Vraag aan mama's met een babycook
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Vraag aan mama's met een babycook
Doen jullie er ook wel eens diepvriesgroenten/vis in? Dus zo uit de vriezer in de babycook?
Ik bedoel dan geen artikelen die vers gekocht zijn en daarna zijn ingevroren, maar groenten/vis die je al ingevroren in de supermarkt kan kopen.
In de beschrijving kan ik er niets over vinden en als ik google word ik ook niet veel wijzer.
Ik bedoel dan geen artikelen die vers gekocht zijn en daarna zijn ingevroren, maar groenten/vis die je al ingevroren in de supermarkt kan kopen.
In de beschrijving kan ik er niets over vinden en als ik google word ik ook niet veel wijzer.
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Vraag aan mama's met een babycook
In het boekje staat: .... U kunt met de babycook ook diepvriesgroenten en fruit koken, na deze eerst in de babycook of in de koelkast te hebben ontdooid.
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10
Laced schreef:In het boekje staat: .... U kunt met de babycook ook diepvriesgroenten en fruit koken, na deze eerst in de babycook of in de koelkast te hebben ontdooid.
Hmm...dat staat er in mijn beschrijving niet bij
Maar ik vraag me alleen af of die zin geen betrekking heeft op groenten die vers zijn gekocht en daarna ingevroren.
Klein voorbeeld waar ik nu tegenaan loop is dat ik bv diepvriesspinazie heb liggen in de vriezer, je weet wel van die blokjes die je zo uit het vriesvak haalt. Op de verpakking daarvan staat dus dat het niet ontdooid mag worden voor gebruik. Je moet het of 5 minuten verwarmen in de magnetron of direct vanuit de vriezer in de pan gooien en daarna consumeren. Als wij het zelf eten gooien we het dus in de pan.
We eten zo patatjes en ik wil voor Y. dus spinazie maken. Het is ook geen probleem om het even 5 minuutjes in de magnetron te zetten, maar het zou makkelijker zijn om het samen met de rest in de babycook te gooien
Annie24- Ratel
Volgens mij kan dat er gewoon in hoor.
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Wennes schreef:Volgens mij kan dat er gewoon in hoor.
Ik heb het net gewoon gedaan Heb het eerst proef gedaan met 1 blokje en dat smaakte gewoon goed. Daarna zijn 'prakkie' gemaakt en meneer heeft nog nooit zo snel zijn bordje leeg gehad geloof ik
Annie24- Ratel
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: