Daar gaan je zuurverdiende centjes
+11
_*Blondgirl*_
Sterre
Penny Blossom
Kabouter
SparklingEyes
Hoochie
Barbabella
Lejow
Susan
Error
Rush
15 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Daar gaan je zuurverdiende centjes
Ik zou hem 148 euro laten bestalen aan je. Jij moet toch ook nieuwe schoenen van de schrik.
Gast- Gast
48 euro is niets joh! Zaterdagnacht kwamen wij terug van vakantie en lag er ook een mooie envelop van het CJIB. Door rood gereden, hier op de hoek van de straat. Ik ben gesnapt door een verkeerhandhavingsteam Echt balen! Ik rijdt hier namelijk altijd door groen/oranje (vanwege een niet goed afgestelde groene golf) anders moet ik dik vijf minuten wachten. Dik keer was het blijkbaar oranje/rood. 180 euro
Maar even ontopic: Je vriend idd zelf laten betalen. Mijn vriend betaald namelijk ook geen cent mee aan mijn bekeuring.
Maar even ontopic: Je vriend idd zelf laten betalen. Mijn vriend betaald namelijk ook geen cent mee aan mijn bekeuring.
Penny Blossom- Prater
- Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Registratiedatum : 18-11-10
Het is toch logisch dat degene achter het stuur betaalt? Dat is ook degene die de overtreding maakt. Dat je nog van plan was om het voor m te betalen! Maar goed, iedereen moet natuurlijk doen wat ze zelf willen.
Gast- Gast
Zero schreef:Ik zou hem 148 euro laten bestalen aan je. Jij moet toch ook nieuwe schoenen van de schrik.
Leuke avatar! Elliot Erwitt
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Sterre schreef:Zero schreef:Ik zou hem 148 euro laten bestalen aan je. Jij moet toch ook nieuwe schoenen van de schrik.
Leuke avatar! Elliot Erwitt
Indeed, ik was Avadon weer even zat de volgende wordt denk ik een William Wegman of een Sally Mann. Ik ben nog altijd boos op mezelf dat ik niet naar haar expo in Den Haag ben gegaan. What's wrong with me?!
Gast- Gast
Cimic schreef:Youandi schreef:Je gaat me toch niet vertellen dat JIJ gaat betalen?
Ik denk dat ie genoeg gestraft wordt, als je hem de rekening voor z'n neus schuift.
Zal wel moeten denk ik aangzien mijn naam op de rekening staat. Weet niet of men het rekening nr en de naam gaat controleren anders kan mijn vriend alsnog de boete betalen.
Dit maakt voor het incassobureau niet uit. Ik heb ook al 3x een boete gehad met m'n moeders auto en gewoon via mijn eigen rekening betaald. Gelukkig heb ik nu sinds 2 maanden m'n eigen autootje waar niemand anders in rijd
_*Blondgirl*_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 116
Punten : 152
Registratiedatum : 20-11-10
_*Blondgirl*_ schreef:Cimic schreef:Youandi schreef:Je gaat me toch niet vertellen dat JIJ gaat betalen?
Ik denk dat ie genoeg gestraft wordt, als je hem de rekening voor z'n neus schuift.
Zal wel moeten denk ik aangzien mijn naam op de rekening staat. Weet niet of men het rekening nr en de naam gaat controleren anders kan mijn vriend alsnog de boete betalen.
Dit maakt voor het incassobureau niet uit. Ik heb ook al 3x een boete gehad met m'n moeders auto en gewoon via mijn eigen rekening betaald. Gelukkig heb ik nu sinds 2 maanden m'n eigen autootje waar niemand anders in rijd
Ow dat is mooi, dan kan mijn vriend het via de acceptgiro doen. Dank je!
Gast- Gast
_*Blondgirl*_ schreef:Cimic schreef:Youandi schreef:Je gaat me toch niet vertellen dat JIJ gaat betalen?
Hoezo zal je wel moeten Cimic? Ik neem aan dat ie jou gewoon geld geeft en jij het daarna pas overmaakt ofzo?
Of weigert ie te betalen? Dat zou voor mij echt dikke ruzie betekenen.
Ik heb net salaris gehad en moest aan de o zo leuke Belastingdienst 461 euro betalen, iets met een aanslag van 2010, en 512 euro aan wegenbelasting (doe ik per jaar). Ook leuk. En dan komen de normale rekeningen er nog bovenop (telefoon, ziektekostenverzekering, autoverzekering, benzine, boodschappen). Bluhhhh.......
Gast- Gast
Jada schreef:_*Blondgirl*_ schreef:Cimic schreef:Youandi schreef:Je gaat me toch niet vertellen dat JIJ gaat betalen?
Hoezo zal je wel moeten Cimic? Ik neem aan dat ie jou gewoon geld geeft en jij het daarna pas overmaakt ofzo?
Of weigert ie te betalen? Dat zou voor mij echt dikke ruzie betekenen.
Helemaal niet juist! zou er ook nog moeten bij komen. Mijn vriend is juist veel te nuchter om zich daar druk te maken, al kan dat zekers vervelend zijn want het is en blijft zonde van het geld .
Ik heb net salaris gehad en moest aan de o zo leuke Belastingdienst 461 euro betalen, iets met een aanslag van 2010, en 512 euro aan wegenbelasting (doe ik per jaar). Ook leuk. En dan komen de normale rekeningen er nog bovenop (telefoon, ziektekostenverzekering, autoverzekering, benzine, boodschappen). Bluhhhh.......
Gast- Gast
Cimic schreef:Youandi schreef:Je gaat me toch niet vertellen dat JIJ gaat betalen?
Het maakt het CJIB echt niet uit wie de boete betaalt, zolang ie maar betaalt wordt. Ik zou hem wel even subtiel onder de neus van mijn vriend schuiven met het vriendelijke verzoek of hij hem wil betalen, aangezien hij hem ook gereden heeft
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Als iedereen even zou lezen dan staat er toch ook in een reactie van haar dat haar vriend het gewoon aan haar overmaakt?
Anyway, hier gaat het nu van de grote hoop af, al hebben we beide nog geen boete gehad sinds we samen zijn.
In België heb ik ooit een boete gehad.
100.- dat vond ik echt zoooo k*t.
Anyway, hier gaat het nu van de grote hoop af, al hebben we beide nog geen boete gehad sinds we samen zijn.
In België heb ik ooit een boete gehad.
Gast- Gast
Hazeltje schreef:In België heb ik ooit een boete gehad.
Ik ook, mijn 1e en tot nu toe enige boete Alleen was het maar 25 euro
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Tot nu toe nog nooit een boete gehad , ook niet veroorzaakt rijdend in iemand anders zijn auto.
Gast- Gast
Fearie schreef:Hazeltje schreef:In België heb ik ooit een boete gehad.
Ik ook, mijn 1e en tot nu toe enige boete Alleen was het maar 25 euro
Haha, voor mij ook de enige hoor.
Terwijl ik toch bijna altijd te hard rijd.
België is strenger qua bedragen... Althans, toendertijd.
Is ook alweer, uhm... een jaar of 9 geleden denk ik
Gast- Gast
Pff ik heb hier ook nog een boete van 98 euro liggen.... Beetje te hard gereden!
SoCali- Fluisteraar
- Aantal berichten : 412
Punten : 483
Registratiedatum : 29-01-11
Zero schreef:Ik zou hem 148 euro laten bestalen aan je. Jij moet toch ook nieuwe schoenen van de schrik.
Gast- Gast
Ik heb van de week ook een boete in ontvangst mogen nemen van wel 3 km te hard. Hoe triest.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Jeanette schreef:Ik heb van de week ook een boete in ontvangst mogen nemen van wel 3 km te hard. Hoe triest.
Dan heb je totaal 6 km te hard gereden, neem aan de de correctie er vanaf is gegaan. Of bekeuren ze tegenwoordig ook al bij de correctie
Gast- Gast
Zeer waarschijnlijk ben ik geflitst in Zwitserland tijdens mijn vakantie vorige week. We reden in een tunnel (ik reed 10 km te hard denk ik) en opeens kwam er een grote rode flits. Ik schrok me wild. Ik ga er maar van uit dat het een flitser was, dus ben ik ook de pineut.. Heb nog nooit een boete gehad, rijdt meestal keurig op snelheid, maar ik werd zo gek in Zwitserland, telkens als je een tunnel(tje) in rijdt moet je weet ik hoeveel km zachter gaan rijden..
Maarja, eigen schuld dikke bult dan maar.
Ik vind het wel raar dat je vriend niet aanbod om het te betalen, of je in ieder geval terug te betalen. Het is dan wel niet zo veel, maar daar hoef jij toch niet voor op te draaien?
Maarja, eigen schuld dikke bult dan maar.
Ik vind het wel raar dat je vriend niet aanbod om het te betalen, of je in ieder geval terug te betalen. Het is dan wel niet zo veel, maar daar hoef jij toch niet voor op te draaien?
Winegum- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10
Cimic schreef:Jeanette schreef:Ik heb van de week ook een boete in ontvangst mogen nemen van wel 3 km te hard. Hoe triest.
Dan heb je totaal 6 km te hard gereden, neem aan de de correctie er vanaf is gegaan. Of bekeuren ze tegenwoordig ook al bij de correctie
Nee, na correctie inderdaad, maar dan nog.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Daar gaan m'n zuurverdiende centjes.... :(
» Daar gaan we weer...
» Klimmen, hoe gaan jullie daar mee om?
» Daar gaan we weerr; UGGS
» Daar is hij dan!
» Daar gaan we weer...