Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ruzie zomaar op straat..

+3
Possom
silly-one
Supertalentje
7 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Ruzie zomaar op straat.. - Pagina 2 Empty Re: Ruzie zomaar op straat..

Bericht  Susan vr 29 jul 2011 - 4:15

De kermis snap ik wel. Niet met een kleine baby, maar een peuter kan ook nog in de buggy zitten en die vindt de kermis misschien ook leuk.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruzie zomaar op straat.. - Pagina 2 Empty Re: Ruzie zomaar op straat..

Bericht  Gast vr 29 jul 2011 - 4:16

Hmm ja dat is persoonlijk. Ik zou dat zelf (nog) niet doen met mijn zoon. Al die harde geluiden etc, daar kan hij niet zo goed tegen. Als hij wat ouder is neem ik hem uiteraard wel mee, als hij niet meer in de buggy hoeft.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ruzie zomaar op straat.. - Pagina 2 Empty Re: Ruzie zomaar op straat..

Bericht  Chelle vr 29 jul 2011 - 4:45

Jada schreef:Vind het nog netjes van je. Misschien dat ik, met mijn snel opkomende agressie, een trap tegen die wagen had gegeven.

Edit: nee, want er zit een kindje in. Dan een trap tegen haar hielen.

+1 haha!!
Chelle
Chelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 783
Punten : 868
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruzie zomaar op straat.. - Pagina 2 Empty Re: Ruzie zomaar op straat..

Bericht  Possom vr 29 jul 2011 - 6:36

pFlower schreef:
Possom schreef:Haha dat weet ik, al heb ik me wel goed vermaakt met die film! En Maaskantje is trouwens dichtbij waar ik nu woon daar word ik zelf altijd mee geplaagd :P

Als ik zeg dat ik uit tilburg kom denken mensen altijd van uhhhh ordinair. Maar dat ben ik helemaal niet dus daar komen ze snel van terug hoor.

Het ergste is als ik me voor moet stellen. Mijn ouders zijn nogal volks en die hebben mij een super mega vette ordinaire naam gegeven waar ik mij altijd voor schaam. Mensen zeggen ook altijd nog een keer heet jij zo? omdat ze dat niet verwachten! of ze spreken mijn naam heel ordinair uit om mij te pesten en noemen me zo dan weleens. Vind dit echt erg!!

Maar kan er niks aan doen!! ja naam veranderen.

Met mij het tegenovergestelde haha! Mijn ouders hebben me echt een superkaknaam gegeven, waar ik dus ook mee doodgeplaagd word :P terwijl ik echt in het kleinste huurhuis ooit woon (en mijn ouders ook) en best wel een sloeber ben Wink
Leuk altijd als je ouders voor je willen bepalen wat voor persoon jij wordt.
Possom
Possom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruzie zomaar op straat.. - Pagina 2 Empty Re: Ruzie zomaar op straat..

Bericht  Gast vr 29 jul 2011 - 6:58

Possom schreef:
pFlower schreef:
Possom schreef:Haha dat weet ik, al heb ik me wel goed vermaakt met die film! En Maaskantje is trouwens dichtbij waar ik nu woon daar word ik zelf altijd mee geplaagd :P

Als ik zeg dat ik uit tilburg kom denken mensen altijd van uhhhh ordinair. Maar dat ben ik helemaal niet dus daar komen ze snel van terug hoor.

Het ergste is als ik me voor moet stellen. Mijn ouders zijn nogal volks en die hebben mij een super mega vette ordinaire naam gegeven waar ik mij altijd voor schaam. Mensen zeggen ook altijd nog een keer heet jij zo? omdat ze dat niet verwachten! of ze spreken mijn naam heel ordinair uit om mij te pesten en noemen me zo dan weleens. Vind dit echt erg!!

Maar kan er niks aan doen!! ja naam veranderen.

Met mij het tegenovergestelde haha! Mijn ouders hebben me echt een superkaknaam gegeven, waar ik dus ook mee doodgeplaagd word :P terwijl ik echt in het kleinste huurhuis ooit woon (en mijn ouders ook) en best wel een sloeber ben Wink
Leuk altijd als je ouders voor je willen bepalen wat voor persoon jij wordt.

Ja maar mijn naam is echt echt echt echt ordinair hahaha.. en ik niet! nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ruzie zomaar op straat.. - Pagina 2 Empty Re: Ruzie zomaar op straat..

Bericht  Susan vr 29 jul 2011 - 7:09

Ik had vroeger een Prescilla in de klas en later een Vanessa, die waren ook allebei niet ordinair.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruzie zomaar op straat.. - Pagina 2 Empty Re: Ruzie zomaar op straat..

Bericht  Gast vr 29 jul 2011 - 7:16

Susan schreef:Ik had vroeger een Prescilla in de klas en later een Vanessa, die waren ook allebei niet ordinair.

Vind het jammer dat mensen bij namen vaak al een vooroordeel hebben. Al merk ik dat ik het zelf ook soms doe.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ruzie zomaar op straat.. - Pagina 2 Empty Re: Ruzie zomaar op straat..

Bericht  Susan vr 29 jul 2011 - 7:19

Ja, maar als ik iemand ken met een bepaalde naam dan heb ik vaak het beeld van die persoon bij die naam (als ik er meerdere ken dan het beeld van degene die ik het beste ken of het vaakste zie) en bij ordinaire namen 'ken' je daar vaak ook wel een ordinair persoon bij. Bij mij op de basisschool zat ook een Priscilla bijvoorbeeld en die was echt superordinair, die had met schoolzwemmen een badpak met tijgerprint aan.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruzie zomaar op straat.. - Pagina 2 Empty Re: Ruzie zomaar op straat..

Bericht  Gast vr 29 jul 2011 - 7:20

Susan schreef:Ja, maar als ik iemand ken met een bepaalde naam dan heb ik vaak het beeld van die persoon bij die naam (als ik er meerdere ken dan het beeld van degene die ik het beste ken of het vaakste zie) en bij ordinaire namen 'ken' je daar vaak ook wel een ordinair persoon bij. Bij mij op de basisschool zat ook een Priscilla bijvoorbeeld en die was echt superordinair, die had met schoolzwemmen een badpak met tijgerprint aan.

oh wat erg :face:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ruzie zomaar op straat.. - Pagina 2 Empty Re: Ruzie zomaar op straat..

Bericht  Gast vr 29 jul 2011 - 7:24

Nou ben ik toch wel erg benieuwd hoe je dan heet. Wil je dat zeggen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ruzie zomaar op straat.. - Pagina 2 Empty Re: Ruzie zomaar op straat..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum