Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Foto's verdwijnen op computer bij draaien??

Ga naar beneden

Foto's verdwijnen op computer bij draaien?? Empty Foto's verdwijnen op computer bij draaien??

Bericht  Lady4 di 12 jul 2011 - 8:57

Ik heb de laatste tijd steeds dat, wanneer ik foto's vanaf mijn iPhone naar mijn afbeeldingen kopieër, de foto's verdwijnen als ik ze draai. Ze worden dan wel ergens anders opgeslagen, maar ik vind ze niet terug.

Wie weet hoe dit kan, hoe ik dit kan voorkomen, waar ik mijn foto's terugvind en hoe ik ze toch kan draaien. Ik had er tot voorkort nooit problemen mee.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Foto's verdwijnen op computer bij draaien?? Empty Re: Foto's verdwijnen op computer bij draaien??

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 9:06

Misschien moet je ze eerst naar de computer kopieëren en dan draaien. Dus niet op de 'schijf' van de iphone zelf.

Gast
Gast

Foto's verdwijnen op computer bij draaien?? Empty Re: Foto's verdwijnen op computer bij draaien??

Bericht  Lady4 di 12 jul 2011 - 9:32

Yoyo schreef:Misschien moet je ze eerst naar de computer kopieëren en dan draaien. Dus niet op de 'schijf' van de iphone zelf.

Dat doe ik ook, ik draai ze pas in 'Mijn afbeeldingen'. Tot voorkort kon dit ook gewoon..
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: