Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Respectloze mannen op straat

+2
Magenta
SoGood
6 plaatsers

Ga naar beneden

Respectloze mannen op straat Empty Respectloze mannen op straat

Bericht  SoGood di 24 jul 2012 - 4:40

Normaal kan ik gesjans o.i.d. echt wel waarderen hoor maar de laatste tijd verbaas ik me erover hoe respectloos mannen kunnen reageren op vrouwen. Ik zat vandaag op de fiets, keurig in mijn zakelijke jurkje.. Ja, tot boven de knie dus ik hield mijn hand al netjes op het uiteinde van de jurk. Nou, wat er dan niet geschreeuwd, getoeterd en gekeken wordt. Alsof je een stuk vlees bent. Ik kan me er steeds meer over kwaad maken, dat is toch niet normaal?! Gisteren liep ik hard in mijn lange broek en mouwloos topje, kennelijk geeft dat toestemming om dan ook maar zo achterlijk te reageren. Het opmerkelijke vind ik nog dat het gewoon mannen van mijn leeftijd zijn, of zelfs ouder. Echt, wat ben je dan voor een lompe, achterlijke, respectloze vent? Respectloze mannen op straat 1270000679
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Respectloze mannen op straat Empty Re: Respectloze mannen op straat

Bericht  Magenta di 24 jul 2012 - 4:43

Ik vind het er vaak een beetje vanaf hangen hoe het gebracht word. Ik vind het wel leuk om te merken dat ik nog 'goed in de markt lig'. Maar ik kan ook niet zo goed tegen fluiten of toeteren.
Magenta
Magenta
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 322
Punten : 396
Registratiedatum : 09-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Respectloze mannen op straat Empty Re: Respectloze mannen op straat

Bericht  Paper Crown di 24 jul 2012 - 5:10

Herkenbaar.. Zelfs nu met mijn dikke buik opmerkingen.. Ach ja ik zie
't maar als compliment, ze roepen je na maar zijn je
letterlijk na 1 sec vergeten.. Dus ik zou er geen respectloos etc aan verbinden.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Respectloze mannen op straat Empty Re: Respectloze mannen op straat

Bericht  Gast di 24 jul 2012 - 5:36

Ook herkenbaar, zelfs met een kind achterop de fiets :nopompom: :nopompom: :nopompom:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Respectloze mannen op straat Empty Re: Respectloze mannen op straat

Bericht  Gast di 24 jul 2012 - 5:50

Haha, ik kan daar eigenlijk altijd wel om lachen. Dan ben je toch een idioot? Ze zullen nog raar staan kijken als alle vrouwen het bij hun zouden doen.

Ik vind die aflevering van SATC ook echt briljant dat Miranda wat terug zegt tegen een stratenmaker en dat hij met zijn mond vol tanden staat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Respectloze mannen op straat Empty Re: Respectloze mannen op straat

Bericht  Gast di 24 jul 2012 - 6:05

Ja vreselijk....de algemene ingang
naar ons appartement zit bij ons naast een coffeeshop, nooit overlast van, behalve nu dus. Men blijft daar hangen en kletsen en dus ook allemaal opmerkingen naar mij toe maken. Gisteren vroegen ze zelfs of het wel echt mijn vriend was met wie ik eerder daar liep?!

Het komt nu een beetje op het punt dat ik het zo vervelend vind dat ik liever niet meer er langs wil, maar dat kan dus niet...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Respectloze mannen op straat Empty Re: Respectloze mannen op straat

Bericht  Gast di 24 jul 2012 - 7:45

Erg hè dat sommige mannen zo zijn? Soms ga ik er gewoon door aan mezelf twijfelen. Het gebeurt me regelmatig dat ik word nageroepen/aangesproken en dat zelfs auto's stoppen. Dat laatste vind ik heel naar. Laatst ook weer... Een man van middelbare leeftijd met zo'n echte pooierbak; hij wilde de weg vragen. Ik heb hem verteld hoe hij moest rijden en hij vroeg of ik mee wilde rijden. Ehm, ik stap niet zomaar in bij een wildvreemde vent, dus heb netjes geweigerd. Reactie: "Vieze hoer!" En bedankt, ik ook van jou. :O

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Respectloze mannen op straat Empty Re: Respectloze mannen op straat

Bericht  SoGood di 24 jul 2012 - 7:49

Nour schreef:Erg hè dat sommige mannen zo zijn? Soms ga ik er gewoon door aan mezelf twijfelen. Het gebeurt me regelmatig dat ik word nageroepen/aangesproken en dat zelfs auto's stoppen. Dat laatste vind ik heel naar. Laatst ook weer... Een man van middelbare leeftijd met zo'n echte pooierbak; hij wilde de weg vragen. Ik heb hem verteld hoe hij moest rijden en hij vroeg of ik mee wilde rijden. Ehm, ik stap niet zomaar in bij een wildvreemde vent, dus heb netjes geweigerd. Reactie: "Vieze hoer!" En bedankt, ik ook van jou. :O

:O Viezerik!
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Respectloze mannen op straat Empty Re: Respectloze mannen op straat

Bericht  Gast di 24 jul 2012 - 8:03

Zo dat is wel echt bijdehand Nour! Wat een ei.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Respectloze mannen op straat Empty Re: Respectloze mannen op straat

Bericht  Schaapke di 24 jul 2012 - 8:04

Nour schreef:Reactie: "Vieze hoer!"

Say what?? Die is echt helemaal van de pot gerukt, wat denkt hij wel niet? :shock:

Schaapke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Respectloze mannen op straat Empty Re: Respectloze mannen op straat

Bericht  Gast di 24 jul 2012 - 8:08

Ik vond het ook vrij bijdehand en idioot, maar kan het me niet persoonlijk aantrekken. Ben onlangs nog een stichting min of meer uitgegooid, omdat ik niet met de voorzitter aan wilde pappen op een bepaalde manier. Tja, ik behoud iig mijn waardigheid denk ik dan maar.

In Rome was het helemaal om te janken; daar liep ik soms gewoon hand in hand met m'n vader, omdat ik daar domweg niet met rust werd gelaten. Dat vond ik overigens wel een soort van beangstigend. Op klaarlichte dag kon ik niet eens zelf even wat ondernemen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Respectloze mannen op straat Empty Re: Respectloze mannen op straat

Bericht  SparklingEyes di 24 jul 2012 - 8:12

Op straat heb ik er (gelukkig) niet zoveel last van, maar ik ben om deze reden al gestopt met banen zwemmen. In 't zwembad hier is het 's avonds echt een vleeskeuring. Je wordt gigantisch bekeken, als je langs zwemt zeggen ze dingen die alleen jij nét kunt horen en als vrouw alleen voel ik me daardoor alles behalve veilig!

Ik heb het een aantal keer aangegeven bij de organisatie, maar zij gaven aan het niks aan te kunnen doen... Dus mijn reactie was de laatste keer: prima, bij deze zijn jullie een klant kwijt!

Nu dus nog wel op zoek naar een andere vorm van lichaamsbeweging Wink

SE
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

Respectloze mannen op straat Empty Re: Respectloze mannen op straat

Bericht  Gast di 24 jul 2012 - 8:22

Ik ben hier laatst voor vieze blonde hoer uitgemaakt recht voor mijn deur. Ik kreeg een waas voor mijn ogen en heb dat gastje nog even teruggeroepen en hem uitgenodigd om het recht in mijn gezicht te komen zeggen, maar hij wist niet hoe snel hij er vandoor moest gaan. Mijn buurman, met kroeg en vol terras, hoorde het gebeuren en die werd ook al link haha. Zo vreselijk raar en respectloos!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Respectloze mannen op straat Empty Re: Respectloze mannen op straat

Bericht  Sterre wo 25 jul 2012 - 4:03

Whoa ik werd net door een vreemde man aangesproken:

'ZOOO jongedame. Je moet nog effe in de zon'

Ja. ik weet dat ik heel wit ben en na een paar weken Spanje met elke dag blote benen nog steeds niet verkleur. Maar wie is hij om daar wat over te zeggen?! Ik heb hem zo boos aangekeken dat 'ie sorry zei Laughing

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Respectloze mannen op straat Empty Re: Respectloze mannen op straat

Bericht  Gast wo 25 jul 2012 - 4:10

Haha heel goed Sterre, wat een gekke dingen zeggen mensen toch.

Een tijdje geleden fietste een vriendin van mij van hockey naar huis in haar hockeyrokje en dus met blote benen. Roept er een vent: "zoo, wanneer mag je uit het gips?". Bedoelde hij haar witte benen, hahahaha. Dat vond ik eigenlijk best grappig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Respectloze mannen op straat Empty Re: Respectloze mannen op straat

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum