) en boodschappen heb gedaan voor de hele week voor 15 euro. Wat een ruimte nu weer op het aanrecht Very Happy

Hoe doe je dat voor 15 euro voor een week???
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jou fijne momentje van de dag? Empty Re: Wat was jou fijne momentje van de dag?

Bericht  Suus ma 12 nov 2012 - 4:32

Ibbeltje schreef:
Suus schreef:Dat ik een heerlijke wandeling heb gemaakt met dit mooie weer en ondertussen ook nog het glas heb weggebracht (was weer een hele verzameling) en boodschappen heb gedaan voor de hele week voor 15 euro. Wat een ruimte nu weer op het aanrecht Very Happy

Hoe doe je dat voor 15 euro voor een week???

Haha, ik heb nog wat dingen in de vriezer liggen en ik eet twee dagen niet thuis Wink
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jou fijne momentje van de dag? Empty Re: Wat was jou fijne momentje van de dag?

Bericht  Ooh La La! ma 12 nov 2012 - 4:34

Mijn fijnste momentje van vandaag was dat mijn baas zei dat ik donderdag m'n laatste werkdag al kon hebben i.p.v. volgende week vrijdag! :cheering:

Laatste loodjes zijn zooooooooo zwaar!

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jou fijne momentje van de dag? Empty Re: Wat was jou fijne momentje van de dag?

Bericht  Gast ma 12 nov 2012 - 4:35

Dat mijn baas aangaf erg blij met mij te zijn en me direct aansluitend een loonsverhoging aanbood Wat was jou fijne momentje van de dag? 281626781

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jou fijne momentje van de dag? Empty Re: Wat was jou fijne momentje van de dag?

Bericht  Livine ma 12 nov 2012 - 4:36

Ik had vandaag een heel fijn momentje op de nieuwe bank in ons nieuwe huisje. Ik lag lekker in de hoek met een boel kussens om mij heen, te genieten van het uitzicht en van de zon.
Livine
Livine
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 183
Punten : 206
Registratiedatum : 03-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jou fijne momentje van de dag? Empty Re: Wat was jou fijne momentje van de dag?

Bericht  ExpressoB ma 12 nov 2012 - 4:41

Minneke schreef:Dat mijn baas aangaf erg blij met mij te zijn en me direct aansluitend een loonsverhoging aanbood Wat was jou fijne momentje van de dag? 281626781

:cheering: daar word je dan zeker blij van, kan ik mij goed voorstellen
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jou fijne momentje van de dag? Empty Re: Wat was jou fijne momentje van de dag?

Bericht  Burn ma 12 nov 2012 - 4:42

Tullow, altijd leuk die € 100,-
Minneke, Top man! Loonsverhoging!
Livine & Cheesegirl, klinkt heerlijk!
Oohlala, heb je een nieuwe baan?
Ugly Betty, aaaah:heart:
Suus, goed bezig!
Guusje, Goed gedaan!
Bisq, gehaktballen! LEKKER!
Ibbeltje, goed bezig!
Minx, Trots op je!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jou fijne momentje van de dag? Empty Re: Wat was jou fijne momentje van de dag?

Bericht  ExpressoB ma 12 nov 2012 - 4:44

Tullow schreef:Dat ik mijn €100,- terug krijg van de Ikea!
Ik was afgelopen zaterdag bij de Ikea en heb afgerekend bij de zelfscan, en thuis kwam ik erachter dat ik 1 product per ongeluk 2x gescand had. Vanmiddag de klantenservice gebeld, en zij hebben met het filiaal gebeld en het filiaal heeft weer de voorraad gecheckt, en dat klopte met mijn verhaal. Dus ik mag morgen mijn €100 komen ophalen! Wat was jou fijne momentje van de dag? 281626781

Lijkt mij wel ja! kost je wel weer extra om naar de ikea te rijden(geen idee hoever je ervandaan woont).
Ik neem ook vaak wel een bonnetje bij het boodschappen doen, dan kijk ik hem even na (met name AH, bonus en 35korting eraf is gegaan) of andere acties.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jou fijne momentje van de dag? Empty Re: Wat was jou fijne momentje van de dag?

Bericht  Ibbeltje ma 12 nov 2012 - 4:44

Suus schreef:
Ibbeltje schreef:
Suus schreef:Dat ik een heerlijke wandeling heb gemaakt met dit mooie weer en ondertussen ook nog het glas heb weggebracht (was weer een hele verzameling) en boodschappen heb gedaan voor de hele week voor 15 euro. Wat een ruimte nu weer op het aanrecht Very Happy

Hoe doe je dat voor 15 euro voor een week???

Haha, ik heb nog wat dingen in de vriezer liggen en ik eet twee dagen niet thuis Wink


ooow kijk dat scheelt Very Happy Ik dacht even wat tips op te doen Very Happy O en het glas moet ik ook nog wegbrengen bedenk ik mij nu. Ik verzamel het ook veel te lang voor het weg gaat Wink

burn> dank je!
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jou fijne momentje van de dag? Empty Re: Wat was jou fijne momentje van de dag?

Bericht  ExpressoB ma 12 nov 2012 - 4:45

Burn schreef:Tullow, altijd leuk die € 100,-

hoezo, is het is haar eigen geld wat ze teveel had uitgegeven dus geen extraatje he
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jou fijne momentje van de dag? Empty Re: Wat was jou fijne momentje van de dag?

Bericht  Mida4you ma 12 nov 2012 - 4:45

Mijn man en ik zijn vandaag weer gekomen van een weekendje Texel en we gingen Z. ophalen bij mijn ouders. Ze lag te slapen en ik ging haar wakker maken en ze was heeeelemaaaal blij om mij te zien en gaf me een dikke tuffel en een tus. Zo lieff I love you
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jou fijne momentje van de dag? Empty Re: Wat was jou fijne momentje van de dag?

Bericht  Burn ma 12 nov 2012 - 4:46

ExpressoB schreef:
Burn schreef:Tullow, altijd leuk die € 100,-

hoezo, is het is haar eigen geld wat ze teveel had uitgegeven dus geen extraatje he
Klopt, maar het had ook kunnen gebeuren dat ze het niet terug had gekregen..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jou fijne momentje van de dag? Empty Re: Wat was jou fijne momentje van de dag?

Bericht  Arwyn ma 12 nov 2012 - 4:46

Dat ik om half4 van het werk kon, terwijl ik verwacht had dat het (veel) later zou worden smile
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jou fijne momentje van de dag? Empty Re: Wat was jou fijne momentje van de dag?

Bericht  ExpressoB ma 12 nov 2012 - 4:48

Burn schreef:
ExpressoB schreef:
Burn schreef:Tullow, altijd leuk die € 100,-

hoezo, is het is haar eigen geld wat ze teveel had uitgegeven dus geen extraatje he
Klopt, maar het had ook kunnen gebeuren dat ze het niet terug had gekregen..

ik vatte jouw reactie anders op..
nou als dat zo was had ik ikea aangeklaagd haha voortaan na boodschappen doen gelijk op je bonnetje kijken, kun je altijd terug lopen naar de klantenservice.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jou fijne momentje van de dag? Empty Re: Wat was jou fijne momentje van de dag?

Bericht  Ooh La La! ma 12 nov 2012 - 4:48

Burn schreef:
Oohlala, heb je een nieuwe baan?

Nee heb nog geen nieuwe baan.
Komende maand is m'n vakantie (had nog heel veel vakantiedagen) en daarna krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis. Daar ga ik dan fulltime klussen en ondertussen zoeken naar wat anders.


Laatst aangepast door Ooh La La! op ma 12 nov 2012 - 4:49; in totaal 1 keer bewerkt

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jou fijne momentje van de dag? Empty Re: Wat was jou fijne momentje van de dag?

Bericht  Burn ma 12 nov 2012 - 4:48

Arwyn schreef:Dat ik om half4 van het werk kon, terwijl ik verwacht had dat het (veel) later zou worden smile
En een dubbelgevoel, dat ik je schoenen hier niet kon vinden! :P

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jou fijne momentje van de dag? Empty Re: Wat was jou fijne momentje van de dag?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum