Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

M'n nichtje van 13, haar vrienden en vriendje

+16
RYW
Filoria
Bet Weter
luisa
Coco
Ellebel
marjoleinnn
Printje
minoessepoes
Lavendel
Supertalentje
Antibes
PluDan
Atelier Madame
Toet
Rush
20 plaatsers

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

M'n nichtje van 13, haar vrienden en vriendje - Pagina 3 Empty Re: M'n nichtje van 13, haar vrienden en vriendje

Bericht  Printje do 28 jul 2011 - 1:39

Jada schreef:
Caribbeanlover schreef:
Lavendel schreef:
Rush schreef:No offence Lavendel, maar zulke verhalen hoor je veel meer over 'buitenlanders' dan over Hollandse jongens.

Ik heb nog nooit 3 boeren gezien die 'hey dushi, lekkere booty' roepen als je langs het winkelcentrum loopt. laughcry

haha nee dat klopt maar wel van die types die op hun scooter zitten, blowen, op de grond spugen en je ook wel dingen naroepen trouwens.

Is misschien wel waar, maar zij brengt het niet bepaald netjes.
Een keer fietste ik onder een brug door tijdens de regen en daar zaten blanke jongeren (om het zo even duidelijk te zeggen) de schuilen. Maakte ze apengeluiden toen ik langs kwam alleen om mijn kleur!

Tsjaa, de slechten hebben het verpest voor de goede! Ik vind niet dat ik grof ben. M'n oom noemt ze kankerallochtonen.

en jij vindt jezelf dan wel netjes??? om andere mensen zo te noemen. Er zijn ook zat Nederlandse mensen die idiote dingen doen hoor. vind dat je erg discrimineert.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

M'n nichtje van 13, haar vrienden en vriendje - Pagina 3 Empty Re: M'n nichtje van 13, haar vrienden en vriendje

Bericht  Lavendel do 28 jul 2011 - 1:39

Rush schreef:
Punk'd schreef:
Nu moet ik wel zeggen dat de boerse types er ook wat van kunnen hoor.. Die roepen waarschijnlijk niet naar vrouwen omdat ze niet weten hoe ze vrouwen moeten behandelen Embarassed angel hahaha..

Ik heb nooit in een dorp gewoond en weet ook niet hoe het er aan toe gaat.. maar duur Puberruil xl denk ik altijd aan zuipschuren en bierzuipen tot je erbij neervalt.. en op de brommer crossen.. volgens mij zijn jongens in het dorp nog meer met elkaar bezig dan met vrouwen. (Correct me if i'm wrong Wink )
Vergeet vooral de nike air max, petjes en homo en buitenlander homo haat niet.
silent

Homo haat was het bij ons, want het was een asociaal groepje waarin ook allochtonen zaten.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 1:39

Storm schreef:
Jada schreef:Tsjaa, de slechten hebben het verpest voor de goede! Ik vind niet dat ik grof ben. M'n oom noemt ze kankerallochtonen.
Leuke oom heb jij, die zou ik niet eens in m'n familie willen hebben. Helaas hebben we niets te kiezen daar in..

Familie kies je niet, vrienden wel.

Gast
Gast

Bericht  Rush do 28 jul 2011 - 1:40

Lavendel schreef:
Rush schreef:
Punk'd schreef:
Nu moet ik wel zeggen dat de boerse types er ook wat van kunnen hoor.. Die roepen waarschijnlijk niet naar vrouwen omdat ze niet weten hoe ze vrouwen moeten behandelen Embarassed angel hahaha..

Ik heb nooit in een dorp gewoond en weet ook niet hoe het er aan toe gaat.. maar duur Puberruil xl denk ik altijd aan zuipschuren en bierzuipen tot je erbij neervalt.. en op de brommer crossen.. volgens mij zijn jongens in het dorp nog meer met elkaar bezig dan met vrouwen. (Correct me if i'm wrong Wink )
Vergeet vooral de nike air max, petjes en homo en buitenlander homo haat niet.
silent

Homo haat was het bij ons, want het was een asociaal groepje waarin ook allochtonen zaten.
Ja en die heb je hier in de dorpen dus niet echt. Alleen in de steden, maar die groepjes mixen dus niet echt :P
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 1:40

Jada schreef:
Storm schreef:
Jada schreef:Tsjaa, de slechten hebben het verpest voor de goede! Ik vind niet dat ik grof ben. M'n oom noemt ze kankerallochtonen.
Leuke oom heb jij, die zou ik niet eens in m'n familie willen hebben. Helaas hebben we niets te kiezen daar in..

Familie kies je niet, vrienden wel.
Dat zeg ik toch?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 1:41

Printje schreef:
Jada schreef:
Caribbeanlover schreef:
Lavendel schreef:
Rush schreef:No offence Lavendel, maar zulke verhalen hoor je veel meer over 'buitenlanders' dan over Hollandse jongens.

Ik heb nog nooit 3 boeren gezien die 'hey dushi, lekkere booty' roepen als je langs het winkelcentrum loopt. laughcry

haha nee dat klopt maar wel van die types die op hun scooter zitten, blowen, op de grond spugen en je ook wel dingen naroepen trouwens.

Is misschien wel waar, maar zij brengt het niet bepaald netjes.
Een keer fietste ik onder een brug door tijdens de regen en daar zaten blanke jongeren (om het zo even duidelijk te zeggen) de schuilen. Maakte ze apengeluiden toen ik langs kwam alleen om mijn kleur!

Tsjaa, de slechten hebben het verpest voor de goede! Ik vind niet dat ik grof ben. M'n oom noemt ze kankerallochtonen.

en jij vindt jezelf dan wel netjes??? om andere mensen zo te noemen. Er zijn ook zat Nederlandse mensen die idiote dingen doen hoor. vind dat je erg discrimineert.

Wat heb ik gezegd dat discriminatie is dan? geef eens voorbeelden. M'n oom noemt ze zo, ik niet. Volgens mij snap je niet wat discriminatie is. Ik maak nergens onderscheid op geloof, geslacht, huidskleur en afkomst. Ik scheld ook nergens.

Eigenlijk haat ik het als je iets over allochtonen zegt en dat is dan meteen discriminatie. Dan weet je dus niet eens wat dat betekent.

Gast
Gast

Bericht  minoessepoes do 28 jul 2011 - 1:41

Punk'd schreef:
minoessepoes schreef:
minoessepoes schreef:
Punk'd schreef:@ AM het ligt volgens mij echt aan de school .Opzich zaten er bij mij in de klas VMBO-t op een scholengemeenschap gewoon 'normale' mensen :P .. In vergelijking met de klas van mijn vriend waar ze volgens mij een stukje meer "tokkie" waren..

Heeft jouw vriend op het M W college gezeten afdeling NMGN?

En bij Lavendel gok ik op M College?

Punk'd wij hebben op dezelfde school gezeten toch! Ik deed dan wel de Havo maar de helft van mijn klas was van niet Nederlandse afkomst vooral afkomstig uit de Wolfskuil (de Kuul!), maar ik herken me totaal niet in bovenstaande verhalen.

Volgens mij wel.. In de hazenkamp :P .. Ik heb in de onderbouw altijd Jena gedaan (en de wat meer aso types gingen altijd naar het fo.).. in de onderbouw had ik 1 turks meisje in mijn klas en verder alleen maar Nederlanders.

In de 4e kwam ik in een vmbo-t klas (richting economie) en toen zaten er wel iets meer buitenlanders in mijn klas. De sfeer was sowieso heel anders dan in mijn Jena klas. De mensen kwamen ook uit andere 'wijken' zal ik maar zeggen :P (veelal Dukenburg, meijhorst etc.).

Daarna in 4 en 5 havo kwam ik weer een beetje in de vertrouwde klas uit.. toen had ik volgens mij 2 turkse meisjes in mijn klas en helemaal geen jongens.. (Cultuur en maatschappij).

Nu moet ik ook zeggen dat volgens mij jongens veelal Economie kiezen omdat dat het meeste aanzien geef in Marokko/Turkije.. (dat heb ik toen wel eens gehoord.)

Ik heb ook Jena gedaan inderdaad en het klopt inderdaad wel dat ik pas in de klassen kwam met meer mensen die geen Nederlandse afkomst hadden in de 4de en de 5de! Die zaten inderdaad meer op F.O en noemde ons gekscherend Jenaplantjes :P Ikh eb Economie en Maatschappij gedaan ook.

Zo grappig dat we op dezelfde school hebben gezeten. Waarschijnlijk hebben we ook wel dezelfde leraren gehad.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Printje do 28 jul 2011 - 1:42

Ik ga hier geen discussie van maken maar lees anders je eigen dingen eens terug die je geschreven hebt. Of je het zo wel/niet bedoeld het komt erg neerbuigend over en het klopt overigens ook helemaal niet.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 1:43

Jada, als je niet wilt dat je oude naam bekent wordt moet je ook niet zo'n topic openen. Dit is wel heel erg overduidelijk. laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 1:44

Ik hoorde vna m'n nichtje dat de stroming Verzorging vol zit met meiden, de bouwstromingen (bouw, metaal, elektro en installeren) vol zit met Nederlandse jongens en Handel en Verkoop vol zit met Marokkanen en andere allochtonen, idd omdat dat meer status geeft en je in die landen er meer aan hebt. Vaak zitten ze ook al in de handel, haha. In de handel van blackberryhoesjes (die moest m'n nichtje op de markt voor ze stelen ook, zodat ze die door konden verkopen op marktplaats). Was echt zo boos dat ze dat deed! Ze kreeg dan geld van die jongens daarvoor.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 1:44

Printje schreef:Ik ga hier geen discussie van maken maar lees anders je eigen dingen eens terug die je geschreven hebt. Of je het zo wel/niet bedoeld het komt erg neerbuigend over en het klopt overigens ook helemaal niet.

Lekker duidelijk antwoord van je.

Gast
Gast

Bericht  Rush do 28 jul 2011 - 1:46

Jada schreef:Ik hoorde vna m'n nichtje dat de stroming Verzorging vol zit met meiden, de bouwstromingen (bouw, metaal, elektro en installeren) vol zit met Nederlandse jongens en Handel en Verkoop vol zit met Marokkanen en andere allochtonen, idd omdat dat meer status geeft en je in die landen er meer aan hebt. Vaak zitten ze ook al in de handel, haha. In de handel van blackberryhoesjes (die moest m'n nichtje op de markt voor ze stelen ook, zodat ze die door konden verkopen op marktplaats). Was echt zo boos dat ze dat deed! Ze kreeg dan geld van die jongens daarvoor.
Kortom ze laat zich gebruiken.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Atelier Madame do 28 jul 2011 - 1:48

bah wat erg allemaal zeg Sad

Ben nu wel heel erg benieuwd wie Jada is :P
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 1:49

Ja heel erg. Ze laat zich voor alles gebruiken (seks, geld). Ze denkt dat ze heel veel vrienden heeft, die van haar houden en haar beschermen. Ze ziet niet eens in dat zij erbij mag horen voor het jatwerk, seks, etc. Ze vindt het ook normaal dat ze gewoon aan haar zitten, dat laat ze ook toe. Ze laat zich als object behandelen. Denk dat dat er niet meer uitgaat, omdat ze geen eigenwaarde meer heeft.

Gast
Gast

Bericht  Atelier Madame do 28 jul 2011 - 1:51

Heb je die documentaire al bekeken die ik op de eerste pagina aanraadde? Die geeft echt een mooi beeld van hoe het gesteld is met die meiden. Straks wordt ze mss nog zwanger ook van ze..
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 1:53

Ze is al aan de pil laughcry

Nee, kon die docu niet vinden. Ik heb zo vaak geprobeerd te praten met haar, maar ze luistert niet en staat niet open voor verandering. Ze zit vastgeroest in haar oude patroon. Beter is het dat ze in een andere omgeving terecht komt.
Ze heeft ook een navelpiercing laten zetten (op d'r dertiende).

Gast
Gast

Bericht  Atelier Madame do 28 jul 2011 - 2:00

Jada schreef:Ze is al aan de pil laughcry

Nee, kon die docu niet vinden. Ik heb zo vaak geprobeerd te praten met haar, maar ze luistert niet en staat niet open voor verandering. Ze zit vastgeroest in haar oude patroon. Beter is het dat ze in een andere omgeving terecht komt.

ik was op mn 11e al aan de pil ivm menstruatieklachten Laughing
navelpiercing, roken, drank en een beetje zoenen met jongens is tot daar aan toe, maar jezelf echt laten gebruiken door stelen en seks vind ik veel verder gaan.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 2:05

Jada schreef:Ze is al aan de pil laughcry

Thank god! Nu maar hopen dat ze hem ook blijft slikken en niet zogenaamd zwanger raakt door de pil heen :P (ik zeg trouwens niet dat dit altijd gebeurd hoor haha, maar soms hoor je wel eens van die verhalen dat ik denk "Ja ja, je wilde gewoon aandacht en die kijg je dmv een kind).. okee ik ben slecht dat ik zo denk Wink

Gast
Gast

Bericht  marjoleinnn do 28 jul 2011 - 2:05

Ik weet niet hoe mensen over een dorp denken, maar het beeld wat hierboven geschetst wordt over een dorp klopt echt niet! Ja oke in sommige gevallen misschien wel, maar ik woon ook in een dorp (wel een groot dorp) en hier is dat totaal niet het geval. Ook niet elk dorp zit vol met boeren, hier ook niet!

En ontopic: Lastige situatie met je nichtje! Ik snap echt heel goed dat je er wat aan wil doen, maar ik denk dat dat heel erg lastig wordt. Vooral omdat je zelf al zegt dat ze niet open staat voor veranderingen enzo, en zolang de ouders het allemaal toelaten zal het ook niet echt stoppen. Misschien een x met je oom en tante erover praten?
marjoleinnn
marjoleinnn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 450
Punten : 523
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Rush do 28 jul 2011 - 2:13

Natuurlijk, maar dit geldt toch ook niet voor iedere stad?

Ik woon ook in een groot dorp waar dit helemaal niet het geval is. Maar bij veel van die kleine dorpjes hier om heen wel, helaas.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Ellebel do 28 jul 2011 - 2:34

Rush schreef:
Atelier Madame schreef:

Haha dat klopt als een bus! maar wat wel vaak met die jongen is, iig dat heb ik op de zwarte cross gemerkt, dat het wel harde werkers zijn (op de boerderij, in de bouw e.d.) en die straatjeugd uit de stad is vaak toch een ander verhaal.
Dat is inderdaad heel erg zo. Alle boeren jeugd hier is ALTIJD aan het werk.

Precies! Ik heb op het moment ongeveer 30 vakantiekrachten aan het werk. Heel veel jongens uit de dorpen hier uit de omgeving en een aantal allochtonen die veelal wonen in de 'grote stad' hier. Het is bekend dat vakantiekrachten veelal niet de meest betrouwbare doelgroep is (niet komen opdagen, te laat veel ziek, etc). Nu heb ik in 1,5 week tijd afscheid genomen van 3 vakantiekrachten en het waren alledrie allochtonen. Deze hebben toch een hele andere instelling dan onze Hollandse boeren jongens.

Zo heb ik vaker problemen met allochtonen werknemers en heel eerlijk, ik ga langzaam naar een punt toe dat ik ze niet meer aanneem tenzij ik hele goede referenties van ze krijg. En ja, dan discrimineer ik maar ik heb ook een klant tevreden te houden en dat lukt veelal niet met deze doelgroep.
Ellebel
Ellebel
Prater
Prater

Aantal berichten : 568
Punten : 644
Registratiedatum : 12-12-10

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 2:39

Ik ken juist weer veel allochtonen die keihard werken en nederlanders die de kantjes er af lopen..

@ Jada,word er op de school van je nichtje niet over dit soort dingen gesproken? En wat doen haar ouders hier aan?

Gast
Gast

Bericht  Coco do 28 jul 2011 - 2:43

Hé, deesje is ook weer terug!
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  Ellebel do 28 jul 2011 - 2:59

Nois schreef:Hé, deesje is ook weer terug!

Waar is dat nu weer voor nodig?
Ellebel
Ellebel
Prater
Prater

Aantal berichten : 568
Punten : 644
Registratiedatum : 12-12-10

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 3:36

Nois schreef:Hé, deesje is ook weer terug!

+1

Hè hè, die naam zocht ik....

Maar serieus Jade, je valt nu heel erg op met je generaliserende houding over de welbekende klagende onderwerpen over buitenlanders. Ook al ben ik autochtoon, toch voel ik me (met mijn huidskleur) erg aangesproken door dit onderwerp. De manier waarop je je mening en klacht beargumenteerd vind ik echt beneden niveau.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: