Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

huilen van blijdschap/geluk/trots?

+8
mauwmauw
sheila123
moepie
Pussycat
Chelle
Ezzer
Printje
Flower_L
12 plaatsers

Ga naar beneden

huilen van blijdschap/geluk/trots? Empty huilen van blijdschap/geluk/trots?

Bericht  Flower_L di 26 jul 2011 - 9:30

aan ene kant ben ik heel nuchter (topic bijvoorbeeld over eerste verjaardag), maar aan andere kant...

ik kan soms huilen van blijdschap, als ik mijn kleine ventje zie lachen/genieten/eten
Onze missie is hem zo gelukkig mogelijk leven te geven, en als je ziet dat hij zich

Paar weken geleden moest ik even langs mijn werk wat ophalen, en ging L. even mee. Enals iedereen dan kijkt en naar hem toe komt, dan moet ik moeite doen om niet te gaan huilen van geluk....mijn mannetje!

Bij mijn partner zie ik de laatste tijd ook steeds meer twinkeling in zijn ogen, heel fijn gevoel vind ik dat.

Herkennen jullie dit?

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

huilen van blijdschap/geluk/trots? Empty Re: huilen van blijdschap/geluk/trots?

Bericht  Printje di 26 jul 2011 - 9:33

Heeeeeeeeeeeeeel erg herkenbaar. Ik ben sowieso een emo doos, altijd geweest en na de bevalling zo mogelijk nog erger.

Ik krijg soms al tranen in mijn ogen als hij op me af gerend komt heel hard mama roept en dan komt knuffelen..
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

huilen van blijdschap/geluk/trots? Empty Re: huilen van blijdschap/geluk/trots?

Bericht  Ezzer di 26 jul 2011 - 9:37

Ja ik herken het wel. Ik huil niet snel, maar wanneer hij naar me lacht (en dat begint hij nu te doen) smelt ik helemaal! Of als ie lieve geluidjes aan het maken is ben ik super trots en ja dan krijg ik wel eens tranen in mn ogen van geluk ;-)
Ezzer
Ezzer
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 490
Punten : 533
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

huilen van blijdschap/geluk/trots? Empty Re: huilen van blijdschap/geluk/trots?

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 9:39

Oh zo herkenbaaaar! Als hij naar me lacht, me een kus of knuffel geeft, aandacht krijgt van vreemde mensen, als ik hem heerlijk zie spelen en genieten...

Yep....ook hier een emo doos Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

huilen van blijdschap/geluk/trots? Empty Re: huilen van blijdschap/geluk/trots?

Bericht  Chelle di 26 jul 2011 - 9:41

hier ook heel herkenbaar! Toen wij voor onze dochter een muziekmobiel kochten moest ik gewoon snikken terwijl ik naar haar keek. Ze lag zo wijs naar haar mobiel te kijken die aan stond! (ze was nog maar een paar weekjes). Elke keer als ze wat nieuws doet of soms ook zomaar als ik naar haar kijk schieten de tranen in mijn ogen...
Chelle
Chelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 783
Punten : 868
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

huilen van blijdschap/geluk/trots? Empty Re: huilen van blijdschap/geluk/trots?

Bericht  Printje di 26 jul 2011 - 9:41

hahahaha zo noem ik mezelf maar..soms denk ik ook serieus mens doe normaal hahahaha dan zit hij lekker te spelen en bijv een boekje te lezen en daar kan ik al tranen van in mijn ogen kijken..tis triest gesteld met mij Laughing
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

huilen van blijdschap/geluk/trots? Empty Re: huilen van blijdschap/geluk/trots?

Bericht  Pussycat di 26 jul 2011 - 10:28

Printje schreef:hahahaha zo noem ik mezelf maar..soms denk ik ook serieus mens doe normaal hahahaha dan zit hij lekker te spelen en bijv een boekje te lezen en daar kan ik al tranen van in mijn ogen kijken..tis triest gesteld met mij Laughing

Pff ik dacht het zal wel minder worden als het ''nieuwe'' ervan af is... maar nee dus.
Jemig ik ben nog nooit zoveel emo geweest als de laatste 6 maanden hahaha.
En ook om de stomste dingen pfff.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

huilen van blijdschap/geluk/trots? Empty Re: huilen van blijdschap/geluk/trots?

Bericht  Printje di 26 jul 2011 - 10:38

Sorry haha. Maar hier is het helaas niet beter geworden na 9 mnd.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

huilen van blijdschap/geluk/trots? Empty Re: huilen van blijdschap/geluk/trots?

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 10:40

Ik ben precies zo smile Ik zeg hem ook 10 keer per dag hoe lief ik hem wel niet vind en dat ik van hem hou. Volgens mij heeft mijn kind straks een trauma dat hij teveel is geknuffeld door zijn moeder ipv te weinig Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

huilen van blijdschap/geluk/trots? Empty Re: huilen van blijdschap/geluk/trots?

Bericht  Printje di 26 jul 2011 - 10:44

James schreef:Ik ben precies zo smile Ik zeg hem ook 10 keer per dag hoe lief ik hem wel niet vind en dat ik van hem hou. Volgens mij heeft mijn kind straks een trauma dat hij teveel is geknuffeld door zijn moeder ipv te weinig Wink
Haha +1 ik knuffel hem echt zooveel. Heerlijk vind ik dat.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

huilen van blijdschap/geluk/trots? Empty Re: huilen van blijdschap/geluk/trots?

Bericht  moepie di 26 jul 2011 - 17:40

Hier hetzelfde!! Ik heb het zelfs al een paar keer bij mijn man gezien.... daar smolt ik eigenlijk ook wel van! smile
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

huilen van blijdschap/geluk/trots? Empty Re: huilen van blijdschap/geluk/trots?

Bericht  sheila123 di 26 jul 2011 - 20:51

moepie schreef:Hier hetzelfde!! Ik heb het zelfs al een paar keer bij mijn man gezien.... daar smolt ik eigenlijk ook wel van! smile
Ja hier ook gezien bij mijn man,die is zo dol op zijn prinsesje! En zelf ben ik ook zo. Ik heb het nu vooral als ze lief aan het zingen,zooooo cute met dat lieve meisjes stemmetje!! I love you
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

huilen van blijdschap/geluk/trots? Empty Re: huilen van blijdschap/geluk/trots?

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 21:35

Ja hoor. Ik kan ook rustig 15 minuten naast haar bedje staan te kijken.
Als ik dan ok maar even terug denk aan toen ze nog zo klein was of dat ze nu naar je toe komt rennen om je een knuffel te geven dan rollen de tranen zo over mijn wangen Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

huilen van blijdschap/geluk/trots? Empty Re: huilen van blijdschap/geluk/trots?

Bericht  mauwmauw di 26 jul 2011 - 22:59

hier ook hoor,ik kijk regelmatig de fotos terug(met name die van zijn ziekenhuis opnamen in het amc)en als je dan die fotos ziet en je ziet dan een stoere bink op de grond liggen te spelen,kan je me weg dragen.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

huilen van blijdschap/geluk/trots? Empty Re: huilen van blijdschap/geluk/trots?

Bericht  PapillonRose di 26 jul 2011 - 23:03

James schreef:Ik ben precies zo smile Ik zeg hem ook 10 keer per dag hoe lief ik hem wel niet vind en dat ik van hem hou. Volgens mij heeft mijn kind straks een trauma dat hij teveel is geknuffeld door zijn moeder ipv te weinig Wink

+1, ik knuffel haar echt de hele dag door :P

En hier nog een emodoos, kan ook echt overal om huilen! Bijvoorbeeld bij de eerste keer babyzwemmen, toen ik zag hoe ze genoot. Ik moest echt mijn tranen inhouden, wilde niet gaan janken midden in het zwembad Embarassed En verder huil ik regelmatig, als ze me lief aankijkt, knuffelt, tegen me aan ligt te slapen.. Eigenlijk om vanalles en nog wat. Echt heel herkenbaar dit!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

huilen van blijdschap/geluk/trots? Empty Re: huilen van blijdschap/geluk/trots?

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 23:31

en daar heb ik nou helemaal geen last van. Ik heb nog nooit gehuild naast haar bedje ofzo. Ik vind haar wel onvoorstelbaar lief en schattig en ik ben ook hoteldebotel verliefd op haar, maar huilen, nee, daar heb ik geen last van :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

huilen van blijdschap/geluk/trots? Empty Re: huilen van blijdschap/geluk/trots?

Bericht  Niene di 26 jul 2011 - 23:34

Nou volgens mij ben ik dan ook nog aan het ontzwangeren.. Embarassed Ik kan nog steeds huilen om lieve,leuke dingen die ze doet. Dan kijk ik vanuit binnen hoe ze lief in de tuin aan het spelen is,dan bedenk ik me dat ze gewoon alweer bijna 3 word en dan kan ik zo in janken uitbarsten haha! Of als ze slaapt en ik uit mijn werk kom s'nachts dan kan ik zo een halfuur bij haar bedje zitten kijken,ruiken en aaien..Dan moet ik nog wel eens een keer extra slikken hoor..
Niene
Niene
Prater
Prater

Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

huilen van blijdschap/geluk/trots? Empty Re: huilen van blijdschap/geluk/trots?

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 23:40

Echt huilen niet, maar ik sta regelmatig met een brok in mijn keel naar al mijn kindjes te kijken. Dan voel ik me zo ontzettend rijk! I love you En idd, dat knuffelen en kusjes geven, dat doe ik echt de hele dag. Vooral heerlijk om in de nekjes te kroelen, haha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

huilen van blijdschap/geluk/trots? Empty Re: huilen van blijdschap/geluk/trots?

Bericht  Teddyaapje di 26 jul 2011 - 23:46

Dromertje schreef:en daar heb ik nou helemaal geen last van. Ik heb nog nooit gehuild naast haar bedje ofzo. Ik vind haar wel onvoorstelbaar lief en schattig en ik ben ook hoteldebotel verliefd op haar, maar huilen, nee, daar heb ik geen last van :P

+1
Ik ben er denk ik te nuchter voor
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

huilen van blijdschap/geluk/trots? Empty Re: huilen van blijdschap/geluk/trots?

Bericht  LMCurious wo 27 jul 2011 - 0:15

_MamaRosa_ schreef:Echt huilen niet, maar ik sta regelmatig met een brok in mijn keel naar al mijn kindjes te kijken. Dan voel ik me zo ontzettend rijk! I love you En idd, dat knuffelen en kusjes geven, dat doe ik echt de hele dag. Vooral heerlijk om in de nekjes te kroelen, haha!

+1. echt huilen niet inderdaad.... maar wat zijn al onze kindjes toch lief he...en dat ondanks alle (peuterpuber etc.)- fases waar we zo lekker over kunnen klagen. Maar als ze eenmaal slapen of wel een knuffel komen geven...heeerlijk!!!
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

huilen van blijdschap/geluk/trots? Empty Re: huilen van blijdschap/geluk/trots?

Bericht  Gast wo 27 jul 2011 - 0:41

LMCurious schreef:
_MamaRosa_ schreef:Echt huilen niet, maar ik sta regelmatig met een brok in mijn keel naar al mijn kindjes te kijken. Dan voel ik me zo ontzettend rijk! I love you En idd, dat knuffelen en kusjes geven, dat doe ik echt de hele dag. Vooral heerlijk om in de nekjes te kroelen, haha!

+1. echt huilen niet inderdaad.... maar wat zijn al onze kindjes toch lief he...en dat ondanks alle (peuterpuber etc.)- fases waar we zo lekker over kunnen klagen. Maar als ze eenmaal slapen of wel een knuffel komen geven...heeerlijk!!!

Ja, na een nachtje slapen ben je het ook zo weer vergeten, om er de volgende dag weer net zo hard in te trappen... Laughing
Maar idd, een knuffel maakt zoveel goed! En dat ze dan zeggen: "Ik vind jou de liefste mama van de hele wereld!" I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

huilen van blijdschap/geluk/trots? Empty Re: huilen van blijdschap/geluk/trots?

Bericht  Gast wo 27 jul 2011 - 0:58

Ik zou het liefst permanent op de babykamer gaan wonen om bij ze te zijn. Of de hele dag lekker bij mij in bed of beneden in de box als ik beneden zit. Helaas kunnen ze dat qua temperatuur niet aan.
Ze ruiken ook zo lekker...
Verder ben ik totaal niet aan het ontzwangeren en totaal geen last van hormonen hoor angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

huilen van blijdschap/geluk/trots? Empty Re: huilen van blijdschap/geluk/trots?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum