Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven

+23
meisjesmama
Océane
Teddyaapje
Printje
Tazz
Paper Crown
Dolphinne
miss22
Mikki
Flip Fluitketel
xxDila
Filoria
Susan
M@niek
maiadebij
Bruintje Beer
PiP
silly_85
xxjojootjexx
mauwmauw
PapillonRose
joyce0606
Flower_L
27 plaatsers

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven Empty moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven

Bericht  Flower_L ma 25 jul 2011 - 8:22

Mijn zoontje loopt er (vind ik zelf) altijd best leuk bij. Maar hij heeft altijd vrij goedkope kleding aan. Ik kan gewoon niet veel geld uitgeven aan dure kleertjes hihi. Zie vaak genoeg iets leuks (truitje van 15 euro bijvoorbeeld), maar hang het terug omdat ik het te duur vind.
Soms koop ik weleens iets duurs, als ik het echt héél mooi vind. Maar meestal koop ik bij Hema / H&M en broekjes bij Wibra (truitjes niet, kwaliteit niet mooi).

Herkennen jullie dit? Of kopen jullie toch de duurdere kindermerken?

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven Empty Re: moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 8:25

Nee, ik koop ook geen dure kinderkleding. Heeft hij net een nieuwe broek aan, meneer stapt even naar buiten en smeert de boel er helemaal onder, zo erg dat ik het er niet meer uit krijg. Eh nee smile Daar wacht ik nog wel een paar jaar mee Wink
Ik koop voornamelijk H&M, Hema etc voor hem. Wibra en Zeeman heb ik het eerste half jaar nog wel voor hem gekocht, maar voor kinderen die wat ouder zijn de babyleeftijd hebben ze niet echt wat soeps vind ik. Nou ja, de Wibra wel maar die zit hier niet in de buurt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven Empty Re: moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven

Bericht  joyce0606 ma 25 jul 2011 - 8:26

ik heb nog geen uk rond lopen...maar ik kan mij wel helemaal vinden in jouw!

ik ben geen merktyp...en vindt h&m, Hema ook super leuke dingetjes hebben. ik zou alleen merk kopen als het giga is afgerpijsd.. ik moet zeggen dat ik zelf voor mijn eigen kleding ook prijs bewust ben...ik loop er netjes bij...maar vindt het erg moeilijk om veel geld uit te geven, en sta 20x te twijfelen......en dan heb ik over een rok bijv. bij de H&M voor 35 euro.....daar kan ik echt lang over twijffelen, terwijl voor andere het misschien helemaal niets is!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven Empty Re: moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven

Bericht  PapillonRose ma 25 jul 2011 - 8:27

Ik herken het niet echt. Niet dat ik met geld smijt, maar ik koop vanalles wat eigenlijk. Soms wat goedkopere dingen, soms zelfs tweedehands, en soms wat duurder. Ligt er ook maar net aan wat ik tegenkom en wat ik leuk vind. Maar ik koop ook regelmatig merkkleertjes, wel vaak met korting dan (in de uitverkoop en via bepaalde webshops). Ik heb er in elk geval niet zoveel moeite mee om er geld aan uit te geven. Voor mezelf shop ik toch niet zoveel meer, dus dan kan ik mooi wat extra kinderkleding kopen Wink
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven Empty Re: moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven

Bericht  mauwmauw ma 25 jul 2011 - 8:27

nee ik koop ook niet alleen maar merk kleding.Soms krijgt hij wel iets van name it of noppies,maar dat koop ik meestal in de uitverkoop.Heb toevallig een winterjas verleden week gekocht en die was 45 euro van noppies,dat vind ik echt duur.Hier ook meeste van de h&m.Krijg veel van de zeeman en wibra,maar dat is vind ik niet altijd even leuk,meer niet mijn smaak zeg maar.Wibra en zeeman hebben leuke dingen alleen wat we krijgen is nou net niet leuk.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven Empty Re: moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 8:28

Ik heb dat juist echt het tegenover gestelde. Meestal hebben mijn kinderen merk kleding aan, met name Mim Pi I love you Ik koop het meestal in de uitverkoop of op marktplaats. Kleding van de H&M daar ben ik echt helemaal op uitgekeken, ze hebben al jaren hetzelfde en op school loopt ieder kind echt in dezelfde kleding.


Laatst aangepast door Mama_van2 op ma 25 jul 2011 - 8:31; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven Empty Re: moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven

Bericht  xxjojootjexx ma 25 jul 2011 - 8:28

Ik koop zo goed als altijd goedkopere kleertjes. 1 of 2x per jaar haal ik een setje wat iets duurder is. Voor kerst en of voor de verjaardag.
Ik vind het ook zonde om veel geld eraan uit te geven. Steeds als ik iets duurs koop, valt kirsten, waardoor er een gat in zit. Of smeert er drinken in wat er met de was niet uit wil.. :P
Veel Hema, Hans textiel, henk ten hoor, zeeman, wibra, Hier(bakkaboe), C&A.
Edit, ik vergeet de H&M.
Ik vind voor een broekje 15-20 euro wel de max en voor een shirtje 15 euro zeker.
Bij de zeeman en wibra is het wel flink zoeken, maar de spijkerrokjes voor kirsten vind ik daar geweldig;)


Laatst aangepast door xxjojootjexx op ma 25 jul 2011 - 8:45; in totaal 1 keer bewerkt

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven Empty Re: moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven

Bericht  Flower_L ma 25 jul 2011 - 8:30

hihi...ik word ook heel vrolijk van koopjes!
Heb laatst bij Wibra 4 superleuke broekjes gekocht...5 euro per stuk.
Bij Hema truitjes afgeprijsd van 10 euro naar 1 euro, broekjes van 12 euro naar 3 euro.

Oei, dan ga ik wel los Cool

Moet zeggen, alles wat ik koop draagt hij ook. Ik koop niet iets wat ik niet nodig heb.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven Empty Re: moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 8:30

xxjojootjexx schreef:Ik koop zo goed als altijd goedkopere kleertjes. 1 of 2x per jaar haal ik een setje wat iets duurder is. Voor kerst en of voor de verjaardag.
Ik vind het ook zonde om veel geld eraan uit te geven. Steeds als ik iets duurs koop, valt kirsten, waardoor er een gat in zit. Of smeert er drinken in wat er met de was niet uit wil.. :P
Veel Hema, Hans textiel, henk ten hoor, zeeman, wibra, Hier(bakkaboe), C&A.

Haha nou inderdaad.. dat is hier ook zo. Hoe dat joch het toch voor elkaar krijgt elke keer.. Of hij blijft ergens achter haken ofzo, waar geen hond achter zou blijven haken. Maar ja hoor, hij wel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven Empty Re: moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 8:34

Ik koop wat ik leuk vind.
Dit kan iets zijn van Esprit of Mim Pi maar ook Hema of C&A.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven Empty Re: moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven

Bericht  silly_85 ma 25 jul 2011 - 8:45

Ik heb rompers van de Hema meestal, maar ik ben gek van merkkleding voor me meid.
Er gaat ook veel geld heen want ik zie altijd wat, ze heeft veel van gymp en carbone ( daar ben k echt gek van smile)
En voor mezelf ben k helemaal niet zo.
silly_85
silly_85
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 87
Punten : 150
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : omg amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven Empty Re: moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven

Bericht  PiP ma 25 jul 2011 - 8:47

Ik koop vooral BabyFace, Noppies en Hema.
Meestal koop ik 1 setje en 1 jas uit de nieuwe collectie van Baby-Face, later nog weer wat tijdens een 20% kortingsactie en in de uitverkoop nog meer! Hema/Bakkaboe koop ik ook weleens tussendoor.
Broekje(spijker) van BabyFace kost zo`n 22,- een shirt 12/18,- en een truitje 20/25,-

De echt dure merken koop ik niet, BabyFace vind ik nog een redelijk betaalbaar leuk merk.
En je kan het ook nog goed verkopen op marktplaats.
(Bedenkt zich dat ik nog zou kijken voor wat meiden.......... Exclamation )

Rompers koop ik ook alleen maar van de Hema.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven Empty Re: moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 8:53

Ik geef teveel uit! Probeer wel uitverkoopjes te scoren, maar als er geen uitverkoop is dan koop ik t ook! Ben echt een ramp daarin haha!

Babyface, Noppies, z8, Lief, Eager beaver.... en ga zo maar door.

Ook bij de H&M koop ik me scheel hoor, dus niet alleen maar dure merkkleding smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven Empty Re: moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven

Bericht  Flower_L ma 25 jul 2011 - 8:54

protesteren jullie mannen nog niet?
Die van mij begint soms weleens achter zn oren te krabben van 'is dat allemaal nodig'
en dan leg ik maar uit dat het echt koopjes waren, en hij het echt allemaal nodig heeft hihi

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven Empty Re: moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 8:57

Nee, mijn vriend heeft er nog nooit wat van gezegd, hij vind het leuk als zijn meiden er leuk uitzien. We werken er tenslotte toch ook voor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven Empty Re: moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven

Bericht  PiP ma 25 jul 2011 - 8:59

Umh ja dat doet hij wel eens, dan vertel ik inderdaad ook dat ze het ECHT nodig heeft en dat er nu een kortingsactie is.
Onze dochter heeft trouwens niet overdreven veel kleertjes en dat weet mijn man ook, daarom vind hij het minder erg.
Maar als hij het er niet over zou hebben zou ik me denk ik niet in kunnen houden Laughing

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven Empty Re: moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 9:00

Flower_L schreef:protesteren jullie mannen nog niet?
Die van mij begint soms weleens achter zn oren te krabben van 'is dat allemaal nodig'
en dan leg ik maar uit dat het echt koopjes waren, en hij het echt allemaal nodig heeft hihi

Haha ja zeker, hij protesteert elke keer weer, maar dan zeg ik kom dan gaan we bij de zeeman kleding kopen en dat wil hij dus niet, dus sja smile Ik koop gewoon wat ik mooi vind.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven Empty Re: moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 9:01

Neuh, hij weet toch dat dat geen zin heeft :P

Daar komt bij dat hij er de ballen verstand van heeft maar het wel leuk vind dat zijn meisje er leuk uit ziet.
Hij ziet overigens ook echt wel verschil tussen onze dochter en sommige kinderen op bijvoorbeeld het KDV.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven Empty Re: moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 9:02

Flower L? Hoe oud is je zoontje trouwens? smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven Empty Re: moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven

Bericht  Bruintje Beer ma 25 jul 2011 - 9:02

Ik kijk niet echt naar de prijs maar moet zeggen dat ik de merkkleding de laatste tijd wat vind tegenvallen. Niet echt mijn smaak. Vooral van Noppies, Babyfaces en Name-it misschien hebben ze vn de winter weer leuke kleding dan ga ik w.s. wel wat kopen. Vindt namelijk de jasjes van Noppies nu wel leuk voor de winter.
Kan de laatste tijd heel erg goed slagen bij de Hema. Ze dragen hier ook veel van Bakkeboe en Dirkje.

Mijn man vindt het niet zo erg eigenlijk als ik weer met kleertjes thuiskomt. Hij wil ook dat zijn kinderen er leuk uitzien.
En nu we een jongen erbij hebben vwil hij voor hem winkelen haha. Gelukkig hebben we dezelfde smaak.


Laatst aangepast door Bruintje Beer op ma 25 jul 2011 - 9:06; in totaal 1 keer bewerkt
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven Empty Re: moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven

Bericht  PiP ma 25 jul 2011 - 9:03

Wij werken ook om geld te verdienen, maar niet om dure kleertjes te kunnen kopen.
Dat ik zo nu en dan wat duurders kan komen is mooi meegenomen.
Als we meer zouden verdienen zou ik het wel sneller kopen en mijn man minder commentaar hebben, maar dat is nou eenmaal niet zo.

Hazeltje: Dat ziet mijn man gelukkig ook wel en hij ziet ook dat de kleding langer meegaat(mooier blijft).

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven Empty Re: moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven

Bericht  Flower_L ma 25 jul 2011 - 9:04

soms zie ik idd weleens kindjes op het KDV waarvan ik denk 'dat kan ook anders'

Zelfs mensen die weinig geld hebben, en genoodzaakt zijn om bij WIbra/Zeeman kleding te kopen voor de kids, kunnen de kids er leuk uit laten zien.
Maar ik zie inderdaad ok weleens kindjes met gaten in kleding, en vlekken die er niet meer uitgaan. Die kleding zou ik thuis voor de zandbak gebruiken.

L. krijgt ook niet de beste kleertjes aan naar het KDV, maar wel leuke kleertjes.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven Empty Re: moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven

Bericht  Flower_L ma 25 jul 2011 - 9:05

HeartBeat schreef:Flower L? Hoe oud is je zoontje trouwens? smile

13 maanden en 2 dagen. Ik wil ook zo'n balk onderin. Ik ga eens kijken hoe dat moet.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven Empty Re: moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 9:06

Flower_L schreef:
HeartBeat schreef:Flower L? Hoe oud is je zoontje trouwens? smile

13 maanden en 2 dagen. Ik wil ook zo'n balk onderin. Ik ga eens kijken hoe dat moet.

En welke maat heeft ie nu? smile Anders heb ik nog wat leuke merkkleding (als je wilt natuurlijk) wat je zo mag hebben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven Empty Re: moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven

Bericht  PiP ma 25 jul 2011 - 9:07

Bruintje Beer schreef:Ik kijk niet echt naar de prijs maar moet zeggen dat ik de merkkleding de laatste tijd wat vind tegenvallen. Niet echt mijn smaak. Vooral van Noppies, Babyfaces en Name-it misschien hebben ze vn de winter weer leuke kleding dan ga ik w.s. wel wat kopen. Vindt namelijk de jasjes van Noppies nu wel leuk voor de winter.
Kan de laatste tijd heel erg goed slagen bij de Hema. Ze dragen hier ook veel van Bakkeboe en Dirkje.
Ik heb alweer leuke dingen gezien smile

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven Empty Re: moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum