Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven

+23
meisjesmama
Océane
Teddyaapje
Printje
Tazz
Paper Crown
Dolphinne
miss22
Mikki
Flip Fluitketel
xxDila
Filoria
Susan
M@niek
maiadebij
Bruintje Beer
PiP
silly_85
xxjojootjexx
mauwmauw
PapillonRose
joyce0606
Flower_L
27 plaatsers

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven - Pagina 3 Empty Re: moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven

Bericht  Susan di 26 jul 2011 - 0:14

Mama_van2 schreef:Soms vraag ik mezelf dat weleens af hoe snel jullie kinderen groeien ? S.enna is 5 jaar en die zit al 1,5 jaar in maat 116/122. Ze heeft een hele kast vol met mim pi kleding van vorig jaar winter (actie in een winkel, 7 kleding stukken van de huidige winter collectie voor 100 euro, ongeacht wat voor soort/maat). Ik weet zeker dat ze deze winter nog in alle kleren past. Voor haar hoef ik dus helemaal niet zoveel bij te kopen.

M.ara heeft nu jurkjes aan die ze in maart voor het eerst aankreeg, het in nu bijna aug. en ze draagt ze nog steeds. Dan draagt ze nu dus deze kleding al 5 maanden in maat 74/80, het zijn jurkjes van rond de 20-30 euro per stuk. Dat valt dat qua kosten toch ontzettend mee, of ligt het echt aan mij ? Of groeien mijn kinderen dan zo minimaal Laughing

Nee hoor, hier hetzelfde. Yrsa heeft sowieso tot haar eerste verjaardag in maat 68 gepast. Ik had toen allemaal zomerkleertjes in maat 74 gekocht, maar dat was dus allemaal aan de grote kant en die kan ze dit jaar nog aan. Ezra heeft spijkerbroeken die hij al zeker anderhalf jaar draagt, die zijn dan in maat 92 en vallen net wat langer.

Yrsa heeft ook heel veel jurkjes die inmiddels te kort zijn om als jurkje te dragen, maar die nog heel leuk zijn als tuniekje op een spijkerbroek.

Ik koop trouwens ook wel veel in de uitverkoop. Bij Benetton bijvoorbeeld is de kinderkleding vrij basic en tijdloos, kleren van de nieuwe collectie lijken meestal nogal op de kleren van de vorige collectie. Heb gisteren nog een roze wollen vestje voor Yrsa gekocht met 70% korting, dat soort vestjes hebben ze daar altijd.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven - Pagina 3 Empty Re: moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 0:30

Ik heb wel een dure smaak maar geen geld om het eraan uit te geven. Gelukkig krijgt ze een hele lieve tante die dat wel heeft, en ik heb nu dus ook voornamelijk Noppies in de kast liggen (dat vind ik echt zo'n leuke kleertjes) heb zelf wat van de Hema en Zeeman gekocht, wel 1 setje bij elke winkel :P Mijn zus heeft alleen maar merkkleertjes gekocht, heb nu 7 setjes in maat 56 en nog een aantal in 62 dus kan ook ff vooruit als ze geboren is!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven - Pagina 3 Empty Re: moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven

Bericht  Paper Crown di 26 jul 2011 - 0:35

Ik word denk ik zo'n moeder die bakken met geld uitgeeft aan kinderkleding.. Ik vind het zo leuk allemaal.. niet alleen merk hoor, maar ook H&M enzo.. Er is in de PC Hooftstraat in Amsterdam Azzuro-kids.. nou, wilde bijna alvast een jurkje kopen van Burberry hahaha, toch niet gedaan hoor, maar zooooooooooooooo schattig! I love you Ik was laatst ook bij de H&M en ik zag echt een adorable Hello Kitty pyjama, dan wil ik dat kopen maar ik weet niet of ik ooit moeder word dus dan is dat stom..
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven - Pagina 3 Empty Re: moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 0:38

Ik heb laatst een setje van t merk bor*z gekocht.. Moet eerlijk zeggen dat ik me rot geschrokken ben van de prijs... :shock:

Verder koop ik wat ik leuk vind, merk of geen merk.. H&m vind ik echt minder leuk!

En commentaar? Nee hoor manlief is net zo erg angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven - Pagina 3 Empty Re: moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 0:45

Hahaha, maar dat was ook echt wel erg Laurientje :P

H. blijft nu een beetje hangen tussen 86 en 92.
En dat is al best een tijd.
Maar dan kun je wel nagaan hoe snel ze in de tussentijd gegroeid is.

Maar goed, mij maakt het niet zoveel uit.
Ik koop wat ik mooi vind en soms is dat een shirt van Bakkaboe van 10.- en de andere keer is het iets van Esprit of Name It o.i.d. wat duurder is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven - Pagina 3 Empty Re: moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven

Bericht  Tazz di 26 jul 2011 - 0:58

xxjojootjexx schreef:Ik koop zo goed als altijd goedkopere kleertjes. 1 of 2x per jaar haal ik een setje wat iets duurder is. Voor kerst en of voor de verjaardag.
Ik vind het ook zonde om veel geld eraan uit te geven. Steeds als ik iets duurs koop, valt kirsten, waardoor er een gat in zit. Of smeert er drinken in wat er met de was niet uit wil.. :P
Veel Hema, Hans textiel, henk ten hoor, zeeman, wibra, Hier(bakkaboe), C&A.
Edit, ik vergeet de H&M.
Ik vind voor een broekje 15-20 euro wel de max en voor een shirtje 15 euro zeker.
Bij de zeeman en wibra is het wel flink zoeken, maar de spijkerrokjes voor kirsten vind ik daar geweldig;)

Ik heb precies hetzelfde, 15 euro vind ik best duur al. Ik merk ook dat de goedkopere kleren bij mij ook veel langer mee gaan. Als ze van mijn ouders dure kleren krijgen (die zijn juist heel erg van de merk-kleren) dan is het al na 2-3 keer dragen kapot. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik (ook hier) vaak lees/hoor dat mensen allerlei dure merkkleren voor hun baby's /peuters kopen, die verklaar ik echt voor gek (sorry!) en vooral al je dan even later leest dat ze het weer te koop aanbieden en dat hun kinderen het nooit hebben aangehad! (al ben ik daar ook wel weer blij mee want dan kan ik het goedkoop overkopen smile)

Ik koop ook best vaak kleding op Marktplaats en dan zoek ik op: zo goed als nieuw of nieuw. En dan heb ik echt voor een paar euro als super leuke kleren. En voor hun verjaardag en kerst koop ik dan een extra leuk setje en daar wil ik best wat meer geld voor uitgeven maar dan kijk ik eerst of ik een soort gelijk iets op MP kan vinden voor wat minder geld.

Bij de zeeman hebben ze ook hele leuke kleren, je moet wel eventjes zoeken. Ze hebben ook wel veel kleren waaraan je gewoon kan zien dat het daar vandaan komt, dat vind ik zelf ook erg lelijk. Maar vaak genoeg hebben ze voor een paar euro een super leuk setje aan waar ze veel complimenten over krijgen.
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven - Pagina 3 Empty Re: moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven

Bericht  Printje di 26 jul 2011 - 1:02

Ik koop ook nooit echt hele dure kleding voor ons zoontje. Vind dat zonde van het geld eigenlijk, meestal van de Hema, H&M, V&D en in de uitverkoop regelmatig Name-itt, Noppies en Lief.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven - Pagina 3 Empty Re: moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven

Bericht  Susan di 26 jul 2011 - 1:04

Tazz schreef: Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik (ook hier) vaak lees/hoor dat mensen allerlei dure merkkleren voor hun baby's /peuters kopen, die verklaar ik echt voor gek (sorry!) en vooral al je dan even later leest dat ze het weer te koop aanbieden en dat hun kinderen het nooit hebben aangehad! (al ben ik daar ook wel weer blij mee want dan kan ik het goedkoop overkopen smile)

No hard feelings. Zal me een biet zijn eerlijk gezegd.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven - Pagina 3 Empty Re: moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven

Bericht  Teddyaapje di 26 jul 2011 - 1:15

Heel herkenbaar. Ik koop zijn bloesjes en rompers altijd bij de hema, en dan ook nog vaak in de uitverkoop.

Verder koop ik veel via marktplaats (meestal nog nieuw met kaartjes er nog aan) of via sites waar flinke uitverkoop is. T. heeft veel kleding van Dirkje en Name-it die geen drol gekost heeft.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven - Pagina 3 Empty Re: moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 1:42

Susan schreef:
Tazz schreef: Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik (ook hier) vaak lees/hoor dat mensen allerlei dure merkkleren voor hun baby's /peuters kopen, die verklaar ik echt voor gek (sorry!) en vooral al je dan even later leest dat ze het weer te koop aanbieden en dat hun kinderen het nooit hebben aangehad! (al ben ik daar ook wel weer blij mee want dan kan ik het goedkoop overkopen smile)

No hard feelings. Zal me een biet zijn eerlijk gezegd.
+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven - Pagina 3 Empty Re: moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven

Bericht  Océane di 26 jul 2011 - 1:57

Haha Laurientje! Laughing Voortaan eerst even de prijs checken (gebeurd mij ook regelmatig hoor)


On topic: Ik kijk niet naar de prijs eerlijk gezegd. Ze heeft geen Burberry aan maar ook geen Wibra. Ik koop gewoon wat ik leuk vind, en wat daar op dat moment voor prijskaartje aan hangt zal me een worst wezen. Als ik het geld er niet voor had gehad was het natuurlijk anders geweest.
Daarbij zit mijn dochter al 5 maanden in maatje 74 en ze verslijt de kleertjes nu ook gewoon. Wat hier het meest in de kast hangt/ligt is: Beebielove, Z8, Noppies, Cakewalk, Duckybeau, Hema, Bakkaboe, Mim Pi en Claessens
Océane
Océane
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 891
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven - Pagina 3 Empty Re: moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven

Bericht  meisjesmama di 26 jul 2011 - 2:04

Bij mij is het heel wisselend. Voor de jongste heb ik wel wat van lief en name it maar voor de rest groeide ze zo hard dat ik het zonde van de kleding vind.
De oudste heeft wel meer merkkleding maar die groeit zo weinig! Ze zit nu om maatje 104 en daar begon ze september vorig jaar een beetje mee. Ik kan haar winterjassen enz zeker wel 2 jaar laten dragen.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven - Pagina 3 Empty Re: moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven

Bericht  PapillonRose di 26 jul 2011 - 3:49

Arden schreef:Ohja nog een tip voor mensen die niet veel te besteden hebben, met wat grotere kindjes: bij Bristol is het nu bovenop de gewone korting (van 30-75%, meeste 50%) 3 halen 2 betalen. Ik heb daar vorig jaar leuke dingen gehaald en net weer. Hier hangen ook nog veel leuke dingen, en het scheelt echt veel.
Nog een soortgelijke tip: ik liep vanmiddag langs de Zeeman en zag dat daar ook bovenop de reeds afgeprijsde kleding nog eens 50% extra korting kwam. Gelijk maar even gekeken en 9 stuks kleding voor 11 euro gekocht :P Altijd handig voor erbij!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven - Pagina 3 Empty Re: moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 4:08

De Zeeman is inderdaad leuk, vandaag veel onderbroeken en hempjes voor S.enna gehaald. Ik denk iets van 10 onderbroeken en 12 hempjes voor 7.50 Cool en ze zijn nog leuk ook !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven - Pagina 3 Empty Re: moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven

Bericht  PiP di 26 jul 2011 - 4:10

Onze dochter zat steeds wel redelijk lang in 1 maat, meestal 2/3 maand. 74 heeft ze bijna een half jaar mee gedaan, ze zit nu in 80 broeken en 86 shirtjes. Hier is het dus nog niet zo dat als ik nu kleertjes koop, ze het volgend jaar ook weer aan kan. tijdens de winteruitverkoop zat F in maat 74 en heb ik van alles in 80 gekocht, toen bleef ze zolang hangen in 74. Wel zonde van een aantal dingen, alhoewel, ze had vandaag maat 80 wintercollectie aan, haha.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven - Pagina 3 Empty Re: moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven

Bericht  Cupcake di 26 jul 2011 - 6:26

Mijn kereltje blijft lang in een maat hangen, en ik koop best veel kleding!
Hij draagt oa: Hema, V&D, Mexx, Primark, Diesel, Levi's, Paul Frank, Converse.
Met name de laatste 4 merken koop ik vaak in de sale.
Cupcake
Cupcake
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 309
Punten : 382
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven - Pagina 3 Empty Re: moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven

Bericht  Mamsie di 26 jul 2011 - 6:37

Ik koop alles door elkaar. Maar ik geef naar school meestal niet hun dure kleren aan. Tenminste geen blousen bijv van Scotch & Soda. Ik geef ook rustig 80 euro uit voor een winterjas maar 50 euro voor een jeans dan weer niet.

Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven - Pagina 3 Empty Re: moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 6:49

Ons kindje zal straks vast wel wat merkkleding dragen, mijn zus heeft een winkel met Lief!, Mim-pi, No Tomatoes, Salty Dog, Eager Beaver o.a. en ik krijg daar aanzienlijk wat korting op. Maar hier in de stad zit ook een V&D, H&M, Name It, Hema & Prenatal waar ik vaak heen ga.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven - Pagina 3 Empty Re: moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven

Bericht  Mamsie di 26 jul 2011 - 6:55

Parels schreef:Ons kindje zal straks vast wel wat merkkleding dragen, mijn zus heeft een winkel met Lief!, Mim-pi, No Tomatoes, Salty Dog, Eager Beaver o.a. en ik krijg daar aanzienlijk wat korting op. Maar hier in de stad zit ook een V&D, H&M, Name It, Hema & Prenatal waar ik vaak heen ga.

OOh dat lijkt me heerlijk! Vooral als je dan alle leuke dingen eruit mag pikken voor de sale!
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven - Pagina 3 Empty Re: moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 6:57

Mamsie schreef:
Parels schreef:Ons kindje zal straks vast wel wat merkkleding dragen, mijn zus heeft een winkel met Lief!, Mim-pi, No Tomatoes, Salty Dog, Eager Beaver o.a. en ik krijg daar aanzienlijk wat korting op. Maar hier in de stad zit ook een V&D, H&M, Name It, Hema & Prenatal waar ik vaak heen ga.

OOh dat lijkt me heerlijk! Vooral als je dan alle leuke dingen eruit mag pikken voor de sale!

+1! De sale gaat altijd zo hard Sad je moet echt op tijd bij dingen zijn, haha! Donderdag is de sale waar ik naar uit kijk en zit dan ook om 8 uur voor de computer nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven - Pagina 3 Empty Re: moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 6:58

onze dochter heeft geen duure kleren aan, meestal van de H&M, hema, zeeman, hans textiel en ter stal. Toen ze door de maten heen vloog (6 maten in 6 maanden) heb ik ook veel 2e hands gekocht. Inmiddels zit ze alweer een poosje in 80 voor shirtjes en 86 voor broekjes. Nu koop ik ook alles weer nieuw, maar meestal wel in de uitverkoop.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven - Pagina 3 Empty Re: moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 7:01

Mamsie schreef:
Parels schreef:Ons kindje zal straks vast wel wat merkkleding dragen, mijn zus heeft een winkel met Lief!, Mim-pi, No Tomatoes, Salty Dog, Eager Beaver o.a. en ik krijg daar aanzienlijk wat korting op. Maar hier in de stad zit ook een V&D, H&M, Name It, Hema & Prenatal waar ik vaak heen ga.

OOh dat lijkt me heerlijk! Vooral als je dan alle leuke dingen eruit mag pikken voor de sale!

Ja, voel ik me ook wel gezegend mee haha
Maar als het sale is, zal het niet zoveel schelen qua prijs met mijn korting die ik al over de normale verkoopsprijs krijg, dus ik hoef niet te wachten tot de sale! Ik kreeg maar een voorwaarde van mijn zus ; ik mag niet in 1x de hele winkel leegkopen! Ik denk wel dat ik ook zo af en toe iets koop zónder korting, haar kas moet toch ook gespekt worden en het feit dat ze me zoveel korting geeft vind ik al heel lief.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven - Pagina 3 Empty Re: moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven

Bericht  Mamsie di 26 jul 2011 - 7:05

Parels schreef:
Mamsie schreef:
Parels schreef:Ons kindje zal straks vast wel wat merkkleding dragen, mijn zus heeft een winkel met Lief!, Mim-pi, No Tomatoes, Salty Dog, Eager Beaver o.a. en ik krijg daar aanzienlijk wat korting op. Maar hier in de stad zit ook een V&D, H&M, Name It, Hema & Prenatal waar ik vaak heen ga.

OOh dat lijkt me heerlijk! Vooral als je dan alle leuke dingen eruit mag pikken voor de sale!

Ja, voel ik me ook wel gezegend mee haha
Maar als het sale is, zal het niet zoveel schelen qua prijs met mijn korting die ik al over de normale verkoopsprijs krijg, dus ik hoef niet te wachten tot de sale! Ik kreeg maar een voorwaarde van mijn zus ; ik mag niet in 1x de hele winkel leegkopen! Ik denk wel dat ik ook zo af en toe iets koop zónder korting, haar kas moet toch ook gespekt worden en het feit dat ze me zoveel korting geeft vind ik al heel lief.

Ja logsisch idd. Is ook nietleuk voor haar klanten als elke x het leuke al weg is. Maar heerlijk joh allemaal mooie dingen tegen heerlijke prijsjes! ( tis zo goed dat ik geen dochters heb ).
Zeker lief van haar!

Ik moet zeggen dat ik ook wel duurdere dingen koop omdat die vaak ook langer mooi blijven en ik heb toch 3 jongens dus ik kan nog dingen doorgeven.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven - Pagina 3 Empty Re: moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven

Bericht  Flower_L di 26 jul 2011 - 7:27

L. zit nu in maatje 80, heb veel in 86 gekocht...maar hij groeit gewoon niet meer.
Heb me er een beetje op verkeken.

Heb nog 4 korte broekjes in de kast liggen, maat 86...maar het mooie weer blijft uit. Denk dat ie ze volgend jaar ook niet meer gaat passen. Hopelijk in augustus nog een beetje mooi weer.

Vanaf welke leeftijd kunnen kinderen eigenlijk riempjes dragen? Najah, kunnen...dragen jullie kindjes (voornamelijk jongens gok ik dan Cool ) al riempjes?

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven - Pagina 3 Empty Re: moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven

Bericht  Susan di 26 jul 2011 - 7:30

Hoe oud is L nu dan?

Ezra had al toen hij een kleine baby was een broekje waar een riempje bij hoorde, dat was van de H&M, maar die gebruikte ik nooit. De meeste broeken voor kleine kinderen hebben verstelbaar elastiek, dus ik vind het ook niet zo nodig.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven - Pagina 3 Empty Re: moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum