Dagcafé
+18
ExpressoB
TNMN
Bay
Rush
Lotus
Beachgirl
Toet
Zininzon
Qiara
Merai
Kabouter
Suus
Zwoesj
Sjaantje
Tiana
Joontjuh
Lejow
Burn
22 plaatsers
Pagina 19 van 40
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Re: Dagcafé
Lotus, knap dat je dan toch de keuze voor jezelf hebt gemaakt om naar huis te gaan en niet over je eigen grens bent heen gegaan. Hoe vervelend ook dat je de vakantie niet hebt kunnen afmaken, het is wel goed dat je naar je lichaam hebt geluisterd.
Gast- Gast
Ja, hij mist me heel erg haha. Ik ga vanavond ook plat geknuffeld worden, sweet!Suus schreef:Rush schreef:Nou, 4 hele dagen, haha.Suus schreef:Is het je zwaar gevallen, die week zonder hem, Rush? Of viel het toch wel mee?
Hij zou vrijdag pas thuis komen, maar dat trok hij niet. Hij mist mij en hij mist het autorijden. Vanavond staat dus ook in het teken van touren met de auto
Heerlijk dat hij er vanavond alweer is dan En wat lief dat hij jou ook miste
@Lejow, leuk idee zeg van dat reisje!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik had er altijd echt een hekel aanReva schreef:Ik wil ook geknuffeld worden
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ja, zijn beste vriend woont daar, dus het is alleen een ticket en dan kan hij daar logeren
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vraag me ineens af in hoeverre ik mijn lichaam schade toebreng de laatste tijd. Hoe ernstig het is. Ik snap de signalen niet die mijn lichaam afgeeft. Het ene moment lijkt er niets aan de hand te zijn en het volgende moment voel ik me uitgeput. Is dit iets om mee naar de huisarts te gaan? Of is dat overdreven of raar?
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Niet geschoten is altijd mis, dus ja waarom niet. Goed mogelijk dat ze dan je bloed testen en wellicht komt er iets uit waar het aan af te leiden is. Al kan het psychische deel natuurlijk ook veel vermoeidheid toe brengen. Nu ja, er zijn zoveel oorzaken voor dit soort klachten.
Gast- Gast
Ja, ik eet vlees. Niet elke dag, maar ik eet het wel.
Lotus- Ratel
Het bieden op vakantieveilingen wil niet lukken, ik wil graag 2 kaartjes voor Bobbejaanland...
Ik vind de helft van het "normale" entreegeld al genoeg... Ga niet verder erboven zitten, dusja, dan zal het misschien ff duren, maar: ik wil het, ik wil het, ik wil het...
Joontjuh schreef:Het bieden op vakantieveilingen wil niet lukken, ik wil graag 2 kaartjes voor Bobbejaanland...
Haha ik ben ook al aan het kijken voor tickets voor Bobbejaanland maar vind ze toch iets te prijzig telkens.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Joontjuh schreef:Ik vind de helft van het "normale" entreegeld al genoeg... Ga niet verder erboven zitten, dusja, dan zal het misschien ff duren, maar: ik wil het, ik wil het, ik wil het...
En je moet er nog heen rijden he. Ik wil er ook weer heen. Is vanaf hier ongeveer een uurtje rijden volgens mij.
Raindrop- Ratel
Lotus schreef:Ik vraag me ineens af in hoeverre ik mijn lichaam schade toebreng de laatste tijd. Hoe ernstig het is. Ik snap de signalen niet die mijn lichaam afgeeft. Het ene moment lijkt er niets aan de hand te zijn en het volgende moment voel ik me uitgeput. Is dit iets om mee naar de huisarts te gaan? Of is dat overdreven of raar?
Ik zou toch maar gaan.
Misschien kan je bloed laten prikken en komt er iets uit.
Raindrop- Ratel
Ik vind het schandalig wat er soms geboden word. Nu valt Bobbejaanland nog mee, aangezien ze niet boven de normale waarde uitsteigen. Als je dan bijvoorbeeld die K3 musical ziet, pff... wat een prijzen...
Ja alleen snap ik ook niet waarom mensen meteen hoog bieden.
Die ene bij Bobbejaanland bood meteen 28 euro.
Ik zou laag beginnen, dan heb je toch ook meer kans dat je de tickets voor weinig gaat hebben.
Die ene bij Bobbejaanland bood meteen 28 euro.
Ik zou laag beginnen, dan heb je toch ook meer kans dat je de tickets voor weinig gaat hebben.
Raindrop- Ratel
Gaaf :d Voor hoeveel had je ze nu dan?
Raindrop- Ratel
30 euro, dat was ook mijn uiteindelijke bod. Nu nog een keer proberen, dan gaan ons pap en mam eventueel ook mee.
Hmm, ik weet nog niet wat ik doe. Vind het ergens een beetje stom om ervoor naar de huisarts te gaan.
Gefeliciteerd met je kaartjes, Joontjuh!
Gefeliciteerd met je kaartjes, Joontjuh!
Lotus- Ratel
Gaaf Joontjuh!
Mijn vriend had gister wel gewoon zo kaartjes besteld voor het Halloween Horror fest in Moviepark Germany.
Maar zie er wel een beetje tegenop hihi. Ik ben best wel een schijterd.
@ Lotus, de huisarts is wel wat gewend. En als je gaat en het is toch niks dan weet je dat tenminste.
Ik heb in het afgelopen half jaar 3 of 4 keer bloed laten prikken omdat mijn lichaam allerlei tekorten had. Wie weet is het in jouw geval dat ook wel.
Mijn vriend had gister wel gewoon zo kaartjes besteld voor het Halloween Horror fest in Moviepark Germany.
Maar zie er wel een beetje tegenop hihi. Ik ben best wel een schijterd.
@ Lotus, de huisarts is wel wat gewend. En als je gaat en het is toch niks dan weet je dat tenminste.
Ik heb in het afgelopen half jaar 3 of 4 keer bloed laten prikken omdat mijn lichaam allerlei tekorten had. Wie weet is het in jouw geval dat ook wel.
Raindrop- Ratel
halloween in moviepark is wel gaaf, ben er een jaar of 5 geleden heen geweest en moet er nu nog aan terugdenken
Gast- Gast
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Pagina 19 van 40
Permissies van dit forum: