Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Rare dromen

+6
loura
Caramba
Poubelle
Gympie
Monte
Magenta
10 plaatsers

Ga naar beneden

Rare dromen Empty Rare dromen

Bericht  Magenta wo 19 sep 2012 - 9:58

Ik droomde vannacht dat mijn auto was meegenomen en 'gepimpt' was. De garagehouder vond dat wel grappig.

Jullie nog rare, maar vooral humoristische dromen gehad?
Magenta
Magenta
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 322
Punten : 396
Registratiedatum : 09-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare dromen Empty Re: Rare dromen

Bericht  Monte wo 19 sep 2012 - 10:53

Ik droomde dat ik met twee anderen en een leraar/instructeur gingen springen. Er hing een kabel in de lucht en daar zouden we dan op moeten staan en moeten springen. Er ging dan een soort parachute uit en dan zweefde je nog 16 minuten in de lucht. Ik durfde niet dus ging ik kijken vanaf hoge plaats tegenover. Niet echt realustisch dus.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare dromen Empty Re: Rare dromen

Bericht  Gast wo 19 sep 2012 - 11:01

Ik droom weleens vreemd. Maar ik werd laatst wakker midden in een droom. Ik vluchte mijn bed uit, omdat er allemaal vliegen op mij afkwamen. Pas toen ik in de woonkamer stond, dacht ik:"Dat kan helemaal niet". En ben toen maar terug naar bed gegaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rare dromen Empty Re: Rare dromen

Bericht  Gympie wo 19 sep 2012 - 11:07

Ik heb een terugkerende droom. Dan ben ik aan het autorijden en kan ik in een noodsituatie de rem niet meer vinden. Deze droom heb ik echt vaak. In real life heb ik geen rijbewijs dus waarom ik steeds autorijd is me een raadsel.

En rare dromen...ik zie wel eens mensen naakt in mijn dromen die ik ken. Zo weird. Vooral als je de volgende dag die persoon ziet en alleen maar aan dat naakte beeld kan denken. Ik ben een beetje raar denk ik.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare dromen Empty Re: Rare dromen

Bericht  Poubelle wo 19 sep 2012 - 18:05

Ik droom vrijwel elke nacht heel vreemd.
Net nog erg vaag gedroomd, heb geprobeerd het te omschrijven maar dat lukt me niet.
Iets met een feestje, een zieke, pratende kat en een zieke vrouw/ meisje die samen naar de moulin rouge-hemel zouden gaan om daar muziek te maken.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare dromen Empty Re: Rare dromen

Bericht  Gast wo 19 sep 2012 - 18:42

Ik droomde deze week ergens dat ik boer Martin moest helpen met het uitzoeken van vrouwen voor de logeerpartij laughcry
Ik ben kennelijk heel erg in de ban van Boer Zoekt Vrouw

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rare dromen Empty Re: Rare dromen

Bericht  Gast wo 19 sep 2012 - 18:43

Maura schreef:Ik droom weleens vreemd. Maar ik werd laatst wakker midden in een droom. Ik vluchte mijn bed uit, omdat er allemaal vliegen op mij afkwamen. Pas toen ik in de woonkamer stond, dacht ik:"Dat kan helemaal niet". En ben toen maar terug naar bed gegaan.

Dit soort dromen heb ik ook regelmatig.. Vooral het aspect dat ik mijn bed al uit ben en daarna pas besef dat ik droom..
Als je dan terug naar bed gaat, val je dan ook weer meteen als een blok in slaap?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rare dromen Empty Re: Rare dromen

Bericht  Caramba wo 19 sep 2012 - 18:47

Ik had laatst eén nare droom op mijn werk (slaapwacht). Het ging over onze kat. Hij had eén rare wond in zijn zij die pas opviel toen ik hem aanhaalde. Een wond vanaf zijn voorpoot tot zijn achterpoot. Je kon alle ingewanden zien zitten. Eerst liep hij normaal, maar nadat ik de wond ontdekte kon hij niet meer op 1 achterpoot staan. Toen ik bij de da aankwam ging mijn pieper. Wat was ik blij op het belletje. De bewoner was mijn redding. Wat een nare droom!
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare dromen Empty Re: Rare dromen

Bericht  Magenta wo 19 sep 2012 - 21:45

Gympie schreef:Ik heb een terugkerende droom. Dan ben ik aan het autorijden en kan ik in een noodsituatie de rem niet meer vinden. Deze droom heb ik echt vaak. In real life heb ik geen rijbewijs dus waarom ik steeds autorijd is me een raadsel.

In het kader van... zo droom ik met enige regelmaat dat ik 112 moet bellen, maar dat lukt dan niet.
Magenta
Magenta
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 322
Punten : 396
Registratiedatum : 09-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare dromen Empty Re: Rare dromen

Bericht  Gast wo 19 sep 2012 - 22:03

Break Of Day schreef:
Maura schreef:Ik droom weleens vreemd. Maar ik werd laatst wakker midden in een droom. Ik vluchte mijn bed uit, omdat er allemaal vliegen op mij afkwamen. Pas toen ik in de woonkamer stond, dacht ik:"Dat kan helemaal niet". En ben toen maar terug naar bed gegaan.

Dit soort dromen heb ik ook regelmatig.. Vooral het aspect dat ik mijn bed al uit ben en daarna pas besef dat ik droom..
Als je dan terug naar bed gaat, val je dan ook weer meteen als een blok in slaap?

Het is even onwennig. Want dromen en werkelijkheid zijn even door elkaar heen komen te vallen. Maar als val eigenlijk direct weer in slaap.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rare dromen Empty Re: Rare dromen

Bericht  loura wo 19 sep 2012 - 22:05

Ik droomde dat ik op de trouwdag van mijn moeder allemaal onverwachte knip en kleur klantjes kreeg. In eerste instantie wist ik dat ik er 2 moest knippen maar uiteindelijk ging het maar door en niemand was tevreden! Bij 1 was ik verf vergeten en toen moest mijn vader de verf halen laughcry . Ik moet mensen knippen die in een ligstoel zaten/lagen en daarom kwam ik er helemaal niet goed bij en was ik zwaar geïrriteerd en had ik rugpijn. 1 klantje is altijd in het echt erg blij met hoe ik haar, haar knip. Alleen nu was ze constant aan het miepen en zeuren dat het te kort was. Sad

Echt een stomme en frustrerende droom! Ik was blij dat ik wakker werd, met rugpijn dat wel...
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare dromen Empty Re: Rare dromen

Bericht  Gast wo 19 sep 2012 - 22:17

Ik droom altijd vrij bijzonder, maar laatst had ik een droom waar ik nog steeds om moet lachen; we waren met een grote groep ergens bij een hotel omdat we de elfstedentocht gingen schaatsen ( confused ) en ik had mijn konijn daar buiten in een groot hok zitten. Op een gegeven moment kwamen er andere mensen met cavia's en konijnen die ze ook in dat hok wilden zetten, maar toen had mijn konijn een burgemeesters hoed op (net als die burgemeester bij Samson en Gert heeft) en stond hij op zijn achterpoten te schreeuwen dat iedereen weg moest gaan uit zijn koninkrijk.. Rolling Eyes Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rare dromen Empty Re: Rare dromen

Bericht  Bazinga wo 19 sep 2012 - 22:22

Ik had vannacht een droom waarin ik een knuffel hielp ontsnappen uit een boomhut.

What. The fuck.. Ik begrijp echt niet waar die vandaan kwam...
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare dromen Empty Re: Rare dromen

Bericht  Caramba do 20 sep 2012 - 0:01

Ik heb trouwens ook vaak dat ik moet roepen om hulp, alleen ik kan niet roepen omdat mijn stem weg is, dan schrik ik wakker. Heel vervelend, want denk dan vaak dat hij echt weg is, keel voelt dan ook heel rauw wanneer ik wakker ben.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare dromen Empty Re: Rare dromen

Bericht  Annemoontje do 20 sep 2012 - 2:03

Ik heb vannacht gedroomd dat ik verliefd was op een collega en hij op mij. We hadden in dan ook elkaars hand vast op het werk en ik had ook echt de kriebels in mijn buik. Ik schrok toen wel wakker, want ben notabene al getrouwd en die collega spreek ik zelden haha. Voelde me ook wel schuldig naar mijn man toe dat ik dat had gedroomd.

Had laatst ook iets geks gedroomd. Ik droomde dat een tante van mij jarig was en mijn man, ik en mijn ouders en broers waren daar op haar verjaardag. Mijn tante was in de keuken bezig en toen ze even later de woonkamer inkwam, had ze een bordje met plakjes gebakken slavink bij zich. Dit was als ipv de taart, ze vond dit wel een goed alternatief. Mijn moeder vond het heel raar dat ze dat had klaargemaakt en zei er dan ook wat van zoals ze in het echt ook zou doen. laughcry
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare dromen Empty Re: Rare dromen

Bericht  Gast do 20 sep 2012 - 2:49

Owja, ik droom ook weleens dat ik iemand moet bellen voor hulp. Eerst weet ik niet welk nummer ik moet bellen, dan bel ik het verkeerde nummer en vervolgens weet ik niet meer hoe de telefoon werkt. Laatst heb ik tegen mezelf gezegd en ik denk dat ik al half wakker was:"Domme trut, je weet toch wel hoe een telefoon werkt?" Ik werd toen lachend echt wakker. Rare dromen 394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rare dromen Empty Re: Rare dromen

Bericht  Rush do 20 sep 2012 - 2:51

Magenta schreef:
Gympie schreef:Ik heb een terugkerende droom. Dan ben ik aan het autorijden en kan ik in een noodsituatie de rem niet meer vinden. Deze droom heb ik echt vaak. In real life heb ik geen rijbewijs dus waarom ik steeds autorijd is me een raadsel.

In het kader van... zo droom ik met enige regelmaat dat ik 112 moet bellen, maar dat lukt dan niet.
Same here, of iemand anders in een noodsituatie. Of dat er dan niemand met een telefoon is.

Eergisteren droomde ik dat m`n vriend in zo`n put langs de weg gezogen werd en een vriend van hem stak z`n arm erin en trok hem er zo weer uit. Rare dromen 394967
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare dromen Empty Re: Rare dromen

Bericht  Caramba do 20 sep 2012 - 3:14

Als ik mijn vriend over mijn dromen vertel, verklaard hij mij altijd voor gek.

Jaar geleden ook rare droom gehad.

Mijn vriend en ik moesten naar een bruiloft, van wie geen idee, wij kenden die mensen niet eens. Ten eerste waren mijn vriend en ik zo aan het kletsen dat wij nog niet naar binnen wilden. Pas toen we uit gekletst waren zijn we met veel kabaal naar binnen gelopen. Mensen keken ons raar aan, want het was net op het moment van het JA woord. Toen we ook nog een stoel wilden pakken, schoof deze te wild over de vloer, waardoor er weer veel geluid ontstond. Die mevrouw spark mij aan, kende haar niet, maar zei houdt je kop stom mens, dit zou ik niet durven zeggen tegen onbekenden. Mijn vriend zijn telefoon ging ook nog eens. Geluid niet uitgezet, dat allemaal onder de trouwerij. Ik zei tegen hem doe toch alsjeblieft je geluid uit. Wat bleek nu: zijn telefoon ging echt, zijn moeder belde, om te vragen of wij haar naar het ziekenhuis wilden brengen. Mijn vriend keek mij heel raar aan toen ik slaapdronken tegen hem zei zet je geluid toch uit.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare dromen Empty Re: Rare dromen

Bericht  Mermaid do 20 sep 2012 - 4:42

Een paar dagen geleden nog;

om één of andere reden moest ik ergens in Azië naar een speciale gevangenis, gek genoeg met veel van mijn (voormalige) vrienden en vriendinnen. Ik moest in een bus, maar moest nog een lampje mee dus dat ging ik halen. Kwam ik terug was de bus zonder mij vertrokken. Ik had dus gewoon weg kunnen gaan, maar nee ik ging heel braaf naar een andere bus. Toen ik daar eenmaal was bleek het een donker gebouw, niet eens heel lelijk en veel bewegingsruimte en een tuin. Ik ging in de tuin lopen en kwam mijn moeder tegen met mijn neefje (buiten de gevangenis dus) en toen ging ik toch weer terug.

Dus.. verder heb ik geen issues met een opgesloten gevoel en me verplicht te voelen dingen te doen die ik niet wil.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare dromen Empty Re: Rare dromen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum