Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dromen

+3
Esperanza
kajaka88
lyke
7 plaatsers

Ga naar beneden

Dromen Empty Dromen

Bericht  lyke za 21 apr 2012 - 2:25

Ik had vannacht een hele nare droom.
Er stond opeens een man naast mijn bed met een hond. En ik zag dat hij een soort walkie talkie bij zich had en ik hoorde allemaal politie berichten daar op.
Hij zei ook dat hij van de politie was maar zo zag hij er niet uit.
Ik vroeg me af hoe ze binnen waren gekomen (ik zorg altijd dat alles goed op slot zit als ik alleen thuis ben).

Toen droomde ik dat ik wakker werd en dat het een droom was..
En even later besefte ik me dat ik echt mijn ogen open moest doen om te kijken of die man er nou echt was..

Super raar een droom in een droom..
En het leek zo echt en ik was echt superbang..

Hebben jullie wel eens een droom in een droom? Of dat je beseft dat je droomt en dan dus jezelf wakker kunt maken?
lyke
lyke
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Dromen Empty Re: Dromen

Bericht  Gast za 21 apr 2012 - 5:47

Ik moet gelijk aan die film denken, Inception. Zelf nog nooit gehad. Ik zoek wel vaak de betekenis van bepaalde dingen op uit m'n droom. Soms kan ik daar wel veel uithalen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dromen Empty Re: Dromen

Bericht  kajaka88 za 21 apr 2012 - 6:02

Ja ik besef wel eens dat ik droom, en wordt dan daarna wakker. Ik droom ook heel veel en kan altijd duidelijk vertellen wat ik gedroomd heb.
kajaka88
kajaka88
Prater
Prater

Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dromen Empty Re: Dromen

Bericht  Esperanza za 21 apr 2012 - 10:21

Dat heb ik ook wel eens dat ik in een droom, droom dat ik wakker word, dan gebeuren er allemaal enge/rare dingen en dat is dan heel beangstigend, totdat ik wakker word natuurlijk. Ook wel eens gehad dat er ineens iemand naast m'n bed stond en dat ik schreeuwend wakker werd, en toen pas doorhad dat ik het had gedroomd.
De laatste tijd heb ik het niet meer, maar soms had ik ook wel door dat ik droomde en dan maakte ik mezelf wakker.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dromen Empty Re: Dromen

Bericht  Gast za 21 apr 2012 - 10:38

Ik word wel eens huilend wakker, heel naar. Eerst blijf ik er even in hangen en dan kan ik in eens niet meer herinneren wat ik heb gedroomd. Daarna val ik redelijk makkelijk weer in slaap, gelukkig.
Tijdens de 'doezelfase' kan ik mezelf wel wakker maken tijdens een droom/gedachtespinsel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dromen Empty Re: Dromen

Bericht  lyke za 21 apr 2012 - 12:02

kajaka88 schreef:Ja ik besef wel eens dat ik droom, en wordt dan daarna wakker. Ik droom ook heel veel en kan altijd duidelijk vertellen wat ik gedroomd heb.

Ik droom ook heel veel en kan het inderdaad ook altijd nog uitgebreid vertellen.
Mijn vriend wil het allemaal al niet eens meer horen haha, ik droom echt de meest vreemde dingen :P
lyke
lyke
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Dromen Empty Re: Dromen

Bericht  Gast za 21 apr 2012 - 12:21

Ik droom echt zo vaak heel erg raar. De ene keer is het een geest die op mijn bed is geklommen. De andere keer iemand die me aan stukken wil scheuren. Donderdagnacht heb ik weer één van mijn bekende dromen gehad. Ik was met een mooie man, althans, hij zal heus niet mooi zijn geweest, maar deed mij wat en is in mijn ogen dan mooi. En verder gebeurde er eigenlijk alleen maar het dramatische van wat ik in mijn hoofd heb geprent. Iedereen verneukt me en ik ben niets waard. Terwijl ik de jongen, mijn geliefde, best kon vertrouwen. Dromen 827601

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dromen Empty Re: Dromen

Bericht  mzcharlotte za 21 apr 2012 - 20:17

Ik droom heel vaak en heel raar. De meest beangstigende dromen zijn waarin er iets gebeurd en ik schreeuw maar er komt niks uit. Of proberen te slaan en niet meer dan een bitchslap kunnen geven.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dromen Empty Re: Dromen

Bericht  _Lacey_ za 21 apr 2012 - 20:21

De laatste nare droom die ik had was vannacht; iemand had mijn identiteit gestolen en allemaal rottigheid uitgehaald.

Als ik op reis ben droom ik trouwens echt altijd dat ik eventjes naar huis ga en daarna weer het vliegtuig naar mijn bestemming pak. Het is me tijdens mijn huidige reis al overkomen.


_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dromen Empty Re: Dromen

Bericht  Tinus zo 22 apr 2012 - 1:24

Ik heb bijna elke ochtend wel, dat ik wakker word en ik me herinner wat ik heb gedroomd. Soms droom ik ook van die rare dingen. Merk ook dat ik over dingen droom die ik heb meegemaakt of dingen waar ik over in zit. Nare dromen heb ik wel eens gehad, laatste tijd niet meer zoveel gelukkig. Ik kan me nog wel een nare droom herinneren van toen ik 7 of 8 was, echt raar dat ik dat nu nog weet.
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dromen Empty Re: Dromen

Bericht  Gast zo 22 apr 2012 - 1:34

Gelukkig is het hier de laatste tijd wat rustiger, maar ik heb een hele periode gehad dat ik in mijn droom besefte dat ik droomde en ik mezelf wakker probeerde te maken door te gaan roepen. Dan riep ik mezelf wakker.. Het waren altijd aparte, onheilspellende dromen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dromen Empty Re: Dromen

Bericht  Tazz wo 25 apr 2012 - 22:18

Ik droom ook regelmatig de meest angstige en realistische dromen. Soms ook onrealistisch maar net zo eng. Vanacht droomde ik nog dat ik in een soort weeshuis was met allemaal jonge meisjes en die werden allemaal vermoord. Uiteindelijk was ik degene die moest gaan uitzoeken wat er gebeurde en hoe ik het kon stoppen maar ik was steeds te laat.
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dromen Empty Re: Dromen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum