Oh, wat fijn!
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Oh, wat fijn!
Vanmiddag heb ik op het terras doorgebracht in het zonnetje met hapjes en drankjes .
Dit was de eerste keer sinds de geboorte van mijn jongste dat ik wat ondernomen heb zonder één of twee kinderen erbij en het was toch wel weer heel fijn om even weg te zijn uit de luiers / voedingen / slaapjes, hoe gelukkig ik uiteraard ook met mijn kinderen ben.
Ervaarden jullie dat ook zo en wat was het eerste dat jullie weer ondernamen na de geboorte van jullie kindje(s)?
Dit was de eerste keer sinds de geboorte van mijn jongste dat ik wat ondernomen heb zonder één of twee kinderen erbij en het was toch wel weer heel fijn om even weg te zijn uit de luiers / voedingen / slaapjes, hoe gelukkig ik uiteraard ook met mijn kinderen ben.
Ervaarden jullie dat ook zo en wat was het eerste dat jullie weer ondernamen na de geboorte van jullie kindje(s)?
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Re: Oh, wat fijn!
Ik ben de eerste keer uit eten geweest voor mijn verjaardag. Het was absoluut heel fijn om eens tijd voor mezelf en voor mijn vriend te hebben, maar ik smste wel veel naar mijn schoonmoeder of alles nog in orde was. Haha.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Ik vind het alleen boodschappen doen al heerlijk!
Ik snap het hoor, af en toe niet nadenken over alles!
Nog verbrand?
Ik snap het hoor, af en toe niet nadenken over alles!
Nog verbrand?
Gast- Gast
Nee niet verbrand, vriendin was wel zo rood als een kreeft. Ik heb altijd foundation op en dan verbrand je niet zo snel, haha!
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Ik ben voor het eerst een avondje na de bios geweest toen mijn zoontje 2 maand was. Op zich leuk en gezellig alleen wou ik na afloop meteen weer na huis. En omdat ik bv gaf/geef was het ook wel ff timen, qua voedingen
Zijn sinds die tijd 2x samen weg geweest en dat was wel erg leuk
Het liefste ga ik binnenkort nog wel een dagje naar de sauna, dat zou de ultieme ontspanning zijn
Zijn sinds die tijd 2x samen weg geweest en dat was wel erg leuk
Het liefste ga ik binnenkort nog wel een dagje naar de sauna, dat zou de ultieme ontspanning zijn
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb een weekend carnaval gevierd... heerlijk! niet nadenken over voedingen en slaaptijden en in plannen wanneer ik wat kon doen! Ik heb er echt van genoten. Ook ben ik al weer 1 of 2 keer op stap geweest.
Aanstaande vrijdag ga ik naar de sauna met een vriendin, dat wordt ook genieten!
Aanstaande vrijdag ga ik naar de sauna met een vriendin, dat wordt ook genieten!
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: