Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven

+23
meisjesmama
Océane
Teddyaapje
Printje
Tazz
Paper Crown
Dolphinne
miss22
Mikki
Flip Fluitketel
xxDila
Filoria
Susan
M@niek
maiadebij
Bruintje Beer
PiP
silly_85
xxjojootjexx
mauwmauw
PapillonRose
joyce0606
Flower_L
27 plaatsers

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden

moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven - Pagina 5 Empty Re: moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 9:09

Arden schreef:Ik vind de patroontjes en kleurtjes van Mim Pi wel leuk maar ik vind die poppetjes zo lelijk!

Maar niet overal staan poppetjes op :P
Ik vind de gezichtjes en die hertjes ook niet zo leuk. Die heb ik ook niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven - Pagina 5 Empty Re: moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 9:11

Hazeltje schreef:
Arden schreef:Ik vind de patroontjes en kleurtjes van Mim Pi wel leuk maar ik vind die poppetjes zo lelijk!

Maar niet overal staan poppetjes op :P
Ik vind de gezichtjes en die hertjes ook niet zo leuk. Die heb ik ook niet.

Haha nee dat weet ik maar dat is voor mij wel kenmerkend voor dat merk. Verder vind ik het wel leuk, ze heeft er hier niks van maar die rokjes bijvoorbeeld zou ik zo kunnen kopen, erg schattig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven - Pagina 5 Empty Re: moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven

Bericht  Susan di 26 jul 2011 - 9:11

Arden schreef:Ik vind de patroontjes en kleurtjes van Mim Pi wel leuk maar ik vind die poppetjes zo lelijk!

Ik vind ook niet ieder kledingstuk van Mim-Pi even leuk, maar een aantal wel.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven - Pagina 5 Empty Re: moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven

Bericht  Susan di 26 jul 2011 - 9:12

Ik vind die rokjes ook zo leuk. Heb van de week nog een van die rokjes zien hangen hier in de buurt, helaas hebben ze daar alleen Mim-Pi in grotere maten.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven - Pagina 5 Empty Re: moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven

Bericht  xxjojootjexx di 26 jul 2011 - 9:33

Door dit topic heb ik mij net even laten gaan op de site van H&M..
230 euro uitgegeven. Kleren voor ons allemaal.. Bij elkaar 30 artikelen.. En het duurste, een spijkerbroek voor mij van 19.95:P
Ik zat ook op kleertjes.com te kijken, maar zelfs met de Sale vind ik het daar nog duur.. Ik ga toch zeker geen 80 euro uitgeven voor een jurkje van jottum oid geloof ik.. Mad En dan is hij al voor de helft vd prijs!
Hoe leuk ik het jurkje verder ook vind, ik zou het niet aan durven trekken bij Kirsten.. Koop ik liever 8 jurkjes van 10 euro..

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven - Pagina 5 Empty Re: moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven

Bericht  Printje di 26 jul 2011 - 9:34

hahaha Jojootje maar 230 voor zoveel artikelen valt toch nog wel mee idd.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven - Pagina 5 Empty Re: moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 9:41

Ook ik ben losgegaan bij H&M, 248 euro! Maar dan heb ik ook wel een BERG kleding! Very Happy vooral voor Joey, en ook een jurkje, rokje en blazertje voor mama Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven - Pagina 5 Empty Re: moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven

Bericht  xxjojootjexx di 26 jul 2011 - 9:44

HeartBeat schreef:Ook ik ben losgegaan bij H&M, 248 euro! Maar dan heb ik ook wel een BERG kleding! Very Happy vooral voor Joey, en ook een jurkje, rokje en blazertje voor mama Wink
Hehe.. Jij ook al:P
Leuk he! Ik heb ook een blazer besteld voor mij;)
Wel showen he, als alles binnen is.. Ik denk dat ze de doos met 2 mensen moeten tillen volgende week Very Happy

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven - Pagina 5 Empty Re: moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 10:12

xxjojootjexx schreef:
HeartBeat schreef:Ook ik ben losgegaan bij H&M, 248 euro! Maar dan heb ik ook wel een BERG kleding! Very Happy vooral voor Joey, en ook een jurkje, rokje en blazertje voor mama Wink
Hehe.. Jij ook al:P
Leuk he! Ik heb ook een blazer besteld voor mij;)
Wel showen he, als alles binnen is.. Ik denk dat ze de doos met 2 mensen moeten tillen volgende week Very Happy

haha echt he Wink
Ze hebben weer leuke dingen! Vooral voor de kids is de wintercollectie erg leuk dit jaar! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven - Pagina 5 Empty Re: moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum