Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat is het fijn...

+2
CCC
Aimee
6 plaatsers

Ga naar beneden

Wat is het fijn... Empty Wat is het fijn...

Bericht  Aimee vr 4 mei 2012 - 23:12

dat mijn kleine vriend voor de vierde dag achter elkaar gewoon overdag in zijn bedje slaapt! bounce Na heel wat huiluurtjes, wel willen, maar niet kunnen slapen, lijkt hij het nu eindelijk door te hebben. Rond 10.00u gaat hij erin en rond 12.30 wordt hij weer wakker... Soms tussendoor even een speentje, slokje melk, of de stofzuiger aan en dan slaapt hij zo weer verder! Ik was vergeten wat een luxe het is om soms heel even wat tijd voor jezelf te hebben.

Jullie nog leuke/blije/fijne dingen? Very Happy
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het fijn... Empty Re: Wat is het fijn...

Bericht  CCC vr 4 mei 2012 - 23:18

Wat heerlijk voor je zeg! Ik zeg, geniet er lekker van! smile Blije momentjes, ben net wakker haha! Dat is mijn blije momentje van vandaag, heeerlijk uitgeslapen en niets hoeven doen! smile

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het fijn... Empty Re: Wat is het fijn...

Bericht  Gast vr 4 mei 2012 - 23:21

Fijn he!! Sinds een week of 3 slaapt L. ook heeeerlijk in der eigen bedje. Toen ze dat de eerste keer 2,5 uur achter elkaar deed wist ik niet eens meer wat ik met mijn tijd moest!


Geniet er van!Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het fijn... Empty Re: Wat is het fijn...

Bericht  moepie vr 4 mei 2012 - 23:30

Heerlijk zeg! Daar kun je dan inderdaad wel even van genieten. Hopelijk heeft hij het nu helemaal door smile

Onze dame is al een week s'nachts niet wakker geweest!! Dat was lang geleden dat er zo'n week tussen zat. Ik hoop zo dat dit vanaf nu zo blijft....
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het fijn... Empty Re: Wat is het fijn...

Bericht  Wennes za 5 mei 2012 - 0:23

Heerlijk dat hij dat doet zeg!

Ik geniet ervan dat B nu in bed ligt en nog heerlijk ligt te kletsen voordat hij in slaap valt.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het fijn... Empty Re: Wat is het fijn...

Bericht  Gast za 5 mei 2012 - 0:25

Ik geniet er van dat A. de slappe lach krijgt als H. gek aan het doen is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het fijn... Empty Re: Wat is het fijn...

Bericht  Gast za 5 mei 2012 - 0:30

moepie schreef:Heerlijk zeg! Daar kun je dan inderdaad wel even van genieten. Hopelijk heeft hij het nu helemaal door smile

Onze dame is al een week s'nachts niet wakker geweest!! Dat was lang geleden dat er zo'n week tussen zat. Ik hoop zo dat dit vanaf nu zo blijft....

De onze ook niet, op de eerste 2 nachten dat de baby er was na! Heeeeerlijk, zouden ze het doorhebben Wink

Aimee, fijn zeg, hopelijk blijft het zo!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het fijn... Empty Re: Wat is het fijn...

Bericht  M@niek za 5 mei 2012 - 1:29

De stofzuiger aan? Haha gaat hij daar lekker van slapen! Maar wel fijn.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het fijn... Empty Re: Wat is het fijn...

Bericht  SarahKey za 5 mei 2012 - 2:06

Oh heerlijk!!

Hier ook al de hele week 's middags even in zijn bedje. Daarvoor wou hij overdag echt nooit erin liggen (ja tot 10:30 als hij wakker word) Al zit ik soms nog op te wachten tot hij gaat huilen Embarassed
Heb al wel zomaar een hele boek uitgelezen Cool
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het fijn... Empty Re: Wat is het fijn...

Bericht  moepie za 5 mei 2012 - 3:52

Arden schreef:
moepie schreef:Heerlijk zeg! Daar kun je dan inderdaad wel even van genieten. Hopelijk heeft hij het nu helemaal door Wat is het fijn... 561177

Onze dame is al een week s'nachts niet wakker geweest!! Dat was lang geleden dat er zo'n week tussen zat. Ik hoop zo dat dit vanaf nu zo blijft....

De onze ook niet, op de eerste 2 nachten dat de baby er was na! Heeeeerlijk, zouden ze het doorhebben Wink

Aimee, fijn zeg, hopelijk blijft het zo!

Was I. ook nog steeds zo bezig s'nachts dan?? Ik heb al vaker gehoord dat als er een broertje of zusje komt dat het dan ineens over is... dat hoop ik zo!! Zie er nu echt tegenop dat als de kleine er is, E. ook weer aan het spoken gaat...
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het fijn... Empty Re: Wat is het fijn...

Bericht  Aimee za 5 mei 2012 - 6:40

M@niek schreef:De stofzuiger aan? Haha gaat hij daar lekker van slapen! Maar wel fijn.

haha ja, daar wordt hij heeel rustig van Laughing Wij denken ook dat hij later schoonmaker wordt!

Wat fijn van alle andere goede slapers!
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het fijn... Empty Re: Wat is het fijn...

Bericht  Gast za 5 mei 2012 - 6:56

moepie schreef:
Arden schreef:
moepie schreef:Heerlijk zeg! Daar kun je dan inderdaad wel even van genieten. Hopelijk heeft hij het nu helemaal door Wat is het fijn... 561177

Onze dame is al een week s'nachts niet wakker geweest!! Dat was lang geleden dat er zo'n week tussen zat. Ik hoop zo dat dit vanaf nu zo blijft....

De onze ook niet, op de eerste 2 nachten dat de baby er was na! Heeeeerlijk, zouden ze het doorhebben Wink

Aimee, fijn zeg, hopelijk blijft het zo!

Was I. ook nog steeds zo bezig s'nachts dan?? Ik heb al vaker gehoord dat als er een broertje of zusje komt dat het dan ineens over is... dat hoop ik zo!! Zie er nu echt tegenop dat als de kleine er is, E. ook weer aan het spoken gaat...

Ja, vreselijk. Meerdere keren per nacht en vaak bij ons willen liggen. Ze wordt trouwens wel eens wakker maar gaat dan zelf weer slapen. De eerste nacht dat de baby er was, was ze sowieso onrustig. De tweede nacht werd ze wakker toen hij huilde tijdens het verschonen dus dat doen we nu in de woonkamer (voordeel van appartement dat dat niet zo ver is Wink) en toen wilde ze tijdens de voeding bij ons liggen, maar ging daarna makkelijk weer terug. En sindsdien gaat het goed dus.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het fijn... Empty Re: Wat is het fijn...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum