Dagcafé
+18
ExpressoB
TNMN
Bay
Rush
Lotus
Beachgirl
Toet
Zininzon
Qiara
Merai
Kabouter
Suus
Zwoesj
Sjaantje
Tiana
Joontjuh
Lejow
Burn
22 plaatsers
Pagina 36 van 40
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Tsjah het is niet anders, hopelijk kan ik haar overtuigen dat het de volgende keer beter is en ziet ze iets in het waterflosapparaat wat ik heb gekocht. Alleen kan ik dit thuis nog niet uitproberen, omdat e geen stroom op de badkamer hebben, dus ik hoop in ons eigen huisje wel.
Wow, ik werd zojuist wakker op de bank, haha. Oepsie! Forum stond nog open reagerend op een post van Stuiter over kaassouffle, das even geleden
Goedemorgen Allemaal!
Goedemorgen Allemaal!
Gast- Gast
Mogge Reva!
Gelukkig is het woensdag, anders heb je wel een probleem als je om deze tijd wakker word denk ik zo...
Gelukkig is het woensdag, anders heb je wel een probleem als je om deze tijd wakker word denk ik zo...
Gast- Gast
ProudMama schreef:Mogge Reva!
Nogal
Snap ook niet dat ik helemaal niet wakker geworden ben tussendoor.
Maar goed, ik heb weekend
Gast- Gast
Misschien ben je wakker geweest maar weer zo diep gaan slapen dat je niet meer weet dat je wakker was?Reva schreef:ProudMama schreef:Mogge Reva!
Nogal
Snap ook niet dat ik helemaal niet wakker geworden ben tussendoor.
Maar goed, ik heb weekend
Gast- Gast
dames heb ff jullie hulp nodig, ik wil 3FM de frankfare in het prikweekend van de bloemencorso laten komen maar ben niet zeker over de mail willen jullie ff meekijken/meedenken (niet quoten graag):
*weg*
Met vriendelijke groet,
.........
*weg*
Met vriendelijke groet,
.........
Laatst aangepast door Lily op wo 3 aug 2011 - 0:18; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Goeie mail toch Lily?
O misschien gaan we goedkoop een nachtje naar Valkenburg in hotel Richi. kent iemand die?
O misschien gaan we goedkoop een nachtje naar Valkenburg in hotel Richi. kent iemand die?
Gast- Gast
Het zegt me niks, maar eerst overleggen . Ik zag net je reactie, maar het lijkt me wel leuk. Valkenburg is wel een mooie omgeving.
het zegt mij ook niks maar valkenburg is wel leuk geloof ik hoe was het weekendje zee eigenlijk nog afgelopen?
Gast- Gast
Alleen jammer dat Valkenswaard niet eens in de buurt van Valkenburg ligt Edit: foutje, ik linkte verkeerde posts aan elkaarJoontjuh schreef:Het zegt me niks, maar eerst overleggen . Ik zag net je reactie, maar het lijkt me wel leuk. Valkenburg is wel een mooie omgeving.
Reva lekker geslapen? Hoe was het gisteravond? Wij zaten toch buiten
Gast- Gast
Ja we kunnen al niet op vakantie dus zou ik dit wel top vinden. Vriend moet zo ff kijken of hij ook wil.
Gast- Gast
Goedemiddag allemaal! Ik moet vanalles in huis doen maar ik heb geen zin. Vriend is nu weg dus moet eigenlijk aan de slag, als hij thuis is schiet het helemaal niet op
Gast- Gast
ow nu issie al weg dat is wel een gigantische typfout haha
Joontje wil je even de mail uit je post halen
Joontje wil je even de mail uit je post halen
Gast- Gast
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 36 van 40
Permissies van dit forum: