Dagcafé
+18
ExpressoB
TNMN
Bay
Rush
Lotus
Beachgirl
Toet
Zininzon
Qiara
Merai
Kabouter
Suus
Zwoesj
Sjaantje
Tiana
Joontjuh
Lejow
Burn
22 plaatsers
Pagina 37 van 40
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé
dank je hmmm kan m`n pagina`s niet meer vernieuwen iemand weet hoe ik dit kan oplossen?
Gast- Gast
Vergeet-me-nietje schreef:Alleen jammer dat Valkenswaard niet eens in de buurt van Valkenburg ligt Edit: foutje, ik linkte verkeerde posts aan elkaarJoontjuh schreef:Het zegt me niks, maar eerst overleggen . Ik zag net je reactie, maar het lijkt me wel leuk. Valkenburg is wel een mooie omgeving.
Reva lekker geslapen? Hoe was het gisteravond? Wij zaten toch buiten
Wij ook! Echt heerlijk gegeten en gezeten....en veel te veel. Brandweerman zat op hetzelfde terras, whaha. Maar was erg geslaagd.
Gast- Gast
Storm schreef:Ik heb vandaag een keer mijn haar los, krijg allemaal complimenten.
Is toch leuk:-) Ik weet alleen niet hoe je eruit ziet met los haar.
Hehe, ben nu net thuis. Vanmorgen gewerkt en daarna ff naar Action, Ah en een schoenenwinkel geweest.
Heb nieuwe schoenen (pumps)gekocht. Schoenen zijn bij mij altijd een drama, krijg overal pijn in m'n voeten in:-(
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
ExpressoB schreef:Storm schreef:Ik heb vandaag een keer mijn haar los, krijg allemaal complimenten.
Is toch leuk:-) Ik weet alleen niet hoe je eruit ziet met los haar.
Hehe, ben nu net thuis. Vanmorgen gewerkt en daarna ff naar Action, Ah en een schoenenwinkel geweest.
Heb nieuwe schoenen (pumps)gekocht. Schoenen zijn bij mij altijd een drama, krijg overal pijn in m'n voeten in:-(
Leuk! Wat heb je gekocht bij de action?
Nu wil ik ook, kutzooi
Laatst aangepast door Reva op wo 3 aug 2011 - 0:54; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Goedemiddag!
Alles oké hier?
Oeh ik moet zo ook nog naar Action. Festival inkopen doen.
Alles oké hier?
Oeh ik moet zo ook nog naar Action. Festival inkopen doen.
Gast- Gast
Ik moet zometeen naar de mondhygieniste en ik heb geen zin. Ik denk dat ik daarna ook nog ff snel naar Action ga, een kijken of ze nog iets leuks hebben.
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-LSIZ367E.jpg
Uhm bij de Action: neusstrips (gisteren 1tje geprobeerd, werkt goed!) heb een paar pakjes gekocht, want misschien hebben ze ze over een tijdje niet meer)
- Wegwerpscheermesjes, klein zakje M&M, perforator, bruistabletten en zooltjes (hoop dat ze passen in 1 paar schoenen van mij.
Uhm bij de Action: neusstrips (gisteren 1tje geprobeerd, werkt goed!) heb een paar pakjes gekocht, want misschien hebben ze ze over een tijdje niet meer)
- Wegwerpscheermesjes, klein zakje M&M, perforator, bruistabletten en zooltjes (hoop dat ze passen in 1 paar schoenen van mij.
Zien er wel lekker uit de pumps. Ik moet eigenlijk ook even nieuwe pumps inlopen, doen zo'n ongelooflijk zeer dat ik gewoon kippenvel krijg als ik ze draag.
Ik gebruik ook altijd die strips van de Action idd, ideaal.
Ik gebruik ook altijd die strips van de Action idd, ideaal.
Gast- Gast
Ik heb er echt de pest over in. Wil eigenlijk nog even met de auto boodschappen doen, maar die poepkermis gooit nu al roet in het eten. Had mijn auto namelijk eigenlijk gisteren al gedag gezegd tot 16 augustus
En al die zware boodschappen gaat niet op een fiets zonder fietstassen, bagagedrager en/of kratje voorop
En al die zware boodschappen gaat niet op een fiets zonder fietstassen, bagagedrager en/of kratje voorop
Gast- Gast
Heb ze een keer van Nivea gehad maar die vond ik niet zo goed hoor.
De zooltjes passen:-) Zijn voor in andere schoenen dan die ik plaatste. Daarvan waren de eigen zooltjes van de schoenen kapot, doordat ik ze vaak heb gedragen met blote voeten. Voelt wel een beetje gek onder je voeten, je voelt het profiel van die zooltjes zeg maar haha. Kostte maar 0,69 cent en de schoenen zijn nog echt goed anders had ik ze weggedonderd:P
De zooltjes passen:-) Zijn voor in andere schoenen dan die ik plaatste. Daarvan waren de eigen zooltjes van de schoenen kapot, doordat ik ze vaak heb gedragen met blote voeten. Voelt wel een beetje gek onder je voeten, je voelt het profiel van die zooltjes zeg maar haha. Kostte maar 0,69 cent en de schoenen zijn nog echt goed anders had ik ze weggedonderd:P
Leuk zo'n kermis.
Ik heb hier ook nog een paar pumps staan die moeten worden ingelopen. Heb al eens een poging gedaan maar die blaren zijn niet fijn.
Ik heb hier ook nog een paar pumps staan die moeten worden ingelopen. Heb al eens een poging gedaan maar die blaren zijn niet fijn.
Gast- Gast
Dilemma Reva
Nou hoop echt dat ze een beetje lekker gaan zitten, want heb deze gekocht ipv een paar zwarte simpele ballerina's, want die moest ik eigenlijk hebben, kom ik hiermee thuis.
Zal ze zo ff inspuiten.
Nou hoop echt dat ze een beetje lekker gaan zitten, want heb deze gekocht ipv een paar zwarte simpele ballerina's, want die moest ik eigenlijk hebben, kom ik hiermee thuis.
Zal ze zo ff inspuiten.
Tot dalijk dames, ik ben naar de mondhygieniste, duim maar voor me, want ik zie er vandaag echt tegenop. Hier heb ik anders nooit last van. Tot over een uurtje of 1,5 denk ik.
He! ben ik nou debiel... heb een perforator gekocht maar hij gaat niet open zeg maar. Kan er nu geen papiertje tussen doen.
Hoe the f.ck kan dat nou weer.
Hoe the f.ck kan dat nou weer.
Er zit vast een 'slot' op zodat kids hun vingers er niet tussen steken in de winkel
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Hij zat in een doosje. Nou dat dacht ik ook maar hoe krijg ik in vredesnaam dat 'slot' eraf.
Erop drukken helpt niet.
Erop drukken helpt niet.
Hmm, dan weet ik het niet
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Die zit er niet Ahhhhh heb een moest een soort van schroef uitduwen..
tadaaaa hahaha, kan ik weer verder met mijn admin. BLUH.
tadaaaa hahaha, kan ik weer verder met mijn admin. BLUH.
irritant! moet 4gaatjes hebben, nu worden m'n papieren een zooitje haha nou ja als ze maar in de map belanden
een manier gevonden, duurt iets langer maar prik nu niet meer mis:P
een manier gevonden, duurt iets langer maar prik nu niet meer mis:P
Laatst aangepast door ExpressoB op wo 3 aug 2011 - 2:13; in totaal 1 keer bewerkt
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 37 van 40
Permissies van dit forum: