M'n nichtje van 13, haar vrienden en vriendje
+16
RYW
Filoria
Bet Weter
luisa
Coco
Ellebel
marjoleinnn
Printje
minoessepoes
Lavendel
Supertalentje
Antibes
PluDan
Atelier Madame
Toet
Rush
20 plaatsers
Pagina 2 van 5
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: M'n nichtje van 13, haar vrienden en vriendje
Ik zou trouwens ook liever willen dat mijn zoon later minimaal VMBO-T doet, dan heb je dit soort types veel minder, het is helaas waar.
Gast- Gast
Je had bij ons ook NOG lager trouwens. LWOO. Dat was echt praktijk, praktijk, praktijk alle 4 jaren lang. Daar ging pas het uitschot heen.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
minoessepoes schreef:Punk'd schreef:@ AM het ligt volgens mij echt aan de school .Opzich zaten er bij mij in de klas VMBO-t op een scholengemeenschap gewoon 'normale' mensen .. In vergelijking met de klas van mijn vriend waar ze volgens mij een stukje meer "tokkie" waren..
Heeft jouw vriend op het M W college gezeten afdeling NMGN?
En bij Lavendel gok ik op M College?
Punk'd wij hebben op dezelfde school gezeten toch! Ik deed dan wel de Havo maar de helft van mijn klas was van niet Nederlandse afkomst vooral afkomstig uit de Wolfskuil (de Kuul!), maar ik herken me totaal niet in bovenstaande verhalen.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Jada, jouw houding zo van ''met dit soort buitenlandertjes'' vind ik erg grof,alsof ze allemaal slecht zijn.
Gast- Gast
Punk'd schreef:@ lavendel, zat je in Nijmegen op school?
Nee, in Twente.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Rush schreef:No offence Lavendel, maar zulke verhalen hoor je veel meer over 'buitenlanders' dan over Hollandse jongens.
Ik heb nog nooit 3 boeren gezien die 'hey dushi, lekkere booty' roepen als je langs het winkelcentrum loopt.
haha nee dat klopt maar wel van die types die op hun scooter zitten, blowen, op de grond spugen en je ook wel dingen naroepen trouwens.
Lavendel- Ratel
+1 dat valt me inderdaad ook op.Caribbeanlover schreef:Jada, jouw houding zo van ''met dit soort buitenlandertjes'' vind ik erg grof,alsof ze allemaal slecht zijn.
En je zegt op de havo/vwo gebeurd dit niet maar daar zal je nog verbaasd over zijn dan.. Mijn moeder werkt op een havo/vwo/gymnasium school en sommige dingen die daar gebeuren doen echt niet onder voor een vmbo school hoor. Je hebt overal van dat soort tieners zitten hoor.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Storm schreef:Hier ben ik het wel mee eens. Maar...ik heb ook VMBO basis gedaan (jaja) en ik ben serieus nooit zo geworden/geweest als het nichtje van Jada. Ik heb maar 3 of 4 vriendjes gehad en ging nooit met dat soort types om. Dus wat dat betreft...maar voor de rest moet ik je (helaas) gelijk geven. Al voelde ik me aangesproken, omdat er echt niet alleen maar debiele types op het VMBO zitten. Voor zover ik weet zijn mijn klasgenoten ook niet ontspoord.Punk'd schreef:
Maar helemaal als je een 'labiel' kind hebt wat zich makkelijk laat ompraten zit je echt helemaal verkeerd op een vmbo school.
+1. Ik denk dat het grotendeels ook afhangt op welke school en in welke stad/dorp je zit.
Wij hadden wel een paar rotte appels op school zitten maar echt lang niet zo erg.
En overigens waren dat vaak nog mensen van het kamp i.p.v. de "buitenlanders".
Gast- Gast
Printje schreef:+1 dat valt me inderdaad ook op.Caribbeanlover schreef:Jada, jouw houding zo van ''met dit soort buitenlandertjes'' vind ik erg grof,alsof ze allemaal slecht zijn.
En je zegt op de havo/vwo gebeurd dit niet maar daar zal je nog verbaasd over zijn dan.. Mijn moeder werkt op een havo/vwo/gymnasium school en sommige dingen die daar gebeuren doen echt niet onder voor een vmbo school hoor. Je hebt overal van dat soort tieners zitten hoor.
Ik denk dat het met de jaren erger wordt idd. In 'mijn tijd' was dat toch nog niet echt zo.
Lavendel- Ratel
Klopt en dat zijn dan in de steden hier in de buurt weer alleen de donkere types. Broek half op de kont, petje half op het hoofd en gaan met die banaan!Lavendel schreef:Rush schreef:No offence Lavendel, maar zulke verhalen hoor je veel meer over 'buitenlanders' dan over Hollandse jongens.
Ik heb nog nooit 3 boeren gezien die 'hey dushi, lekkere booty' roepen als je langs het winkelcentrum loopt.
haha nee dat klopt maar wel van die types die op hun scooter zitten, blowen, op de grond spugen en je ook wel dingen naroepen trouwens.
Laatst aangepast door Rush op do 28 jul 2011 - 1:33; in totaal 1 keer bewerkt
Rush- Lady Post-a-lot
Jaaa kampers haha. Oh wat een sjonnies soms.Hazeltje schreef:
Wij hadden wel een paar rotte appels op school zitten maar echt lang niet zo erg.
Rush- Lady Post-a-lot
minoessepoes schreef:minoessepoes schreef:Punk'd schreef:@ AM het ligt volgens mij echt aan de school .Opzich zaten er bij mij in de klas VMBO-t op een scholengemeenschap gewoon 'normale' mensen .. In vergelijking met de klas van mijn vriend waar ze volgens mij een stukje meer "tokkie" waren..
Heeft jouw vriend op het M W college gezeten afdeling NMGN?
En bij Lavendel gok ik op M College?
Punk'd wij hebben op dezelfde school gezeten toch! Ik deed dan wel de Havo maar de helft van mijn klas was van niet Nederlandse afkomst vooral afkomstig uit de Wolfskuil (de Kuul!), maar ik herken me totaal niet in bovenstaande verhalen.
Volgens mij wel.. In de hazenkamp .. Ik heb in de onderbouw altijd Jena gedaan (en de wat meer aso types gingen altijd naar het fo.).. in de onderbouw had ik 1 turks meisje in mijn klas en verder alleen maar Nederlanders.
In de 4e kwam ik in een vmbo-t klas (richting economie) en toen zaten er wel iets meer buitenlanders in mijn klas. De sfeer was sowieso heel anders dan in mijn Jena klas. De mensen kwamen ook uit andere 'wijken' zal ik maar zeggen (veelal Dukenburg, meijhorst etc.).
Daarna in 4 en 5 havo kwam ik weer een beetje in de vertrouwde klas uit.. toen had ik volgens mij 2 turkse meisjes in mijn klas en helemaal geen jongens.. (Cultuur en maatschappij).
Nu moet ik ook zeggen dat volgens mij jongens veelal Economie kiezen omdat dat het meeste aanzien geef in Marokko/Turkije.. (dat heb ik toen wel eens gehoord.)
Gast- Gast
Lavendel schreef:Rush schreef:No offence Lavendel, maar zulke verhalen hoor je veel meer over 'buitenlanders' dan over Hollandse jongens.
Is misschien wel waar, maar zij brengt het niet bepaald netjes.
Een keer fietste ik onder een brug door tijdens de regen en daar zaten blanke jongeren (om het zo even duidelijk te zeggen) de schuilen. Maakte ze apengeluiden toen ik langs kwam alleen om mijn kleur!
Gast- Gast
Ik zat in V'hoven op school, dat viel volgens mij nog wel mee met de asociale types, misschien ligt het daaraan. V'hoven is niet bepaald een stadHazeltje schreef:Storm schreef:Hier ben ik het wel mee eens. Maar...ik heb ook VMBO basis gedaan (jaja) en ik ben serieus nooit zo geworden/geweest als het nichtje van Jada. Ik heb maar 3 of 4 vriendjes gehad en ging nooit met dat soort types om. Dus wat dat betreft...maar voor de rest moet ik je (helaas) gelijk geven. Al voelde ik me aangesproken, omdat er echt niet alleen maar debiele types op het VMBO zitten. Voor zover ik weet zijn mijn klasgenoten ook niet ontspoord.Punk'd schreef:
Maar helemaal als je een 'labiel' kind hebt wat zich makkelijk laat ompraten zit je echt helemaal verkeerd op een vmbo school.
+1. Ik denk dat het grotendeels ook afhangt op welke school en in welke stad/dorp je zit.
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:Lavendel schreef:Rush schreef:No offence Lavendel, maar zulke verhalen hoor je veel meer over 'buitenlanders' dan over Hollandse jongens.
Een keer fietste ik onder een brug door tijdens de regen en daar zaten blanke jongeren (om het zo even duidelijk te zeggen) de schuilen. Maakte ze apengeluiden toen ik langs kwam alleen om mijn kleur!
Tsjaa, de slechten hebben het verpest voor de goede! Ik vind niet dat ik grof ben. M'n oom noemt ze kankerallochtonen.
Gast- Gast
En dat is weer de andere kant. Blanke aso's (om het zo maar te zeggen) zijn vaak heel rechts en dan nog maar niet te spreken over wat ze van homo`s vinden.Caribbeanlover schreef:Lavendel schreef:Rush schreef:No offence Lavendel, maar zulke verhalen hoor je veel meer over 'buitenlanders' dan over Hollandse jongens.
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Klopt en dat zijn dan in de steden hier in de buurt weer alleen de donkere types. Broek half op de kont, petje half op het hoofd en gaan met die banaan!Lavendel schreef:Rush schreef:No offence Lavendel, maar zulke verhalen hoor je veel meer over 'buitenlanders' dan over Hollandse jongens.
Nu moet ik wel zeggen dat de boerse types er ook wat van kunnen hoor.. Die roepen waarschijnlijk niet naar vrouwen omdat ze niet weten hoe ze vrouwen moeten behandelen hahaha..
Inderdaad de meer rechtse types dan in de stad.
Ik heb nooit in een dorp gewoond en weet ook niet hoe het er aan toe gaat.. maar duur Puberruil xl denk ik altijd aan zuipschuren en bierzuipen tot je erbij neervalt.. en op de brommer crossen.. volgens mij zijn jongens in het dorp nog meer met elkaar bezig dan met vrouwen. (Correct me if i'm wrong )
Laatst aangepast door Punk'd op do 28 jul 2011 - 1:36; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:Lavendel schreef:Rush schreef:No offence Lavendel, maar zulke verhalen hoor je veel meer over 'buitenlanders' dan over Hollandse jongens.
we stammen toch allemaal af van de apen, volgens mij snappen die jongens de evolutietheorie dan niet zo goed
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Daarom uitschot en tuig zit er ook wel onder de blanken en iedereen weet over welke types het gaat dus het behoeft niet speciaal genoemd te worden. (Ik weet nu trouwens wel zeker wie Jada is )
Lavendel- Ratel
Storm schreef:Ik zat in V'hoven op school, dat viel volgens mij nog wel mee met de asociale types, misschien ligt het daaraan. V'hoven is niet bepaald een stadHazeltje schreef:Storm schreef:Hier ben ik het wel mee eens. Maar...ik heb ook VMBO basis gedaan (jaja) en ik ben serieus nooit zo geworden/geweest als het nichtje van Jada. Ik heb maar 3 of 4 vriendjes gehad en ging nooit met dat soort types om. Dus wat dat betreft...maar voor de rest moet ik je (helaas) gelijk geven. Al voelde ik me aangesproken, omdat er echt niet alleen maar debiele types op het VMBO zitten. Voor zover ik weet zijn mijn klasgenoten ook niet ontspoord.Punk'd schreef:
S.terrenlaan?
Dat vond ik dus wel heel erg hahahaha.
Maar ik zat er eerder dan jij, daarna (onder andere tijdens mijn zusje haar jaren) was het volgens mij wel veel minder.
Van die mega grote gouden oorbellen met hartjes, gouden naamplaat, grote kuif, uitgegroeid geblondeerd haar en hun lippen kleurde ze in met zo;n pastel roze pen (waar ze ook mee op rugtassen schreven) en met oogpotlood werd er een zwart randje omheen getekend
Gast- Gast
Leuke oom heb jij, die zou ik niet eens in m'n familie willen hebben. Helaas hebben we niets te kiezen daar in..Jada schreef:Tsjaa, de slechten hebben het verpest voor de goede! Ik vind niet dat ik grof ben. M'n oom noemt ze kankerallochtonen.
Gast- Gast
Vergeet vooral de nike air max, petjes en homo en buitenlander haat niet.Punk'd schreef:
Nu moet ik wel zeggen dat de boerse types er ook wat van kunnen hoor.. Die roepen waarschijnlijk niet naar vrouwen omdat ze niet weten hoe ze vrouwen moeten behandelen hahaha..
Ik heb nooit in een dorp gewoond en weet ook niet hoe het er aan toe gaat.. maar duur Puberruil xl denk ik altijd aan zuipschuren en bierzuipen tot je erbij neervalt.. en op de brommer crossen.. volgens mij zijn jongens in het dorp nog meer met elkaar bezig dan met vrouwen. (Correct me if i'm wrong )
Rush- Lady Post-a-lot
[quote="Punk'd"]
Ik heb nooit in een dorp gewoond en weet ook niet hoe het er aan toe gaat.. maar duur Puberruil xl denk ik altijd aan zuipschuren en bierzuipen tot je erbij neervalt.. en op de brommer crossen.. volgens mij zijn jongens in het dorp nog meer met elkaar bezig dan met vrouwen. (Correct me if i'm wrong )[/quote]
Haha dat klopt als een bus! maar wat wel vaak met die jongen is, iig dat heb ik op de zwarte cross gemerkt, dat het wel harde werkers zijn (op de boerderij, in de bouw e.d.) en die straatjeugd uit de stad is vaak toch een ander verhaal.
Rush schreef:Klopt en dat zijn dan in de steden hier in de buurt weer alleen de donkere types. Broek half op de kont, petje half op het hoofd en gaan met die banaan!Lavendel schreef:Rush schreef:No offence Lavendel, maar zulke verhalen hoor je veel meer over 'buitenlanders' dan over Hollandse jongens.
Ik heb nooit in een dorp gewoond en weet ook niet hoe het er aan toe gaat.. maar duur Puberruil xl denk ik altijd aan zuipschuren en bierzuipen tot je erbij neervalt.. en op de brommer crossen.. volgens mij zijn jongens in het dorp nog meer met elkaar bezig dan met vrouwen. (Correct me if i'm wrong )[/quote]
Haha dat klopt als een bus! maar wat wel vaak met die jongen is, iig dat heb ik op de zwarte cross gemerkt, dat het wel harde werkers zijn (op de boerderij, in de bouw e.d.) en die straatjeugd uit de stad is vaak toch een ander verhaal.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik heb ook wel eens mensen bij mij op school zien aankomen in hun trainingspakkie met slippers aan en een toilettas onder de arm ...gelukkig waren dat er maar 2 of 3 haha.
Gast- Gast
Dat is inderdaad heel erg zo. Alle boeren jeugd hier is ALTIJD aan het werk.Atelier Madame schreef:
Rush- Lady Post-a-lot
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Wat kan ik met haar haar? (niet knippen)
» Moeder overleden en nichtje geboren
» Nieuw Foto Topic!
» afspreken met vriendje
» Je eerste vriendje
» Moeder overleden en nichtje geboren
» Nieuw Foto Topic!
» afspreken met vriendje
» Je eerste vriendje
Pagina 2 van 5
Permissies van dit forum: