Dagcafé
+18
ExpressoB
TNMN
Bay
Rush
Lotus
Beachgirl
Toet
Zininzon
Qiara
Merai
Kabouter
Suus
Zwoesj
Sjaantje
Tiana
Joontjuh
Lejow
Burn
22 plaatsers
Pagina 40 van 40
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Ja, hahaha. :cyclops:Alex schreef:Whahaha, Rush! Held!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
O ik moet nog steeds naar de ikea voor een lijst voor iets wat ik op wil hangen. Waarom zit hij niet dichterbij
Gast- Gast
Ik kan er kruipend naartoe, maar daar heb je weinig aan.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Lotus schreef:Ik kan er kruipend naartoe, maar daar heb je weinig aan.
Zou je denken
Gast- Gast
Lily schreef:zo ver issie toch niet?
Nou ja om 'ff' een lijst te halen wel vind ik.
Gast- Gast
Alex schreef:Lotus schreef:Ik kan er kruipend naartoe, maar daar heb je weinig aan.
Zou je denken
whaha ja dat schiet niet op nee. Dan is het voor mij nog altijd dichterbij om hem zelf te halen dan via jou
Gast- Gast
Zo, ik heb de mondhygieniste ook weer overleefd. Ze was positiever als ik had verwacht.
Storm ik weet niet waar je woont, maar mijn moeder is ook een gastouder en het bureau waarvoor ze werkt is een fijn bureau, tenminste de terugkoppeling van de ouders en mijn moeder te horen.
Zo en nu heb ik honger, maar ik kan nog niet eten, want er is niemand thuis en ik heb zin in kibbeling, want de viskraam staat hier in het dorp.
Storm ik weet niet waar je woont, maar mijn moeder is ook een gastouder en het bureau waarvoor ze werkt is een fijn bureau, tenminste de terugkoppeling van de ouders en mijn moeder te horen.
Zo en nu heb ik honger, maar ik kan nog niet eten, want er is niemand thuis en ik heb zin in kibbeling, want de viskraam staat hier in het dorp.
Theedoosje schreef:Alex schreef:Lotus schreef:Ik kan er kruipend naartoe, maar daar heb je weinig aan.
Zou je denken
whaha ja dat schiet niet op nee. Dan is het voor mij nog altijd dichterbij om hem zelf te halen dan via jou
Maar ik wilde het toch even met je delen.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
nee inderdaad voor alleen een fotolijst, achja wij rijden er ook wel eens heen als we niks nodig hebben en dan komen we alsnog met een halve kar aan bij de kassa
Gast- Gast
Dank je Lotus
En ja ik neem anders ook teveel mee en dat kan ik nu beter niet doen
En ja ik neem anders ook teveel mee en dat kan ik nu beter niet doen
Gast- Gast
aaah ik word hier wel gillend gek, hij vernieuwd geen pagina`s neer dus ik moet elke keer een topic weer opnieuw openen,
Gast- Gast
Irritant, Lily! Ik weet ook niet wat je eraan kunt doen ... Misschien internet even helemaal afsluiten en opnieuw de site openen?
Gast- Gast
Oh nog steeds last van Lily? Irritant zeg
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=12282
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=12282
Gast- Gast
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 40 van 40
Permissies van dit forum: