Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven

+23
meisjesmama
Océane
Teddyaapje
Printje
Tazz
Paper Crown
Dolphinne
miss22
Mikki
Flip Fluitketel
xxDila
Filoria
Susan
M@niek
maiadebij
Bruintje Beer
PiP
silly_85
xxjojootjexx
mauwmauw
PapillonRose
joyce0606
Flower_L
27 plaatsers

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven - Pagina 2 Empty Re: moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 9:07

Je hoeft ook niet perse een godsvermogen uit te geven aan kelding om je kindje er leuk uit te laten zien.
(Hangt ook nog eens van je smaak af natuurlijk)

Maar als ik zie dat sommige kinderen dag in dag uit in een trainingspak lopen (incl. verjaardagen en schooldagen), of kleding die al 2 dagen gedragen is, of kleding die te klein is of totaal niet op elkaar afgestemd (ruitjes legging, streepjes rokje, geblokte blouse en vloekende kleuren) dan vraag ik me echt af waarom je je kind er zo bij wil laten lopen...

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven - Pagina 2 Empty Re: moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven

Bericht  PapillonRose ma 25 jul 2011 - 9:08

Ben ik even blij dat ik geen man heb die kan protesteren :P
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Flower_L ma 25 jul 2011 - 9:09

Hazeltje schreef:Je hoeft ook niet perse een godsvermogen uit te geven aan kelding om je kindje er leuk uit te laten zien.
(Hangt ook nog eens van je smaak af natuurlijk)

Maar als ik zie dat sommige kinderen dag in dag uit in een trainingspak lopen (incl. verjaardagen en schooldagen), of kleding die al 2 dagen gedragen is, of kleding die te klein is of totaal niet op elkaar afgestemd (ruitjes legging, streepjes rokje, geblokte blouse en vloekende kleuren) dan vraag ik me echt af waarom je je kind er zo bij wil laten lopen...

trainingspakken vindi k echt vreselijk, vooral voor die ukkies.
L. heeft een joggingbroek voor thuis. Kan hij lekker door huis racen (in de kruipstand). Zit fijner dan zo'n spijkerbroekje. Gaan we dan de deur uit, dan gaat er een andere broek aan.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  mauwmauw ma 25 jul 2011 - 9:10

hij heeft geen commentaar als ik met iets thuis kom voor V,maar heb maar even niet gezegd dat die jas van de 45 euro was.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Bruintje Beer ma 25 jul 2011 - 9:11

PiP schreef:
Bruintje Beer schreef:Ik kijk niet echt naar de prijs maar moet zeggen dat ik de merkkleding de laatste tijd wat vind tegenvallen. Niet echt mijn smaak. Vooral van Noppies, Babyfaces en Name-it misschien hebben ze vn de winter weer leuke kleding dan ga ik w.s. wel wat kopen. Vindt namelijk de jasjes van Noppies nu wel leuk voor de winter.
Kan de laatste tijd heel erg goed slagen bij de Hema. Ze dragen hier ook veel van Bakkeboe en Dirkje.
Ik heb alweer leuke dingen gezien smile
Bij Bakkeboe of Hema?

Hema heeft al leuke dingen. En wil morgen even bij Tuunte kijken voor Bakkeboe en Dirkje. Mag nu ook bij Just small kijken I love you
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  PiP ma 25 jul 2011 - 9:14

Bruintje Beer schreef:
PiP schreef:
Bruintje Beer schreef:Ik kijk niet echt naar de prijs maar moet zeggen dat ik de merkkleding de laatste tijd wat vind tegenvallen. Niet echt mijn smaak. Vooral van Noppies, Babyfaces en Name-it misschien hebben ze vn de winter weer leuke kleding dan ga ik w.s. wel wat kopen. Vindt namelijk de jasjes van Noppies nu wel leuk voor de winter.
Kan de laatste tijd heel erg goed slagen bij de Hema. Ze dragen hier ook veel van Bakkeboe en Dirkje.
Bij Bakkeboe of Hema?

Hema heeft al leuke dingen. En wil morgen even bij Tuunte kijken voor Bakkeboe en Dirkje. Mag nu ook bij Just small kijken I love you
http://www.baby-face.nl/BFC/BFC_collectie_girls.php?language=1
Ben vooral weg van het rokje en truitje op de eerste foto. Hmm en nog veel meer eigenlijk angel

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Bruintje Beer ma 25 jul 2011 - 9:16

PiP schreef:
Bruintje Beer schreef:
PiP schreef:
Bij Bakkeboe of Hema?

Ben vooral weg van het rokje en truitje op de eerste foto. Hmm en nog veel meer eigenlijk angel

Super. Hopelijk vindt ik de wintercollectie leuker dan de zomercollectie.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Bericht  Bruintje Beer ma 25 jul 2011 - 9:19

Bruintje Beer schreef:
PiP schreef:
Bruintje Beer schreef:
PiP schreef:
Bij Bakkeboe of Hema?

Super. Hopelijk vindt ik de wintercollectie leuker dan de zomercollectie.
Even snel gekeken er zitten nu wel leuke dingen bij.
Vooral dat blauwe/groen houtjetoutje vest.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Bericht  maiadebij ma 25 jul 2011 - 9:19

Ik vind Hema niet eens echt goedkoop hoor. Een spijkerbroek voor N is daar 20 euro en het model is vrij wijd dus dan leg ik daar een tientje bij en koop een sturdy of name it broek.

Verder koop ik overal, van 2e hands tot nieuwe merk kleding. Dus zeeman, Hema, via marktplaats en hier de winkel met merkkleding (maar dan wel vaak de 'koopjes'). Vingino vind ik bijvoorbeeld voor N heel leuk staan, voor J slaag ik echt goed bij de Hema met meidenkleding!

Enne... Commentaar krijg ik zeker van mijn man! Aan de ene kant wilt hij dat ze er leuk bijlopen aan de andere kant vind hij dat ze belachelijk veel kleren hebben (en dat valt echt wel mee!)

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  maiadebij ma 25 jul 2011 - 9:21

Oha en de winterjasjes heb ik vooruit gekocht rond afgelopen maart. 50% korting, dus een salty dog jas voor 40 euro en voor J een prenatal jasje voor 13 euro, scheelt toch weer!

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138

Bericht  PapillonRose ma 25 jul 2011 - 9:25

Leuk die link van babyface! Hier nog een babyface-fan angel
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  M@niek ma 25 jul 2011 - 9:26

Ik koop voornamelijk Noppies en Ducky Beau (echt mijn favoriet!), maar als ik iets leuks zie van de hema of v&d koop ik het ook.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Susan ma 25 jul 2011 - 10:21

Mama_van2 schreef:Ik heb dat juist echt het tegenover gestelde. Meestal hebben mijn kinderen merk kleding aan, met name Mim Pi I love you Ik koop het meestal in de uitverkoop of op marktplaats. Kleding van de H&M daar ben ik echt helemaal op uitgekeken, ze hebben al jaren hetzelfde en op school loopt ieder kind echt in dezelfde kleding.

Hier hetzelfde, ik vind het geweldig om kleren voor ze te kopen en koop ook veel merkkleding. Mim-pi vind ik trouwens echt geweldig, bij de winkel waar ik vaak kom hebben ze het jammer genoeg alleen in grotere maten. Ik moet het toch eens online gaan bestellen, ik vind het echt heel leuk.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Filoria ma 25 jul 2011 - 10:52

Flower_L schreef:Zie vaak genoeg iets leuks (truitje van 15 euro bijvoorbeeld), maar hang het terug omdat ik het te duur vind.
Dat heb ik ook. Als hij een paar jaar ouder is, en wat langer doet met kleren, vind ik het een ander verhaal. Maar nu heeft hij een shirtje soms maar 1 seizoen aan.

Voor een shirt geef ik maximaal 8 euro uit, voor een broek maximaal 15, en ondergoed en sokken enzo koop ik sowieso bij Zeeman. En Tomas loopt er best leuk bij, al zeg ik het zelf angel

HEMA is inderdaad best duur, maar in de opruiming is het dan weer goed te doen. En die kleding blijft lang mooi. H&M wordt een stuk sneller lelijk vind ik.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  xxDila ma 25 jul 2011 - 11:05

Ik heb nog geen kinderen, maar wel 3 jaar bij de zeeman gewerkt. Toen ik heb ik echt voor mezelf besloten dat wa Laughing nneer ik ooit kinderen krijgen ik daar de eerste kleertjes zou kopen. 4 rompertjes voor 2,00 euro, shirtjes voor een euro. En helemaal lachen zijn de kortingsronde.. Dan heb je op een gegeven moment 75 % korting + 50 % extra kassa korting. Mensen gingen met tassenvol weg voor 3 of 4 euro! Hilarisch vond ik dat altijd. Daarbij heb ik dan zoiets, hoe lang hebben ze het aan!? Ik snap je dus heel goed! Ik ben zelf ook zo dat ik erg zuinig ben in kleding kopen voor mezelf. Alleen spijkerbroeken & goede basics daarnaast ben ik heel zuinig nerd

Wat ik ook nooit meer vergeet was 1 gezin. Die vrouw kwam altijd met haar man strak in het pak, zij vol in de opzichtige merken. Een jochie en meisje bij zich en een baby in de wandelwagen.. Kindertjes vol opzichtige kleding waar met koeie letters gaastra, ralph lauren etc op stond. Kochten minstens 3 tassen vol met kleding.. Keken constant om zich heen of iemand ze zag & deden de kleren standaard snel in tassen van één of ander duur merk. Ik bedoel hoezo krampachtig? Laughing
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204

Bericht  Flip Fluitketel ma 25 jul 2011 - 11:16

Ik heb wel een bepaald bedrag voor kinderkleding wat ik er daadwerkelijk aan uit wil geven ongeacht merk o.i.d.. Hier hangt echt van alles in de kast van Zeeman/Wibra tot Mim-pi. Mijn man vind het allemaal prima. Het interesseer hem niet zoveel, als ze er maar leuk bij loopt. Hij zei van de week zelfs toen we weer wat leuks voor J. zagen hangen....Je kan nooit genoeg kleding in de kast hebben hangen! Ja, ehhhhh dat was mijn uitspraak....moest er wel om lachten!
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067

Bericht  Mikki ma 25 jul 2011 - 19:32

Ik koop eigenlijk van alles wat, maar de duurdere merken alleen in de uitverkoop. Hier ook twee meisjes die niks schoon kunnen houden, dus dan vind ik het zonde om er heel veel geld aan uit te geven. Zo af en toe een uitzondering daargelaten natuurlijk.

Mikki
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 263
Punten : 264
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 19:35

Ik heb helemaal geen moeite met geld uitgeven aan kleren voor mijn zoon. Helaas hebben we het geld niet om heel veel en dure kleding te kopen. Nu koop ik meestal bij de H&M, Hema, en soms wat op MP ( wel nieuw of zgan) of in de uitverkoop bij online winkels smile

Gast
Gast

Bericht  miss22 ma 25 jul 2011 - 23:22

Ik betaal ook absoluut niet veel aan kleertjes voor J,
Ik vind het zonda van het geld omdat ze er zo snel weer uitgroeien
miss22
miss22
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 219
Punten : 299
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Susan ma 25 jul 2011 - 23:28

xxDila schreef:Daarbij heb ik dan zoiets, hoe lang hebben ze het aan!?

Ezra en Yrsa hebben soms kleren die ze best lang aan kunnen. Ik moet ook wel zeggen dat juist kleding van sommige merken heel lang mooi blijft, bijvoorbeeld van Levi's en Benetton.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 23:36

Soms vraag ik mezelf dat weleens af hoe snel jullie kinderen groeien ? S.enna is 5 jaar en die zit al 1,5 jaar in maat 116/122. Ze heeft een hele kast vol met mim pi kleding van vorig jaar winter (actie in een winkel, 7 kleding stukken van de huidige winter collectie voor 100 euro, ongeacht wat voor soort/maat). Ik weet zeker dat ze deze winter nog in alle kleren past. Voor haar hoef ik dus helemaal niet zoveel bij te kopen.

M.ara heeft nu jurkjes aan die ze in maart voor het eerst aankreeg, het in nu bijna aug. en ze draagt ze nog steeds. Dan draagt ze nu dus deze kleding al 5 maanden in maat 74/80, het zijn jurkjes van rond de 20-30 euro per stuk. Dat valt dat qua kosten toch ontzettend mee, of ligt het echt aan mij ? Of groeien mijn kinderen dan zo minimaal Laughing

Gast
Gast

Bericht  Dolphinne ma 25 jul 2011 - 23:57

Ik vind het ook zonde om veel geld aan kinderkleding uit te geven.
Nu heb ik ook niet heel veel te besteden, dus moet ik ook opletten waar ik het aan uitgeef.

Had weer een paar nieuwe broeken nodig voor mijn zoontje, dus gisteren eens op zoek gegaan, maar vind dan 20 euro voor een spijkerbroek al best wel veel eigenlijk. Dat kosten ze dan bij bijv. v&d of H&M. Dus niet echt de duurste winkels. Voor een shirtje vind ik 10 euro een goede prijs en als ik het echt leuk vind 15 ook nog wel.
Ik koop ook geregeld kleding bij de Wibra. Redelijke kwaliteit en lekker goedkoop. Laatste een heel leuk blousje voor 4 euro die hij het liefste elke dag aan wil (als hij mag kiezen Wink)

Ik merk dat mijn zoontje nu wel wat langer in 1 maat blijft zitten, in elk geval 1 seizoen. Maar van broeken heeft hij bijv. maat 98 eigenlijk overgeslagen door een groeispurt. Maat 104 is nu nog wel te lang, dus moet hem omslaan, maar om zijn middel heeft hij die maat wel nodig.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 0:00

Mamavan2, onze dochter draagt nu nog sommige kleren van vorig jaar zomer en onze zoon heeft shirts aan die hij 2 jaar geleden al droeg (die vielen toen wel groot). Broeken zijn ze wel uitgegroeid in die tijd maar shirts gaan hier niet zo hard. De oudste zit nu in 98/104 en de jongste in 80.

Ik zou best veel geld uit willen geven aan kleren maar wij hebben er het geld niet voor. Mijn max is 20 euro voor een (spijker)broek en 10 euro voor een shirt, hooguit 15. Ik koop wel merkkleding maar alleen in de uitverkoop. Ik merk wel dat nu de oudste wat groter wordt ik mijn maximale bedrag wat omhoog moet gaan schroeven, ik kan geen goede broeken vinden nu voor onder die prijs. Maar soms vind ik het wel erg jammer dat we geen merkkleding kunnen betalen, ik zie wel eens iets wat ik erg leuk vind maar ik kan het dan toch niet kopen. Ja ik zou het wel kunnen maar een fijn gevoel heb ik er dan ook niet bij.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 0:02

Ohja nog een tip voor mensen die niet veel te besteden hebben, met wat grotere kindjes: bij Bristol is het nu bovenop de gewone korting (van 30-75%, meeste 50%) 3 halen 2 betalen. Ik heb daar vorig jaar leuke dingen gehaald en net weer. Hier hangen ook nog veel leuke dingen, en het scheelt echt veel.

Gast
Gast

Bericht  Dolphinne di 26 jul 2011 - 0:06

Arden schreef:Ohja nog een tip voor mensen die niet veel te besteden hebben, met wat grotere kindjes: bij Bristol is het nu bovenop de gewone korting (van 30-75%, meeste 50%) 3 halen 2 betalen. Ik heb daar vorig jaar leuke dingen gehaald en net weer. Hier hangen ook nog veel leuke dingen, en het scheelt echt veel.

Leuke tip! Ga vanmiddag nog even de stad in, dus ook maar even snel langs de bristol. Heb nog wel wat kleding nodig voor het najaar/winter. De shirtjes en broeken van afgelopen winter/voorjaar zijn echt te klein geworden (dat was allemaal maat 92).
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: