Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe kijken jullie tegen deze situatie aan?

+6
luisa
Happinaz
PrimaBella
juffie001
Possom
Susan
10 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hoe kijken jullie tegen deze situatie aan? - Pagina 2 Empty Re: Hoe kijken jullie tegen deze situatie aan?

Bericht  Gast vr 29 jul 2011 - 4:15

Er zijn ook maar een paar mensen die ik vertrouw met mijn kindje, en daar hoort de peettante van mijn zoon wel bij (mijn zus). Ik vind het wel een klein beetje overdreven om te gaan wachten voor de winkel, het komt bij mij over alsof ze snel het cadeautje wil innen en dan wegwezen.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kijken jullie tegen deze situatie aan? - Pagina 2 Empty Re: Hoe kijken jullie tegen deze situatie aan?

Bericht  Gast vr 29 jul 2011 - 4:25

oeh hier kan ik ook hele verhalen over meepraten haha. Sinds de geboorte van ons neefje T vragen mijn man en ik al wanneer we eens mogen oppassen tot op de dag van vandaag (hij is 2) issie nog niet langsgeweest. Ook hebben we een half jaar geleden gezegd dat we het leuk vonden om hem eens mee naar de efteling ofzo te nemen maar nee dat was niks want daar wassie nog te klein voor enzo. Maar nu willen opa en oma hem mee naar de efteling nemen in het najaar en dan is het opeens superleuk en goed.

Dus ja ik vind het een beetje raar van haar. Maar kan je het hier niet eens over hebben met d`r?

Laatst aangepast door Lily op vr 29 jul 2011 - 4:31; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Mamsie vr 29 jul 2011 - 4:30

Ik vind het een beetje overdreven van haar. Hij is 3, geen baby meer. Maar goed je zal het er mee moeten doen want het is haar keuze. Al snap ik dat jullie het jammer vinden.

Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 29 jul 2011 - 5:23

Laatst aangepast door Hazeltje op di 2 aug 2011 - 10:32; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Vancity_girl vr 29 jul 2011 - 10:46

Hazeltje schreef:
Dat vind ik heel iets anders.
Ik vind het sowieso raar als mensen al meteen beginnen te vragen wanneer de baby mag komen logeren.
Daar komt bij dat heel veel ouders hun kind niet zomaar om het logeren weg brengen.
.

+1

Hier hebben de opa's en oma's het ook al sinds haar geboorte over logeren. Nu kan dat ( gelukkig) nog niet maar als we straks weer in Nl wonen zullen ze er wel weer over beginnen. Ik vind dat gewoon niet nodig zolang ze er zelf nog niets aan heeft. Dan zeggen mensen wel van ja is toch lekker even zonder je kind, maar ik heb daar gewoon ( nog) geen behoefte aan.

on topic:
Ik zou het ook niet leuk vinden als er zo krampachtig over gedaan wordt ( buiten de winkel wachten) ik hoop toch dat als onze dochter 3 is ik haar wel een paar uurtjes met een familielid/dierbare mee durf te geven.
Misschien is ze bang dat het kindje haar gaat missen oid? Ik heb nl ook moeite om mn dochter even bij iemand anders achter te laten, ben altijd bang dat ze me dan gaat missen. Nu is onze dochter natuurlijk ook nog jong en ik verwacht dat dit wel beter wordt als ze ouder is. Maar wellicht heeft deze moeder daar nu nog steeds last van.
Ik snal dat je het niet leuk vind maar uiteindelijk is het haar kind, haar keuze. Je zou er misschien wel weer eens over kunnen beginnen dat het je leuk lijkt hem ergens mee naar toe te nemen zonder haar?
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 29 jul 2011 - 11:00

Ik heb alleen je eerste stukje gelezen.. Maar ik vind dat heel raar ja. Jullie zijn de peetouders van dat kindje, dan zou je toch verwachten dat ze jullie vertrouwd. Op basis van jouw verhaal heb ik het idee dat ze jullie absoluut niet vertrouwd. Anders lijkt me het vreemd dat je het op deze manier geregeld wilt hebben.
Is er iets veranderd in jullie relatie nadat ze jullie al als peetouders benoemd had?

Ik laat mijn zoon absoluut niet met iedereen mee gaan en ook laat ik niet iedereen oppassen. Maar mijn naaste familie mag hem altijd meenemen, ook bijv mijn zusje die nog geen kind heeft of haar vriend. Hun vertrouw ik gewoon volledig. Tot nu toe heb ik ook altijd één van mijn ouders of hun op laten passen. Maar ik zou me ook in kunnen denken dat ik een vriendinnetje op laat passen. Maar niet elke vriendin. Ik heb weinig vriendinnen met kinderen maar het boeit me niet of ze dat nou wel of niet heeft. Sommige mensen gaan van nature gewoon al beter met kinderen om dan de ander.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 31 jul 2011 - 22:59

Ik heb het niet over logeren maar over een middagje/dagje komen spelen. Ik bedoel als tante en oom vind je het toch leuk om met je neefje te spelen. Hij kan wel het meerendeel van de week naar opa en oma en als hun niet kunnen dan brengen ze `m maar naar de ouders van hem. Ik bedoel waarom kan hij wel heeeeel vaak/het meerendeel van de week naar hun maar niet eens een middagje naar ons scratch

(sorry frustraties zitten hier hoog haha)

Gast
Gast

Bericht  Sweety ma 1 aug 2011 - 3:53

Ik vind het wel raar van haar. Zelf heb ik geen kinderen maar ik heb pas ook opgepast op het zoontje van bijna 3 van mijn vriendin. We zijn zelfs naar Drievliet gegaan. Ik doe wel vaak dingen met de kinderen en haar samen maar ik let ook weleens op de kinderen als zij even wat moet doen. Of op 1 kind. Kan je het misschien nog eens met haar bespreken en vertellen hoe dit op jullie overkomt?
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Nana ma 1 aug 2011 - 4:47

Mijn vriendinnen nemen mijn zoontje regelmatig een dagje mee, zwemmen, speeltuin, dierentuin. Ik heb daar zelf geen moeite mee. Jammer dat je nicht jullie niet zelf met haar zoontje op pad laat gaan.
Nana
Nana
Prater
Prater

Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: