Hoe maak ik een Bas?
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hoe maak ik een Bas?
Say what?
Nou... Mijn lieve moedertje zingt in een koor dat dit jaar 5 jaar bestaat. Om dat te vieren, gaan ze een weekend weg en daar is weer een bonte avond. Als act doet zij met 2 vriendinnen, de Heidezangers. Alle (aan)kleding (HAHA ik deed t andersom Ik typte aan(kleding) ) hebben ze rond, alleen de bas nog niet... Hij moet niet ál te zwaar zijn en te vervoeren zijn per hatchbackje auto ennn uiteindelijk mag-ie gesloopt worden
Heeft iemand een briljante ingeving?
Hier de clip trouwens
Nou... Mijn lieve moedertje zingt in een koor dat dit jaar 5 jaar bestaat. Om dat te vieren, gaan ze een weekend weg en daar is weer een bonte avond. Als act doet zij met 2 vriendinnen, de Heidezangers. Alle (aan)kleding (HAHA ik deed t andersom Ik typte aan(kleding) ) hebben ze rond, alleen de bas nog niet... Hij moet niet ál te zwaar zijn en te vervoeren zijn per hatchbackje auto ennn uiteindelijk mag-ie gesloopt worden
Heeft iemand een briljante ingeving?
Hier de clip trouwens
Gast- Gast
Re: Hoe maak ik een Bas?
Was ook 't eerste waar ik aan dacht maar... In de clip draait-ie de bas een aantal keren om...
Gast- Gast
Wat voor hout heb ik daar voor nodig dan? Laatste keer dat ik iets ging figuurzagen.. naja dat m'n broer dat deed want ik klus niet echt - brak 't hele kreng door midden omdat 't een te dun plaatje bleek :/
Gast- Gast
Ff vragen in een bouwmarkt? Met een beetje geluk hebben ze stukken 'zaag- afval' wat je zo mee mag nemen!!
Gast- Gast
Een groot stuk piepschuim?
Al heb ik geen idee waar je dat kan halen
Al heb ik geen idee waar je dat kan halen
SoezieQ- Fluisteraar
- Aantal berichten : 372
Punten : 414
Registratiedatum : 08-12-10
Dit is dan geen Bas, maar een gitaar.
Maar misschien dat dit je nog ideeen geeft.
http://www.feestbeest.nl/opblaasbare-gitaar-diverse-kleuren.html?utm_source=beslistslimmershoppen&utm_medium=cpc&utm_campaign=beslist
Maar misschien dat dit je nog ideeen geeft.
http://www.feestbeest.nl/opblaasbare-gitaar-diverse-kleuren.html?utm_source=beslistslimmershoppen&utm_medium=cpc&utm_campaign=beslist
Catwoman79- Prater
- Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10
Figuurzagen is op triplex
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Soortgelijke onderwerpen
» Lay's Maak de Smaak