Wat fijn!
+10
Suus
Minx
VeryCherry
Blond
Caramba
Inge
smooch
Tyrael
kimz
Pien
14 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Wat fijn!
Ik zie dat er aan de bomen lichte groei van bloesem is..........leuk.
Echt een teken dat die $%^& winter bijna voorbij is en dat het lekker lente word.
Laten we hopen op een mooie lente, met veel zon en geen regen en dat het maar gauw zomer mag worden lees geen hittegolf.
Echt een teken dat die $%^& winter bijna voorbij is en dat het lekker lente word.
Laten we hopen op een mooie lente, met veel zon en geen regen en dat het maar gauw zomer mag worden lees geen hittegolf.
Gast- Gast
Re: Wat fijn!
nog meer te wensen? je wilt zon maar geen regen, je wilt zomer maar geen hittegolf.... :S
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Ah, daar kan ik ook heel vrolijk van worden!
kimz- Fluisteraar
- Aantal berichten : 69
Punten : 72
Registratiedatum : 03-01-11
Dat mag toch?Pien schreef:nog meer te wensen? je wilt zon maar geen regen, je wilt zomer maar geen hittegolf.... :S
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:Dat mag toch?Pien schreef:nog meer te wensen? je wilt zon maar geen regen, je wilt zomer maar geen hittegolf.... :S
Nou ik wil hetzelfde hoor
Ben net boodschappen gaan doen, zonder jas. Het is hier lekker weer
Tyrael- Prater
- Aantal berichten : 513
Punten : 518
Registratiedatum : 18-11-10
Dank je Caribbeanlover. Dank zij jouw topic herinner ik me dat ik even met de camera langs het Voorhout moet in Den Haag voor de krokusjes!
Gast- Gast
Storm schreef:Ik heb heel erg veel zin in de zomer!
+1
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Ik ben ook weer toe aan de zon en warmere dagen Dus let the sun shine (al is hij er vandaag volop hier)
Gast- Gast
Marin schreef:Dank je Caribbeanlover. Dank zij jouw topic herinner ik me dat ik even met de camera langs het Voorhout moet in Den Haag voor de krokusjes!
Geen dank hoor
Gast- Gast
Heel fijn :-)
Heerlijk. Hoop met je mee op warmte en zon en vooral weinig regen
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Hier is dan geen zon, maar voor mij hoeft dat dan ook niet zo, als het buiten maar een aangename temperatuur is.
Enne hittegolf is welkom hoor, zolang ik maar niet in Nederland ben. In een ander land elders op aarde, waar het ook warm kan zijn, heb ik geen moeite met de hitte
Enne hittegolf is welkom hoor, zolang ik maar niet in Nederland ben. In een ander land elders op aarde, waar het ook warm kan zijn, heb ik geen moeite met de hitte
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Inge schreef:Heel fijn :-)
Ja idd en zo gek is dat niet om te wensen toch?!
Gast- Gast
Spetterdespat schreef:Hier is dan geen zon, maar voor mij hoeft dat dan ook niet zo, als het buiten maar een aangename temperatuur is.
Voor mij ook geen hittegolf, een aantal jaren geleden hadden we die en ik had gewoon medelijden met onze hond, want dat is echt niet fijn voor dieren. Wij kunnen onszelf redden, zij niet.
In een ander land is het vaak anders omdat het niet benauwd is zoals wij dat hier hebben alhoewel ik het op vakantie om te snikken vinden, kan er niet zo goed tegen, maar geen wintersport voor mij hoor.
Gast- Gast
Na een droge periode zou ik erg blij zijn met een dag regen Carib.
En met een hittegolf hier zit ik het liefst in een koele kelder ofzo.
Vorig jaar Frankrijk 42 graden gehad, terwijl het hier 38 was ofzo, wat was het daar lekker, je deed dan tenminste nog wat, hier doe ik dan echt niets, ja in de kelder zitten en 's avonds mij weer laten zien
En met een hittegolf hier zit ik het liefst in een koele kelder ofzo.
Vorig jaar Frankrijk 42 graden gehad, terwijl het hier 38 was ofzo, wat was het daar lekker, je deed dan tenminste nog wat, hier doe ik dan echt niets, ja in de kelder zitten en 's avonds mij weer laten zien
Laatst aangepast door Spetterdespat op di 15 maa 2011 - 1:24; in totaal 1 keer bewerkt
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Ja heerlijk idd! Straks lekker in het zonnetje naar huis fietsen (met de wind mee )
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Inderdaad fijn, want dan kan ik snel mijn mooie jurkje aan
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
De deur staat hier lekker open. Gisteravond op mijn werk ook al en dat zegt heel veel aangezien oudere mensen het snel koud hebben.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Ik kijk ook uit naar mooi weer, lekker mijn zomerkleren weer aan
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Pien schreef:nog meer te wensen? je wilt zon maar geen regen, je wilt zomer maar geen hittegolf.... :S
Idd... en als het te heet is, is het ook weer niet goed.
Gast- Gast
Bitterkoek_ schreef:Pien schreef:nog meer te wensen? je wilt zon maar geen regen, je wilt zomer maar geen hittegolf.... :S
Idd... en als het te heet is, is het ook weer niet goed.
Nou ik vind dit anders een erg positief topic.
en hebben we allemaal niet met het weer niet te koud niet te warm etc?
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: