Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Uit het modebeeld laten verdwijnen

+20
Mamsie
Plien
Floor
minoessepoes
Jeanette
Kaboutertje
Flower_L
Luthien
ThinkPink
Lovely
Kabouter
Gigi_
SuperGrover
Paper Crown
Ziva
BJA
Sorella
Atelier Madame
Lavendel
Rush
24 plaatsers

Pagina 5 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Uit het modebeeld laten verdwijnen - Pagina 5 Empty Re: Uit het modebeeld laten verdwijnen

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 0:10

Inderdaad, schoenen zoals deze ;

Uit het modebeeld laten verdwijnen - Pagina 5 Zoo-frederika-22a3458x-grijs-zoo31

Zo ouwelijk Mad zie er heeeeel vaak moeders mee aan school staan, niet ouder dan 30 jaar ?!

Of dit soort sandalen ;

Uit het modebeeld laten verdwijnen - Pagina 5 Oase%20Sandalen%203301L%20Zwart

Geeeeen grapje, ik ken iemand van 28 jaar die deze in de zomer altijd draagt, met dit soort rokken ;

Uit het modebeeld laten verdwijnen - Pagina 5 O-neill-womens-irene-tp_7108834831850202309b

En dan een heel simpel zwart/geel/roze shirtje erop scratch

Wat van mij nog meer mag verdwijnen zal al die ontzettend kleurige Steps jurkjes, vaak groen, geen, roze en dan alle kleuren door elkaar heen. Dat staat zo kinderlijk, in mijn ogen, voor een volwassen iemand. De Uggs mogen nu ook wel verdwijnen, en de harembroeken, noooit mooi gevonden.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Uit het modebeeld laten verdwijnen - Pagina 5 Empty Re: Uit het modebeeld laten verdwijnen

Bericht  Toet do 28 jul 2011 - 0:11

Hoe kan dat dan dat jullie uit die pumps lopen, Rush en Birgit? Te smalle voeten ofzo? Ik kan er even niet opkomen.
Ik koop mijn pumps altijd een maat te klein, of ja.. aan de kleine kant dan. Ik heb 37/38, bij sneakers of laarzen heb ik altijd 38 maar pumps altijd 37, die moeten goed strak zitten.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 0:12

Die Action rokjes die dan over een legging worden gedragen.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 0:13

toetje_ schreef: altijd 38 maar pumps altijd 37, die moeten goed strak zitten.
Ik heb van pumps juist een maatje groter. :P

Gast
Gast

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 0:16

Ik heb inderdaad erg smalle voeten, zooltjes e.d. helpen bij mij dus ook niet.
Dat heb ik allemaal geprobeerd en nog zat het niet goed. In het begin trapte ik er steeds in doordat de verkoopsters daar mee kwamen maar uit ervaring weet ik nu dat het niet werkt.
Verder heb ik weinig zin om mijn schoenen op te vullen met zakdoekjes ofzo, ik koop gewoon een schoen die meteen goed zit smile

Dit is er bijvoorbeeld 1 die ik wel aan kan (heb ik ook gekocht afgelopen week)

Uit het modebeeld laten verdwijnen - Pagina 5 Zwarte-s-oliver-pump-22407

Deze vind ik ook leuk, maar dit is voor mij al geen optie

Uit het modebeeld laten verdwijnen - Pagina 5 Grijze-s-oliver-pump-22407

Gast
Gast

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 0:18

Uhm ik vind de enorme hoge pumps met een plateuzool erg lelijk, die ik hier vaak op het forum zie. Peeptoes vind ik ook lelijk. Ik typte bijna p.eepshows.

Uggs vind ik leuk, maar dan wel de echte, niet die lelijke neppe waar mensen naast lopen. Minnetonka's vind ik afschuwelijk. Shabbies vind ik lomp en te duur. Geen mooi hakje, geen mooi gevormde schoen. De gebreide Uggs vind ik ook heel lelijk.

De jumpsuit, harembroeken, Romeinse sandalen en Allstars mogen echt weg van mij. Of van die sneakers met felle kleuren, geloof van Nike.

Ook spijkerbroeken met het kruis op de knieen, de baggybroeken mogen weg. Echt zooo lelijk gewoon!

En verder Crocs, de afritsbroek, pumps met een bandje en een lage hak, de huisvrouwen met het kleine rugzakje op hun rug, mannen met witte sokken in sandalen (en de afritsbroek), moet allemaal verboden worden haha.

Het Adidasvestje moet ook verdwijnen (in die felle kleuren). En van die achterlijke petjes met zo'n gouden sticker. En een grote klep.

Leggings zijn leuk! Mits goed gecombineerd. Zelf de witte legging valt in de smaak bij mij met een leuk jurkje en gave pumps.

Gast
Gast

Bericht  Toet do 28 jul 2011 - 0:19

Purple schreef:

Echt? Wat raar! Floep je er dan niet uit?
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 0:23

Mama_van2 schreef:Inderdaad, schoenen zoals deze ;

Uit het modebeeld laten verdwijnen - Pagina 5 Zoo-frederika-22a3458x-grijs-zoo31

Opzich is er niets mis met de schoen. Maar dat draag je gewoon niet onder je 45ste. Mijn moeder zou best wegkomen met die schoenen. Die koopt vaak ook comfortabel boven fancy.. (maar het moet nog wel mooi staan.. Ze koop bijv. veel gabor)... Maarja dan heb ik het over mijn moeder haha en die is geen 30 maar 54 :P

Deze heeft mijn moeder.. Ze staan haar echt prachtig Very Happy

Uit het modebeeld laten verdwijnen - Pagina 5 22-149marmor94

Gast
Gast

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 0:25

Sorry Punk, maar vind het echt Oma Duck schoenen. Mijn moeder mag daar niet op lopen van me haha.
Zij loopt op pumps van St Oliver zonder bandje, maar wel redelijk lage hak. Ook heb ik haar kleine rugzakje weggegooid en een normale handtas cadeau gedaan. Die moeders hebben soms hulp nodig met hun styling haha.

Gast
Gast

Bericht  Toet do 28 jul 2011 - 0:25

Birgit, het zit hem denk ik meer in het model wat hier als niet hip bestempeld wordt. Het is maar net wat je smaak is, zoals een aantal plaatjes weergeven zijn er ook heel hippe/mooie pumps mét een bandje.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Toet do 28 jul 2011 - 0:26

Ik vind die voor een moeder best hip punkd. Zulke draagt mijn moeder niet haha.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 0:29

Jada schreef:Sorry Punk, maar vind het echt Oma Duck schoenen. Mijn moeder mag daar niet op lopen van me haha.
Zij loopt op pumps van St Oliver zonder bandje, maar wel redelijk lage hak. Ook heb ik haar kleine rugzakje weggegooid en een normale handtas cadeau gedaan. Die moeders hebben soms hulp nodig met hun styling haha.

haha mijn moeder mag dus echt geen st oliver kopen van mij :P .. Vind het vreselijk als er zo'n merk opgedrukt staat.. Of als de stiknaden te groot zijn. Zoiets mag ze van mij echt niet kopen hoor.. :P

Uit het modebeeld laten verdwijnen - Pagina 5 S-oliver-pumps

Verder draagt mijn moeder veel kleding van dept dat staat haar ook altijd mooi Laughing Ze kleed zich in iedergeval wel goed naar haar figuur en leeftijd (maat 40/42) daar kunnen veel dames nog een voorbeeld aan nemen. Ze vind bijvoorbeeld dat ze hele breden heupen heeft en dat van die wijde rokken dat benadrukken die wil ze dus nooit kopen :P

Gast
Gast

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 0:39

Dat bedoel ik ook, onder de 45 jaar moeten zulke schoenen gewoon verboden zijn :P Die schoenen van je moeder punk'd, die vind ik dus weer hip voor een moeder van boven de 45. Zoiets zou ik ook kunnen kopen, als ik boven de 40/45 ben hé Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 0:41

toetje_ schreef:
Purple schreef:

Echt? Wat raar! Floep je er dan niet uit?
Nee, ik draag ze altijd met blote voeten en dan heb ik "grotere" voeten als met een panty en ik loop op pumps blijkbaar een beetje te veel op m'n tenen waardoor ik ze anders dus te klein vind.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 0:52

Mama_van2 schreef:Dat bedoel ik ook, onder de 45 jaar moeten zulke schoenen gewoon verboden zijn :P Die schoenen van je moeder punk'd, die vind ik dus weer hip voor een moeder van boven de 45. Zoiets zou ik ook kunnen kopen, als ik boven de 40/45 ben hé Very Happy

Gelukkig kunnen we nu met nog VEEEL MEER dingen wegkomen. Laughing

Ben zo benieuwd hoe de kleding later voor vrouwen van 65+ bijv is.. Nu zie je veel vrouwen van die leeftijd in van die soepjurken lopen.. maar vrouwen droegen natuurlijk ook jurken vroeger.

Lijkt me echt tof om een keer een vrouw van 90 in een replay broek te zien :P

Gast
Gast

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 0:54

hahaha zouden wij hier laten mee wegkomen Wink

Uit het modebeeld laten verdwijnen - Pagina 5 The-worlds-oldest-dj02

Gast
Gast

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 0:54

Ik heb juist het idee dat de oudere mensen hipper worden. Mijn oma droeg vroeger inderdaad altijd van die soepjurken, de opa van mijn vriend draagt af en toe nog gewoon spijkerbroeken op dezelfde leeftijd. En de oma van mijn vriend ziet er echt een stuk leuker uit dan mijn eigen oma toendertijd smile

Gast
Gast

Bericht  ExpressoB do 28 jul 2011 - 1:05

Punk'd schreef:
Mama_van2 schreef:Dat bedoel ik ook, onder de 45 jaar moeten zulke schoenen gewoon verboden zijn :P Die schoenen van je moeder punk'd, die vind ik dus weer hip voor een moeder van boven de 45. Zoiets zou ik ook kunnen kopen, als ik boven de 40/45 ben hé Very Happy

Gelukkig kunnen we nu met nog VEEEL MEER dingen wegkomen. Laughing

Ben zo benieuwd hoe de kleding later voor vrouwen van 65+ bijv is.. Nu zie je veel vrouwen van die leeftijd in van die soepjurken lopen.. maar vrouwen droegen natuurlijk ook jurken vroeger.

Lijkt me echt tof om een keer een vrouw van 90 in een replay broek te zien :P

WUAHHAHAHAHAHA
Ik vind ook dat 'oma kleding' veel hipper word!!
HAHA ruth flowers, zij is wel een tof wijf, heb haar ontmoet op een festival, dansen ging ze:P Ze kan overigens helemaal niet draaien hoor;) Doet de laptop voor haar en zij gooit er wat effectjes doorheen.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 1:40

Punk'd schreef:Lijkt me echt tof om een keer een vrouw van 90 in een replay broek te zien :P
Dan moeten ze eerst eens iets aan de maten gaan doen denk ik... Als ik mijn oma zie (kleine dunne beentjes, geen kont en heel veel buik) zal ze never nooit in zo'n broek passen. laughcry

Gast
Gast

Bericht  Rush do 28 jul 2011 - 1:49

toetje_ schreef:Hoe kan dat dan dat jullie uit die pumps lopen, Rush en Birgit? Te smalle voeten ofzo? Ik kan er even niet opkomen.
Nou, kleiner dan 36 is er niet (ja in speciaalzaken) en aangezien ze me dan te groot zijn, loop ik er uit.

Met bandje heb ik net dat extra stukje steun waardoor ik wel in maat 36 pas.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 1:52

@ Rush.. Heb je wel eens wat bij ASOS besteld? (haha ik moet gewoon al lachen omdat het weer reclame lijkt.. maar ik wil je alleen helpen :P )

Ze hebben van hun eigen merk soms best mooie leren/suede pumps. Hun eigen schoenen vallen klein uit (ik heb altijd een maat groter nodig en die passen maar 'net'.) Een size 3 komt dus overeen met een 35 (wel van hun eigen merk)

Gast
Gast

Bericht  Rush do 28 jul 2011 - 1:53

Nee Punk'd, daar heb ik nooit besteld, ik weet dat je fan bent hihi.

Maar 35 is dus te klein laughcry
Ze hebben ook 3,5 hmmm..

Laatst aangepast door Rush op do 28 jul 2011 - 1:54; in totaal 1 keer bewerkt
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 1:54

haha jongee.. doe nou eens niet zo dwars :P ..

Balen zeg.. ik zou er serieus gefrustreerd van raken haha.

Gast
Gast

Bericht  Rush do 28 jul 2011 - 1:55

Ik zie net dat ze 3,5 hebben, dat is dus dan 35,5?

Wellicht zou dat passen. Ik kan het eens proberen.

Kan jij als fan kort en bondig uitleggen hoe het zit als het niet past? Very Happy
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 2:02

Rush schreef:Ik zie net dat ze 3,5 hebben, dat is dus dan 35,5?

Wellicht zou dat passen. Ik kan het eens proberen.

Kan jij als fan kort en bondig uitleggen hoe het zit als het niet past? Very Happy

Verzendkosten heen zijn gratis.

Verzendkosten terug zijn voor een schoenendoos meestal €8 euro.

Je vult een papiertje in, daarop geef je aan exchange of refund.. (nouja refund dus).. Die stop je in de doos, plak de sticker erop met het adres waar het naartoe moet (zit op dat papiertje vast) en je gaat naar de TNT en zegt dat je een basispakket naar Engeland wilt versturen.

Wel bonnetje bewaren, dat is je bewijsje dat je het terug hebt gestuurd.

Als het binnen is krijg je het geld weer terug op je Credit Card of Paypal.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: