Uit het modebeeld laten verdwijnen
+20
Mamsie
Plien
Floor
minoessepoes
Jeanette
Kaboutertje
Flower_L
Luthien
ThinkPink
Lovely
Kabouter
Gigi_
SuperGrover
Paper Crown
Ziva
BJA
Sorella
Atelier Madame
Lavendel
Rush
24 plaatsers
Pagina 3 van 6
Pagina 3 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Uit het modebeeld laten verdwijnen
Ik heb echt geen probleem met leggings onder een rok/jurk. Maar goed, ik draag dan ook puur wat ik mooi vind, als iemand anders het lelijk vind, kijkt ie maar een andere kant op.
Uggs, Crocs, Birkenstocks, harembroeken, jumpsuits, legging als broek, mag allemaal wel van mij.
Uggs, Crocs, Birkenstocks, harembroeken, jumpsuits, legging als broek, mag allemaal wel van mij.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Dat is dan voor Birgit toch net zo het geval. Zij loopt ook in dingen die zij persoonlijk mooi vindt. Dat vind ik dan weer het leuke van een eigen stijl, dat we godzijdank niet allemaal hetzelfde aan hebben. Daarnaast vind ik sommige dingen ook wel gelinkt aan leeftijd. Een beetje wat eerder dit topic genoemd werd, sommige meiden kleden zich misschien te oud, anderen juist te jong. Het is ook niet snel goed in deze maatschappij.
Ik kan me de frustratie van Birgit goed indenken. Ik heb dat zelf met hoge laarzen en brede kuiten. Dan kan je ook honderden winkels in en nog nergens slagen voor een paar dat echt goed zit.
Ik kan me de frustratie van Birgit goed indenken. Ik heb dat zelf met hoge laarzen en brede kuiten. Dan kan je ook honderden winkels in en nog nergens slagen voor een paar dat echt goed zit.
Gast- Gast
Joh, meid, dat moet je juist niet doen.
Draag lekker wat jij mooi vind! En als dat dan een witte legging is, so be it! Jij vind dat daar niks mis mee is, ik vind het lelijk, niks aan te doen.
Vind je mijn mening (en van meerdere forummers) echt zo belangrijk om daar je kledingkeuze op te baseren?
Draag lekker wat jij mooi vind! En als dat dan een witte legging is, so be it! Jij vind dat daar niks mis mee is, ik vind het lelijk, niks aan te doen.
Vind je mijn mening (en van meerdere forummers) echt zo belangrijk om daar je kledingkeuze op te baseren?
Gast- Gast
Het is maar goed dat iedereen een eigen smaak heeft
Overigens zijn gesppumps al een jaar of drie niet aan te slepen dus ik vraag me af of het zou enorm oudbollig is.
Heb zelf ook twee paar, zilveren en bruine.
En ik vind mezelf echt niet oudbollig.
Maar goed, omdat ik ze draag vinden jullie dat waarschijnlijk wel
Overigens zijn gesppumps al een jaar of drie niet aan te slepen dus ik vraag me af of het zou enorm oudbollig is.
Heb zelf ook twee paar, zilveren en bruine.
En ik vind mezelf echt niet oudbollig.
Maar goed, omdat ik ze draag vinden jullie dat waarschijnlijk wel
Gast- Gast
Lize schreef:Vind het wel lullig om hier met zn tweeën iemand anders in de zeik te zetten.
Als zij eerder post dat ze een witte legging koopt en gesppumps, dan moet ik daaraan denken als die in zo'n lijstje verschijnen.
Gast- Gast
Princess schreef:Lize schreef:Vind het wel lullig om hier met zn tweeën iemand anders in de zeik te zetten.
Als zij eerder post dat ze een witte legging koopt en gesppumps, dan moet ik daaraan denken als die in zo'n lijstje verschijnen.
Tussen denken en posten zit nog wel een verschil.
Gast- Gast
Megara schreef:Princess schreef:Lize schreef:Vind het wel lullig om hier met zn tweeën iemand anders in de zeik te zetten.
Tussen denken en posten zit nog wel een verschil.
Inderdaad..
Gast- Gast
Ik zeg toch nergens dat zij lelijk is?
Ik vind witte leggings en gesppumps lelijk en ik weet dat zij die draagt, dus als ik die zie moet ik aan haar denken.
Er staat hier ook dat harembroeken en jumpsuits lelijk zijn, en die draag ik.
Als iemand mij daarom wilt 'afzeiken', be my guest.
Ik vind witte leggings en gesppumps lelijk en ik weet dat zij die draagt, dus als ik die zie moet ik aan haar denken.
Gast- Gast
Het gaat er niet om of gesppumps populair zijn maar of ze uit het modebeeld moeten verdwijnen. Dan zeg ik volmondig ja. Ik vind ze namelijk echt niet om aan te zien.
Gast- Gast
Het zal wat zijn als we hier een afzeiktopic van maken. Lijkt me niet geheel de bedoeling. Het gaat om items, niet om personen.
Gast- Gast
Megara schreef:Het zal wat zijn als we hier een afzeiktopic van maken. Lijkt me niet geheel de bedoeling. Het gaat om items, niet om personen.
Dat bedoel ik, ik heb niemand persoonlijk afgezeken. Alleen 2 items.
Gast- Gast
Princess schreef:Megara schreef:Het zal wat zijn als we hier een afzeiktopic van maken. Lijkt me niet geheel de bedoeling. Het gaat om items, niet om personen.
Dat bedoel ik, ik heb niemand persoonlijk afgezeken. Alleen 2 items.
Waarom verwijs je dan naar iemand?
Nergens voor nodig lijkt me.
Gigi_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 447
Punten : 505
Registratiedatum : 07-12-10
Princess schreef:Ik zeg toch nergens dat zij lelijk is?
Over sommige kledingstukken heb ik ook een mening, maar ik voel me niet geroepen om daar bepaalde forummers bij te betrekken.
Gast- Gast
Ik was degene die die schoenen noemde maar ik vind het idd niet nodig om er een persoon bij te betrekken (En daarbij dacht ik ook niet aan jou Birgit ik heb zelf Uggs (And I like them) maar dat mag prima lelijk gevonden worden dus daar vind ik niks mis mee.
Overigens heb ik hetzelfde probleem, ik kan echt nooooit pumps of ballerina's aan dus ben nu wel blij met de enkellaarsjes mode! Kan ik ook eens hoge hakken aan (Nog erger offtopic, als iemand hele smalle pumps weet; shoot!)
Laten we nu veer verder gaan met alles wat uit het modebeeld mag verdwijnen?
Overigens heb ik hetzelfde probleem, ik kan echt nooooit pumps of ballerina's aan dus ben nu wel blij met de enkellaarsjes mode! Kan ik ook eens hoge hakken aan (Nog erger offtopic, als iemand hele smalle pumps weet; shoot!)
Laatst aangepast door Lavendel op wo 27 jul 2011 - 6:40; in totaal 1 keer bewerkt
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Lavendel schreef:Ik was degene die die schoenen noemde maar ik vind het idd niet nodig om er een persoon bij te betrekken (En daarbij dacht ik ook niet aan jou Birgit ik heb zelf Uggs (And I like them) maar dat mag prima lelijk gevonden worden dus daar vind ik niks mis mee.
Overigens heb ik hetzelfde probleem, ik kan echt nooooit pumps of ballerina's aan dus ben nu wel blij met de enkellaarsjes mode! Kan ik ook eens hoge hakken aan (Nog erger oftopic, als iemand hele smalle pumps weet; shoot!)
Dat wil ik dan ook graag weten!! Ik zou ze zo graag willen, maar mijn voeten zijn echt té smal. Niks blijft aan mijn voeten hangen (en dat heeft helaas niet eens iets te maken met de wegen hier).
Van mij mogen als eerste Uggs uit het mode beeld verdwijnen en daarna leggings die gebruikt worden als broek (en dan in de meeste gevallen ook nog door mensen met erg dikke billen/benen).
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
Lavendel schreef:
als iemand hele smalle pumps weet; shoot!
Ik heb kleine smalle voetjes en heb een paar maanden geleden pumps gevonden van het merk Tamaris. (Bij Heine) Deze zitten echt goed bij mij, moest ze wel flink uitlopen, maar ze blijven nog wel vrij strak zitten
Ziva- Fluisteraar
- Aantal berichten : 32
Punten : 38
Registratiedatum : 14-07-11
Vrouwen in 'sportieve' driekwart broeken
Leggings dragen als broek (vooral als je de kont van een kamerolifant hebt)
Leggings dragen als broek (vooral als je de kont van een kamerolifant hebt)
Lovely- Fluisteraar
- Aantal berichten : 197
Punten : 209
Registratiedatum : 10-05-11
Dit is sowieso lelijk. Maar vooral door midlifecrisis vrouwen gedragen met een gerimpeld decolleté en dan denken dat ze mooi zijn:
Zowel voor mannen als voor vrouwen:
En dan gedragen door vrouwen:
Niet alles is 'mode' maar allemaal even verschrikkelijk!
Edit: nog wat lelijke dingen toegevoegd
Laatst aangepast door ThinkPink op wo 27 jul 2011 - 8:54; in totaal 2 keer bewerkt
ThinkPink- Prater
- Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10
oooh leren leggings die vind Ik nog wel leuk, mits goed gecombineerd.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Van mij mogen alle lelijke spijkerbroeken afgeschaft worden... en laat er in mijn maat nu alleen maar keuze zijn in lelijk of past niet... Kan geen lengte 36 vinden hier in de omgeving... behalve bij Miss Etam en die zijn echt heel ouwelijk...
Luthien- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10
....alsof uggs en harembroeken vrouwelijk zijn. Ik vind het ook jammer dat sommige meiden zo uit de hoogte doen. Maaegoed, dat is mijn mening.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Uggs moeten blijven !
Wat van mij wel weg mag, daar moet ik nog even over nadenken
Wat van mij wel weg mag, daar moet ik nog even over nadenken
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Het rijtje lelijke items van Thinkpink, daar kan ik me op zich wel in vinden.
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
- Uggs
- Birckenstocks
- Harembroeken (en dan vooral met laag kruis!)
- Heupbroeken als je er geen figuur voor hebt, oftwel alles over de rand gaat hangen, blegh!
- Van die a la Marlies Dekkers bh's
- Mensen die te kleine maat kleding kopen omdat ze zonodig maatje 36 moeten hebben
- Birckenstocks
- Harembroeken (en dan vooral met laag kruis!)
- Heupbroeken als je er geen figuur voor hebt, oftwel alles over de rand gaat hangen, blegh!
- Van die a la Marlies Dekkers bh's
- Mensen die te kleine maat kleding kopen omdat ze zonodig maatje 36 moeten hebben
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Persoonlijk ben ik wel klaar met de leggings, ik heb ze wel gedragen gecombineerd met een jurkje of een rokje maar dat vind ik al weer een beetje geweest eigenlijk. Nu draag ik alleen nog leggings van panty stof in mijn laarzen, verder kies ik voor panty's, een broekjes onder mijn jurkje of in een " tussen" periode qua temperatuur even niet voor jurkjes of rokjes.
Birckenstocks ben ik inderdaad ook wel een beetje klaar mee, ik heb ze ook, al 3 jaar maar ik heb ze deze zomer nog maar amper aangehad, als ik ze aan trek ik dat meer even snel naar de supermarkt.
Ugg's ben ik zelf nooit fan van geweest.
Harembroeken ben ik ook niet weg van, maar sommige mensen komen er zoals CKC zeg, gewoon mee weg, dus soms vind ik het wel staan. Met het juiste figuur vind ik een jumpsuit heel leuk (heb er zelf ook 1 )
Dingen die ik gewoon echt lelijk vind, zijn bijvoorbeeld vrouwen in van die Gaastra en look a like jassen, vormeloos en alles behalve charmant. De pumps met een bandje en een net niet hak, sorry voor de mensen die niet anders kunnen (ik ben heel hard voor mezelf, stop er dan zooltjes in, plak er een ding bij de hak in en loop gewoon blaren, maar ik kan nou niet zeggen dat andere mensen dat ook maar moeten doen haha).
En zelf ben ik gewoon geen fan van balerina's, maar daar ben ik echt een uitzondering in, bij mij komen ze er niet in, ik vind het maar truttig!
En ondergoed voor display vind ik nooit een goed idee.
Birckenstocks ben ik inderdaad ook wel een beetje klaar mee, ik heb ze ook, al 3 jaar maar ik heb ze deze zomer nog maar amper aangehad, als ik ze aan trek ik dat meer even snel naar de supermarkt.
Ugg's ben ik zelf nooit fan van geweest.
Harembroeken ben ik ook niet weg van, maar sommige mensen komen er zoals CKC zeg, gewoon mee weg, dus soms vind ik het wel staan. Met het juiste figuur vind ik een jumpsuit heel leuk (heb er zelf ook 1 )
Dingen die ik gewoon echt lelijk vind, zijn bijvoorbeeld vrouwen in van die Gaastra en look a like jassen, vormeloos en alles behalve charmant. De pumps met een bandje en een net niet hak, sorry voor de mensen die niet anders kunnen (ik ben heel hard voor mezelf, stop er dan zooltjes in, plak er een ding bij de hak in en loop gewoon blaren, maar ik kan nou niet zeggen dat andere mensen dat ook maar moeten doen haha).
En zelf ben ik gewoon geen fan van balerina's, maar daar ben ik echt een uitzondering in, bij mij komen ze er niet in, ik vind het maar truttig!
En ondergoed voor display vind ik nooit een goed idee.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 3 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Foto's verdwijnen op computer bij draaien??
» Stelling: Alle drank moet verdwijnen uit supermarkten.
» kat in laten slapen
» CV aan laten leggen
» Staan laten?
» Stelling: Alle drank moet verdwijnen uit supermarkten.
» kat in laten slapen
» CV aan laten leggen
» Staan laten?
Pagina 3 van 6
Permissies van dit forum: