Dagcafé
+18
ExpressoB
TNMN
Bay
Rush
Lotus
Beachgirl
Toet
Zininzon
Qiara
Merai
Kabouter
Suus
Zwoesj
Sjaantje
Tiana
Joontjuh
Lejow
Burn
22 plaatsers
Pagina 20 van 40
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Re: Dagcafé
Lily schreef:halloween in moviepark is wel gaaf, ben er een jaar of 5 geleden heen geweest en moet er nu nog aan terugdenken
Oh leuk!
Is het niet eng?
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
ik vond van niet haha. Ja soms springt er iemand uit de bosjes met een kettingzaag maar voor de rest viel het toen wel mee. Gewoon heel veel van die types die rondliepen in het park. En over heel het park stonden rookmachines. Voor de rest weet ik het niet meer zo goed.
Gast- Gast
Lotus, met wie was je op vakantie?
Lijkt me wel lastig zeg, snapten je reisgenoten het wel? Goed dat je voor jezelf gekozen hebt!
Lijkt me wel lastig zeg, snapten je reisgenoten het wel? Goed dat je voor jezelf gekozen hebt!
Gast- Gast
Met mijn moeder en mijn 2 broertjes. Ze hadden wel door dat ik te moe was en dat ik het eigenlijk ook een beetje eng vond. Daar leken ze wel begrip voor te hebben. Maar ik verwacht nog een preek van mijn moeder over hoe ik met mijn lichaam omga en dat ik het voor mezelf heb verpest.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Pff, net of je niet oud en wijs genoeg bent om voor jezelf te beslissen! Ik vind het juist knap van je dat je naar je lichaam hebt geluistert.
Gast- Gast
Maar Lotus, jou lichaam geeft iets aan en je moeder kan niet oordelen over hoe jij je voelt, dus...
Lily schreef:ik vond van niet haha. Ja soms springt er iemand uit de bosjes met een kettingzaag maar voor de rest viel het toen wel mee. Gewoon heel veel van die types die rondliepen in het park. En over heel het park stonden rookmachines. Voor de rest weet ik het niet meer zo goed.
Haha klinkt wel leuk!
Ik heb er wel filmpjes van gezien ook.
En zolang ze me maar niet gaan achtervolgen ofzo haha.
Raindrop- Ratel
Snowflake, als je maar zorgt dat je niet laat merken dat je bang bent. Een keer gillen kan altijd, maar als je laat merken dat je bang bent, dan achtervolgen dat soort typisch je meestal...
Dan zou ik heel kort en duidelijk tegen je moeder zeggen dat je allesbehalve voor de lol zo omgaat met je lichaam. Jij zit net als ieder ander het liefst goed in je vel.
Gast- Gast
Ik weet ook niet of ik die preek ga krijgen hoor, maar ik houd er wel rekening mee. En mijn moeder kan inderdaad niet oordelen over wat ik voel, maar ze weet wel dat ik al tijden te weinig eet en afval en dat ik ondergewicht heb en mezelf toch dik vind. Dus het is gewoon een feit dat ik in ieder geval een deel van de struikelblokken zelf heb veroorzaakt.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Joontjuh schreef:Snowflake, als je maar zorgt dat je niet laat merken dat je bang bent. Een keer gillen kan altijd, maar als je laat merken dat je bang bent, dan achtervolgen dat soort typisch je meestal...
Inderdaad. Ik ga toch maar proberen om er niet bang uit te zien haha.
En heb je nog 2 tickets kunnen bemachtigen?
Raindrop- Ratel
Hallo allemaal,
Vanmiddag gewerkt en ff naar postkantoor en supermarkt geweest.
Handdoekenwas draait en heb een bestelling geplaatst bij yoursuprise.nl
Vanmiddag gewerkt en ff naar postkantoor en supermarkt geweest.
Handdoekenwas draait en heb een bestelling geplaatst bij yoursuprise.nl
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Een baby t-shirtje met een logo en tekst erop. Voor het aankomende neefje van mijn vriend.
Leuk Zo had ik pas een gepersonaliseerd prentenboek van Woezel en Pip besteld voor het zoontje van heel goede vrienden van ons. Wat waren ze daar blij mee, vonden ze nog leuker als alle kleertjes en andere rommeltjes die ze al gekregen hadden.
ff iets origineler he het is dus geen standaard shirtje
ExpressoB schreef:ff iets origineler he het is dus geen standaard shirtje
Dat snap ik, maar vind zoiets wel leuk. Zo'n standaard setje vind ik de laatste tijd zo afgezaagd, maar het ligt er ook aan voor wie het is. Ons neefje krijgt nog een scrapboek, door mij gemaakt, tenminste als mijn schoonzusje de foto's of de foto cd een keertje geeft.
Ze had laatst kleertjes gekregen van haar zus en liet het aan mij zien. Ik zeg leuk...zegt ze; Vind je?! Ik zeg nou ja vind het wel leuk maar beetje oubollig, zij vond er niks aan. Dat kun je dus ook krijgen, kleren die je als ouders zijnde niet leuk vind. Ze kunnen het wel goed gebruiken, want ze hebben 2 meiden en dit word dus een jongen. Financieel hebben ze het niet zo breed dus alles is vast wel welkom.
ProudMama schreef:O, ik heb ook echt wel een paar dingen gehad waarvan ik denk: O help...
Haha, ik ben bang dat ik dat ook zal hebben later, sommige dingen vind ik gewoon echt, tja..
Gast- Gast
ProudMama schreef:O, ik heb ook echt wel een paar dingen gehad waarvan ik denk: O help...
Vertel!
Gast- Gast
Pfff ik zit op de wc omdat ik moet plassen, maar hij komt maar niet. Heb al iemand gebeld, nu maar forummen..
Gast- Gast
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Pagina 20 van 40
Permissies van dit forum: