Dagcafé
+18
ExpressoB
TNMN
Bay
Rush
Lotus
Beachgirl
Toet
Zininzon
Qiara
Merai
Kabouter
Suus
Zwoesj
Sjaantje
Tiana
Joontjuh
Lejow
Burn
22 plaatsers
Pagina 1 van 40
Pagina 1 van 40 • 1, 2, 3 ... 20 ... 40
Re: Dagcafé
PM. Hoe is het met je?
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Opzich wel goed, alleen beetje futloos. En echt uitrusten komt natuurlijk helemaal niks vanBurn schreef:PM. Hoe is het met je?
Straks wéér visite, dat wordt ik echt wel een beetje beu, maar nog niet de helft van de mensen die ik verwacht is geweest...
Gast- Gast
Hmm, dat kan ik wel begrijpen.. Pfffft! En dan ben ik nog niet eens geweest!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Pm, is je HB/ijzer wel op pijl?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Geniet ervan Reva
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Reva, hoe slecht wat lekker!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Daar haalt Reva haar frietjesJoontjuh schreef:Wat is dat in hemelsnaam Van Ree, zie dat nu al een paar dagen voorbij komen...
Ik ben toch ook wel benieuwd naar wat er nou zo goddelijk is aan van Ree Volgens mij kan er niks tippen aan de patat van mijn favo snackbar die all the way naar Friesland is verhuisd
Gast- Gast
Maple, waarom organiseer je dan geen 'frietjes in friesland'-meeting?
Oh ik ben zo'n super huisvrouw Voordat ik buiten ging zitten heb ik éérst gestofzuigd en gedweild! *applaus voor mezelf*
Oh ik ben zo'n super huisvrouw Voordat ik buiten ging zitten heb ik éérst gestofzuigd en gedweild! *applaus voor mezelf*
Haha, ach, we gaan gerust 'ff' op en neer naar België voor Vlaamse friet, dus waarom zouden we eigenlijk niet even op en neer gaan naar Lemmer...
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Daar haalt Reva haar frietjesJoontjuh schreef:Wat is dat in hemelsnaam Van Ree, zie dat nu al een paar dagen voorbij komen...
Waarom zegt ze dan niet gewoon dat ze naar de friettent gaat? Of is dat iets van hier? Nouja... Bij ons in het dorp hebben we McHennie (Hennie is de eigenaar van de friettent)...
Tja... wij gaan altijd 'naar Linda' Reva heeft het hier eens verteld en steeds meer mensen weten wat ze met Van Ree bedoelt, jij nu dus ookJoontjuh schreef:Waarom zegt ze dan niet gewoon dat ze naar de friettent gaat? Of is dat iets van hier? Nouja... Bij ons in het dorp hebben we McHennie (Hennie is de eigenaar van de friettent)...
Maple, ik heb geen idee waar je ergens woont, maar als je naar België kunt, kun je idd vast ook naar Lemmer
Maple, ik heb het al gevonden... Volgens mij is Belgie toch wel wat dichterbij dan Lemmer haha
Edit: Huh... *even opgezocht* jouw woonplaats ligt heel ergens anders dan ik dacht! Ik dacht nog zuidelijker haha ow wat ben ik slecht in topo!
Edit: Huh... *even opgezocht* jouw woonplaats ligt heel ergens anders dan ik dacht! Ik dacht nog zuidelijker haha ow wat ben ik slecht in topo!
Hahahha, je hebt er drie van mijn woonplaats he eentje waar ik woon, maar ook eentje in Brabant en eentje in Gelderland
Ik denk dat het om het even is, België of Friesland...
Gast- Gast
Dag allen!
Lejow- Lady Post-a-lot
Nee, ik had de goeie, helemaal voluit gezocht op google maps, eerst op hyves opgezochtMaple schreef:Hahahha, je hebt er drie van mijn woonplaats he eentje waar ik woon, maar ook eentje in Brabant en eentje in Gelderland
Hey Lejow! Hoe istie? Nieuwe auto én een nieuwe baby, je bent wel een beetje verwend he
Wow ik kom binnen en het eerste wat ik zie... Zwanger Lejow???!!!! GEFELICITEERD!!!
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Goedenavond, ik ben er ook weer even Lekker gesport en gegeten en vanavond lekker vrij
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Spoiled as hell.. vergeet mijn koophuis niet
Haha goed gezien Zwoesj
Moet om de 10 minuten echt gewoon lachen, gaat helemaal nergens over haha
Al voelt het zo raar.. geloof der nog geen zak van en zie allemaal beren op de weg..
Haha goed gezien Zwoesj
Moet om de 10 minuten echt gewoon lachen, gaat helemaal nergens over haha
Al voelt het zo raar.. geloof der nog geen zak van en zie allemaal beren op de weg..
Lejow- Lady Post-a-lot
Maple schreef:Ik wil ook een baby.
Maar ik vind het leuk voor je, Lejow :-)
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik wil de sleutel van ons huisje. Ik ben het gezeik van ons mam zo ontzettend zat.
Zal dalijk nog wel anders zijn misschien, maar goed.
Verder moet ik na 8,5 jaar m'n ontslag waarschijnlijk gaan indienen bij m'n bijbaantje Dat is er raar. Maar... eerst m'n contract nog even aanhouden om met korting spullen voor in ons huisje in te slaan.
Zal dalijk nog wel anders zijn misschien, maar goed.
Verder moet ik na 8,5 jaar m'n ontslag waarschijnlijk gaan indienen bij m'n bijbaantje Dat is er raar. Maar... eerst m'n contract nog even aanhouden om met korting spullen voor in ons huisje in te slaan.
Pagina 1 van 40 • 1, 2, 3 ... 20 ... 40
Pagina 1 van 40
Permissies van dit forum: