Maak de zin af....
+10
Inge
Possom
silly-one
Merai
Shisha
Sweety
Antibes
Joontjuh
Susan
banjer49
14 plaatsers
Pagina 4 van 5
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Maak de zin af....
Pff... zou ik me hiermee eruit redden? Als ze maar beneden blijven, denk ik huiverig.
Snel via mijn slaapkamer naar badkamer met de telefoon.
Snel via mijn slaapkamer naar badkamer met de telefoon.
De telefoonlijn is bezet. Shit, dan bellen ze er beneden mee!
Ik pak de strip uit mijn spiegelkastje en kijk naar mijn jurkje. Waarom heb ik ook geen broek aangedaan. Ik hoor iemand in de gang, snel prop ik de strip in mijn BH, trek mijn jurkje recht en loop de badkamer uit.
Ik pak de strip uit mijn spiegelkastje en kijk naar mijn jurkje. Waarom heb ik ook geen broek aangedaan. Ik hoor iemand in de gang, snel prop ik de strip in mijn BH, trek mijn jurkje recht en loop de badkamer uit.
Gast- Gast
Vlug neem ik een beslissing en ren naar de logeerkamer waarvandaan ik op het balkon kan komen. Ik klim over het hekje en laat me op het achtererf naar beneden zakken.
Gast- Gast
Snel ren ik weg, wat ben ik blij dat mijn keuken uitzocht op de straat heeft en niet op de achtertuin.
Waar moet ik heen, denk ik in paniek.
Waar moet ik heen, denk ik in paniek.
Ik beland met een harde plof op de grond. Auw, dat deed pijn! Ik blijf even versuft zitten want ik zie sterretjes. Meteen hoor ik de voordeur open gaan..
Gast- Gast
"Ik hou wel van een stukje wild, wat jij schat?" De buurman knipoogt naar zijn vriend.
Gast- Gast
Schichtig kijk ik op mij heen, loopt daar iemand? Ga ik het redden om het op een lopen te zetten?
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zet het op een rennen voor zover dat gaat op mijn hoge hakken.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
De twee mannen in mijn deuropening begin te lachen. Ik blijf doorlopen, maar word zenuwachtig, wat lachen ze nou?
Gast- Gast
Ik kijk naar achter en zie dan dat mijn jurk gescheurd is. In mijn poging om de buurman te verleiden had ik geen lingerie aangedaan dus alles is te zien!
Shisha- Ratel
Liever dat alles te zien is en ik heb niks heb. Waar kan ik nu heen, kom op, denk na.
M'n moeder is te ver, misschien naar een vriendin, maar is ze wel thuis...
M'n moeder is te ver, misschien naar een vriendin, maar is ze wel thuis...
'Voordat ik heb besloten wat ik nu ga doen, voel ik een hand op mijn schouder. Met een harde ruk word ik naar achteren getrokken. "En waar denken wij naar toe te gaan jongedame? " Ik schrik en verstijf. Wat nu?'
Gast- Gast
Ik doe mijn mond wagenwijd open en zet het op een gillen. Ik gil zo hard ik kan. Dan hoor ik weer dat lachje. Ik realiseer me dat er geen geluid uit mijn keel komt, helemaal niks. De hand trekt me mee, terug mijn huis in. Ik stribbel tegen, maar hij is te sterk.
Gast- Gast
Eenmaal binnen zie ik dat die andere man de gordijnen dicht heeft gedaan.
Shisha- Ratel
Hij zet me op een stoel en bind me vast.
''Dus jij dacht er stiekem tussen uit te kunnen glippen?'' Zei de buurman.
''Nee...ik..ik bedacht me dat ik helemaal geen lekker drankje voor jullie in huis had, dus dat wilde ik even snel gaan halen. Ik heb wel zin om lekker dronken te worden met z'n drieën''
''Dus jij dacht er stiekem tussen uit te kunnen glippen?'' Zei de buurman.
''Nee...ik..ik bedacht me dat ik helemaal geen lekker drankje voor jullie in huis had, dus dat wilde ik even snel gaan halen. Ik heb wel zin om lekker dronken te worden met z'n drieën''
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Opeens kijkt de buurman verschikt op zijn horloge. 'Het is al 3 uur! En we hebben om half 4 met Jan Diederik afgesproken! Wat doen we nu?'
Shisha- Ratel
De vriend van de buurman lacht. "Ik zal hem wel even bellen. Ik zeg gewoon dat we nog een klus hebben." Hij knipoogt. De rillingen lopen over mijn lijf. Wat is dit? Het voelt zo onwerkelijk. Ik mis Jeroen. Zou hij ook aan mij denken?
De buurman loopt naar de keuken en ik schrik van een hard geluid.
De buurman loopt naar de keuken en ik schrik van een hard geluid.
Gast- Gast
Was dat nou de deur die ik hoorde ? Kwam daar nou iemand binnen ? En opeens herinner ik me dat ik had afgesproken met mijn vriendin Nicole !! "Oh nee" Mijn hart grijpt naar mijn keel...
(Wat een leuke wending heeft dit topic gekregen !!!! )
(Wat een leuke wending heeft dit topic gekregen !!!! )
Laatst aangepast door Stuiterbal op wo 3 aug 2011 - 7:00; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Mijn vriendin word meteen vastgepakt door de buurman en op en stoel naast me gezet.
Ze kijkt me vragend aan, maar ik kan niks zeggen...
Ze kijkt me vragend aan, maar ik kan niks zeggen...
Nee hé, waarom moet Marieke nou zeggen dat ze voor onze meidenavond komt? Ze is veel te vroeg, de anderen komen pas om acht uur. Wat gaat er met ons gebeuren? Ik voel een traan over mijn wang rollen. Huil ik? Ik hoor geen geluid maar proef wel het zout op mijn lippen.
Gast- Gast
Hopelijk zijn de andere meiden te laat, want ik vrees het ergste. Marieke blijft me onderzoekend aankijken, maar nog steeds kan ik niks uitbrengen. M'n tranen kan ik niet meer stoppen, maar het is en blijft geluidsloos. Het lijkt wel of ze mijn stem hebben afgepakt.
Whaha, ik heb de hoofdpersoon een paar pagina's geleden al ' Marieke' gedoopt, toen ze de telefoon opnam in de keuken.
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10
Happinaz schreef:Whaha, ik heb de hoofdpersoon een paar pagina's geleden al ' Marieke' gedoopt, toen ze de telefoon opnam in de keuken.
Oepss...
Gast- Gast
Nou! Wie heeft de oplossing?
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10
Ze heten allebei Marieke?
Dat zou het verhaal wel erg warrig maken!
Ik lees trouwens mee, ben zelf niet zo goed in het verzinnen/mee bedenken van een verhaal
Dat zou het verhaal wel erg warrig maken!
Ik lees trouwens mee, ben zelf niet zo goed in het verzinnen/mee bedenken van een verhaal
Gast- Gast
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» hoe maak ik dit?
» Hoe maak ik een Bas?
» Hoe maak jij je bed op?
» Hoe maak je een bed op?
» Lay's Maak de Smaak
» Hoe maak ik een Bas?
» Hoe maak jij je bed op?
» Hoe maak je een bed op?
» Lay's Maak de Smaak