Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

O help... dat lijf...

+19
Koetjeboe
snoezel
xxjojootjexx
Roos
Flip Fluitketel
LMCurious
kwak
Annie24
Ezzer
Sjonno
Annemie
Océane
Famke
Susan
Limburg85
Bruintje Beer
SoGood
Liadan
Happydobby
23 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

O help... dat lijf... - Pagina 2 Empty Re: O help... dat lijf...

Bericht  Gast za 30 jul 2011 - 20:24

Ik heb ook nog bijna een half jaar in positiekleding gelopen, ik paste gewoon niks anders. Nu ben ik 5 kilo onder mijn gewicht dat ik had voor de zwangerschap en daar ben ik best wel blij mee. Maar goed, ik ben dan ook bijna 2 jaar verder, dus dat mag onderhand wel.

PM, meis, ik weet dat je het niet wil horen, maar het duurt echt even voordat je lichaam weer enigszins is hersteld van je zwangerschap. Die buik wordt vanzelf minder en als je straks een beetje in het ritme zit van voeden en slaapjes etc. kun je ook voorzichtig weer eens een keertje gaan sporten of iets dergelijks. Neem er de tijd voor, het komt echt weer goed!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

O help... dat lijf... - Pagina 2 Empty Re: O help... dat lijf...

Bericht  Gast za 30 jul 2011 - 20:35

Ik was vrijwel direct na de bevalling mijn buikje kwijt, maar toch heeft een een week of 3 a 4 geduurt voordat ik mijn eigen broeken weer paste! Met moeite, nu ruim 8 maand later passen ze me wel, alleen zou er toch iets af moeten wil het beter zitten!
Heb daarom een aantal broeken toch maar een maatje groter gekocht maar die zakken me weer af, en met een riem ziet het wel ok!

Mn boobs zijn van 75B na 80C/D gegaan, wel helaas wat slapper als voor heen, wat me soms erg onzeker maat!

Ook qua tops zat ik op een L maar ik pas nu wel weer wat meer maat M!

Ik ben van mening dat het ook wel zijn tijd nodig heeft om alles weer in "model" te krijgen! En dan doe ik zelf eigenlijk er niet veel bijzonders veel voor, alleen wat meer lopen en fietsen, dus wat meer in beweging, maar niet overdreven veel sporten!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

O help... dat lijf... - Pagina 2 Empty Re: O help... dat lijf...

Bericht  Koetjeboe za 30 jul 2011 - 20:45

Ik pastte na 2 weken mijn eigen kleding weer, en zat weer op mijn startgewicht van voor de zwangerschap. Nu zit ik er zelfs wat onder. Wel zijn mijn borsten echt gekrompen Sad, iets waar ik heel erg van baal. Het was al niet veel voor de zwangerschap maar nu is het helemaal niks meer.. Als ik geen bh met push up aan doe, dan is het net of ik aan de vooravond van mijn pubertijd sta... Hierdoor ben ik nog onzekerder geworden dan ik al was.. Maar goed, heb er natuurlijk wel iets moois voor terug gekregen!

Koetjeboe
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 62
Punten : 76
Registratiedatum : 11-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

O help... dat lijf... - Pagina 2 Empty Re: O help... dat lijf...

Bericht  Teddyaapje za 30 jul 2011 - 22:24

Ik ben tijdens de zwangerschap zo'n 22 kg aangekomen. Gelukkig was het ook vrij veel vocht waardoor ik na de bevalling nog "maar" 10kg kwijt hoefde te raken om weer op gewicht te komen. Ik heb me hier zelf toen 9mnd voor gegeven, als ik dan nog niet op gewicht zou zitten zou ik dan echt op mn eten gaan letten. Gelukkig is het er allemaal vanzelf weer afgegaan (mede door de bv natuurlijk) en zit ik nu 2kg onder het gewicht wat ik had voor de zwangerschap. Ik ben trots op mezelf en eigenlijk ook wel blij dat ik er niks voor hoef te gaan doen.
Ik ben trouwens wel al 6weken na de bevalling weer gaan volleyen maar dat meer omdat ik dat gewoon leuk vindt, niet persé om af te vallen.

Wat mijn figuur betreft...ik ben nu beter in verhouding, voorheen had ik best een platte buik en waren mij heupen en bovenbenen echt mijn probleemzone. Nu zijn die juist wat smaller (aan mijn broeken te merken) en is mij buik iets dikker (waarschijnlijk omdat ik steeds vergeet buikspieroefeningen te doen haha). Voorheen had ik altijd ruimte over in de broek bij mijn middel, nu sluit het mooi aan. Ook mijn borsten zijn groter als voorheen.

Over het vel van mijn buik ben ik minder tevreden, ik heb heel veel straie sinds de zwangerschap en mijn buik is hierdoor echt buikwandcorrectiemateriaal geworden. Met kleding aan zie je het gelukkig niet.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

O help... dat lijf... - Pagina 2 Empty Re: O help... dat lijf...

Bericht  Julia zo 31 jul 2011 - 3:58

Maar hoe zit het dan met jullie buikvel? Ik was namelijk ook bijna meteen al mijn kilo's kwijt maar mijn buik is nog steeds slap. Volgens mij is het ook gewoon loshangend vel en dat krijg ik denk ik niet meer slap...terwijl ik minder weeg dan voor mijn bevalling. Sad
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

O help... dat lijf... - Pagina 2 Empty Re: O help... dat lijf...

Bericht  Gast zo 31 jul 2011 - 5:22

Julia schreef:Maar hoe zit het dan met jullie buikvel? Ik was namelijk ook bijna meteen al mijn kilo's kwijt maar mijn buik is nog steeds slap. Volgens mij is het ook gewoon loshangend vel en dat krijg ik denk ik niet meer slap...terwijl ik minder weeg dan voor mijn bevalling. Sad

Ik heb geen buikvel, alleen een soort van kleinzwembandje, dus opgehoopt vet zeg maar..al zie je het erg goed als ik bijv. strakke shirts draag en mn onder mn buik komt ipv dr op (snap je Laughing )

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

O help... dat lijf... - Pagina 2 Empty Re: O help... dat lijf...

Bericht  Linda zo 31 jul 2011 - 5:40

Julia schreef:Maar hoe zit het dan met jullie buikvel? Ik was namelijk ook bijna meteen al mijn kilo's kwijt maar mijn buik is nog steeds slap. Volgens mij is het ook gewoon loshangend vel en dat krijg ik denk ik niet meer slap...terwijl ik minder weeg dan voor mijn bevalling. Sad

Ik zit nu 3 a 4 kg onder het gewicht van voor de zwangerschap en ik heb ook veel buikvel. M'n buik was op het eind huge. En onder m'n navel is het één striae bende. Maar het vel wordt wel steeds wat minder, al denk ik niet dat het ooit weer wordt zoals het was, maar dat lijkt me logisch, er is gewoon veel met m'n lichaam gebeurd.
Als ik in kleermakerszit zit zie je het het ergst.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

O help... dat lijf... - Pagina 2 Empty Re: O help... dat lijf...

Bericht  Gast zo 31 jul 2011 - 5:43

Ik heb ook echt hangvel vol met striae. Mijn navel is opeens een gapend gat.
Heb echt zon oude- vrouwen buik Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

O help... dat lijf... - Pagina 2 Empty Re: O help... dat lijf...

Bericht  Linda zo 31 jul 2011 - 5:46

ProudMama schreef:Ik heb ook echt hangvel vol met striae. Mijn navel is opeens een gapend gat.
Heb echt zon oude- vrouwen buik Sad

Ach meid... het komt echt goed hoor!
Ik heb vlak na de bevalling ook echt in zak en as gezeten, voelde me zo ellendig en lelijk. Dacht dat ik er nooit meer normaal uit zou gaan zien. En nu na 8 maanden ben ik best tevreden met mezelf. De striae is ook echt veeeeeeel lichter geworden.

Nu op dit moment kan je echt nog helemaal niks zeggen over hoe je lichaam eruit ziet. Je bent pas bevallen, je lichaam moet herstellen. Dat heeft tijd nodig, maar echt..het komt goed! Geniet lekker van die heerlijke mannetjes van je.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

O help... dat lijf... - Pagina 2 Empty Re: O help... dat lijf...

Bericht  Teddyaapje zo 31 jul 2011 - 5:51

Julia schreef:Maar hoe zit het dan met jullie buikvel? Ik was namelijk ook bijna meteen al mijn kilo's kwijt maar mijn buik is nog steeds slap. Volgens mij is het ook gewoon loshangend vel en dat krijg ik denk ik niet meer slap...terwijl ik minder weeg dan voor mijn bevalling. Sad

Ik heb ook een overschot aan buikvel. Bij het volleye hebben we nog zitten grappen dat ik wel voor het spandoek zou zorgen haha.

Het is gelukkig wel minder geworden en t is nog steeds aant krimpen heb ik het idee maar denk niet dat het nog ooit zo wordt zoals het was.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

O help... dat lijf... - Pagina 2 Empty Re: O help... dat lijf...

Bericht  Gast zo 31 jul 2011 - 5:58

Snoezel, als je af blijft vallen zonder er wat aan te doen. Zou je eens bloedkunnen prikken op je schildklier.
Hier na vlogen na de bevalling en bv bij de oudste ook de kilo's eraf. Bleek dat mijn schildklier te snel werkte, wat dus vaak voorkomt na een zwangerschap.

Hier nog 10 kilo te gaan. Aan de ene kant wil ik het er graag vanaf. Helemaal omdat het de laatste zwangerschap was, dus nu weer graag terug naar mijn oude figuur. Maar helaas val ik juist niet af tijdens de bv periode, en aangezien ik nog niet echt durf te sporten ivm bekken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

O help... dat lijf... - Pagina 2 Empty Re: O help... dat lijf...

Bericht  Gast zo 31 jul 2011 - 7:58

Ik heb ook echt een hele slappe buik, met erg veel striae, en ik denk ook niet dat het ooit weer strak wordt. Mijn buikspieren zijn al weer aardig stevig, maar het is gewoon vel teveel, door de striae. Daar valt volgens mij nog weinig aan te doen, op een correctie na, maar dat heb ik er niet voor over, zo erg is het gelukkig niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

O help... dat lijf... - Pagina 2 Empty Re: O help... dat lijf...

Bericht  juffie001 zo 31 jul 2011 - 9:27

Voor de zwangerschap was ik enorm blij met mn buik.
Toen ik bevallen was, had ik geen dikke buik meer maar wel vel over.
Nu merk ik echt dat alles op mn buik gaat zitten helaas. Moet ook echt letten op wat ik eet en dat had ik voorheen niet.
Maar... het goede nieuws is dus... als ik alleen nog maar wortels, sla en rauwkorst eet mn buik weer net is zoals voor de zwangerschap laughcry (alleen dan met wat streepjes, maar die zitten gelukkig erg laag)
Helaas ben ik niet zo goed in alleen maar heel gezond eten
juffie001
juffie001
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 467
Punten : 543
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

O help... dat lijf... - Pagina 2 Empty Re: O help... dat lijf...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum