Maak de zin af....
+10
Inge
Possom
silly-one
Merai
Shisha
Sweety
Antibes
Joontjuh
Susan
banjer49
14 plaatsers
Pagina 3 van 5
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Maak de zin af....
Ik hang de telefoon op.
"Wilde je nou nog een nieuwe iPhone meisje?"vraagt de vriend.
"Wilde je nou nog een nieuwe iPhone meisje?"vraagt de vriend.
Gast- Gast
Er verschijnt een klein glimlachje op zijn gezicht en zijn ogen beginnen te fonkelen....
Gast- Gast
"bel eerst dan maar je moeder om te zeggen dat er niks aan de hand is"
Gast- Gast
Ik probeer mezelf bijeen te pakken. Ik realiseer me dat dit anders niet goed gaat aflopen.
Hoe zal ik mezelf opstellen? Wijfelend kijk ik naar beneden en zie mijn jurkje en pumps....
Hoe zal ik mezelf opstellen? Wijfelend kijk ik naar beneden en zie mijn jurkje en pumps....
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10
Uit zijn broekzak haalt hij een flesje rode nagellak. 'Ik ben dol op rood gelakte nagels!' zegt hij. Hij zet het flesje voor mij neer.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Verbijsterd staar ik naar de nagellak. Wat voor spelletje speelt hij? Ik moet tijd winnen, bedenk ik snel. 'Eerst de sandwiches afmaken. Dat gaat niet met gelakte nagels.'
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn ogen flitsen heen en weer tussen de man en het aanrecht. Ik zou een mes kunnen pakken, bedenk ik me. Maar heb ik daar wel genoeg tijd voor? Mijn hart bonkt als een bezetene..
Gast- Gast
'nee, nee...geen agressie. Dat wekt agressie op. Dat heb ik toevallig net geleerd vorige week op de cursus op mijn werk'.
Ik leg het brood weg, en buk naar de vriezer. Ik heb nog bladerdeeg. Laat ik maar iets maken wat langer de tijd neemt. Croissantjes ofzo.....
Ik leg het brood weg, en buk naar de vriezer. Ik heb nog bladerdeeg. Laat ik maar iets maken wat langer de tijd neemt. Croissantjes ofzo.....
Happinaz- Kletskop
De buurman is alert. Hij pakt de telefoon en zoekt in het logboek het nummer van mijn moeder. Hij drukt op de groene knop en geeft mij de telefoon.
Gast- Gast
De man plaatst zijn hand naast me mijne op het aanrecht. Hij kijkt me indringend aan, ik voel me verstijven. Zijn gezicht is heel dicht bij die van mij. 'Ga je nog sandwiches maken, of niet?' vraagt hij dreigend.
Gast- Gast
Ik zet de oven aan. En terwijl ik dat doe zegt de buurman op een nare toon: "allerliefste buurvrouw, zou je nu misschien zo vriendelijk willen zijn om de nagellak op te doen?" Ik zeg dat dat lastig is nu maar dan zegt hij "tsja ik kan het ook wel voor je doen, maar dan hak ik liever eerst je hand eraf, dat vind ik wat fijner werken. Wat wil je?"
Gast- Gast
Ik begin te beven en zeg dat ik het doe zodra de croissants in de oven liggen...
Wantrouwend kijkt de buurman mij aan. 'Je zit me toch niet te fucken, hè?'
'N...n...nee.'
'Mooi. Zet dan eerst nog maar een kop koffie voor ons. En ik waarschuw je, geen trucjes.'
Opeens herinner ik me de strip Seresta in mijn medicijnkastje.
'N...n...nee.'
'Mooi. Zet dan eerst nog maar een kop koffie voor ons. En ik waarschuw je, geen trucjes.'
Susan- Lady Post-a-lot
Dat dacht ik ook indd!Storm schreef:Susan, wat kan jij goed schrijven zeg!
Gast- Gast
Ze is dan ook niet voor niks schrijfsterChipp schreef:Dat dacht ik ook indd!Storm schreef:Susan, wat kan jij goed schrijven zeg!
Gast- Gast
'Ik moet even naar de wc!' zeg ik.
Shisha- Ratel
Susan schreef:Wantrouwend kijkt de buurman mij aan. 'Je zit me toch niet te fucken, hè?'
'N...n...nee.'
Maar in hemelsnaam, hoe kom ik bij die strip? Die strip is boven......
Happinaz- Kletskop
Storm schreef:Ze is dan ook niet voor niks schrijfsterChipp schreef:Dat dacht ik ook indd!Storm schreef:Susan, wat kan jij goed schrijven zeg!
Dat heb ik weleens opgevangen indd. Welk boek heb je geschreven Susan?
Laatst aangepast door Chipp op wo 3 aug 2011 - 1:08; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Een aantal jaar geleden, 'Het weblog van Annemiek', was een fictieve weblog die ik voor de lol schreef en dat is een boek geworden. Ik schrijf nu doktersromans op freelance basis en ik doe nog een poging tot een tweede boek, maar dat valt niet mee als je twee kinderen hebt.
Susan- Lady Post-a-lot
"Dan ga ik wel even met je mee". De buurman loopt mee naar het toilet. Ik loop de trap op naar boven. Hij kijkt me vragend aan.
"Tja, happy period", zeg ik met een flauw glimlach.
@Susan, die zag ik toevallig langskomen in het de vraag en aanbod pijler!
"Tja, happy period", zeg ik met een flauw glimlach.
@Susan, die zag ik toevallig langskomen in het de vraag en aanbod pijler!
Gast- Gast
De buurman kijkt een beetje bedenkelijk. 'Misschien heb ik toch niet zo'n honger.' zegt hij dan.
Shisha- Ratel
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe maak je een bed op?
» hoe maak ik dit?
» Hoe maak ik een Bas?
» Hoe maak jij je bed op?
» Maak het verhaal..
» hoe maak ik dit?