Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven

+23
meisjesmama
Océane
Teddyaapje
Printje
Tazz
Paper Crown
Dolphinne
miss22
Mikki
Flip Fluitketel
xxDila
Filoria
Susan
M@niek
maiadebij
Bruintje Beer
PiP
silly_85
xxjojootjexx
mauwmauw
PapillonRose
joyce0606
Flower_L
27 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven - Pagina 4 Empty Re: moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 7:32

Wij gebruiken ook geen riemen.

Ik baal ook van dit weer, een hele kast vol met zomerkleren allebei en ze hebben het nog nauwelijks kunnen dragen. Een aantal dingen zullen ze volgend jaar wel weer aankunnen maar niet alles.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven - Pagina 4 Empty Re: moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven

Bericht  Dimphna di 26 jul 2011 - 7:37

Ik koop verschillende merken voor M. van de Zeeman tot Mim-Pi. Ze heeft laatst weer een ontzettende groeispurt gemaakt en dan koop ik ook wel tweedehands dingen op MP.
Maar het is ook heel hard gegaan ineens, ze is bijna 16 maanden en zit in maat 86/92 :shock: maarja ze heeft ook een stel lange benen haha smile
Dimphna
Dimphna
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 71
Punten : 109
Registratiedatum : 23-07-11
Woonplaats : Omg. Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven - Pagina 4 Empty Re: moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven

Bericht  Wennes di 26 jul 2011 - 7:45

Ik koop ook geen dure kleertjes voor onze zoon. Als baby spuugde hij ontzettend veel en kon ik hem ieder uur omkleden. Ik vond dit zonde van de kleding. Nu koop ik ook nog geen dure kleding soms een enkel setje als we iets "bijzonders" hebben zoals een verjaardag ofzo.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven - Pagina 4 Empty Re: moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 7:46

Flower_L schreef:L. zit nu in maatje 80, heb veel in 86 gekocht...maar hij groeit gewoon niet meer.
Heb me er een beetje op verkeken.

Heb nog 4 korte broekjes in de kast liggen, maat 86...maar het mooie weer blijft uit. Denk dat ie ze volgend jaar ook niet meer gaat passen. Hopelijk in augustus nog een beetje mooi weer.

Vanaf welke leeftijd kunnen kinderen eigenlijk riempjes dragen? Najah, kunnen...dragen jullie kindjes (voornamelijk jongens gok ik dan Cool ) al riempjes?

mijn dochter heeft een aantal broekjes waar een stoffen ceintuurtje doorheen zit, ideaal. Ik vind het persoonlijker makkelijker dan dat aantrekelastiek.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven - Pagina 4 Empty Re: moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven

Bericht  Flower_L di 26 jul 2011 - 7:47

Susan schreef:Hoe oud is L nu dan?

Ezra had al toen hij een kleine baby was een broekje waar een riempje bij hoorde, dat was van de H&M, maar die gebruikte ik nooit. De meeste broeken voor kleine kinderen hebben verstelbaar elastiek, dus ik vind het ook niet zo nodig.

13 maanden. Vind zelf nog iets te jong/klein voor een riempje.
Dat verstelbaar elastiek hebben de meeste broekjes die hij heeft, maar dat werkt voor geen meter (vind ik persoonlijk). Scheelt zeker niet genoeg om de broek aan de kont te laten 'zitten'

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven - Pagina 4 Empty Re: moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 7:57

joyce0606 schreef:ik heb nog geen uk rond lopen...maar ik kan mij wel helemaal vinden in jouw!

ik ben geen merktyp...en vindt h&m, Hema ook super leuke dingetjes hebben. ik zou alleen merk kopen als het giga is afgerpijsd.. ik moet zeggen dat ik zelf voor mijn eigen kleding ook prijs bewust ben...ik loop er netjes bij...maar vindt het erg moeilijk om veel geld uit te geven, en sta 20x te twijfelen......en dan heb ik over een rok bijv. bij de H&M voor 35 euro.....daar kan ik echt lang over twijffelen, terwijl voor andere het misschien helemaal niets is!

Zo ben ik ook. Voor mezelf koop ik ook geen dure kleding en voor m'n zoon ook niet. Merkkleding koop ik vaak in de aanbieding. Nu heeft hij vooral spijkerbroekjes van de Hema en shirtjes/truien van de H&M, V&D, Zeeman, Hema, Prénatal en van de Jola Mode

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven - Pagina 4 Empty Re: moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven

Bericht  PiP di 26 jul 2011 - 7:59

Ik ben juist wel fan van de verstelbare broekjes/rokjes! Hier werkt het prima.
Doe mij ook zo`n zus met een kinderkledingwinkel:)
Ik zou zelf ook wel een kinderkledingwinkel willen, als ik nou eens het geld ervoor had angel
Er zaten er hier 2 en deze zijn beide binnen een jaar weg Sad

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven - Pagina 4 Empty Re: moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 8:22

Hahahahaha.
Zit ik net op kleertjes.com te kijken, staat daar gewoon een jongensjas op van 459.95!!!!!!!!!!!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven - Pagina 4 Empty Re: moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven

Bericht  PapillonRose di 26 jul 2011 - 8:23

Hazeltje schreef:Hahahahaha.
Zit ik net op kleertjes.com te kijken, staat daar gewoon een jongensjas op van 459.95!!!!!!!!!!!!
:shock: :shock: :shock:
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven - Pagina 4 Empty Re: moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven

Bericht  Dimphna di 26 jul 2011 - 8:24

Hazeltje schreef:Hahahahaha.
Zit ik net op kleertjes.com te kijken, staat daar gewoon een jongensjas op van 459.95!!!!!!!!!!!!

Wat zoveel!? :shock: :shock: :shock:
Dimphna
Dimphna
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 71
Punten : 109
Registratiedatum : 23-07-11
Woonplaats : Omg. Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven - Pagina 4 Empty Re: moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 8:25

Ja, echt...
Serieus, al had ik een geldboom in mijn tuin dan zou mijn kind nog niet zo'n dure jas aan!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven - Pagina 4 Empty Re: moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven

Bericht  PiP di 26 jul 2011 - 8:26

Inderdaad :shock:
http://www.kleertjes.com/changefacet.html?searchQuery=&childSelected=&trail=season&trail=collection&trail=discounted_price&trail=gender&selectedChild=&facets=gender.jongens&facets=season.winter&facets=collection.2011&facets=discounted_price.discounted_price%3E50.0

Ik zou mijn kind niet naar buiten laten gaan met zo`n jas..


Laatst aangepast door PiP op di 26 jul 2011 - 8:26; in totaal 1 keer bewerkt

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven - Pagina 4 Empty Re: moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven

Bericht  Mamsie di 26 jul 2011 - 8:26

Hazeltje schreef:Ja, echt...
Serieus, al had ik een geldboom in mijn tuin dan zou mijn kind nog niet zo'n dure jas aan!

whahha kun je vast in wonen.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven - Pagina 4 Empty Re: moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 8:26

2CKC2 schreef:Ik word denk ik zo'n moeder die bakken met geld uitgeeft aan kinderkleding.. Ik vind het zo leuk allemaal.. niet alleen merk hoor, maar ook H&M enzo.. Er is in de PC Hooftstraat in Amsterdam Azzuro-kids.. nou, wilde bijna alvast een jurkje kopen van Burberry hahaha, toch niet gedaan hoor, maar zooooooooooooooo schattig! I love you Ik was laatst ook bij de H&M en ik zag echt een adorable Hello Kitty pyjama, dan wil ik dat kopen maar ik weet niet of ik ooit moeder word dus dan is dat stom..

Of je krijgt een zoon Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven - Pagina 4 Empty Re: moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven

Bericht  Mamsie di 26 jul 2011 - 8:28

PiP schreef:Inderdaad :shock:
http://www.kleertjes.com/changefacet.html?searchQuery=&childSelected=&trail=season&trail=collection&trail=discounted_price&trail=gender&selectedChild=&facets=gender.jongens&facets=season.winter&facets=collection.2011&facets=discounted_price.discounted_price%3E50.0

Ik zou mijn kind niet naar buiten laten gaan met zo`n jas..

Mijn kinderen hebben ook alle 2 een airforce jas maar niet van zo duur! Dat is ook echt bont wat aan die jassen zit.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven - Pagina 4 Empty Re: moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven

Bericht  Dimphna di 26 jul 2011 - 8:29

Pffffff 460 euro voor 1 jas.
Dan zou ze nooit naar buiten mogen, stel nou dat ie kapot gaat haha
Dimphna
Dimphna
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 71
Punten : 109
Registratiedatum : 23-07-11
Woonplaats : Omg. Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven - Pagina 4 Empty Re: moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven

Bericht  Dimphna di 26 jul 2011 - 8:31

Er staat er nu zelfs eentje op van 551.95 :shock: :shock: :shock:
Dimphna
Dimphna
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 71
Punten : 109
Registratiedatum : 23-07-11
Woonplaats : Omg. Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven - Pagina 4 Empty Re: moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven

Bericht  Susan di 26 jul 2011 - 8:40

Die dure jassen zijn er ook alleen in grotere maten, als je kind dat draagt dan is hij al zo'n beetje een tiener.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven - Pagina 4 Empty Re: moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven

Bericht  meisjesmama di 26 jul 2011 - 8:42

Mama_van_2 of een andere mama kan je me vertellen hoe mim pi valt? E. moet hoog nodig wat nieuws in haar kast en die kleding is echt geweldig!


Laatst aangepast door meisjesmama op di 26 jul 2011 - 8:45; in totaal 1 keer bewerkt
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven - Pagina 4 Empty Re: moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 8:44

ik vraag me echt af of die dure jassen verkocht worden..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven - Pagina 4 Empty Re: moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven

Bericht  meisjesmama di 26 jul 2011 - 8:45

*


Laatst aangepast door meisjesmama op di 26 jul 2011 - 8:48; in totaal 1 keer bewerkt
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven - Pagina 4 Empty Re: moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 8:46

Wat ik van Mim Pi heb valt normaal tot ruim.
Ze heeft een heel leuk rokje waar een luierbroekje in zit in maat 74 en die kan ze nu nog aan terwijl ze met de rest in 86/92 zit!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven - Pagina 4 Empty Re: moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven

Bericht  Susan di 26 jul 2011 - 8:48

Dromertje schreef:ik vraag me echt af of die dure jassen verkocht worden..

Waarschijnlijk wel, er zijn echt wel mensen die kapitalen uitgeven aan de kleding van hun kind. Ik ken ook zo'n kinderboetiekje waar ze echt loeidure kleding verkopen, je moet daar zelfs aanbellen om binnen te mogen, maar het is daar altijd druk binnen, ze hebben volgens mij echt zo'n vaste klantenkring die daar altijd komt. Ik denk dat er ook wel rijkere mensen zijn die het makkelijk vinden om dat soort dingen online te bestellen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven - Pagina 4 Empty Re: moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 9:07

Ik vind de patroontjes en kleurtjes van Mim Pi wel leuk maar ik vind die poppetjes zo lelijk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven - Pagina 4 Empty Re: moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven

Bericht  Printje di 26 jul 2011 - 9:07

Hazeltje schreef:Hahahahaha.
Zit ik net op kleertjes.com te kijken, staat daar gewoon een jongensjas op van 459.95!!!!!!!!!!!!

hahahha geen geld toch;) Heb er meteen maar 3 gekocht.. :shock:
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven - Pagina 4 Empty Re: moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum