Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mijn nicht heeft baarmoederhalskanker.

+10
kwak
Inge
Monte
Lejow
Juul
Happydobby
Sweety
ExpressoB
Suus
Koffieleut
14 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Mijn nicht heeft baarmoederhalskanker. Empty Mijn nicht heeft baarmoederhalskanker.

Bericht  Gast di 5 jul 2011 - 19:03

Vanmorgen kreeg ik een mail van mijn tante dat mijn nicht baarmoederhalskanker heeft, ze weten nog niet of er uitzaaiingen zijn. Ze heeft al zo verschrikkelijk veel meegemaakt, oa i.ncest. Ik vind dit echt zo erg voor haar, ze is 33.
Morgen krijgt ze meer onderzoeken, dus ik hoop zo dat het allemaal mee valt. In hoe verre dit mee kan vallen. Sad
Wat een kut bericht om wakker mee te worden Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn nicht heeft baarmoederhalskanker. Empty Re: Mijn nicht heeft baarmoederhalskanker.

Bericht  Gast di 5 jul 2011 - 19:06

Wat kut, Weetjewel.
Inderdaad oneerlijk hoe het soms verdeeld is.
Duimen voor een goede afloop. Heb je veel contact met haar?
Mijn nicht heeft baarmoederhalskanker. 699888

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn nicht heeft baarmoederhalskanker. Empty Re: Mijn nicht heeft baarmoederhalskanker.

Bericht  Gast di 5 jul 2011 - 19:09

Smikkell schreef:Wat kut, Weetjewel.
Inderdaad oneerlijk hoe het soms verdeeld is.
Duimen voor een goede afloop. Heb je veel contact met haar?
Mijn nicht heeft baarmoederhalskanker. 699888

Met vlagen heb ik contact met haar, maar als het er is, dan is het altijd goed. Haar broer is net een maand geemigreerd naar Australie, dus die heeft het via de telefoon moeten horen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn nicht heeft baarmoederhalskanker. Empty Re: Mijn nicht heeft baarmoederhalskanker.

Bericht  Koffieleut di 5 jul 2011 - 19:09



Wat erg! Wat is het toch een rot ziekte! Ik hoop van harte dat er geen uitzaaiingen zijn. Sterkte!


Laatst aangepast door Koffieleut op di 5 jul 2011 - 20:33; in totaal 1 keer bewerkt
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn nicht heeft baarmoederhalskanker. Empty Re: Mijn nicht heeft baarmoederhalskanker.

Bericht  Suus di 5 jul 2011 - 20:19

Wat een triest bericht om mee wakker te worden Sad Hopelijk vallen de uitslagen van de onderzoeken mee.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn nicht heeft baarmoederhalskanker. Empty Re: Mijn nicht heeft baarmoederhalskanker.

Bericht  ExpressoB di 5 jul 2011 - 21:19

heftig nieuws! hoop voor haar dat het 'binnen beperken blijft'

heeft ze al kinderen?
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn nicht heeft baarmoederhalskanker. Empty Re: Mijn nicht heeft baarmoederhalskanker.

Bericht  Sweety di 5 jul 2011 - 21:46

Wat erg om dit zo te horen... Heel veel sterkte!
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn nicht heeft baarmoederhalskanker. Empty Re: Mijn nicht heeft baarmoederhalskanker.

Bericht  Happydobby di 5 jul 2011 - 22:12

Sterkte, hopelijk is het goed te behandelen.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn nicht heeft baarmoederhalskanker. Empty Re: Mijn nicht heeft baarmoederhalskanker.

Bericht  Gast di 5 jul 2011 - 22:54

Jeetje, wat erg. Heel veel sterkte voor jou en je familie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn nicht heeft baarmoederhalskanker. Empty Re: Mijn nicht heeft baarmoederhalskanker.

Bericht  Juul wo 6 jul 2011 - 4:05

Heel veel sterkte! Verschrikkelijk...
Juul
Juul
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 456
Punten : 485
Registratiedatum : 02-02-11
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn nicht heeft baarmoederhalskanker. Empty Re: Mijn nicht heeft baarmoederhalskanker.

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 4:24

Wat een rotnieuws! Sad

Mijn zus heeft dit ook, zij is net uitbehandeld qua bestralingen en chemo's en wacht op de definitieve uitslag.
Vooral het wachten is slopend, hopelijk gaat dat een beetje snel bij jouw nichtje.

Ik wens jou en je familie veel sterkte toe hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn nicht heeft baarmoederhalskanker. Empty Re: Mijn nicht heeft baarmoederhalskanker.

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 5:02

Jij ook veel sterkte Youandi, vreselijke klote ziekte is het toch Sad

Mijn nicht heeft geen kinderen, ik weet ook niet of die er ooit komen trouwens. Ik hoop in iedergeval snel nieuws te horen of de scans goed waren. Die zou ze als het goed is vandaag hebben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn nicht heeft baarmoederhalskanker. Empty Re: Mijn nicht heeft baarmoederhalskanker.

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 5:04

Nog niets gehoord dus?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn nicht heeft baarmoederhalskanker. Empty Re: Mijn nicht heeft baarmoederhalskanker.

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 5:05

Smikkell schreef:Nog niets gehoord dus?

Nee, ik had een mailtje van mijn tante dat ze ook niet in staat was om te mailen/bellen enzo, dus ik ga ook niks vragen, want wel tot ik zelf wat hoor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn nicht heeft baarmoederhalskanker. Empty Re: Mijn nicht heeft baarmoederhalskanker.

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 5:21

Dat kan ik me voorstellen van je tante. Het is echt onwerkelijk als je dit soort nieuws te horen krijgt en je voelt je totaal verdoofd...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn nicht heeft baarmoederhalskanker. Empty Re: Mijn nicht heeft baarmoederhalskanker.

Bericht  Lejow wo 6 jul 2011 - 23:38

Wat een rot nieuws.. Veel sterkte Weetjewel! Ik hoop dat alles 'meevalt'
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn nicht heeft baarmoederhalskanker. Empty Re: Mijn nicht heeft baarmoederhalskanker.

Bericht  Monte wo 6 jul 2011 - 23:41

Wat een nieuws zeg, echt vreselijk voor haar. Hopelijk is het niet uitgezaaid en kan er nog iets aan gedaan worden.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn nicht heeft baarmoederhalskanker. Empty Re: Mijn nicht heeft baarmoederhalskanker.

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 23:44

Wat een ontzettend naar nieuws! Heel veel sterkte! Hopelijk zijn er geen uitzaaingen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn nicht heeft baarmoederhalskanker. Empty Re: Mijn nicht heeft baarmoederhalskanker.

Bericht  Gast zo 24 jul 2011 - 5:11

Net een mailtje van mijn tante gekregen. Het is geen goed nieuws. Ze is eerst in het ziekenhuis geweest in A'dam en daar hebben ze gezegd dat het mee viel. Maar ze zijn voor een second opion naar Utrecht gegaan en daar zijn alle postieve dingen meteen naar beneden gehaald. Het is namelijk de zwaarste vorm van baarmoederhals kanker, welke ook maar in 10% van de gevallen wordt gevonden door een uitstrijkje.
Ze wordt volgend maand geopeerd en worden lymfeklieren verwijderd om te kijken of er uitzaaiingen zijn, want dat is niet te zien via een scan. Het gezwel is 2 bij 4 cm, dus harstikke groot. Mocht ze uitzaaiingen hebben gaat alles eruit, dus zal ze al in de overgang gaan komen en krijgt ze chemo en bestralingen. Mocht dit niet het geval zijn krijgt ze wel chemo's om te kijken of het gezwel kleiner wordt.
Ik vind dit echt zo verschrikkelijk. :'(

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn nicht heeft baarmoederhalskanker. Empty Re: Mijn nicht heeft baarmoederhalskanker.

Bericht  Gast zo 24 jul 2011 - 5:18

hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn nicht heeft baarmoederhalskanker. Empty Re: Mijn nicht heeft baarmoederhalskanker.

Bericht  Lejow zo 24 jul 2011 - 6:16

Sad Sad

hug
Sterkte Weetjewel!!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn nicht heeft baarmoederhalskanker. Empty Re: Mijn nicht heeft baarmoederhalskanker.

Bericht  Inge zo 24 jul 2011 - 7:40

hug
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn nicht heeft baarmoederhalskanker. Empty Re: Mijn nicht heeft baarmoederhalskanker.

Bericht  Gast zo 24 jul 2011 - 7:58

Jeetje, wat erg zeg. Dat is echt klotenieuws ... Heel veel sterkte voor jou en je nicht en haar naaste familie. Mijn nicht heeft baarmoederhalskanker. 699888

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn nicht heeft baarmoederhalskanker. Empty Re: Mijn nicht heeft baarmoederhalskanker.

Bericht  Gast zo 24 jul 2011 - 8:02

Wat een kut nieuws zeg !! Heel veel sterkte hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn nicht heeft baarmoederhalskanker. Empty Re: Mijn nicht heeft baarmoederhalskanker.

Bericht  kwak zo 24 jul 2011 - 8:18

bah, wat een naar nieuws!
sterkte hoor!
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn nicht heeft baarmoederhalskanker. Empty Re: Mijn nicht heeft baarmoederhalskanker.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum