Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

CV aan laten leggen

4 plaatsers

Ga naar beneden

CV aan laten leggen Empty CV aan laten leggen

Bericht  Parisienne vr 21 dec 2012 - 3:43

7 januari 'krijgen' wij CV. We gaan een aantal tientjes per maand meer aan huur betalen aan de huurbaas en in ruil daarvoor komt er CV in onze woning. Eindelijk die stomme gaskachel weg! Een gevaarlijk ding, zeker met een kind in huis. Het is of te koud of te warm, een fijne, constante temperatuur in huis hebben we nooit. CV maakt het allemaal net wat comfortabeler.. heerlijk!

Er komen 4 radiatoren: in de woonkamer, slaapkamer, babykamer en keuken. In de keuken komt ook de combi-ketel te hangen, boven de wasmachine en de droger. Van daaruit moeten er leidingen door het huis getrokken worden naar alle kamers. Niet onwijs veel werk, we wonen gelijkvloers en het is zo'n 60/65 m2.

Ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met het laten leggen van CV. Hoe lang waren ze bezig? Wat wordt er afgesloten (water/gas) tijdens de werkzaamheden? Ben je de hele dag thuisgebleven terwijl zij aan het werk zijn of ben je weggegaan?
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

CV aan laten leggen Empty Re: CV aan laten leggen

Bericht  Green_Pepper vr 21 dec 2012 - 4:28

Dat zou ik ook wel willen, gaskachels zijn inderdaad niet zo ideaal.
Volgens de woningbouwvereniging kan het zijn dat ik het volgend jaar ook krijg. Eigenlijk hoeft het van mij niet zo nodig, de bijbehorende huurverhoging komt me niet echt goed uit als student.
Green_Pepper
Green_Pepper
Prater
Prater

Aantal berichten : 776
Punten : 775
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Parisienne vr 21 dec 2012 - 4:32

In jouw geval snap ik het wel, zeker in je studententijd zijn een paar tientjes erg veel Wink Als vriend en ik nog samen waren geweest hadden we het ook niet zo snel laten doen, maar met een kind is een gaskachel toch gewoon erg gevaarlijk. Nu daalt de temperatuur is N.'s kamer 's avonds al naar 12 graden, nog kouder dus als het straks weer gaat vriezen. Dus voor ons is het erg fijn dat de huurbaas ons wil helpen smile
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Paper Crown vr 21 dec 2012 - 4:36

Fijn Parisienne! Voor N, maar ook voor jullie. Zo'n gaskachel is ook niet meer van nu en gevaarlijk. Zielig voor N als het zo koud is in haar kamertje. Als het vriest en waait dan lijkt het me helemaal een verschrikking. Thuis moet het gewoon warm zijn.

Ik zou N wel wegbrengen die dag, maar zelf thuisblijven. Dan kan je een oogje in (of is het op?)het zeil houden. Ik denk dat ze zo'n dag bezig zijn.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Green_Pepper vr 21 dec 2012 - 4:38

Parisienne schreef:In jouw geval snap ik het wel, zeker in je studententijd zijn een paar tientjes erg veel Wink Als vriend en ik nog samen waren geweest hadden we het ook niet zo snel laten doen, maar met een kind is een gaskachel toch gewoon erg gevaarlijk. Nu daalt de temperatuur is N.'s kamer 's avonds al naar 12 graden, nog kouder dus als het straks weer gaat vriezen. Dus voor ons is het erg fijn dat de huurbaas ons wil helpen smile

Ja snap ik, super fijn!
Green_Pepper
Green_Pepper
Prater
Prater

Aantal berichten : 776
Punten : 775
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  snowflakes vr 21 dec 2012 - 5:32

Vorig jaar november is in mijn huurhuisje CV aangelegd. Ze zijn met twee man twee volle dagen bezig geweest. Bij mij werd volgens mij zowel water als gas afgesloten tijdens hun werkzaamheden.

Ik ben er niet de hele tijd bijgebleven, moest ook gewoon werken. Ik heb de mannen 's ochtends binnengelaten en heb ze gevraagd om de deur achter zich dicht te trekken als ze klaar waren. Ging prima!

CV is wel echt fijn om te hebben! Ik had eerst 'alleen' een gaskachel beneden en boven helemaal niets, dus het was erg koud!
snowflakes
snowflakes
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 148
Punten : 249
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud