Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mijn vriendinnetje heeft baarmoederhalskanker

+6
Koffieleut
Jeanette
Inge
Suus
Hoochie
Nana
10 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Mijn vriendinnetje heeft baarmoederhalskanker - Pagina 2 Empty Re: Mijn vriendinnetje heeft baarmoederhalskanker

Bericht  Koffieleut ma 1 aug 2011 - 18:43

Elodie schreef:
Alex schreef:Wat fijn dat het redelijk goed nieuws is! Dat geeft hoop! Echt, ik ben blij voor je vriendin en voor jou!
+1

+ nog 1
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn vriendinnetje heeft baarmoederhalskanker - Pagina 2 Empty Re: Mijn vriendinnetje heeft baarmoederhalskanker

Bericht  Gast di 2 aug 2011 - 6:18

Oh wat fijn dat het nog redelijk 'meevalt' en dat ze er meteen wat aan kunnen doen!! Ik ben echt blij voor jou en je vriendin!! Very Happy Toch wil ik je nog steeds sterkte wensen, want het is niet gemakkelijk allemaal..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn vriendinnetje heeft baarmoederhalskanker - Pagina 2 Empty Re: Mijn vriendinnetje heeft baarmoederhalskanker

Bericht  Nana ma 8 aug 2011 - 19:26

Nou was het niews eerst zo positief, nu toch een tegenvaller Sad

Uit haar bloed blijkt dat ze verhoogde kans heeft op uitzaaiingen in haar lymfeklieren. In september gaan ze die verwijderen en bekijken. Zijn ze schoon krijgt ze daarna een operatie om haar baarmoedermond te reconstrueren. Maar mochten er toch uitzaaiingen inzitten dan moet ze bestraald worden en kan ze ook geen kindjes meer krijgen...

Duimen jullie mee voor goed nieuws?
Nana
Nana
Prater
Prater

Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn vriendinnetje heeft baarmoederhalskanker - Pagina 2 Empty Re: Mijn vriendinnetje heeft baarmoederhalskanker

Bericht  Gast ma 8 aug 2011 - 21:54

Pff wat heftig dat er nu dan weer zoveel onzekerheid is hug Ik duim uiteraard mee dat er geen uitzaaiingen gevonden worden!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn vriendinnetje heeft baarmoederhalskanker - Pagina 2 Empty Re: Mijn vriendinnetje heeft baarmoederhalskanker

Bericht  Sweety di 9 aug 2011 - 0:40

Elodie schreef:Pff wat heftig dat er nu dan weer zoveel onzekerheid is hug Ik duim uiteraard mee dat er geen uitzaaiingen gevonden worden!
+1
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn vriendinnetje heeft baarmoederhalskanker - Pagina 2 Empty Re: Mijn vriendinnetje heeft baarmoederhalskanker

Bericht  Lejow di 9 aug 2011 - 2:49

Pffoee.. na goed nieuws toch weer een spannende tijd!
Ik zal duimen voor jullie!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn vriendinnetje heeft baarmoederhalskanker - Pagina 2 Empty Re: Mijn vriendinnetje heeft baarmoederhalskanker

Bericht  Bosjesvrouw di 9 aug 2011 - 20:49

Ik duim mee dat het meevalt.
Mijn vriendin ( 26 jr) heeft van 't winter haar eierstokken en baarmoeder eruit gekregen en een stukje van de dikke darm

Bosjesvrouw
Prater
Prater

Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : fryslan

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn vriendinnetje heeft baarmoederhalskanker - Pagina 2 Empty Re: Mijn vriendinnetje heeft baarmoederhalskanker

Bericht  Nana wo 10 aug 2011 - 7:22

Bosjesvrouw schreef:Ik duim mee dat het meevalt.
Mijn vriendin ( 26 jr) heeft van 't winter haar eierstokken en baarmoeder eruit gekregen en een stukje van de dikke darm

Had zij ook baarmoederhalskanker? Hoe waren ze er bij haar achter gekomen?
Nana
Nana
Prater
Prater

Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn vriendinnetje heeft baarmoederhalskanker - Pagina 2 Empty Re: Mijn vriendinnetje heeft baarmoederhalskanker

Bericht  Bosjesvrouw wo 10 aug 2011 - 21:59

Nana schreef:
Bosjesvrouw schreef:Ik duim mee dat het meevalt.
Mijn vriendin ( 26 jr) heeft van 't winter haar eierstokken en baarmoeder eruit gekregen en een stukje van de dikke darm

Had zij ook baarmoederhalskanker? Hoe waren ze er bij haar achter gekomen?

Zij had eierstok kanker maar omdat hij zo agresief was/is kwam haar baarmoeder er ook uit.
Ze werd wat dikker en ineens kreeg ze een dikke buik. De ha dacht maar dat ze zwanger was een test gedaan maar nee niet zwanger.
Ze is toen wezen bloedprikken. En de volgende dag lag ze in het zh. Bleek dat er allemaal vocht zat.
Toen kreeg ze chemo's en is geopereerd. Ze hebben ook nog een stuk van de dikke darm gehaald dus ze heeft nu ook een stoma.
(https://yescafe.actieforum.com/t215-pfff-vriendin-heeft-eierstok-kanker?highlight=pfff+vriendin+heeft+eierstok+kanker)

Bosjesvrouw
Prater
Prater

Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : fryslan

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn vriendinnetje heeft baarmoederhalskanker - Pagina 2 Empty Re: Mijn vriendinnetje heeft baarmoederhalskanker

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum