Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Van welke inenting had jouw kind de meeste bijwerkingen?

+4
L!ND@
Sjonno
Liadan
Nana
8 plaatsers

Ga naar beneden

Van welke inenting had jouw kind de meeste bijwerkingen? Empty Van welke inenting had jouw kind de meeste bijwerkingen?

Bericht  Gast di 2 aug 2011 - 20:23


Wij moeten straks naar het CB voor de vierde inenting van Thije. Van de vorige heeft hij flinke koorts gehad.

Nu kan ik me nog herinneren dat Fenne van één van de vaccinaties echt ontzettend ziek is geweest (bijna 41 graden koorts en totaal laveloos). Ik kan me alleen niet meer herinneren bij welke prik dat ook al weer was. Ik dacht bij de BMR (14 maanden), maar het zou ook die van 11 maanden geweest kunnen zijn.

Was er bij jullie een vaccinatie die er uitsprong qua bijwerkingen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke inenting had jouw kind de meeste bijwerkingen? Empty Re: Van welke inenting had jouw kind de meeste bijwerkingen?

Bericht  Gast di 2 aug 2011 - 20:30

de vaccinatie met 11 maanden is dezelfde vaccinatie als die met 2, 3 en 4 maanden. Als hij daar de vorige keer flink ziek van is geweest, dan bestaat de kans dat hij daar deze keer ook weer ziek van wordt. Onze dochter heeft op de prikken van 2, 3 en 4 mnd ook behoorlijk gereageerd, dus ik hou m'n hart vast voor die van 11 mnd (die doen wij later, omdat ze de vorige controle niet lekker was). Die van 14 maanden staat erom bekend dat ie vaak (heftige) bijwerkingen geeft, met name door het mazelen-vaccin. Kinderen krijgen dan een beetje de mazelen, omdat het een 'levend vaccin' is.

edit: maar er zijn natuurlijk ook genoeg kinderen die nooit bijwerkingen hebben van vaccinaties.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke inenting had jouw kind de meeste bijwerkingen? Empty Re: Van welke inenting had jouw kind de meeste bijwerkingen?

Bericht  Nana di 2 aug 2011 - 20:34

Van de BMR prik kreeg mijn zoontje 40 graden koorts, terwijl hij van de andere vaccinaties een beetje verhoging kreeg.
Nana
Nana
Prater
Prater

Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke inenting had jouw kind de meeste bijwerkingen? Empty Re: Van welke inenting had jouw kind de meeste bijwerkingen?

Bericht  Gast di 2 aug 2011 - 20:37

Ik denk dat het inderdaad de BMR geweest is. Ik las net namelijk dat die bijwerkingen vaak pas na 5 dagen ontstaan. En ik kan me inderdaad herinneren dat ze niet direct ziek was, maar dat daar wat tijd overheen ging.

Hmm, hopen dat het bij de prikjes van vanavond meevalt dan. Hoewel Thije wel veel heftiger reageert op alle vaccinaties dan Fenne.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke inenting had jouw kind de meeste bijwerkingen? Empty Re: Van welke inenting had jouw kind de meeste bijwerkingen?

Bericht  Gast di 2 aug 2011 - 20:39

Van de BMR, toen werd hij na een hele tijd (12 dagen ofzo) ineens ziek met hoge koorts. Verder reageerden ze allebei niet echt op de vaccinaties, de jongste ook niet op de BMR.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke inenting had jouw kind de meeste bijwerkingen? Empty Re: Van welke inenting had jouw kind de meeste bijwerkingen?

Bericht  Gast di 2 aug 2011 - 20:45

Tot nu toe heeft hij nog geen last gehad van de prikjes *afkloppen*. Maar ik heb inderdaad gehoord dat de prikjes van 14 maanden het vervelendste zijn..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke inenting had jouw kind de meeste bijwerkingen? Empty Re: Van welke inenting had jouw kind de meeste bijwerkingen?

Bericht  Gast di 2 aug 2011 - 20:56

S heeft van alle inentingen behalve de bmr bijwerkingen gehad. Koorts en ziek.

En van de bmr had ik juist verwacht dat hij daar wel heel ziek van zou worden en daar heeft hij geen last van gehad....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke inenting had jouw kind de meeste bijwerkingen? Empty Re: Van welke inenting had jouw kind de meeste bijwerkingen?

Bericht  Liadan di 2 aug 2011 - 21:04

Yara heeft nergens veel last van gehad, van de BMR had ze helemaal geen last. Van de anderen een beetje pijn aan haar benen en ze sliep veel.

Kian had van de eerste prikken vorige week veel pijn aan zijn benen, na een zetpil heeft hij nergens last meer van gehad.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke inenting had jouw kind de meeste bijwerkingen? Empty Re: Van welke inenting had jouw kind de meeste bijwerkingen?

Bericht  Gast di 2 aug 2011 - 21:04

Na.li wordt meestal ziek na de prikjes. Bij die van 11 maanden was hij het ziekst. Gister heeft hij pas de BMR gehad. (ruim een jaar te laat ivm ziekte iedere keer) Ben benieuwd hoe dat gaat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke inenting had jouw kind de meeste bijwerkingen? Empty Re: Van welke inenting had jouw kind de meeste bijwerkingen?

Bericht  Sjonno di 2 aug 2011 - 21:08

Lisa heeft altijd wel wat verhoging na de prikjes. Rick heeft alleen wat verhoging gehad na de BMR.
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke inenting had jouw kind de meeste bijwerkingen? Empty Re: Van welke inenting had jouw kind de meeste bijwerkingen?

Bericht  L!ND@ di 2 aug 2011 - 21:43

D.emi heeft alleen maar iets verhoging gehad. Twee weken terug heeft ze de BMR gehad en tot op heden heeft ze daar geen last van gehad.
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke inenting had jouw kind de meeste bijwerkingen? Empty Re: Van welke inenting had jouw kind de meeste bijwerkingen?

Bericht  Gast di 2 aug 2011 - 22:47

Tot nu toe heeft hij nergens echt last van gehad. Vaak was hij de dag van de prikken wel wat hangeriger maar meer ook niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke inenting had jouw kind de meeste bijwerkingen? Empty Re: Van welke inenting had jouw kind de meeste bijwerkingen?

Bericht  Printje wo 3 aug 2011 - 0:36

Tot nu toe eigenlijk geen reacties geweest op de prikjes, ook die van 14 mnd niet.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke inenting had jouw kind de meeste bijwerkingen? Empty Re: Van welke inenting had jouw kind de meeste bijwerkingen?

Bericht  Thunder wo 3 aug 2011 - 4:08

Beide kinderen hebben nergens last van gehad.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke inenting had jouw kind de meeste bijwerkingen? Empty Re: Van welke inenting had jouw kind de meeste bijwerkingen?

Bericht  Limburg85 wo 3 aug 2011 - 6:15

Alleen bij de eerste prik last van zijn beentjes gehad en lichte verhoging van de andere 2 totaal niet.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke inenting had jouw kind de meeste bijwerkingen? Empty Re: Van welke inenting had jouw kind de meeste bijwerkingen?

Bericht  Annemie wo 3 aug 2011 - 7:28

Mijn zoontje krijgt maandag de BMR prik, hopelijk krijgt hij er niet teveel last van, want we hebben dan bijna vakantie..
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke inenting had jouw kind de meeste bijwerkingen? Empty Re: Van welke inenting had jouw kind de meeste bijwerkingen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum