Dagcafé
+18
ExpressoB
TNMN
Bay
Rush
Lotus
Beachgirl
Toet
Zininzon
Qiara
Merai
Kabouter
Suus
Zwoesj
Sjaantje
Tiana
Joontjuh
Lejow
Burn
22 plaatsers
Pagina 21 van 40
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Re: Dagcafé
Joontjuh schreef:Reva, jij spoort soms niet helemaal of wel
uhuh
Lekker bordje nasi op met een omelet en vanavond vollop fruit eten.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
ExpressoB schreef:Joontjuh schreef:Reva, jij spoort soms niet helemaal of wel
uhuh
Dus terwijl je eet, gaat het er gelijk weer uit, das een snelle spijsvertering
Joontjuh schreef:ExpressoB schreef:Joontjuh schreef:Reva, jij spoort soms niet helemaal of wel
uhuh
Dus terwijl je eet, gaat het er gelijk weer uit, das een snelle spijsvertering
huh?
Joontjuh schreef:Reva, jij spoort soms niet helemaal of wel
Mwah, ik ga me pas zorgen maken als mn gebruik van interpunctie verdwijnt.
Gast- Gast
Sorry ExpressoB, ik dacht dat Reva net postte dat ze aan het eten was, maar jij was het. Mijn nederige excuses.
Hahaha, maakt niet uit.
Komt er nog een leuke film ofzo vanavond op t.v.?
Komt er nog een leuke film ofzo vanavond op t.v.?
OMG NUMMER 2 HEEFT HET APPARTEMENT GEWEIGERD EN IK BEN NUMMER 3 DUS IK GA MORGENOCHTEND METEEN BELLEN WOEHOEHOE
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Is wel een leuk appartementje! Heb alleen de plattegrond gezien en een foto van de buitenkant, maar ik ga morgen bellen en hopelijk kan ik dan snel gaan kijken. Mijn hart bonkt als een gek! En ik moet nog eten maar heb helemaal geen honger meer
Tiana- Ratel
Stylegirl schreef:Is wel een leuk appartementje! Heb alleen de plattegrond gezien en een foto van de buitenkant, maar ik ga morgen bellen en hopelijk kan ik dan snel gaan kijken. Mijn hart bonkt als een gek! En ik moet nog eten maar heb helemaal geen honger meer
als 2 mensen het hebben afgewezen zal het er vanbinnen misschien niet top uitzien.. Maaaar... als je daar doorheen kunt kijken! En vaak wil de woningbouw vereniging ook nog wel wat doen. Mijn appartementje was ook een drama!!
Maar wel super spannend! Ik hoop voor je dat het er leuk uitziet en dat er wat van te maken valt!
Gast- Gast
Ik hoop zo dat ik hem krijg! Heb alleen momenteel geen inkomen van een bijbaantje, maar alleen studiefinanciering met lening, telt dat ook als inkomen? Ik vind van wel, maar weet niet of zij dat vinden want het is wel mijn bron van inkomen . Ik kan er ook niks aan doen dat ik aan ben gereden en nu geen passend baantje kan vinden, toch?
Jade: ik weet niet of zij de woning hebben bekeken, maar met schoonmaakmiddel en een laag verf valt er vast wel wat van te maken! Daarvoor ga ik het niet weigeren.
Jade: ik weet niet of zij de woning hebben bekeken, maar met schoonmaakmiddel en een laag verf valt er vast wel wat van te maken! Daarvoor ga ik het niet weigeren.
Tiana- Ratel
Stylegirl schreef:Ik hoop zo dat ik hem krijg! Heb alleen momenteel geen inkomen van een bijbaantje, maar alleen studiefinanciering met lening, telt dat ook als inkomen? Ik vind van wel, maar weet niet of zij dat vinden want het is wel mijn bron van inkomen . Ik kan er ook niks aan doen dat ik aan ben gereden en nu geen passend baantje kan vinden, toch?
Dat zou ik ook zeker niet doen! Mijn ouders zeiden toen ook dat ik het niet moest nemen.. Ik heb het toch gedaan en er toch een heel leuk huisje van gemaakt!
Succes!! En wel foto's voor ons maken he
edit: ik huur mijn huisje ook op stuffi + lening. Dat is wel goedgekeurd!
Gast- Gast
Hier al vroeg mama avond..
Mijn manneke is om 18:15 uur al op mijn arm in slaap gevallen. We lagen lekker te knuffelen op de bank en opeens hoorde ik hem snurken hahahaha.
Over in bed gelegd en hij deed de moeite niet eens meer om ze ogen open te doen
Hopelijk word hij niet morgen al om 6:15 uur wakker....
Mijn manneke is om 18:15 uur al op mijn arm in slaap gevallen. We lagen lekker te knuffelen op de bank en opeens hoorde ik hem snurken hahahaha.
Over in bed gelegd en hij deed de moeite niet eens meer om ze ogen open te doen
Hopelijk word hij niet morgen al om 6:15 uur wakker....
Gast- Gast
Ohw wat heerlijk Stuiter, dat hij zo bij je in slaap gevallen is. Ik zou zo de hele avond met zo'n slapend kindje op schoot kunnen blijven zitten geloof ik...
Gast- Gast
Spannend, Stylegirl! Ons huisje was al 5 keer afgewezen voordat wij mochten kijken en er was helemaal niks mis mee!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Maple schreef:Ohw wat heerlijk Stuiter, dat hij zo bij je in slaap gevallen is. Ik zou zo de hele avond met zo'n slapend kindje op schoot kunnen blijven zitten geloof ik...
Het was ook even een lekker momentje ja hahahahaha. Ondanks dat het ziek zijn niet leuk is, geniet ik des te meer van zijn hangerigheid en knuffeligheid hahahaha
Gast- Gast
Jade, je stelt me wel gerust ! Ik ga wel huren via de woningbouw en krijg dan ook huurtoeslag als het goed is. Huur jij ook via de woningbouw?
Tiana- Ratel
Spannend Stylegirl.
Ik heb ook een aantal huurwoningen bekeken maar heb er toch een paar afgewezen, want die waren echt uitgeleefd zeg maar. Moest er teveel aan doen.
Heb met heel erg veel mazzel over kunnen stappen met een maand van mijn ene huisje naar deze huurwoning. Echt geluk, dat het zo heeft moeten lopen en uiteindelijk bij deze woning 'ja' heb kunnen zeggen, wondertje;)
Ik heb ook een aantal huurwoningen bekeken maar heb er toch een paar afgewezen, want die waren echt uitgeleefd zeg maar. Moest er teveel aan doen.
Heb met heel erg veel mazzel over kunnen stappen met een maand van mijn ene huisje naar deze huurwoning. Echt geluk, dat het zo heeft moeten lopen en uiteindelijk bij deze woning 'ja' heb kunnen zeggen, wondertje;)
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Pagina 21 van 40
Permissies van dit forum: