Vraag het de forum mama.
+16
holaagirl
Susan
Paper Crown
Mamsie
Happinaz
Coccinelle
L!ND@
Tania
Dolphinne
Lejow
Pien
Muppetje
Printje
joyce0606
Nana
LMCurious
20 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Vraag het de forum mama.
Nou dat is echt onzin, tenzij je van plan bent om een zeecontainer te baren in plaats van een baby. Ik hoop voor je dat je man niet zo'n lolbroek is die tegen de verloskundige gaat zeggen dat ze je meteen even een steekje strakker moet hechten.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Volgens een Amerikaanse vriend van me was het bij zijn toenmalige vriendin na haar bevalling wel "like throwing a hotdog in a hallway". Maar hij kan goed overdrijven.
Gast- Gast
Arden schreef:Volgens een Amerikaanse vriend van me was het bij zijn toenmalige vriendin na haar bevalling wel "like throwing a hotdog in a hallway". Maar hij kan goed overdrijven.
Ik denk dan altijd dat zo'n man gewoon al vanaf het begin van de zwangerschap op zo'n grap heeft zitten broeden en 'm dan móet maken, ongeacht of hij echt verschil merkt of niet.
Susan- Lady Post-a-lot
Het was niet de vader van haar kind dus ze hadden pas sex nadat ze haar baby had gekregen. Maar misschien was zij wel wijder dan gemiddeld of hij kleiner dan gemiddeld. Who knows
Gast- Gast
2CKC2 schreef:HAHAHAHA, ja dit was eigenlijk de vraag van mijn man.. Hij is namelijk van mening dat ie zoveel mogelijk sex moet hebben voor ik zwanger ben en bevallen ga.. (ik ben nog niet eens zwanger of maar begonnen met iVF) omdat ie dan daarna niets meer voelt
hahaahah ik wist het.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Susan schreef:Arden schreef:Volgens een Amerikaanse vriend van me was het bij zijn toenmalige vriendin na haar bevalling wel "like throwing a hotdog in a hallway". Maar hij kan goed overdrijven.
Ik denk dan altijd dat zo'n man gewoon al vanaf het begin van de zwangerschap op zo'n grap heeft zitten broeden en 'm dan móet maken, ongeacht of hij echt verschil merkt of niet.
idd, dat is net zo'n bekende opmerking als "doe er maar een steekje bij".
Mamsie- Ratel
Ja, misschien was het in werkelijkheid wel eerder als een cocktailworstje in een wc-rolletje dan als een hotdog in een gang.
Susan- Lady Post-a-lot
Susan schreef:Ja, misschien was het in werkelijkheid wel eerder als een cocktailworstje in een wc-rolletje dan als een hotdog in een gang.
Whahaha
Gast- Gast
Susan schreef:Ja, misschien was het in werkelijkheid wel eerder als een cocktailworstje in een wc-rolletje dan als een hotdog in een gang.
Ja dat is een wereld van verschil natuurlijk! Bockworst op de piste!
Mamsie- Ratel
Snoepy87 schreef:Mama_van2 schreef:Hahaha, nee maar ik heb dan ook gesmokkeld, heb 2 keer een keizersnede gehad
Haha dat telt niet!
Maar ik vraag me wel af of je nog veel van het litteken ziet of vervaagt dat mooi?
Fijn dat het zo goed gaat met M. Ze is een echte doorzetter!
Dank je ! En jij/jullie gefeliciteerd met je zwangerschap, wat leuk.
Ik ben 2 keer geopereerd op hetzelfde litteken. Ik heb een litteken van (even kijken haha) rond de 12/13 cm lang, net boven mijn schede dus echt onder mijn ondergoed. Nu ik goed kijk zie ik ook dat het geen rose van kleur meer is, maar hetzelfde als de rest van mijn huidskleur. Het valt echt helemaal niet op.
Gast- Gast
Mamsie schreef:Susan schreef:Ja, misschien was het in werkelijkheid wel eerder als een cocktailworstje in een wc-rolletje dan als een hotdog in een gang.
Ja dat is een wereld van verschil natuurlijk! Bockworst op de piste!
Gast- Gast
Susan schreef:Nou dat is echt onzin, tenzij je van plan bent om een zeecontainer te baren in plaats van een baby.
Ik heb echt even een traantje moeten laten.
Gast- Gast
Whahaha, geweldig! Enne....ik heb hier geen last van
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Mama_van2 schreef:Snoepy87 schreef:Mama_van2 schreef:Hahaha, nee maar ik heb dan ook gesmokkeld, heb 2 keer een keizersnede gehad
Haha dat telt niet!
Maar ik vraag me wel af of je nog veel van het litteken ziet of vervaagt dat mooi?
Fijn dat het zo goed gaat met M. Ze is een echte doorzetter!
Dank je ! En jij/jullie gefeliciteerd met je zwangerschap, wat leuk.
Ik ben 2 keer geopereerd op hetzelfde litteken. Ik heb een litteken van (even kijken haha) rond de 12/13 cm lang, net boven mijn schede dus echt onder mijn ondergoed. Nu ik goed kijk zie ik ook dat het geen rose van kleur meer is, maar hetzelfde als de rest van mijn huidskleur. Het valt echt helemaal niet op.
Dank je!
Okay bedankt, dat vroeg ik me altijd al af Maar fijn dat je er bijna niks van ziet.
Gast- Gast
Snoepy, effe offtopic:
GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEEEERD!!
Superleuk!!!!! :-)
holaagirl- Prater
- Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
holaagirl schreef:Snoepy, effe offtopic:
Dank je!
Gast- Gast
Gefeliciteerd Snoepy!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Zouden er echt mannen zijn die na de bevalling vragen om er een steekje bij te hechten ? Ik zou me echt doodschamen
Gast- Gast
Mama_van2 schreef:Zouden er echt mannen zijn die na de bevalling vragen om er een steekje bij te hechten ? Ik zou me echt doodschamen
En aan de gyn vragen of ze hem een steekje strakker kunnen hechten (welk gat dan ook hhaha)
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Mama_van2 schreef:Zouden er echt mannen zijn die na de bevalling vragen om er een steekje bij te hechten ? Ik zou me echt doodschamen
Ze schijnen er wel te zijn, ik zou me ook doodschamen. Het lijkt mij trouwens ook niet echt effectief om de hechten op een plek waar je niet bent ingescheurd of ingeknipt, als de hechtingen eruit gaan dan laat het op die plek gewoon weer los, toch?
Susan- Lady Post-a-lot
Mamavan2, wat heerlijk om te lezen dat het zo goed met M. en eigenlijk je hele gezin gaat
Snoepy87, wat leuk dat je weer zwanger bent! Gefeliciteerd!
We hadden een hele fijne kraamhulp die ons allebei heel veel geleerd heeft. Sinds woensdagmiddag is ze weg en dat vind ik eigenlijk wel prettig. Een goed teken lijkt me
Snoepy87, wat leuk dat je weer zwanger bent! Gefeliciteerd!
Lief dat je er naar vraagt! En leuk om voor het eerst echt tot de mama's te behoren;) Ik heb wel een fijne kraamweek gehad. Ik heb eventje last gehad van m'n hechtingen maar niet heel erg. De tepelkloven deden wel erg veel zeer, maar gelukkig genazen ze al heel snel. N.inthe is een heel makkelijk meisje die alleen bij honger, krampjes of te langzaam aan- of uitkleden huilt. Emotioneel gezien vond ik het wat zwaarder. Ik vond borstvoeding geven echt niet leuk, en ik zag er, mede door de pijn, steeds verschrikkelijk tegenop. Als mijn vriend geen allergieën had en ik minder begeleiding had gekregen was ik 90% zeker gestopt. Inmiddels gaat het gelukkig veel beter en kan ik als ze lekker ligt te drinken stiekem al een beetje genieten. Al raak ik nog te snel gefrustreerd als het aanleggen eens een keer wat minder gaat. Verder hebben m'n vriend en ik beide wat last van het slaapgebrek en dat reageren we iets te vaak op elkaar af. Gelukkig hebben we dat allebei wel in de gaten en proberen we er goed op te letten.Nana schreef:@ PM, HD, Novalee, Rupsie - hoe was/is jullie kraamweek?
We hadden een hele fijne kraamhulp die ons allebei heel veel geleerd heeft. Sinds woensdagmiddag is ze weg en dat vind ik eigenlijk wel prettig. Een goed teken lijkt me
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Novalee schreef: Ik vond borstvoeding geven echt niet leuk, en ik zag er, mede door de pijn, steeds verschrikkelijk tegenop. Als mijn vriend geen allergieën had en ik minder begeleiding had gekregen was ik 90% zeker gestopt. Inmiddels gaat het gelukkig veel beter en kan ik als ze lekker ligt te drinken stiekem al een beetje genieten. Al raak ik nog te snel gefrustreerd als het aanleggen eens een keer wat minder gaat.
Herkenbaar, het is dat mijn man me zo gesteund heeft en stoppen nooit als optie heeft gezien. Echt het wordt vanzelf beter/fijner. Ik kon er na 2 maanden pas echt van genieten. En nu heb ik zoiets van ik ga door zolang ze zelf wil. Dus nog even doorbijten
Vancity_girl- Prater
- Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Heb smakelijk zitten lachen om dit topic
Maarre... Ckc, hier is ook alles weer normaal zoals voor mijn bevalling. Het was inderdaad misschien nog wel wat strakker in het begin, dus wat dat betreft komt het goed...
Maarre... Ckc, hier is ook alles weer normaal zoals voor mijn bevalling. Het was inderdaad misschien nog wel wat strakker in het begin, dus wat dat betreft komt het goed...
Océane- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 891
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Vraag aan mama's
» Vraag aan mama's met een babycook
» Vraag aan de mama`s uit Belgie
» Vraag aan mama's met een mutsy 4 rider
» H&M MAMA
» Vraag aan mama's met een babycook