Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het mooiste moment uit je leven?

+31
Bruintje Beer
RYW
nina
Filoria
Minniemeisje
Burn
bolus26
Mamsie
Sterre
Antibes
Susan
Printje
JD
Happydobby
L!ND@
kwak
Tazz
Buddha88
Qiara
Mel
Pien
Tania
ProudMom
Muppetje
SuperGrover
Bet Weter
Sugarfall
Jeanette
Ugly Betty
Error
Rush
35 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Het mooiste moment uit je leven? - Pagina 3 Empty Re: Het mooiste moment uit je leven?

Bericht  bolus26 do 4 aug 2011 - 9:53

mijn reis alleen door Ghana
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het mooiste moment uit je leven? - Pagina 3 Empty Re: Het mooiste moment uit je leven?

Bericht  Burn do 4 aug 2011 - 10:54

Dat was op een jubileumfeest van de korfbalvereniging..
Hier heb ik een hele poos van de avond met papa staan dansen.. En op dat momet besefte ik me dat heel erg goed!

En eigelijk alle dierbare momenten met papa. De openingsdans met mama op het feest van hun. En het moment dat hij danste met zijn levensredder! (De vrouw die papa heeft gereanimeerd..)

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Het mooiste moment uit je leven? - Pagina 3 Empty Re: Het mooiste moment uit je leven?

Bericht  Gast do 4 aug 2011 - 20:58

Bij mij is dat duidelijk als ik op reis ben en het gevoel heb dat ik alles kan doen wat ik maar wil.

Zo had ik op Curacao een hoekje in ons grote balkon en elke avond ging ik daar even staan in de wind en keek ik van een berg uit over het eiland.. Ik kan me die wind nog zo voor de geest halen, die ging door mijn haar en ik stond daar gewoon intens te genieten :P

Hetzelfde had ik bij mijn andere vakantie op de Malediven, dan ging ik 's avonds alleen op een strandstoeltje liggen op een verlaten strandje naar de sterren kijken.. En ik bleef maar vallende sterren zien, dat was zo speciaal.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het mooiste moment uit je leven? - Pagina 3 Empty Re: Het mooiste moment uit je leven?

Bericht  Minniemeisje do 4 aug 2011 - 21:03

De geboorte van mijn dochter!

Minniemeisje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 100
Punten : 124
Registratiedatum : 03-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het mooiste moment uit je leven? - Pagina 3 Empty Re: Het mooiste moment uit je leven?

Bericht  Bet Weter do 4 aug 2011 - 22:02

Antibes schreef:
*Marietje* schreef: Embarassed wat erg.... ik kan gewoon niets bedenken.... Embarassed

dan maar iets waar ik in de toekomst op hoop... hopelijk mag ik ooit trouwen en kindjes krijgen, en ik gok zomaar dat dat de mooiste momenten van mijn leven worden!smile

Ik ook niet hoor, geen topprestaties en geen grote gebeurtenissen qua geboortes, liefde, huwelijk etc.. Dus tja, dan springt er niet echt iets tussenuit!
Alsof dat de enige momenten zijn waarop je een groot geluk kan ervaren?

Bet Weter
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 351
Punten : 372
Registratiedatum : 21-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het mooiste moment uit je leven? - Pagina 3 Empty Re: Het mooiste moment uit je leven?

Bericht  Filoria do 4 aug 2011 - 22:15

Zero schreef:De ontmoeting met mijn biologische ouders.

Maar ik denk dat dat moment nog wordt overschaduwd zodra mijn ouders ze ook ontmoeten.
Wauw wat heftig voor jou. Wanneer is die eerste ontmoeting geweest? En waar komen je biologische ouders vandaan?
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Het mooiste moment uit je leven? - Pagina 3 Empty Re: Het mooiste moment uit je leven?

Bericht  nina do 4 aug 2011 - 22:24

Sterre schreef:
Bet Weter schreef:Eén moment dat in me opkomt is toen ik mijn eerste lange reis alleen maakte toen ik 18 was. Ik was toen allemaal moeilijke dingen tegengekomen die dag, maar was toch doorgegaan en had heel wat voor mezelf overwonnen. Toen zat ik alleen in een smerig busje tussen allemaal mensen die ik niet kende en ik dacht: Ik heb altijd mezelf nog. Ik kan mijn eigen beste vriendin zijn en een goede tijd met mezelf doorbrengen. Dat was zo waardevol voor mij op dat moment. Ik kreeg een extreem geluksgevoel en heb het altijd onthouden. Wat mij ook gaat gebeuren, wie er ook dood zullen gaan of bij me wegvallen: Ik heb altijd mezelf nog.

Voor mij is dit meer waardevol dan trouwen bijvoorbeeld.

Dit gevoel ken ik ook en heb ik meerdere keren ervaren: toen ik in de trein zat toen ik 18 was naar mijn studentenkamer die ik zelf had gefikst, op naar zelfstandigheid en naar vrijheid. Ik herinner het me nog heel goed! En toen ik voor het eerst alleen op reis ging en in het vliegtuig zat: ik voelde me zoo gelukkig, tevreden met mezelf en mijn leven en mijn kracht op dat moment.

Verder zijn er meer mooie momenten waarop ik extreem gelukkig was of trots, maar dat zijn meer periodes dan echte 'momenten'.
Dit had ik ook!! Ik ben toen ik 8 was van Australië naar Nederland verhuisd. En wilde altijd al een keer terug. Van mijn ouders mocht ik als ik 18 was (toen vond ik het heel flauw dat ik niet eerder mocht). Dus ik was twee weken 18 en toen ging ik.... Ik weet nog goed dat ik in Londen op het vliegtuig stapte en voor het eerst weer een Australisch accent hoorde, dat ik al helemaal blij werd smile

Maar ik vond het gevoel toen ik terug ging nog veel sterker.. Wow, dacht ik.. Nu kan ik ALLES! Ik ben 18,5 en ben de hele wereld in mijn eentje over gereisd. Kom maar op met de uitdagingen (ik begon met studeren).. Dat gevoel was EUFORISCH! En als ik het moeilijk had of zenuwachtig voor iets was, bedacht ik altijd.. MAAR: Ik ben naar Australië geweest in mijn eentje, dat was veel enger smile
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Het mooiste moment uit je leven? - Pagina 3 Empty Re: Het mooiste moment uit je leven?

Bericht  RYW vr 5 aug 2011 - 0:11

Natuurlijk de standaard dingen namelijk de geboortes van mijn zoons. Die jongens betekenen vanaf seconde één alles voor me.

Maar ook het moment dat ik in mijn autootje zat, een oud barrel van jewelste, met toen alleen nog mijn oudste zoon. De zon scheen, er was een leuk muziekje op de radio, ik was nog maar 22 en ik dacht ineens: als ik morgen dood ben ik heb dit moment toch maar mooi meegemaakt.

Of toen ik was afgestudeerd. Zoveel mensen studeren zovaak af, maar ik heb het gedaan terwijl ik net gescheiden was, een fulltime baan had en voor twee kinderen zorgde. Mijn ex had alsmaar tegen mij gezegd: je kan het niet alleen. En niet alleen kon ik wél helemaal alleen het huishouden draaiende houden, ik kon ook nog eens op eigen kracht een diploma halen waar hij nooit bij in de buurt geweest is. Men, ik voelde me echt de koningin.

En toen ik mijn huisje net had gekocht. Het was een hoop ouwe stenen, maar het was wel MIJN hoop ouwe stenen. En het is nu echt super opgeknapt en we zijn er zo gelukkig in!

RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het mooiste moment uit je leven? - Pagina 3 Empty Re: Het mooiste moment uit je leven?

Bericht  Bruintje Beer vr 5 aug 2011 - 7:36

Mijn trouwdag en de geboorte van de kids.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het mooiste moment uit je leven? - Pagina 3 Empty Re: Het mooiste moment uit je leven?

Bericht  Lavendel vr 5 aug 2011 - 7:40

Mijn hele leven tot nu toe is mooi geweest. Heerlijke dagen met vrienden en familie,de reizen die ik gemaakt heb, mijn eerste dagen als student, allemaal herinneringswaardige gebeurtenissen maar er is nog geen overweldigende gebeurtenis die ik kan aanwijzen als DE gebeurtenis of DE dag. Dat zal hopelijk ooit komen mocht ik gaan trouwen of kinderen krijgen.


Laatst aangepast door Lavendel op vr 5 aug 2011 - 7:56; in totaal 1 keer bewerkt
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het mooiste moment uit je leven? - Pagina 3 Empty Re: Het mooiste moment uit je leven?

Bericht  PluDan vr 5 aug 2011 - 7:51

*Marietje* schreef:
Antibes schreef:
*Marietje* schreef: Embarassed wat erg.... ik kan gewoon niets bedenken.... Embarassed

dan maar iets waar ik in de toekomst op hoop... hopelijk mag ik ooit trouwen en kindjes krijgen, en ik gok zomaar dat dat de mooiste momenten van mijn leven worden!smile

Ik ook niet hoor, geen topprestaties en geen grote gebeurtenissen qua geboortes, liefde, huwelijk etc.. Dus tja, dan springt er niet echt iets tussenuit!

poeh gelukkig, was al bang dat ik een extraam saai leven had haha!


Ik heb er een tijdje over nagedacht, maar ik kan toch echt niks bedenken wat er echt bovenuit springt.
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het mooiste moment uit je leven? - Pagina 3 Empty Re: Het mooiste moment uit je leven?

Bericht  TGR vr 5 aug 2011 - 8:04

Ik maak iedere keer weer mooie/bijzondere dingen mee. Ik laat ze alleen liever niet afhangen van anderen.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het mooiste moment uit je leven? - Pagina 3 Empty Re: Het mooiste moment uit je leven?

Bericht  Gast vr 5 aug 2011 - 8:05

Er zijn meer mooie momenten in mijn leven. Maar degene die als nummer 1 in mijn hoofd schiet is de nacht met mijn ex. Toen we elkaar, na 2 jaar, opnieuw hadden gevonden. Het was gewoon zo romantisch, zo lief etc. En ook al vraag ik me achteraf af of hij dat ook niet heeft gelogen, het was toch het mooiste moment uit mijn leven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het mooiste moment uit je leven? - Pagina 3 Empty Re: Het mooiste moment uit je leven?

Bericht  Alias vr 5 aug 2011 - 22:17

Vandaag! Omdat ik vandaag jarig ben en 25 word en ik het voor het eerst sinds lange tijd niet erg vind om een jaar ouder te worden.

Dat komt doordat ik het afgelopen jaar het uit heb gemaakt met mijn ex die mij erg benauwde en ik me nu zo heerlijk vrij voel. Daarnaast ben ik sinds kort gestopt met mijn bijbaan (naast mijn hoofdbaan) die veel te veel energie kostte en te weinig opleverde, nu heb ik het gevoel dat ik 's avonds echt vrij ben Very Happy en ik kan de hele dag genieten van het idee oooh vanavond ben ik vrij en kan ik gaan doen wat ik zelf wil.
Ik heb heel veel geleerd het afgelopen jaar en begrijp veel dingen die zijn gebeurd nu veel beter waardoor ik het een plekje kan geven. Ik vind het heel leuk om naar feesten te gaan en dat is voor het eerst het laatste halfjaar ook echt een beetje van de grond gekomen en er liggen nog een hoop leuke feestjes in het verschiet waar ik nu al weer naar uitkijk. Ik ben sinds kort bevriend met twee mensen die ik nog maar pas ken, met wie het heel goed klikt, we samen hele leuke dingen doen en van wie ik heel veel energie krijg en zij gelukkig ook van mij.

Ik heb sinds een paar maanden vooral regelmatig echte "geniet momentjes" om de kleinste dingen en heb het gevoel dat ik nu eindelijk echt beleef wat ik doe of mee maak. Ik ben heel vaak vrolijk en kan gelukkig weer vaak lachen. Een tijd lang heb ik een soort writersblock gehad, maar nu schrijf ik weer regelmatig wat en dat doet me ook enorm goed en ik durf steeds beter mijn emoties te uiten.

Een aantal jaar geleden ben ik bij een psycholoog geweest omdat ik mij heel erg afsloot, moeilijk keuzes durfde te maken en ik mij niet gelukkig voelde. De laatste tijd realiseer ik me vaak dat ik dat doel heb bereikt, ik voel me nu echt gelukkig bounce .

Vandaag komen de mensen om wie ik geef hier om mijn verjaardag te vieren en ik zie uit naar het feesten met hen vanavond, heb er heel veel zin in en ben zo blij dat ik nu het leven leef dat ik altijd al heb gewild.

Het is een hele lap tekst geworden zie ik haha het mag duidelijk zijn: ik ben blij Very Happy .
Alias
Alias
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Het mooiste moment uit je leven? - Pagina 3 Empty Re: Het mooiste moment uit je leven?

Bericht  Gast za 6 aug 2011 - 5:42

Ik kan niks bedenken Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het mooiste moment uit je leven? - Pagina 3 Empty Re: Het mooiste moment uit je leven?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum