Mijn (lange ;)) bevallingsverhaal
+17
Floor
Vancity_girl
Marin
ingrid82
Pien
Sjaantje
Chelle
Happydobby
Flip Fluitketel
Smaragdje
Lejow
Ugly Betty
Flower_L
Annie24
Susan
Printje
Novalee
21 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Mijn (lange ;)) bevallingsverhaal
Wat een schatje!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Haha, Ingrid, N.inthe is al uitgehuwelijkt lees ik
HD, ik heb jouw bevalling niet zo meegekregen maar bij jou is het ook niet goed gegaan begrijp ik? M'n vriend heeft nog een foto gemaakt toen ik net alleen op die kamer lag. Ik kan daar ook niet naar kijken zonder dat het gevoel van die nacht weer terugkomt.
Pien, ik weet de namen van de gynaecoloog, verloskundige en de voornaam van de verpleegkundige die mijn bevalling heeft gedaan wel. Maar de twee verpleegkundigen die mij 's nachts hebben geholpen zou ik niet meer weten. Sowieso heb ik in die anderhalve dag zoveel verschillende gezichten gezien dat ik ze nooit allemaal kon onthouden. Ik heb in het ziekenhuis trouwens niet gekolfd hoor, dat was pas toen ik thuis kwam (en is uiteindelijk mijn redding geweest, denk ik). In het ziekenhuis hebben ze haar alleen aangelegd. 's Ochtends is er nog wel een lactatiekundige aan m'n bed geweest die wel goed hielp maar toen was het kwaad al geschied.
Ik heb dit overigens besproken met iemand van het kraambureau die deze week langskwam. Ze vertelde dat ze deze klachten heel vaak krijgen. Twee keer per jaar hebben ze overleg met het ziekenhuis en elke keer wordt het aangegeven. Ze weten het in het ziekenhuis dus dondersgoed. Maar, is hun uitleg, er werken 48 mensen op de afdeling en sommigen nemen echt de tijd voor je en doen hun best, en anderen maken zich er makkelijk van af. Het wrange is alleen dat ze op hun website groot vermelden dat ze het het certificaat ‘Borstvoedingsvriendelijk Ziekenhuis’ van het WHO en UNICEF hebben behaald, en er in de verloskamers grote posters hangen met hun borstvoedingsbeleid en wat je mag verwachten. Maar in de praktijk ligt het er dus maar net aan wie je treft. Ik heb een enqueteformulier meegekregen en daar ga ik het ook zeker goed op aangeven.
HD, ik heb jouw bevalling niet zo meegekregen maar bij jou is het ook niet goed gegaan begrijp ik? M'n vriend heeft nog een foto gemaakt toen ik net alleen op die kamer lag. Ik kan daar ook niet naar kijken zonder dat het gevoel van die nacht weer terugkomt.
Pien, ik weet de namen van de gynaecoloog, verloskundige en de voornaam van de verpleegkundige die mijn bevalling heeft gedaan wel. Maar de twee verpleegkundigen die mij 's nachts hebben geholpen zou ik niet meer weten. Sowieso heb ik in die anderhalve dag zoveel verschillende gezichten gezien dat ik ze nooit allemaal kon onthouden. Ik heb in het ziekenhuis trouwens niet gekolfd hoor, dat was pas toen ik thuis kwam (en is uiteindelijk mijn redding geweest, denk ik). In het ziekenhuis hebben ze haar alleen aangelegd. 's Ochtends is er nog wel een lactatiekundige aan m'n bed geweest die wel goed hielp maar toen was het kwaad al geschied.
Ik heb dit overigens besproken met iemand van het kraambureau die deze week langskwam. Ze vertelde dat ze deze klachten heel vaak krijgen. Twee keer per jaar hebben ze overleg met het ziekenhuis en elke keer wordt het aangegeven. Ze weten het in het ziekenhuis dus dondersgoed. Maar, is hun uitleg, er werken 48 mensen op de afdeling en sommigen nemen echt de tijd voor je en doen hun best, en anderen maken zich er makkelijk van af. Het wrange is alleen dat ze op hun website groot vermelden dat ze het het certificaat ‘Borstvoedingsvriendelijk Ziekenhuis’ van het WHO en UNICEF hebben behaald, en er in de verloskamers grote posters hangen met hun borstvoedingsbeleid en wat je mag verwachten. Maar in de praktijk ligt het er dus maar net aan wie je treft. Ik heb een enqueteformulier meegekregen en daar ga ik het ook zeker goed op aangeven.
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10
Wat een schatje, daar mag je trots op zijn!
Dat van je alleen voelen de eerste nacht in het ziekenhuis herken ik helaas ook goed.
Dat van je alleen voelen de eerste nacht in het ziekenhuis herken ik helaas ook goed.
Vancity_girl- Prater
- Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Registratiedatum : 18-11-10
Fijn dat alles goed gaat met jullie. En dat de bevalling je achteraf is meegevallen.
Het is een mooi meisje met een hele mooie naam.
Het is een mooi meisje met een hele mooie naam.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Wat een mooi meisje, daar mogen jullie zeker trots op zijn! Helaas klinkt het ziekenhuisverhaal bekend...
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10
Wat een scheetje.
Maar wat erg zeg dat je zo aan je lot gelaten werd daar. Wat een reactie ook zeg van je mag er gewoon pakken.
Doet me denken aan de laatste nacht in het zkh bij de oudste. Toen lag hij na 1 week couf bij mij op de kamer. Belde ik ook van hij blijft maar huilen. En dan de reactie"ja en hoe ga je dat dan doen als je thuis bent" Nou mischien zijn we dan met zijn 2en en in een vertrouwde omgeving?
Maar wat erg zeg dat je zo aan je lot gelaten werd daar. Wat een reactie ook zeg van je mag er gewoon pakken.
Doet me denken aan de laatste nacht in het zkh bij de oudste. Toen lag hij na 1 week couf bij mij op de kamer. Belde ik ook van hij blijft maar huilen. En dan de reactie"ja en hoe ga je dat dan doen als je thuis bent" Nou mischien zijn we dan met zijn 2en en in een vertrouwde omgeving?
Gast- Gast
@Novalee, dat heb ik dus ook, ik heb 5 dagen op de kraamafdeling gelegen en de verpleging die ik wel aardig vond daar weet ik de namen nog van. En tja de 3 nachten met degene die niet beviel ook. Ze liet me steeds aanleggen en m.yles dronk een paar slokken en dan stopte hij ermee. Ik had al meerdere keren om de kolf gevraagd maar die kreeg ik niet. mijn bed was nat omdat mijn borsten leegliep en mijn zoon huilde omdat hij hongerig was.
Met de kinderarts besproken de volgende morgen en toen moest ik gaan kolfen om te zien wat hij binnenkreeg.
Met de kinderarts besproken de volgende morgen en toen moest ik gaan kolfen om te zien wat hij binnenkreeg.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Wat een prachtmeid!
Wat naar dat je na de bevalling zo;n nare nacht achter de rug hebt.
Ik ken het helaas ook van mijn bevalling bij H.
Hopelijk kun je dat snel van je afzetten.
Wat naar dat je na de bevalling zo;n nare nacht achter de rug hebt.
Ik ken het helaas ook van mijn bevalling bij H.
Hopelijk kun je dat snel van je afzetten.
Gast- Gast
Dankjewel voor alle complimenten! Wel naar om te lezen dat de slechte begeleiding het ziekenhuis voor velen herkenbaar is...
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Wat een mooi meisje En fijn dat de bevalling achteraf toch meegevallen is (heel herkenbaar, op het moment zelf vond ik het horror en achteraf viel het me 100% mee) en dat je het zelf hebt kunnen doen. Goed gedaan hoor! Vervelend om te lezen dat de begeleiding in het ZH zo erg slecht was, en zo te lezen ben je helaas niet de enige in dat ZH die slecht begeleid is. Gelukkig zijn jullie nu thuis! En wat super dat het goed gaat met de BV. Nou, geniet lekker met z'n drietjes, dat hebben jullie meer dan verdiend
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Toevallig komt er net een verpleegkundige naar me toe of ik een enquete wil invullen over alles wat met borstvoeding te maken heeft. Heb jij die ook gehad?!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Wat een ontzettend mooi meisje zeg!
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Wat een mooi meisje! Wat goed dat het toch nog gelukt is met de bv!
_Jet- Prater
- Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Mijn bevallingsverhaal
» Mijn bevallingsverhaal
» Mijn bevallingsverhaal
» Mijn bevallingsverhaal
» Mijn bevallingsverhaal
» Mijn bevallingsverhaal