Opleiding Kraamverzorgende
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Opleiding Kraamverzorgende
Misschien dat een van jullie dit weet.
Kan je met de opleiding verzorgende (MBO3) ook aan de slag als kraamverzorgende of moet je daar weer een andere opleiding voor hebben?
Ik kan het over 4 weken ook op school vragen maar vroeg mij af of een van jullie dit weet.
Kan je met de opleiding verzorgende (MBO3) ook aan de slag als kraamverzorgende of moet je daar weer een andere opleiding voor hebben?
Ik kan het over 4 weken ook op school vragen maar vroeg mij af of een van jullie dit weet.
Gast- Gast
Re: Opleiding Kraamverzorgende
Toen ik een aantal jaar geleden de Verzorgende opleiding deed moesten wij in het laatste jaar kiezen: Verzorgende IG of Kraamverzorgende.
Snack a Jack- Prater
- Aantal berichten : 718
Punten : 722
Registratiedatum : 12-03-11
Ja dat kan. Ik heb zelf de opleiding voor verzorgende-ig gedaan. Heb een eindstage in de kraamzorg gehad en ben daar nu ook werkzaam in.
Penélope- Prater
- Aantal berichten : 1022
Punten : 1877
Registratiedatum : 22-11-10
HeartBeat schreef:Misschien dat een van jullie dit weet.
Dat kan, maar volgens mij moet je dan nog aan aantal onderdelen erbij halen.Soms kan dat ook via de kraamzorginstelling.
Gast- Gast
Ok, bedankt voor de antwoorden, zal nog even op school gaan vragen hoe en wat!
Gast- Gast
_MamaRosa_ schreef:HeartBeat schreef:Misschien dat een van jullie dit weet.
Dat kan, maar volgens mij moet je dan nog aan aantal onderdelen erbij halen.Soms kan dat ook via de kraamzorginstelling.
Dat klopt inderdaad. Maar als ze bij een kraaminstelling erg omhoog zitten, nemen ze ook ig-ers aan.
Alleen is de vraag naar kraamverzorgenden (hier in de regio) drastisch laag momenteel.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Opleiding via NTI, wie?
» Opleiding ná kok.
» Opleiding HBO Pedagogiek
» Opleiding Verloskunde
» Opleiding/cursus LOI
» Opleiding ná kok.
» Opleiding HBO Pedagogiek
» Opleiding Verloskunde
» Opleiding/cursus LOI
Pagina 1 van 1