Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Impulsieve gedachtes

+12
Jeanette
Nora
Inge
Toet
IndianRose
SparklingEyes
Thunder
loura
Sterre
Minx
mzcharlotte
Zininzon
16 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Impulsieve gedachtes Empty Impulsieve gedachtes

Bericht  Gast ma 22 nov 2010 - 8:03

schiet er bij jullie wel eens iets door je gedachte waarvan je direct denkt: 'wat erg dat ik dit denk'? Gedachtes die je nooit hardop zult zeggen? Zo ja, wat?

en laten we elkaar nu niet afbranden op de posts, want ik denk dat iedereen zich er wel bewust van is dat sommige gedachtes eigenlijk niet kunnen;)






Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Impulsieve gedachtes Empty Re: Impulsieve gedachtes

Bericht  Gast ma 22 nov 2010 - 8:06

laat ik direct maar beginnen dan.. Sinds mijn man weer in de bouw werkt, betrap ik mezelf er wel eens op hoe ik het qua opvoeding, financien, woonruimte e.d. ga doen als mijn man onder een betonblok komt ofzo en het niet na kan vertellen.

Toen ze in het begin dagen achter elkaar van 8 uur 's ochtends tot 22 uur 's avonds aan het huilen was heb ik ijdens het badderen van mijn dochter wel eens gedacht: 'ik laat haar los'. Natuurlijk niet gedaan en het ook nooit serieus van plan geweest, maar wel eens gedacht.

en nu jullie...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Impulsieve gedachtes Empty Re: Impulsieve gedachtes

Bericht  Zininzon ma 22 nov 2010 - 8:11

Ja hoor, ik heb dat regelmatig.
Ik denk van mensen/verenigingen wel eens: wat zullen ze op mijn begrafenis zeggen en zullen ze een overlijdensadvertentie in de krant plaatsen en wat staat daar dan in?

En in de auto denk ik wel eens: wat als ik nu tegen die boom aan rijd?

Ik ben niet depressief of suïcidaal, maar dit zijn 'toevallig' de eerste gedachten die in me op komen.
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Impulsieve gedachtes Empty Re: Impulsieve gedachtes

Bericht  Gast ma 22 nov 2010 - 8:12

dat bedoel ik ook, gedachtes die in je opkomen voor je er erg in hebt en zodra je je daar bewust van bent, je het eigenlijk heel erg vindt dat je zoiets hebt gedacht

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Impulsieve gedachtes Empty Re: Impulsieve gedachtes

Bericht  Gast ma 22 nov 2010 - 8:14

Ik heb dat gek genoeg altijd met mijn mobieltje als ik bij een rivier ofzo loop. 'Zal ik hem erin smijten?'. Zit geen reden achter, maar lijkt me gewoon wel eens leuk :P Haha!

Toen mijn zoon in het begin veel huilde heb ik ook wel eens gezegd tegen mijn vriend dat ik wel snapte dat sommige ouders gek worden en hun kind van de trap af gooien of die neiging hebben. Het is absoluut niet goed te praten dat die mensen dat doen en heel erg. Maar als je kind elke keer zoveel huilt, daar wordt je echt gek van. Gelukkig heb ik nooit die neiging gehad trouwens, voordat mensen rare dingen dingen gaan denken Wink



Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Impulsieve gedachtes Empty Re: Impulsieve gedachtes

Bericht  mzcharlotte ma 22 nov 2010 - 8:15

Over dergelijke dingen als 'wat als mijn vriend wat overkomt' of 'wat als er ons iets overkomt' en 'wie zegt wat als ik kom te overlijden', zijn geen impulsieve gedachten voor mij. Daar ben ik best wel mee bezig, zeker de laatste maanden.

Ik heb wel vaak 'wat gebeurt er als ik...' gedachtes inderdaad.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Impulsieve gedachtes Empty Re: Impulsieve gedachtes

Bericht  Gast ma 22 nov 2010 - 8:15

Ooh ja zo vaak. Ik ben alle buitenlanders die niet inburgeren zo spuug en spuug en spuugzat dat ik hoop dat ze omkomen.

Soms sta ik bij een station en vraag ik me af wat er gebeurd als ik me onder een sneltrein gooi. Ik vind kinderen en pubers gruwelijk irritant dat ik ze soms 't liefst voor hun bek mep of vraag wat hun ouders dachten toen ze besloten de rubbertjes weg te gooien.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Impulsieve gedachtes Empty Re: Impulsieve gedachtes

Bericht  Gast ma 22 nov 2010 - 8:16

Oh god ik lijk wel gestoord dat ik dit post maar als ik met 140 op de snelweg rijd denk ik wel eens hoe zou het zijn als ik het stuur nu gewoon omgooi?

Doodeng!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Impulsieve gedachtes Empty Re: Impulsieve gedachtes

Bericht  Gast ma 22 nov 2010 - 8:17

mozzarella schreef:Oh god ik lijk wel gestoord dat ik dit post maar als ik met 140 op de snelweg rijd denk ik wel eens hoe zou het zijn als ik het stuur nu gewoon omgooi?

Doodeng!

Of aan de handrem trekken Rolling Eyes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Impulsieve gedachtes Empty Re: Impulsieve gedachtes

Bericht  Gast ma 22 nov 2010 - 8:20

Toevallig had ik dat vandaag nog. Ik reed op een drukke weg af en het stoplicht stond op rood. Ik dacht: wat als ik nou eens door zou rijden (er kwamen echt tien auto's aan). Uiteraard stopte ik netjes, maar ik dacht daarna wel: hoezo vraag ik me dat af?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Impulsieve gedachtes Empty Re: Impulsieve gedachtes

Bericht  Zininzon ma 22 nov 2010 - 8:22

Dromertje schreef:dat bedoel ik ook, gedachtes die in je opkomen voor je er erg in hebt en zodra je je daar bewust van bent, je het eigenlijk heel erg vindt dat je zoiets hebt gedacht

Nouja, die van mij gingen toevallig over de/mijn dood, vandaar dat ik het maar even toelichtte Wink
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Impulsieve gedachtes Empty Re: Impulsieve gedachtes

Bericht  Gast ma 22 nov 2010 - 8:25

Ja met tegen een boom rijden of het stuur omgooien ofzo heb ik dat ook. Of: met je ogen dicht in de auto rijden. Wat zou er dan gebeuren?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Impulsieve gedachtes Empty Re: Impulsieve gedachtes

Bericht  Gast ma 22 nov 2010 - 8:26

of hoe lang het zou duren voor er iemand achterop je knalt als je je auto midden op de snelweg stil zet...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Impulsieve gedachtes Empty Re: Impulsieve gedachtes

Bericht  Gast ma 22 nov 2010 - 8:32

He bah jullie brengen me op enge ideeën!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Impulsieve gedachtes Empty Re: Impulsieve gedachtes

Bericht  Zininzon ma 22 nov 2010 - 8:35

Of hoe lang je je adem in kunt houden...
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Impulsieve gedachtes Empty Re: Impulsieve gedachtes

Bericht  Gast ma 22 nov 2010 - 8:41

Er staan hier een hoop gekke dingen :P Maar wat mij gelijk te binnen schiet, is dat als ik soms een man zie met een strakke broek en dan een 'bobbel', dat ik me wel af vraag wat er achter zit whahaha.. Durf het eigenlijk niet eens te zeggen Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Impulsieve gedachtes Empty Re: Impulsieve gedachtes

Bericht  Gast ma 22 nov 2010 - 9:08

Ooohja ik heb op de middelbare school wel eens de neiging gehad een hele strenge leraar in zn bobbel te knijpen...kijken wat er dan zou gebeuren. Bah. Nooit gedaan natuurlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Impulsieve gedachtes Empty Re: Impulsieve gedachtes

Bericht  Gast ma 22 nov 2010 - 9:20

*weg*


Laatst aangepast door Tesita op zo 5 jun 2011 - 3:16; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Impulsieve gedachtes Empty Re: Impulsieve gedachtes

Bericht  Gast ma 22 nov 2010 - 9:37

-


Laatst aangepast door Jente op wo 18 jan 2012 - 13:40; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Impulsieve gedachtes Empty Re: Impulsieve gedachtes

Bericht  Minx ma 22 nov 2010 - 9:57

Toen ik mijn stage niet leuk vond dacht ik 's ochtends in de trein vaak: ik hoop dat iemand voor de trein springt zodat ik flink wat vertraging heb.

en die van het stuur omgooien herken ik ook. Of soms wil ik ook wel eens de sleutel langs een willekeurige auto halen
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Impulsieve gedachtes Empty Re: Impulsieve gedachtes

Bericht  Gast ma 22 nov 2010 - 10:59

Hoelang het duurt voordat mensen doorhebben dat ik dood in huis lig en wie dan als eerste aan de bel zou trekken! En op welk moment van de week ik dood moet neervallen om het snelste gevonden te worden.

Pfoee.. ik heb geloof ik genoeg gedachtes die ik nooit uitspreek maar zou zo snel niet heel veel weten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Impulsieve gedachtes Empty Re: Impulsieve gedachtes

Bericht  Gast ma 22 nov 2010 - 11:02

Ow, en ik hoop ook regelmatig dat mijn school affikt zodat ik een paar dagen de tijd heb om bij te komen..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Impulsieve gedachtes Empty Re: Impulsieve gedachtes

Bericht  Gast ma 22 nov 2010 - 11:03

Mama_van2 schreef:
mozzarella schreef:Oh god ik lijk wel gestoord dat ik dit post maar als ik met 140 op de snelweg rijd denk ik wel eens hoe zou het zijn als ik het stuur nu gewoon omgooi?

Doodeng!

Of aan de handrem trekken Rolling Eyes

Hooguit dat je handremkabel knapt.. Maar als het glad is, zou ik het niet gaan testen, ghehe!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Impulsieve gedachtes Empty Re: Impulsieve gedachtes

Bericht  Gast ma 22 nov 2010 - 11:08

Ik denk ook wel eens 'wat zou er gebeuren als ik nu door rood rij' of inderdaad tegen een boom aanrijden.. Of als W. dood zou gaan, welke plaats ik dan in zou nemen op zijn begrafenis Suspect

Ik denk er ook heel vaak aan hoe ik zou reageren als m`n vader dood zou gaan en ik daar telefoon over krijg ofzo.. En hoe m`n vrienden dan zouden reageren.. Ik denk dat bijna dagelijks, het is wel raar eigenlijk, maar ook realistisch..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Impulsieve gedachtes Empty Re: Impulsieve gedachtes

Bericht  Gast ma 22 nov 2010 - 21:49

Ik dekn heel vaak als ik op de trein sta te wachten, wat als ik nu twee stappen naar voren doe. Ik doe dan altijd onbewust een stap naar achter haha, maar het komt gewoon altijd in me op. Niet dat ik het zou doen hoor smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Impulsieve gedachtes Empty Re: Impulsieve gedachtes

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum