Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Pijn is fijn.

+6
Caramba
CCC
Rush
Marin
SuperGrover
silly-one
10 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Pijn is fijn. - Pagina 2 Empty Re: Pijn is fijn.

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 23:58

Caribbeanlover schreef:
Rush schreef:Ik vind het altijd heerlijk voelen! :-)

Nou lekker joh............ahum!
Heb jaaaaaaaaaaaren niet gesport, dus is heel erg wennen.
Heb dikke bovenbenen, dikke pens en dikke ass.
Vooral op vakantie als ik zowat de hele dag in bikini (zou ik eigenlijk niet moeten dragen met zo figuur Embarassed ) loop schuren mijn bovenbenen langs elkaar wat erg ongemakkelijk is.

Ik wil het zo hebben dat dat geschuur er niet meer is dus dat er een opening is zeg maar. Hoeft echt niet zoals die modellen, want zo word ik nooit. Een vrouwelijke sixpack ( 4 dus) hoeft ook niet zolang me buik maar plat is.

Gaat dat ooit nog goedkomen dmv fitness?

Veel cardio is goed, maar houdt er ook rekening mee dat het ook gespierd gaat worden. Je gaat uiteindelijk meer spiermassa opbouwen, dus zwaarder worden en je merkt pas naar een tijd dat je lichaam kwa omvang misschien slanker/dunner wordt. Sport je onder begeleiding?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn is fijn. - Pagina 2 Empty Re: Pijn is fijn.

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 23:58

Cimic schreef:Hahah CL je zegt get grappig! Maar idd tis niet fijn, maar goed je zet wel door en das goed.
Las ook dat er iemand was die de pijn wel fijn vondt, hmmm maar niet als je spierpijn in je kuiten hebt haha. Heb laatst voor de gein 501 trappen omhoog en omlaag opgelopen/gerend. Ben normaal ook niet z'n pieperd maar jeetje wat doet dat pijn zeg :shock: Heb heb 3 dagen niet fatoenlijk kunnen lopen en mijn onderbenen strekken ging ook vrij moeilijk. Dus geen trappen meer voor mij en dat terwijl ik echt wel wat gewend kwa hardlopen smile

Ben je gek ofzo van die trappen, why ? Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn is fijn. - Pagina 2 Empty Re: Pijn is fijn.

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 0:00

Cimic schreef:
Caribbeanlover schreef:
Rush schreef:Ik vind het altijd heerlijk voelen! :-)

Nou lekker joh............ahum!
Heb jaaaaaaaaaaaren niet gesport, dus is heel erg wennen.
Heb dikke bovenbenen, dikke pens en dikke ass.
Vooral op vakantie als ik zowat de hele dag in bikini (zou ik eigenlijk niet moeten dragen met zo figuur Embarassed ) loop schuren mijn bovenbenen langs elkaar wat erg ongemakkelijk is.

Ik wil het zo hebben dat dat geschuur er niet meer is dus dat er een opening is zeg maar. Hoeft echt niet zoals die modellen, want zo word ik nooit. Een vrouwelijke sixpack ( 4 dus) hoeft ook niet zolang me buik maar plat is.

Gaat dat ooit nog goedkomen dmv fitness?

Veel cardio is goed, maar houdt er ook rekening mee dat het ook gespierd gaat worden. Je gaat uiteindelijk meer spiermassa opbouwen, dus zwaarder worden en je merkt pas naar een tijd dat je lichaam kwa omvang misschien slanker/dunner wordt. Sport je onder begeleiding?

Zwaarder vind ik niet zo erg, hoef ook niet perse lichter te wegen als ik maar een goddelijk lijf krijg (nou krijgen, moet er wel wat voor doen haha).

Heb een schema gericht op mij gehad, maar doe het zelf.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn is fijn. - Pagina 2 Empty Re: Pijn is fijn.

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 0:03

Caribbeanlover schreef:
Cimic schreef:Hahah CL je zegt get grappig! Maar idd tis niet fijn, maar goed je zet wel door en das goed.
Las ook dat er iemand was die de pijn wel fijn vondt, hmmm maar niet als je spierpijn in je kuiten hebt haha. Heb laatst voor de gein 501 trappen omhoog en omlaag opgelopen/gerend. Ben normaal ook niet z'n pieperd maar jeetje wat doet dat pijn zeg :shock: Heb heb 3 dagen niet fatoenlijk kunnen lopen en mijn onderbenen strekken ging ook vrij moeilijk. Dus geen trappen meer voor mij en dat terwijl ik echt wel wat gewend kwa hardlopen smile

Ben je gek ofzo van die trappen, why ? Laughing


Ach mijn vriend en ik hebben zo onze gekke buien :-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn is fijn. - Pagina 2 Empty Re: Pijn is fijn.

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 0:12

Nou ik zou denk ik dood neervallen, is echt niet goed voor mij.
Vroeger werd ik geprezen omdat ik zo slank was.
We waren op vakantie in Hongarije en vlak naast ons zat ook een nederlands gezin met 2 meisjes. Eentje was wat gezet en hun moeder zei dan tegen die van mij ''wat is je dochter toch slank'' toen was ik zo 13 jaar ofzo.
Toen ik zo'n 17 jaar was, vroeg een klasgenoot van een goede vriend van me altijd naar me omdat hij mij zo ''lekker lichaam'' vond hebben 👅

Ik houd zo van lekker eten dus anorexia ofzo zou ik nooit krijgen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn is fijn. - Pagina 2 Empty Re: Pijn is fijn.

Bericht  Janelie di 26 jul 2011 - 0:30

Ik vind een beetje spierpijn ook wel fijn. smile Te erg is alleen niet fijn, ik heb ooit mijn arm vast moeten houden omdat de pijn anders echt ondraaglijk was.
Ik zou ook meer moeten sporten (en minder moeten eten).
Succes!
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn is fijn. - Pagina 2 Empty Re: Pijn is fijn.

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 0:33

Bedankt iedereen voor het succes wensen, dat heb ik wel nodig :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn is fijn. - Pagina 2 Empty Re: Pijn is fijn.

Bericht  Caramba di 26 jul 2011 - 0:39

Janelie schreef:Ik vind een beetje spierpijn ook wel fijn. smile Te erg is alleen niet fijn, ik heb ooit mijn arm vast moeten houden omdat de pijn anders echt ondraaglijk was.
Ik zou ook meer moeten sporten (en minder moeten eten).
Succes!

Ik heb ook ooit eens zo'n spierpijn gehad dat ik geen pen kon vasthouden.
Stomme sportinstructrice was dat. Ze zei iedereen moet maar zoveel kg aan de halter doen.
De volgende dag kon ik niets meer. Iedereen had toen dezelfde problemen.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn is fijn. - Pagina 2 Empty Re: Pijn is fijn.

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 0:48

Doorzetten inderdaad! Ik vind het knap dat je het doet, ik kan mezelf er nog steeds niet toe zetten om iets sportiefs te gaan doen :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn is fijn. - Pagina 2 Empty Re: Pijn is fijn.

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 7:15

Kom op, gaan met die banaan. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn is fijn. - Pagina 2 Empty Re: Pijn is fijn.

Bericht  Minx di 26 jul 2011 - 7:48

spierpijn mag max 2 dagen aanhouden anders heb je te veel gedaan. Als je spierpijn hebt is het het mooiste om het na zo'n 18 uur te krijgen en dat het binnen 48 uur weer weg is.

Dat schema van supercompensatie is inderdaad een mooi schema, zo zou ik het ook aanhouden. Verder inderdaad lekker veel cardio doen.

Hoe zit het met de begeleiding op die sportschool? Je hebt natuurlijk wel wat lichamelijke klachten waarbij het belangrijk is om daar rekening mee te houden (bedoel dit niet lullig hoor)
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn is fijn. - Pagina 2 Empty Re: Pijn is fijn.

Bericht  SoGood di 26 jul 2011 - 7:49

Mijn spieren lijken altijd te kort als ik teveel heb gesport. Dat wil ik staan en dan gaan die spieren niet mee, haha.

Ik heb trouwens ook weleens koorts gehad van spierpijn, toen was ik gewoon ziek.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn is fijn. - Pagina 2 Empty Re: Pijn is fijn.

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 9:30

Fairytale schreef:spierpijn mag max 2 dagen aanhouden anders heb je te veel gedaan. Als je spierpijn hebt is het het mooiste om het na zo'n 18 uur te krijgen en dat het binnen 48 uur weer weg is.

Dat schema van supercompensatie is inderdaad een mooi schema, zo zou ik het ook aanhouden. Verder inderdaad lekker veel cardio doen.

Hoe zit het met de begeleiding op die sportschool? Je hebt natuurlijk wel wat lichamelijke klachten waarbij het belangrijk is om daar rekening mee te houden (bedoel dit niet lullig hoor)

Lief dat je eraan denkt. Heb het wel aangegeven, maar diegene die me geholpen hebben lijken er niet echt verstand van te hebben van fitness. Je kan ook kiezen voor 1 malig persoonlijke begeleiding en daar betaal je voor vind het onzin en dmv dat schema moet het ook wel lukken.

Een kluisje is verplicht bij hun en het sleuteltje zit aan de voorkant in de binnenkant in een klein zakje. Stel als ik flauw val ofzo, dan moeten ze eerst de sleutel vinden, mijn portomonnee vinden waar mijn verzekeringspasje inzit en mijn telefoon (al weten ze toch niet wie ze moeten bellen).
Vind dat ze met zulke mensen zoals ik die gegevens in de pc moeten zetten, je weet maar nooit.

Nu zullen ze de ambulance bellen en komen ze er pas na een tijd achter wie ze moeten bellen ed. Dat kan dan te laat zijn, maar niet alleen bij mij natuurlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn is fijn. - Pagina 2 Empty Re: Pijn is fijn.

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 9:30

Sogood schreef:Mijn spieren lijken altijd te kort als ik teveel heb gesport. Dat wil ik staan en dan gaan die spieren niet mee, haha.

Ik heb trouwens ook weleens koorts gehad van spierpijn, toen was ik gewoon ziek.

Klinkt niet oke.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn is fijn. - Pagina 2 Empty Re: Pijn is fijn.

Bericht  Minx di 26 jul 2011 - 9:34

maar is het dan wel verstandig om bij die sportschool te gaan sporten. Zou je dan niet beter kunnen beginnen met fysiofitness. Snap dat je nu al betaald hebt maar het lijkt me wel slim om hier toch over na te denken. Mensen een beetje aan laten klooien is nooit goed (al levert het mij wel werk op maar dat is een ander verhaal) beter een wat duurdere met goede begeleiding. Helemaal in jou geval dan een goedkope met slechte begeleiding.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn is fijn. - Pagina 2 Empty Re: Pijn is fijn.

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 9:42

Heb al voor een jaar betaald dus is het idd zonde. Men kan altijd vragen als ze ergens mee zitten dat wel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn is fijn. - Pagina 2 Empty Re: Pijn is fijn.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum