Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Pijn is fijn.

+6
Caramba
CCC
Rush
Marin
SuperGrover
silly-one
10 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Pijn is fijn. Empty Pijn is fijn.

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 23:31

Not!

Sinds kort doe ik aan fitness omdat ik mijn lichaam/lijf/figuur meer dan zat ben en ik wil een strak lijf. Nu heb ik dus spierpijn, maar dat is een goed teken zeggen dan werkt het dus blijkbaar.

Baal ervan, maar moet van mezelf doorzetten al heb ik het idee dat ik nooit dat strakke lijf zal krijgen waar ik zo van droom!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn is fijn. Empty Re: Pijn is fijn.

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 23:33

Succes smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn is fijn. Empty Re: Pijn is fijn.

Bericht  silly-one ma 25 jul 2011 - 23:36

Ik vind spierpijn altijd heerlijk, want dan weet ik tenminste dat ik wat heb gedaan.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn is fijn. Empty Re: Pijn is fijn.

Bericht  SuperGrover ma 25 jul 2011 - 23:36

Dat het een teken is dat je spieren aan het kweken bent en dat je (te) hard gewerkt hebt, maakt het toch nog niet een fijn gevoel? Het voelt gewoon klote, maar daarom is het ook juist wel heel knap dat je doorzet. Succes.


Laatst aangepast door SuperGrover op ma 25 jul 2011 - 23:41; in totaal 2 keer bewerkt
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn is fijn. Empty Re: Pijn is fijn.

Bericht  Marin ma 25 jul 2011 - 23:39

Ik vind knap van je dat je er wat aan doet, ga zo door! Dan is het de pijn uiteindelijk waard. Je kent de uitdrukking 'Wie mooi wil zijn moet pijn lijden' vast wel. Succes!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn is fijn. Empty Re: Pijn is fijn.

Bericht  Rush ma 25 jul 2011 - 23:40

Ik vind het altijd heerlijk voelen! :-)
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn is fijn. Empty Re: Pijn is fijn.

Bericht  CCC ma 25 jul 2011 - 23:41

Ik heb dat ook altijd, voelt altijd zo irritant vind ik... Tweede en derde dag zijn het ergst... Even doorzetten! Ik merk ook vrij snel verschil, lekker doorgaan en uiteindelijk merk je dat alles vanzelf gaat en dat je het fijn gaat vinden... Al denk je nu waarschijnlijk, dat bestaat niet haha

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn is fijn. Empty Re: Pijn is fijn.

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 23:41

SuperGrover schreef:Dat het een teken is dat je spieren aan het kweken bent en dat je (te) hard gewerkt hebt, maakt het toch nog niet een fijn gevoel?

Wel goed van je dat je doorzet trouwens, succes!

Idd het voelt zeker niet fijn, niemand vind pijn lekker voelen denk ik, behalve Jack Ass mensen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn is fijn. Empty Re: Pijn is fijn.

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 23:42

chococupcake schreef:Ik heb dat ook altijd, voelt altijd zo irritant vind ik... Tweede en derde dag zijn het ergst... Even doorzetten! Ik merk ook vrij snel verschil, lekker doorgaan en uiteindelijk merk je dat alles vanzelf gaat en dat je het fijn gaat vinden... Al denk je nu waarschijnlijk, dat bestaat niet haha

Ik geloof het nog niet .

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn is fijn. Empty Re: Pijn is fijn.

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 23:42

Caribbeanlover schreef:
SuperGrover schreef:Dat het een teken is dat je spieren aan het kweken bent en dat je (te) hard gewerkt hebt, maakt het toch nog niet een fijn gevoel?

Wel goed van je dat je doorzet trouwens, succes!

Idd het voelt zeker niet fijn, niemand vind pijn lekker voelen denk ik, behalve Jack Ass mensen.

Soms vind ik pijn wel lekker voelen hoor :P makes you feel alive

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn is fijn. Empty Re: Pijn is fijn.

Bericht  SuperGrover ma 25 jul 2011 - 23:43

Caribbeanlover schreef:
SuperGrover schreef:Dat het een teken is dat je spieren aan het kweken bent en dat je (te) hard gewerkt hebt, maakt het toch nog niet een fijn gevoel?

Wel goed van je dat je doorzet trouwens, succes!

Idd het voelt zeker niet fijn, niemand vind pijn lekker voelen denk ik, behalve Jack Ass mensen.
Ja, bij hun is het ook nog de vraag of ze het fijn vinden, of dat het gewoon stoerdoenerij is. Wat heb je precies gedaan met fitness? Ik vind die apparaten om die liesspieren op te rekken zo verschrikkelijk. Dan heb ik echt nog bijna een week spierpijn.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn is fijn. Empty Re: Pijn is fijn.

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 23:44

Joy_ schreef:Ik vind knap van je dat je er wat aan doet, ga zo door! Dan is het de pijn uiteindelijk waard. Je kent de uitdrukking 'Wie mooi wil zijn moet pijn lijden' vast wel. Succes!

Ik ken die uitdrukking idd. Heb een abbo voor een jaar dus moet wel haha anders is het zonde van het geld.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn is fijn. Empty Re: Pijn is fijn.

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 23:45

SuperGrover schreef:
Caribbeanlover schreef:
SuperGrover schreef:Dat het een teken is dat je spieren aan het kweken bent en dat je (te) hard gewerkt hebt, maakt het toch nog niet een fijn gevoel?

Wel goed van je dat je doorzet trouwens, succes!

Idd het voelt zeker niet fijn, niemand vind pijn lekker voelen denk ik, behalve Jack Ass mensen.
Ja, bij hun is het ook nog de vraag of ze het fijn vinden, of dat het gewoon stoerdoenerij is. Wat heb je precies gedaan met fitness? Ik vind die apparaten om die liesspieren op te rekken zo verschrikkelijk. Dan heb ik echt nog bijna een week spierpijn.

Benen, buik, billen heb ik gedaan en dat zijn de 3 belangrijkste die strak moeten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn is fijn. Empty Re: Pijn is fijn.

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 23:48

Rush schreef:Ik vind het altijd heerlijk voelen! :-)

Nou lekker joh............ahum!
Heb jaaaaaaaaaaaren niet gesport, dus is heel erg wennen.
Heb dikke bovenbenen, dikke pens en dikke ass.
Vooral op vakantie als ik zowat de hele dag in bikini (zou ik eigenlijk niet moeten dragen met zo figuur Embarassed ) loop schuren mijn bovenbenen langs elkaar wat erg ongemakkelijk is.

Ik wil het zo hebben dat dat geschuur er niet meer is dus dat er een opening is zeg maar. Hoeft echt niet zoals die modellen, want zo word ik nooit. Een vrouwelijke sixpack ( 4 dus) hoeft ook niet zolang me buik maar plat is.

Gaat dat ooit nog goedkomen dmv fitness?


Laatst aangepast door Caribbeanlover op ma 25 jul 2011 - 23:49; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn is fijn. Empty Re: Pijn is fijn.

Bericht  Rush ma 25 jul 2011 - 23:49

Ja, ik wel. En hiervoor heb ik ook 5 jaar niet gesport.

Als ik op de bank lig en ik voel al m`n spieren trekken, heerlijk. Dan weet ik dat het gewerkt heeft.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn is fijn. Empty Re: Pijn is fijn.

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 23:51

Rush schreef:Ja, ik wel. En hiervoor heb ik ook 5 jaar niet gesport.

Als ik op de bank lig en ik voel al m`n spieren trekken, heerlijk. Dan weet ik dat het gewerkt heeft.

Arghhhh! Wil wat schoonmaken, zit al veels te lang achter de pc, maar zodra ik opsta, argghh pijn, kan me amper bewegen, maar moet van mezelf.
Wilde vandaag weer gaan, maar een rustdag is denk ik wel even beter dus morgen weer.

Hoe vaak gaan jullie per week?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn is fijn. Empty Re: Pijn is fijn.

Bericht  silly-one ma 25 jul 2011 - 23:51

CBL over dat benen schuren het kan ook je bouw zijn he. Want ik kan sporten wat ik wil, maar ik heb hele stevige bovenbenen en het schuren zal ik altijd blijven houden. Of ik moet zoveel gaan afvallen dat mijn spieren zichzelf kapot gaan vreten om aan energie te komen en dat wil ik ook niet.

silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn is fijn. Empty Re: Pijn is fijn.

Bericht  Rush ma 25 jul 2011 - 23:52

Doorzetten CBL, anders word je straks helemaal stijf :P

Ik doe 2x zwemmen en 1x kickboksen per week.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn is fijn. Empty Re: Pijn is fijn.

Bericht  Caramba ma 25 jul 2011 - 23:53

Ik vind spierpijn altijd wel fijn. Dan heb ik ook eens de spieren gebruikt die ik anders niet gebruik. Geeft mij dan wel een voldaan gevoel.

Ik sport 4 x in de week, soms vaker. 3 x in de week hardlopen en 1 x (soms vaker) in de week naar Zumba.


Laatst aangepast door Spetterdespat op ma 25 jul 2011 - 23:55; in totaal 1 keer bewerkt
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn is fijn. Empty Re: Pijn is fijn.

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 23:53

Hahah CL je zegt get grappig! Maar idd tis niet fijn, maar goed je zet wel door en das goed.
Las ook dat er iemand was die de pijn wel fijn vondt, hmmm maar niet als je spierpijn in je kuiten hebt haha. Heb laatst voor de gein 501 trappen omhoog en omlaag opgelopen/gerend. Ben normaal ook niet z'n pieperd maar jeetje wat doet dat pijn zeg :shock: Heb heb 3 dagen niet fatoenlijk kunnen lopen en mijn onderbenen strekken ging ook vrij moeilijk. Dus geen trappen meer voor mij en dat terwijl ik echt wel wat gewend kwa hardlopen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn is fijn. Empty Re: Pijn is fijn.

Bericht  silly-one ma 25 jul 2011 - 23:54

Caribbeanlover schreef:
Arghhhh! Wil wat schoonmaken, zit al veels te lang achter de pc, maar zodra ik opsta, argghh pijn, kan me amper bewegen, maar moet van mezelf.
Wilde vandaag weer gaan, maar een rustdag is denk ik wel even beter dus morgen weer.

Hoe vaak gaan jullie per week?

Je kan het beste om de 3 dagen gaan.
Dus bijv
maandag sporten
dinsdag rust
woensdag rust
donderdag sporten
vrijdag rust
zaterdag rust
zondag sporten
maandag rust
etc.

Op deze manier ga je iedere keer sporten op het moment dat je lichaam herstelt is en zelf een niveau hoger zit dan op de dag dat je ging sporten. Ik hoop dat het grafiekje een beetje een beeld geeft van hoe het werkt. Pijn is fijn. 2011.p4
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn is fijn. Empty Re: Pijn is fijn.

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 23:56

silly-one schreef:CBL over dat benen schuren het kan ook je bouw zijn he. Want ik kan sporten wat ik wil, maar ik heb hele stevige bovenbenen en het schuren zal ik altijd blijven houden. Of ik moet zoveel gaan afvallen dat mijn spieren zichzelf kapot gaan vreten om aan energie te komen en dat wil ik ook niet.


Mijn man zei dat men op een gegeven een bepaalde bouw heeft die dan niet gauw anders word, maar ik zie in het openbaar genoeg oudere dames die wel slank zijn............jaloers!

Ik voel me een varken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn is fijn. Empty Re: Pijn is fijn.

Bericht  Lejow ma 25 jul 2011 - 23:56

silly-one schreef:CBL over dat benen schuren het kan ook je bouw zijn he. Want ik kan sporten wat ik wil, maar ik heb hele stevige bovenbenen en het schuren zal ik altijd blijven houden. Of ik moet zoveel gaan afvallen dat mijn spieren zichzelf kapot gaan vreten om aan energie te komen en dat wil ik ook niet.


Jup, plus 1. Ben afgelopen maanden zo'n 7 kilo afgevallen, maar der is nog geen cm van mijn benen af haha
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn is fijn. Empty Re: Pijn is fijn.

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 23:57

Rush schreef:Doorzetten CBL, anders word je straks helemaal stijf :P

Ik doe 2x zwemmen en 1x kickboksen per week.

Ik heb al stijf nu van het sporten, ben een stijven hark!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn is fijn. Empty Re: Pijn is fijn.

Bericht  Rush ma 25 jul 2011 - 23:58

Caribbeanlover schreef:
silly-one schreef:CBL over dat benen schuren het kan ook je bouw zijn he. Want ik kan sporten wat ik wil, maar ik heb hele stevige bovenbenen en het schuren zal ik altijd blijven houden. Of ik moet zoveel gaan afvallen dat mijn spieren zichzelf kapot gaan vreten om aan energie te komen en dat wil ik ook niet.


Mijn man zei dat men op een gegeven een bepaalde bouw heeft die dan niet gauw anders word, maar ik zie in het openbaar genoeg oudere dames die wel slank zijn............jaloers!

Ik voel me een varken.
Ja, maar die slanke dames hebben dus een andere bouw. Mijn moeder is ook slank, normaal van lengte. Ik ben klein en propperig, thanks 2 mijn vaders kant van de familie. Zoals m`n moeder zal ik dus nooit zijn op haar leeftijd. Zij woog ook 55 kilo toen ze ging trouwen als 20 jarige. Nou, daar droom ik van laughcry
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn is fijn. Empty Re: Pijn is fijn.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum