Vraag het de forum mama.
+16
holaagirl
Susan
Paper Crown
Mamsie
Happinaz
Coccinelle
L!ND@
Tania
Dolphinne
Lejow
Pien
Muppetje
Printje
joyce0606
Nana
LMCurious
20 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Vraag het de forum mama.
Wat lief dat je ernaar vraagt!Hazeltje schreef:
@ Storm: Heb je er nu vrede mee dat je op vakantie gaat zonder je zoontje?
(Als ik iets wel moet halen dan moet je het maar zeggen!)
Ik heb er nu wel vrede mee, meer dan eerst, maar dat schuldig voelen zal altijd wel blijven..ik zeg daarom ook niet tegen iedereen dat wij zonder onze zoon op vakantie gaan, uit angst voor negatieve reacties. Tot nu toe nog niet meegemaakt hoor.
Alles is prima geregeld qua oppas dus daar hoeven we ons iig niet druk over te maken..
Gast- Gast
@ Mamavan2: Ik vind het heerlijk om je verhaal te lezen!
Zelfs ik zit hier met een grote glimlach, wat een fantastische meiden heb je.
M.ara is een echte doorzetter en laat zich niet het kaas van haar brood heten, dat lees ik wel
En S.enna, knap hoor dat ze daar nu al zo mee om gaat!
Fijn om te horen dat jullie als stel ook weer naar elkaar toe zijn gegroeid.
Heel veel succes en liefde voor de toekomst! Dat gun ik jullie echt van hart!
@ Storm: Het zijn vaak bepaalde mensen die dat soort opmerkingen maken.
Die moet je lekker in hun sop gaar laten koken.
Hopelijk kun je sttraks lekker een weekje genieten en bijtanken
Zelfs ik zit hier met een grote glimlach, wat een fantastische meiden heb je.
M.ara is een echte doorzetter en laat zich niet het kaas van haar brood heten, dat lees ik wel
En S.enna, knap hoor dat ze daar nu al zo mee om gaat!
Fijn om te horen dat jullie als stel ook weer naar elkaar toe zijn gegroeid.
Heel veel succes en liefde voor de toekomst! Dat gun ik jullie echt van hart!
@ Storm: Het zijn vaak bepaalde mensen die dat soort opmerkingen maken.
Die moet je lekker in hun sop gaar laten koken.
Hopelijk kun je sttraks lekker een weekje genieten en bijtanken
Gast- Gast
Sunprincess schreef:Mv2: Ik krijg tranen in mijn ogen van je stukje. Er straalt zoveel trots, opluchting en positiviteit vanaf.
Ik ben ontzettend blij voor jullie dat jullie eindelijk goed nieuws krijgen.
+1
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10
Wat een lieve reactie's, bedankt En om even nog trotser te zijn, M.ara heeft vandaag al een aantal keer los gestaan Artsen hebben gezegd dat ze voor 60 % zeker kunnen zeggen dat ze voor haar 2 jaar zou kunnen lopen, zelfs zonder hulpmiddelen. Nou, ik denk dat ze dat wel gaat halen
Gast- Gast
Storm, ga je samen met je vriend een weekje op vakantie ? Wat leuk zeg, ik zeg 'vooral doen', heerlijk toch om een weekje samen bij te tanken ! En wat is nu 1 week op M. zijn héle leven ? Nee hoor, lekker van genieten
Gast- Gast
Oh wauw wat goed van M.ara zeg. Zou het kunnen dat de epilepsie helemaal wegblijft? Of kunnen ze daar nog niks over zeggen?
Ik kan me voorstellen dat jullie supertrots zijn op jullie mooie meisjes!
Ik kan me voorstellen dat jullie supertrots zijn op jullie mooie meisjes!
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Het zou kunnen dat haar epilepsie weg zal blijven, maar het zou ook van de 1 op de andere dag weer helemaal terug kunnen zijn. Artsen kunnen hier niets over zeggen, ze kunnen en durven hier geen uitspraken over te doen. Het feit blijft natuurlijk dat ze een aanlegstoornis heeft in haar hersenschors, ze mist 1/4 van haar rechter hersenhelft. Daar komt ook haar epilepsie vandaan. Het zal dus altijd weer afwachten zijn wat de week/dag of maand ons brengt.
Laatst aangepast door Mama_van2 op do 28 jul 2011 - 11:06; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Mamavan2, wat fijn om te lezen dat het goed gaat!!
Nana, hoe ik de dagen doorkom: veel afleiding zoeken, maar het blijft door mijn hoofd spoken. Als dit ook mis is gegaan, dan is het hele traject, het wachten, de pijn en de onzekerheid voor niks geweest en dat brengt een naar gevoel van wanhoop met zich mee. Durf niet zo goed te hopen in ieder geval. En ik ben ergens ook wel boos op mijn lichaam..
Nana, hoe ik de dagen doorkom: veel afleiding zoeken, maar het blijft door mijn hoofd spoken. Als dit ook mis is gegaan, dan is het hele traject, het wachten, de pijn en de onzekerheid voor niks geweest en dat brengt een naar gevoel van wanhoop met zich mee. Durf niet zo goed te hopen in ieder geval. En ik ben ergens ook wel boos op mijn lichaam..
Gast- Gast
Mamavan2 Ik las vanochtend in de bus al jouw mooie bericht, wat fijn! Ik kreeg er een grote glimlach van op mijn gezicht.Ik was er al een tijd nieuwsgierig naar, maar durfde het je niet zo goed te vragen Wat een heerlijke meiden heb je toch!
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10
Mamavan2, fijn dat het zo goed gaat en dat M waarschijnlijk naar de crèche in jullie dorp kan, dat zou wel super zijn. Ook goed om te lezen dat het met jou ook een stuk beter gaat.
James, Ik kan me voorstellen dat het ontzettend lastig is om afleiding te vinden... Ik hoop op goed nieuws voor jullie.
James, Ik kan me voorstellen dat het ontzettend lastig is om afleiding te vinden... Ik hoop op goed nieuws voor jullie.
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Bedankt meiden en vragen kan altijd hoor, ik kan er goed over praten.
James, wat moeten jullie nu in spanning zitten pfff ik krijg er zelf een zenuwachtig gevoel van.Ik hoop echt heeeeel hard met jullie mee. Ik heb laatst ook een paar keer op je site gekeken, wat kan jij alles mooi verwoorden zeg, met een lach en met een traan
James, wat moeten jullie nu in spanning zitten pfff ik krijg er zelf een zenuwachtig gevoel van.Ik hoop echt heeeeel hard met jullie mee. Ik heb laatst ook een paar keer op je site gekeken, wat kan jij alles mooi verwoorden zeg, met een lach en met een traan
Gast- Gast
@ James - kan me voorstellen dat je echt behoorlijk zenuwachtig bent! Ik duim voor je!
@ Mamavan2 - wat fijn en goed dat M.ara zo goed gaat! Hopelijk blijft alles vanaf nu maar bergopwaarts gaan!
@ Mamavan2 - wat fijn en goed dat M.ara zo goed gaat! Hopelijk blijft alles vanaf nu maar bergopwaarts gaan!
Nana- Prater
- Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10
Mama_van2 schreef:Bedankt meiden en vragen kan altijd hoor, ik kan er goed over praten.
Dankje! Had je reactie ook gezien, erg lief!
Gast- Gast
@ Storm ik heb je verhaal niet gevolgd maar ik begrijp uit dit topic dat je alleen met je vriend/man op vakantie gaat zonder je kindje?
Ik ga hetzelfde doen en loop ook tegen vervelende reacties op. Gelukkig afgewisselt met positieve berichten. Als je het erover wilt hebben kun/mag je mij PM'en!
@ mama van twee, vanuit het mama en kids topic hebben we ook wel eens contact gehad. Ik krijg tranen in mijn ogen van je stuk. Wat een verhaal! En jij mag echt heel erg trots zijn, op je meiden, op je man, je relatie maar vooral ook heel erg op jezelf. Ik wens jullie alle 4 heel veel geluk maar vooral gezondheid in de toekomst!
Ik ga hetzelfde doen en loop ook tegen vervelende reacties op. Gelukkig afgewisselt met positieve berichten. Als je het erover wilt hebben kun/mag je mij PM'en!
@ mama van twee, vanuit het mama en kids topic hebben we ook wel eens contact gehad. Ik krijg tranen in mijn ogen van je stuk. Wat een verhaal! En jij mag echt heel erg trots zijn, op je meiden, op je man, je relatie maar vooral ook heel erg op jezelf. Ik wens jullie alle 4 heel veel geluk maar vooral gezondheid in de toekomst!
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Nee helaas niet echt. S slaapt overdag wat beter maar de nachten zijn nog steeds best wel klote. Hij ligt vaak rond 9 uur op bed maar wordt zeker nog zo'n 3 a 4 x wakker per nacht.
Nouja wakkker is hij niet altijd maar hij huilt wel en zn ogen zijn wel open. Hij doet een soort van "slaapwandelen".
Nouja wakkker is hij niet altijd maar hij huilt wel en zn ogen zijn wel open. Hij doet een soort van "slaapwandelen".
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Aan alle forummama's..
Sorry..dit moet ik weten..
Is jullie vajayjay nu ook 'wijder' dan eerst? Haha..sorry maar ik ben daar echt heel benieuwd naar..
Is jullie vajayjay nu ook 'wijder' dan eerst? Haha..sorry maar ik ben daar echt heel benieuwd naar..
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
2CKC2 schreef:Aan alle forummama's..
Hahaha!
Euhm nee, hij was zelfs krapper in het begin, na mijn inzicht is hij nu gewoon als voor de bevalling.
Gast- Gast
2CKC2 schreef:Aan alle forummama's..
Nee
Gast- Gast
In het begin wel, nu niet meer. Volgens mijn vriend althans, ik merk zelf geen verschil met net na de bevallingen en nu.
Gast- Gast
Hahaha, nee maar ik heb dan ook gesmokkeld, heb 2 keer een keizersnede gehad
Gast- Gast
Mama_van2 schreef:Hahaha, nee maar ik heb dan ook gesmokkeld, heb 2 keer een keizersnede gehad
Haha dat telt niet!
Maar ik vraag me wel af of je nog veel van het litteken ziet of vervaagt dat mooi?
Fijn dat het zo goed gaat met M. Ze is een echte doorzetter!
Gast- Gast
hahahaha Nee hier was het ook eerste strakker zelfs en nu weer gewoon zoals voorheen. Dus stel je man maar gerust!
I still have a pretty pussy ( na 3 kids nog steeds geen hangende lellen )
I still have a pretty pussy ( na 3 kids nog steeds geen hangende lellen )
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
HAHAHAHA, ja dit was eigenlijk de vraag van mijn man.. Hij is namelijk van mening dat ie zoveel mogelijk sex moet hebben voor ik zwanger ben en bevallen ga.. (ik ben nog niet eens zwanger of maar begonnen met iVF) omdat ie dan daarna niets meer voelt
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Vraag aan mama's
» Vraag aan mama's met een babycook
» Vraag aan de mama`s uit Belgie
» Vraag aan mama's met een mutsy 4 rider
» Aan de mama's
» Vraag aan mama's met een babycook