Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Naar Spanje met baby 10 maanden!

5 plaatsers

Ga naar beneden

Naar Spanje met baby 10 maanden! Empty Naar Spanje met baby 10 maanden!

Bericht  holaagirl zo 19 jun 2011 - 7:23

Hallo,
Wij gaan over twee weken met de kleine ( dan 10 maanden) naar Spanje.
We vliegen naar Spanje, en daar staat een auto klaar om naar onze bungalow te rijden.
Dit is een bungalow in een park waar 32 bungalows staan rondom een mooi zwembad.
Ik heb er enorm veel zin in, maar vind het ook erg spannend!!!

Ik ben al een lijstje aan het maken met spullen waar ik aan moet denken, maar blijf er onrustig over.

Denk aan dingen en twijfel hierover als:
wat doe ik met de voeding, luiers, aerosleep enz...

Hebben jullie ervaring en/of tips wat ik echt mee moet nemen of daar kan kopen?????
holaagirl
holaagirl
Prater
Prater

Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar Spanje met baby 10 maanden! Empty Re: Naar Spanje met baby 10 maanden!

Bericht  _Jet zo 19 jun 2011 - 7:24

Ik houd dit topic ook in de gaten Wink Wij gaan in oktober en dan is S. 11 maanden.
_Jet
_Jet
Prater
Prater

Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar Spanje met baby 10 maanden! Empty Re: Naar Spanje met baby 10 maanden!

Bericht  vickie zo 19 jun 2011 - 9:21

je kan eigenlijk alles krijgen in Spanje zoals luiers en hapjes het zijn dan wel andere luiers (maar voor zo'n korte periode maakt dat mij niet zo veel uit) en de hapjes zijn overal hetzelfde alleen een ander merk als wat je hier gebruikt, alleen de flesvoeding zou ik van hier meenemen aangezien je kindje kan reageren op andere voeding.

Fijne vakantie.
vickie
vickie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 57
Punten : 67
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar Spanje met baby 10 maanden! Empty Re: Naar Spanje met baby 10 maanden!

Bericht  ekjir@M zo 19 jun 2011 - 10:19

Ik had kant en klare flesvoeding mee voor onderweg en de poedermelk mag zelfs mee in je handbagage. Verder ben ik er altijd erg nuchter in... In het buitenland verkopen ze vast wel potjes groente en fruit, daar hebben ze ook baby's Wink

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar Spanje met baby 10 maanden! Empty Re: Naar Spanje met baby 10 maanden!

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 18:11

Wij zijn met ons zoontje van toen net 1 jaar naar Griekenland geweest.
Wat ik wel heel handig vond was een flessenwarmer of een waterkoker voor het opwarmen van eten.

De potjesvoeding is in Spanje net zo goed als in Nederland. Dus mocht je extra nodig hebben, kan dat prima.

Voor in het vliegtuig had ik een pakje kant en klare melk. Tijdens het stijgen heb ik hem laten drinken en dat ging super!

Ik had wel luiers bij me, maar heb gewoon zwemluiers daar gekocht. Aerosleep heb ik niet meegenomen.

Veel plezier

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar Spanje met baby 10 maanden! Empty Re: Naar Spanje met baby 10 maanden!

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 18:44

Ik ben met Ciske geweest toen hij 10 maanden was.
Omdat hij een koemelkallergie had en geen vlees eet, heb ik alles qua voeding zelf meegenomen.
Van flesvoeding had ik 1 pak in mijn handbagage en 2 pakken in mijn koffer. Hou er rekening mee dat je koffer zoek kan raken, dus belangerijke dingen ook in je handbagage doen.

Verder had ik paracetamol en ors van hier mee, luiers had ik alleen voor onderweg bij me.
Ze verkopen daar ook Huggies maar die zijn wel wat duurder. Goedkope spaanse luiers kunnen goed zijn maar er zijn er ook heel veel die behoorl;ijk plastic zijn en waar je kleintje, met die warmte, zeker uitslag van krijgt.
Potjes hebben ze heel veel in spanje en ook heel veel verschillende smaken en soorten. Wel zit er in de fruithap toegevoegd suiker en er staat mij bij dat er in de groentepotjes zout zit.
Flesvoeding zou ik sowieso van hier meenemen want die is anders in spanje.

Voor in het vliegtuig had ik voor Ciske ook een flesje met water waar hij tijdens het opstijgen en landen uit kon drinken zodat hij geen last van zijn oortjes zou krijgen.

Oh, en ik had in Spanje een heel klein zwembadje gekocht (ze verkopen daar echt hele kleine) en die zette ik in de schaduw hij het grote zwembad neer. En ik had een soort zeil met opblaasbare randen waar ik een handdoek inlegde en Ciske dus redelijk veilig in kon spelen.
Naar Spanje met baby 10 maanden! 1336512150_5_AD2k
Naar Spanje met baby 10 maanden! 1336512110_5_OVSc

Heel veel plezier!n Ik vomnd het heel leuk met Ciske op die leeftijd! Hij was binnen twee dagen een spaans kindje geworden dat lang siesta hield en s'avonds in zijn buggy naar alle lichtjes op de boulevard aan het kijken war. Overdag lekker zwemmen en de hele dag buiten. Hij vond het fantastisch!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar Spanje met baby 10 maanden! Empty Re: Naar Spanje met baby 10 maanden!

Bericht  Lindsya zo 19 jun 2011 - 21:03

Je kleine goed laten drinken tijdens het opstijgen en landen. Ik gebruik een halfuurtje voor we gaan opstijgen neusspray om goed de oren open te houden. Ik neem van hier altijd paractemol en ORS mee. Flesvoeding zou ik ook wel van hier meenemen. Veel plezier met jullie vakantie.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar Spanje met baby 10 maanden! Empty Re: Naar Spanje met baby 10 maanden!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum