Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

contact met andere moeders

+12
RYW
Jazzlyn
Annie24
Susan
Wennes
holaagirl
PapillonRose
Annemie
LMCurious
nisavi
Printje
Liadan
16 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

contact met andere moeders - Pagina 2 Empty Re: contact met andere moeders

Bericht  Teddyaapje ma 25 jul 2011 - 0:23

Ik heb ook niet heel veel aanspraak van andere ouders bij het kdv maar dat is meer omdat ik er eigenlijk niet zoveel tegenkom. Als ik iemand tref dan is het meer een snelle opmerking `wat is hij al groot geworden`en dan gaan we weer vrolijk verder...druk druk druk he.

Ik denk zelf ook niet dat het komt omdat ik jong ben...ofja...ben ondertussen ook alweer 25...
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

contact met andere moeders - Pagina 2 Empty Re: contact met andere moeders

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 0:34

Susan schreef:Ik ben niet een heel jonge moeder, maar ik heb ook niet enorm veel aanspraak met moeders van de peuterspeelzaal. Af en toe een praatje wel, maar ik merk wel dat sommige moeders veel meer contact met elkaar hebben. Ik stap zelf gewoon niet zo makkelijk op iemand af, ik denk dat het vooral daarmee te maken heeft. De moeders die wel met elkaar omgaan zijn niet per se allemaal dezelfde types qua leeftijd/uiterlijk/kledingstijl.

+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

contact met andere moeders - Pagina 2 Empty Re: contact met andere moeders

Bericht  Chelle ma 25 jul 2011 - 1:35

ivax schreef:misschien heel gek hoor, maar ik merk dat ik als jonge en (probeer het ten minste) modieuze moeder minder snel aanspraak krijg van andere moeders.
Alsof je dan niet serieus genomen wordt. Op KDV zie ik bijvoorbeeld moeders die ouder en wat 'degelijker' zijn, eerder met elkaar een praatje maken, dan de jonge mama's.

Natuurlijk hangt het af van jouw eigen houding. Zelf kun je ook op een moeder afstappen. Maar als ik puur focus op de toenadering van andere moeders, valt mij dit op.

Herkennen jullie dit?

Ik heb nog niet veel met andere moeders te maken. Mijn dochter gaat maandag voor het eerst naar het kdv. Dus we moeten nog maar zien.
Wel schatten de meeste mensen mij een stuk jonger dan ik ben (29), en heb soms het idee dat mensen mij ook jonger "behandelen". Ik ben dus ook benieuwd hoe het zal gaan met andere moeders.
Chelle
Chelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 783
Punten : 868
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

contact met andere moeders - Pagina 2 Empty Re: contact met andere moeders

Bericht  holaagirl ma 25 jul 2011 - 6:49

HeartBeat schreef:
PapillonRose schreef:
HeartBeat schreef:
Jazzlyn schreef:
Annie24 schreef:
holaagirl schreef:Ik heb ook weinig vriendinnen die moeder zijn, dus lijkt me altijd leuk contacten te leggen.

Ik wil best eens bij je op de koffie komen hoor :P

+1 Laughing

+ nog 1! Very Happy haha

+ nog één, ik heb zelfs helemaal geen vriendinnen die moeder zijn! Later we er een meeting van maken Wink

Goed idee! Ik maak wel een topic bij vriendin gezocht Wink
Nou , lijkt me heel erg leuk! Had gehoopt op de opvang meer contacten te leggen. En ook van de zwangerschapsyoga blijft ook weinig contact over merk ik. Veel van die meiden hebben veel vriendinnen die al kinderne hebben!
Maareh, heb je een topic gemaakt ????? haha?!!

Toevallig toen ik N. ging halen vandaag was er een andere moeder die enthousiast meekletste!! haha!
holaagirl
holaagirl
Prater
Prater

Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

contact met andere moeders - Pagina 2 Empty Re: contact met andere moeders

Bericht  Filoria ma 25 jul 2011 - 7:14

ivax schreef:Zelf ben ik best open en ik lach altijd naar andere moeders, groet ze ook altijd...maar voel me soms zo 'klein' tussen al die oudere moeders.
OP het KDV waar X. naartoe gaat, gaan veel kindjes van oudere ouders naartoe (2verdieners, riant inkomen, etc). Misschien speelt dat ook wel mee.
Ik herken dit helemaal. Die mensen hebben allemaal een 2-onder-een-kap-woning met achtertuin, een grote auto en een dure baan. En ze zijn dan minstens begin 30, soms al begin 40. Vaak ook 'druk druk druk'.

Ik ben ook heel open, en praat makkelijk, maar ik heb gewoon weinig gemeen met deze mensen.

Ik was trouwens 21 toen Tomas geboren werd.

Ken je verder wel andere leuke jonge moeders Ivax?
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

contact met andere moeders - Pagina 2 Empty Re: contact met andere moeders

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum