Wat was jou fijne momentje van de dag?
+18
Snoes
ExpressoB
June
Marin
Fiwen
Guusje
Middleme
Tullow
Burn
Ooh La La!
Arwyn
Mida4you
Ibbeltje
Livine
Cheesegirl
Ugly Betty
Bisq
Minx
22 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Wat was jou fijne momentje van de dag?
Ik ben sinds vorige week weer aan het hardlopen, heb toen een rondje van 1,8 km gemaakt en toen 1 keer gewandeld. Ik had me vandaag voorgenomen om niet te gaan wandelen en dat is gelukt. Wel een lekker gevoel want 10 minuten achter elkaar klonk voor mij al veel en heb er vandaag 12 gedaan. En ook qua snelheid viel het me heel erg mee. Ik denk elke keer dat ik een stuk langzamer loop dan ik eigenlijk doe.
Jullie nog van die fijne momentjes vandaag?
Jullie nog van die fijne momentjes vandaag?
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Wat was jou fijne momentje van de dag?
Mijn 7,5 op een verslag! Waarvan ik het niet had verwacht!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Minx super!
Burn mooi cijfer!
Mijn fijn moment van de dag zijn er meerdere. Onder andere gezellig bij mijn ouders geweest en met mam naar dorp om wat mee uit te zoeken voor hun. En een reactie van een tante op mijn hardlopen. Deed mij erg goed
Burn mooi cijfer!
Mijn fijn moment van de dag zijn er meerdere. Onder andere gezellig bij mijn ouders geweest en met mam naar dorp om wat mee uit te zoeken voor hun. En een reactie van een tante op mijn hardlopen. Deed mij erg goed
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Leuk dames.
Mijn fijne momentje van de dag was dat ik begin van de middag alvast gehaktballen heb gemaakt voor mijn broertjes en dat ik tot de conclusie kwam dat ze heerlijk zijn!
Mijn fijne momentje van de dag was dat ik begin van de middag alvast gehaktballen heb gemaakt voor mijn broertjes en dat ik tot de conclusie kwam dat ze heerlijk zijn!
Bisq- Prater
- Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12
Dat ik een complimentje kreeg van m'n collega over m'n eerste geschreven interview in de krant
Guusje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 347
Punten : 386
Registratiedatum : 23-03-11
Dat ik een heerlijke wandeling heb gemaakt met dit mooie weer en ondertussen ook nog het glas heb weggebracht (was weer een hele verzameling) en boodschappen heb gedaan voor de hele week voor 15 euro. Wat een ruimte nu weer op het aanrecht
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Goed bezig hardloopsters
Mijn fijne momentje was de eerste echte glimlach van mijn zoon vandaag
Mijn fijne momentje was de eerste echte glimlach van mijn zoon vandaag
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Mijn fijne momentje vandaag was lekker een maandagochtend + middag samen met mijn vriend vrij! Dus geen wekker en samen even heerlijk uitgeslapen.
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Dat ik mijn €100,- terug krijg van de Ikea!
Ik was afgelopen zaterdag bij de Ikea en heb afgerekend bij de zelfscan, en thuis kwam ik erachter dat ik 1 product per ongeluk 2x gescand had. Vanmiddag de klantenservice gebeld, en zij hebben met het filiaal gebeld en het filiaal heeft weer de voorraad gecheckt, en dat klopte met mijn verhaal. Dus ik mag morgen mijn €100 komen ophalen!
Ik was afgelopen zaterdag bij de Ikea en heb afgerekend bij de zelfscan, en thuis kwam ik erachter dat ik 1 product per ongeluk 2x gescand had. Vanmiddag de klantenservice gebeld, en zij hebben met het filiaal gebeld en het filiaal heeft weer de voorraad gecheckt, en dat klopte met mijn verhaal. Dus ik mag morgen mijn €100 komen ophalen!
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Suus schreef:Dat ik een heerlijke wandeling heb gemaakt met dit mooie weer en ondertussen ook nog het glas heb weggebracht (was weer een hele verzameling) en boodschappen heb gedaan voor de hele week voor 15 euro. Wat een ruimte nu weer op het aanrecht
Hoe doe je dat voor 15 euro voor een week???
Ibbeltje schreef:Suus schreef:Dat ik een heerlijke wandeling heb gemaakt met dit mooie weer en ondertussen ook nog het glas heb weggebracht (was weer een hele verzameling) en boodschappen heb gedaan voor de hele week voor 15 euro. Wat een ruimte nu weer op het aanrecht
Haha, ik heb nog wat dingen in de vriezer liggen en ik eet twee dagen niet thuis
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Mijn fijnste momentje van vandaag was dat mijn baas zei dat ik donderdag m'n laatste werkdag al kon hebben i.p.v. volgende week vrijdag!
Laatste loodjes zijn zooooooooo zwaar!
Laatste loodjes zijn zooooooooo zwaar!
Ooh La La!- Prater
- Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11
Dat mijn baas aangaf erg blij met mij te zijn en me direct aansluitend een loonsverhoging aanbood
Gast- Gast
Ik had vandaag een heel fijn momentje op de nieuwe bank in ons nieuwe huisje. Ik lag lekker in de hoek met een boel kussens om mij heen, te genieten van het uitzicht en van de zon.
Livine- Fluisteraar
- Aantal berichten : 183
Punten : 206
Registratiedatum : 03-11-12
Minneke schreef:Dat mijn baas aangaf erg blij met mij te zijn en me direct aansluitend een loonsverhoging aanbood
daar word je dan zeker blij van, kan ik mij goed voorstellen
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Tullow, altijd leuk die € 100,-
Minneke, Top man! Loonsverhoging!
Livine & Cheesegirl, klinkt heerlijk!
Oohlala, heb je een nieuwe baan?
Ugly Betty, aaaah:heart:
Suus, goed bezig!
Guusje, Goed gedaan!
Bisq, gehaktballen! LEKKER!
Ibbeltje, goed bezig!
Minx, Trots op je!
Minneke, Top man! Loonsverhoging!
Livine & Cheesegirl, klinkt heerlijk!
Ugly Betty, aaaah:heart:
Suus, goed bezig!
Guusje, Goed gedaan!
Bisq, gehaktballen! LEKKER!
Ibbeltje, goed bezig!
Minx, Trots op je!
Burn- Lady Post-a-lot
Tullow schreef:Dat ik mijn €100,- terug krijg van de Ikea!
Lijkt mij wel ja! kost je wel weer extra om naar de ikea te rijden(geen idee hoever je ervandaan woont).
Ik neem ook vaak wel een bonnetje bij het boodschappen doen, dan kijk ik hem even na (met name AH, bonus en 35korting eraf is gegaan) of andere acties.
Suus schreef:Ibbeltje schreef:Suus schreef:Dat ik een heerlijke wandeling heb gemaakt met dit mooie weer en ondertussen ook nog het glas heb weggebracht (was weer een hele verzameling) en boodschappen heb gedaan voor de hele week voor 15 euro. Wat een ruimte nu weer op het aanrecht
Haha, ik heb nog wat dingen in de vriezer liggen en ik eet twee dagen niet thuis
ooow kijk dat scheelt Ik dacht even wat tips op te doen O en het glas moet ik ook nog wegbrengen bedenk ik mij nu. Ik verzamel het ook veel te lang voor het weg gaat
burn> dank je!
Burn schreef:Tullow, altijd leuk die € 100,-
hoezo, is het is haar eigen geld wat ze teveel had uitgegeven dus geen extraatje he
Mijn man en ik zijn vandaag weer gekomen van een weekendje Texel en we gingen Z. ophalen bij mijn ouders. Ze lag te slapen en ik ging haar wakker maken en ze was heeeelemaaaal blij om mij te zien en gaf me een dikke tuffel en een tus. Zo lieff
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Klopt, maar het had ook kunnen gebeuren dat ze het niet terug had gekregen..ExpressoB schreef:Burn schreef:Tullow, altijd leuk die € 100,-
hoezo, is het is haar eigen geld wat ze teveel had uitgegeven dus geen extraatje he
Burn- Lady Post-a-lot
Dat ik om half4 van het werk kon, terwijl ik verwacht had dat het (veel) later zou worden
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Burn schreef:Klopt, maar het had ook kunnen gebeuren dat ze het niet terug had gekregen..ExpressoB schreef:Burn schreef:Tullow, altijd leuk die € 100,-
ik vatte jouw reactie anders op..
nou als dat zo was had ik ikea aangeklaagd haha voortaan na boodschappen doen gelijk op je bonnetje kijken, kun je altijd terug lopen naar de klantenservice.
Burn schreef:
Nee heb nog geen nieuwe baan.
Komende maand is m'n vakantie (had nog heel veel vakantiedagen) en daarna krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis. Daar ga ik dan fulltime klussen en ondertussen zoeken naar wat anders.
Laatst aangepast door Ooh La La! op ma 12 nov 2012 - 4:49; in totaal 1 keer bewerkt
Ooh La La!- Prater
- Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11
En een dubbelgevoel, dat ik je schoenen hier niet kon vinden!Arwyn schreef:Dat ik om half4 van het werk kon, terwijl ik verwacht had dat het (veel) later zou worden
Burn- Lady Post-a-lot
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Stress!! - momentje!
» Whahaha stom momentje!
» Momentje van trots :)
» Baal-momentje van vandaag. Roept u maar!
» Trots momentje!
» Whahaha stom momentje!
» Momentje van trots :)
» Baal-momentje van vandaag. Roept u maar!
» Trots momentje!
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: