Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het mooiste moment uit je leven?

+31
Bruintje Beer
RYW
nina
Filoria
Minniemeisje
Burn
bolus26
Mamsie
Sterre
Antibes
Susan
Printje
JD
Happydobby
L!ND@
kwak
Tazz
Buddha88
Qiara
Mel
Pien
Tania
ProudMom
Muppetje
SuperGrover
Bet Weter
Sugarfall
Jeanette
Ugly Betty
Error
Rush
35 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Het mooiste moment uit je leven? - Pagina 2 Empty Re: Het mooiste moment uit je leven?

Bericht  Tania do 4 aug 2011 - 2:05

Stuiterbal schreef:De geboorte van mijn zoon. Er zijn geen woorden die beschrijven hoe mooi het was toen dat naakte lichaampje op mijn buik werd gelegd !

+1

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het mooiste moment uit je leven? - Pagina 2 Empty Re: Het mooiste moment uit je leven?

Bericht  Gast do 4 aug 2011 - 2:12

ProudMom schreef:
Stuiterbal schreef:De geboorte van mijn zoon. Er zijn geen woorden die beschrijven hoe mooi het was toen dat naakte lichaampje op mijn buik werd gelegd !

+1. Same here! Iets mooiers bestaat niet, volgens mij. I love you
Helemaal mee eens, er gaat dan zo ontzettend veel door je heen I love you !

Helaas duurde het moment maar kort omdat nummer 2 eruit moest en nummer 2 had een moeilijke start dus mocht ook niet langer als 2 min bij me liggen omdat hij nagekeken moest worden.

Daarna kreeg ik ze fris gewassen bij me, maar dat was toch anders...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het mooiste moment uit je leven? - Pagina 2 Empty Re: Het mooiste moment uit je leven?

Bericht  Pien do 4 aug 2011 - 2:28

Dat was het moment dat ik mijn dochter eindelijk vast kon houden zo´n 2,5 uur na de bevalling.

Toen ik bevallen was kreeg ik haar wel gelijk vast maar omdat ze vrijwel niet reageerde en heel veel vruchtwater met meconium had ingeslikt kwam het haar neusgaten uit... Ze werd dus al heel snel bij me weg genomen!

Wat ik verder een heel mooi moment vond was toen ik haar de tweede dag vast hield, ik had gewoon mn kleren nog aan, zat ze gelijk te happen richting mn tepel... Daarna dus aangelegd wat helaas niet goed lukte maar het voelde zo ontzettend intiem en vertrouwd.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het mooiste moment uit je leven? - Pagina 2 Empty Re: Het mooiste moment uit je leven?

Bericht  Mel do 4 aug 2011 - 4:16

Alex schreef:Ik heb dat dus niet ervaren en dat vind ik nog steeds heel erg. A. werd gelijk meegenomen door de kinderarts en ik kreeg haar pas na een half uur heel even bij mij. Daarna werd ze weer meegenomen, zodat ik naar de uitslaapkamer kon waar mijn hartslag etc. nog gecontroleerd werd en dáárna mocht ik pas naar beneden en mijn meisje vasthouden.

Heel herkenbaar.. Zo heb ik dat ook ervaren.. Net alsof je het eerste stuk gemist hebt..
Mel
Mel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 146
Punten : 158
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het mooiste moment uit je leven? - Pagina 2 Empty Re: Het mooiste moment uit je leven?

Bericht  Gast do 4 aug 2011 - 4:19

met kop en schouders steekt daar de geboorte van mijn dochter bovenuit! Ver daarna komt onze trouwdag en nog veel verder daarna alle andere mooie momenten

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het mooiste moment uit je leven? - Pagina 2 Empty Re: Het mooiste moment uit je leven?

Bericht  Gast do 4 aug 2011 - 5:16

Hier ook de geboorte van mijn zoon. En daar naast volgen nog heel veel andere mooie momenten smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het mooiste moment uit je leven? - Pagina 2 Empty Re: Het mooiste moment uit je leven?

Bericht  Qiara do 4 aug 2011 - 5:22

Dat wordt denk ik mijn afstuderen Very Happy
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Het mooiste moment uit je leven? - Pagina 2 Empty Re: Het mooiste moment uit je leven?

Bericht  Buddha88 do 4 aug 2011 - 6:34

Hm... goede vraag. Het hebben van mijn eigen koophuis, denk ik.
Buddha88
Buddha88
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 88
Punten : 96
Registratiedatum : 08-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het mooiste moment uit je leven? - Pagina 2 Empty Re: Het mooiste moment uit je leven?

Bericht  Tazz do 4 aug 2011 - 6:40

Waarschijnlijk heel voorspelbaar: maar dat is toch de geboorte van mijn kinderen.
Daarna het huwelijksaanzoek van mijn aanstaande smile
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het mooiste moment uit je leven? - Pagina 2 Empty Re: Het mooiste moment uit je leven?

Bericht  kwak do 4 aug 2011 - 6:51

ik dacht altijd dat mijn trouwdag de mooiste dag was van mijn leven, tot onze dochter werd geboren!
toen schoof onze trouwdag een heel stuk naar achter. dus de geboorte van onze dochter staat overduidelijk op 1!
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het mooiste moment uit je leven? - Pagina 2 Empty Re: Het mooiste moment uit je leven?

Bericht  L!ND@ do 4 aug 2011 - 6:54

Mel schreef:
Alex schreef:Ik heb dat dus niet ervaren en dat vind ik nog steeds heel erg. A. werd gelijk meegenomen door de kinderarts en ik kreeg haar pas na een half uur heel even bij mij. Daarna werd ze weer meegenomen, zodat ik naar de uitslaapkamer kon waar mijn hartslag etc. nog gecontroleerd werd en dáárna mocht ik pas naar beneden en mijn meisje vasthouden.

Heel herkenbaar.. Zo heb ik dat ook ervaren.. Net alsof je het eerste stuk gemist hebt..
+1 Ik heb haar wel vastgehouden, maar echt maar eventjes. Daarna moest ze ook mee met de kinderarts. Ze heeft klem gezeten, met de navelstreng om haar nek, huilde niet en haar huid was niet mooi roze, maar blauw/paars.....Hoop dat het een volgende keer anders mag zijn!
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het mooiste moment uit je leven? - Pagina 2 Empty Re: Het mooiste moment uit je leven?

Bericht  Happydobby do 4 aug 2011 - 7:20

Stuiterbal schreef:De geboorte van mijn zoon. Er zijn geen woorden die beschrijven hoe mooi het was toen dat naakte lichaampje op mijn buik werd gelegd !

+1, helaas een keizersnee, kreeg hem dus pas een paar minuten later te zien. Maar ook dan is het een prachtig moment.


Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het mooiste moment uit je leven? - Pagina 2 Empty Re: Het mooiste moment uit je leven?

Bericht  JD do 4 aug 2011 - 9:03

Embarassed wat erg.... ik kan gewoon niets bedenken.... Embarassed

dan maar iets waar ik in de toekomst op hoop... hopelijk mag ik ooit trouwen en kindjes krijgen, en ik gok zomaar dat dat de mooiste momenten van mijn leven worden!smile
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het mooiste moment uit je leven? - Pagina 2 Empty Re: Het mooiste moment uit je leven?

Bericht  Printje do 4 aug 2011 - 9:08

Onze trouwdag en de geboorte van onze zoon.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het mooiste moment uit je leven? - Pagina 2 Empty Re: Het mooiste moment uit je leven?

Bericht  Gast do 4 aug 2011 - 9:08

Dat ik een nationale wedstrijd in mijn tak van sport won. De bekroning op jarenlang 5 tot 9x per week trainen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het mooiste moment uit je leven? - Pagina 2 Empty Re: Het mooiste moment uit je leven?

Bericht  Gast do 4 aug 2011 - 9:11

De geboorte van mijn kinderen. Vooral achteraf eigenlijk, bij de eerste had ik het idee een beetje geleefd te worden en alsof het allemaal niet zo over mij ging, ik was wel heel blij maar het was allemaal niet zo bewust. De tweede was erg heftig maar toch kijk ik er nu wel positief op terug, op dat moment vond ik het heel erg.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het mooiste moment uit je leven? - Pagina 2 Empty Re: Het mooiste moment uit je leven?

Bericht  Susan do 4 aug 2011 - 9:24

Hier ook de geboortes van mijn kinderen, ik vond en vind het ook heel fijn om daar over te praten. Toen Ezra geboren was hebben we nog heel vaak samen over de bevalling gepraat, als Dion van zijn werk kwam liep ik hem tegemoet met Ezra in de wagen en dan gingen we boodschappen doen en een heel eind wandelen en praten. Yrsa's geboorte was veel minder gecomliceerd en dat was natuurlijk heel fijn, maar dat maakte ook dat het minder vanzelfsprekend was om erover te praten, plus dat we het daar zeker in die eerste maanden ook gewoon te druk voor hadden. Ik heb dat toen wel een beetje gemist. Heb dat ook wel een keer aangegeven en toen hebben we het er wel over gehad, maar het was toch anders.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het mooiste moment uit je leven? - Pagina 2 Empty Re: Het mooiste moment uit je leven?

Bericht  Antibes do 4 aug 2011 - 9:24

*Marietje* schreef: Embarassed wat erg.... ik kan gewoon niets bedenken.... Embarassed

dan maar iets waar ik in de toekomst op hoop... hopelijk mag ik ooit trouwen en kindjes krijgen, en ik gok zomaar dat dat de mooiste momenten van mijn leven worden!smile

Ik ook niet hoor, geen topprestaties en geen grote gebeurtenissen qua geboortes, liefde, huwelijk etc.. Dus tja, dan springt er niet echt iets tussenuit!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het mooiste moment uit je leven? - Pagina 2 Empty Re: Het mooiste moment uit je leven?

Bericht  Gast do 4 aug 2011 - 9:27

Storm schreef:Mijn mooiste moment was, ja erg cliche: de geboorte van onze zoon.

+1, nouja toen het moedergevoel eigenlijk insloeg als een bom. Dan heeft namelijk 6 weken geduurd en het moment weet ik nog goed I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het mooiste moment uit je leven? - Pagina 2 Empty Re: Het mooiste moment uit je leven?

Bericht  Susan do 4 aug 2011 - 9:27

De dag waarop ik voor het eerst met Dion zoende (en die dus het begin was van onze relatie) is trouwens ook heel bijzonder. Die hele zomer trouwens, ik liep echt op wolkjes.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het mooiste moment uit je leven? - Pagina 2 Empty Re: Het mooiste moment uit je leven?

Bericht  Gast do 4 aug 2011 - 9:33

De geboorte van mijn dochter.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het mooiste moment uit je leven? - Pagina 2 Empty Re: Het mooiste moment uit je leven?

Bericht  JD do 4 aug 2011 - 9:33

Antibes schreef:
*Marietje* schreef: Embarassed wat erg.... ik kan gewoon niets bedenken.... Embarassed

dan maar iets waar ik in de toekomst op hoop... hopelijk mag ik ooit trouwen en kindjes krijgen, en ik gok zomaar dat dat de mooiste momenten van mijn leven worden!smile

Ik ook niet hoor, geen topprestaties en geen grote gebeurtenissen qua geboortes, liefde, huwelijk etc.. Dus tja, dan springt er niet echt iets tussenuit!

poeh gelukkig, was al bang dat ik een extraam saai leven had haha!

JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het mooiste moment uit je leven? - Pagina 2 Empty Re: Het mooiste moment uit je leven?

Bericht  Antibes do 4 aug 2011 - 9:36

*Marietje* schreef:
Antibes schreef:
*Marietje* schreef: Embarassed wat erg.... ik kan gewoon niets bedenken.... Embarassed

dan maar iets waar ik in de toekomst op hoop... hopelijk mag ik ooit trouwen en kindjes krijgen, en ik gok zomaar dat dat de mooiste momenten van mijn leven worden!smile

Ik ook niet hoor, geen topprestaties en geen grote gebeurtenissen qua geboortes, liefde, huwelijk etc.. Dus tja, dan springt er niet echt iets tussenuit!

poeh gelukkig, was al bang dat ik een extraam saai leven had haha!


Dat zou best kunnen hoor, maar dan ben je in ieder geval niet alleen haha!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het mooiste moment uit je leven? - Pagina 2 Empty Re: Het mooiste moment uit je leven?

Bericht  Sterre do 4 aug 2011 - 9:47

Bet Weter schreef:Eén moment dat in me opkomt is toen ik mijn eerste lange reis alleen maakte toen ik 18 was. Ik was toen allemaal moeilijke dingen tegengekomen die dag, maar was toch doorgegaan en had heel wat voor mezelf overwonnen. Toen zat ik alleen in een smerig busje tussen allemaal mensen die ik niet kende en ik dacht: Ik heb altijd mezelf nog. Ik kan mijn eigen beste vriendin zijn en een goede tijd met mezelf doorbrengen. Dat was zo waardevol voor mij op dat moment. Ik kreeg een extreem geluksgevoel en heb het altijd onthouden. Wat mij ook gaat gebeuren, wie er ook dood zullen gaan of bij me wegvallen: Ik heb altijd mezelf nog.

Voor mij is dit meer waardevol dan trouwen bijvoorbeeld.

Dit gevoel ken ik ook en heb ik meerdere keren ervaren: toen ik in de trein zat toen ik 18 was naar mijn studentenkamer die ik zelf had gefikst, op naar zelfstandigheid en naar vrijheid. Ik herinner het me nog heel goed! En toen ik voor het eerst alleen op reis ging en in het vliegtuig zat: ik voelde me zoo gelukkig, tevreden met mezelf en mijn leven en mijn kracht op dat moment.

Verder zijn er meer mooie momenten waarop ik extreem gelukkig was of trots, maar dat zijn meer periodes dan echte 'momenten'.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het mooiste moment uit je leven? - Pagina 2 Empty Re: Het mooiste moment uit je leven?

Bericht  Mamsie do 4 aug 2011 - 9:50

Tja de geboorte van mijn eerste zoon. De andere waren ook bijzonder maar toch anders.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het mooiste moment uit je leven? - Pagina 2 Empty Re: Het mooiste moment uit je leven?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum