Vraag het de forum mama.
+16
holaagirl
Susan
Paper Crown
Mamsie
Happinaz
Coccinelle
L!ND@
Tania
Dolphinne
Lejow
Pien
Muppetje
Printje
joyce0606
Nana
LMCurious
20 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Vraag het de forum mama.
'Vancity_girl schreef:Novalee schreef: Ik vond borstvoeding geven echt niet leuk, en ik zag er, mede door de pijn, steeds verschrikkelijk tegenop. Als mijn vriend geen allergieën had en ik minder begeleiding had gekregen was ik 90% zeker gestopt. Inmiddels gaat het gelukkig veel beter en kan ik als ze lekker ligt te drinken stiekem al een beetje genieten. Al raak ik nog te snel gefrustreerd als het aanleggen eens een keer wat minder gaat.
Herkenbaar, het is dat mijn man me zo gesteund heeft en stoppen nooit als optie heeft gezien. Echt het wordt vanzelf beter/fijner. Ik kon er na 2 maanden pas echt van genieten. En nu heb ik zoiets van ik ga door zolang ze zelf wil. Dus nog even doorbijten
+1, de eerste weken is het gewoon erg intensief. Maar als jij en je kindje eenmaal op elkaar ingespeeld zijn, dan is het echt genieten!
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Susan schreef:Mama_van2 schreef:Zouden er echt mannen zijn die na de bevalling vragen om er een steekje bij te hechten ? Ik zou me echt doodschamen
Ze schijnen er wel te zijn, ik zou me ook doodschamen. Het lijkt mij trouwens ook niet echt effectief om de hechten op een plek waar je niet bent ingescheurd of ingeknipt, als de hechtingen eruit gaan dan laat het op die plek gewoon weer los, toch?
Ja ze bestaan idd, heb hem meerdere keren voorbij horen komen
Gast- Gast
Mama_van2 schreef:Zouden er echt mannen zijn die na de bevalling vragen om er een steekje bij te hechten ? Ik zou me echt doodschamen
Mijn gyn had zelf al besloten een steekje of 1,2,3 extra te zetten....
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Mama_van2 schreef:Zouden er echt mannen zijn die na de bevalling vragen om er een steekje bij te hechten ? Ik zou me echt doodschamen
Waarom dat ?
Gast- Gast
Mama_van2 schreef:Stuiterbal schreef:Mama_van2 schreef:Zouden er echt mannen zijn die na de bevalling vragen om er een steekje bij te hechten ? Ik zou me echt doodschamen
Waarom dat ?
Dat heeft hij echt gedaan... Veel te ver dicht en te strak gehecht.
Ik heb er een herstel operatie voor moeten ondergaan. Zelfs de kleinste eendenbek paste niet meer en dat was voor de bevalling geen probleem.
Gast- Gast
Whahahaha, ik heb het tijdens het hechten zelf gezegt tegen mijn man:' Waag het niet om om een steekje extra te vragen'. Niet dat hij het van plan was hoor
Heb de opmerking tijdens mijn stage een aantal keer gehoord hoor, lekker respectloos...
Heb de opmerking tijdens mijn stage een aantal keer gehoord hoor, lekker respectloos...
Gast- Gast
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Vraag aan mama's
» Vraag aan mama's met een babycook
» Vraag aan de mama`s uit Belgie
» Vraag aan mama's met een mutsy 4 rider
» H&M MAMA
» Vraag aan mama's met een babycook
» Vraag aan de mama`s uit Belgie
» Vraag aan mama's met een mutsy 4 rider
» H&M MAMA