Vallen jullie kindjes weleens om ?
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Vallen jullie kindjes weleens om ?
M.ara is nu bijna 16 maanden en sinds een paar dagen is ze 'anders dan anders', beetje hangerig en ze huilt regelmatig. Nu heb ik haar vanmorgen 2 keer in de box gezet, en ze viel steeds om, hard met haar hoofd tegen de spijlen van de box. Ze huilde niet en ze keek een beetje beduusd om zich heen, om daarna te gaan huilen. Het leek wel of ze geen evenwicht had en ze liet zich gewoon voorover vallen. Hebben jullie kindjes dit ook weleens gehad ?
Gast- Gast
Re: Vallen jullie kindjes weleens om ?
Nee eigenlijk niet,behalve als ze erg moe is dat kan zo zo tegen het dressoir aanlopen bv met als gevolg dat ze dan valt..
sheila123- Prater
- Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10
nee nooit meegemaakt op die manier. Lijkt me ook best akelig als ze ook daarna een beetje beduusd reageert. Ik denk dat ik dan toch een dokter zou gaan raadplegen. Zeker als ze verder ook niet haarzelf is, en al helemaal in jullie geval, waarbij bekend is dat niet alles is zoals het zou moeten zijn.
LMCurious- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Hier eigenlijk alleen in het begin toen hij net zelf kon zitten een keer gebeurt maar daarna niet meer.
Gast- Gast
Kan het niet zijn dat ze gewoon een kleine terugslag heeft? Ze is de laatste tijd toch enorm gegroeid in haar ontwikkeling, tegen de verwachtingen in van de artsen? Soms lees je toch wel eens dat de ontwikkeling terug kan vallen, om weer een nieuwe ontwikkeling een kans te geven?
Ik zou het sowieso wel aangeven bij de artsen, zeker omdat ze zo suf reageert in eerste instantie. Beter een keer teveel laten nakijken toch?
Ik zou het sowieso wel aangeven bij de artsen, zeker omdat ze zo suf reageert in eerste instantie. Beter een keer teveel laten nakijken toch?
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Ik wil je niet ongerust maken, maar misschien is het handig om dit even door te geven bij haar artsen.
Ik denk dat zij je beter kunnen vertellen wat het is dan wij dat kunnen.
Gast- Gast
Mama van 2 ik stuur je even een PM.
Famke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 255
Punten : 268
Registratiedatum : 18-11-10
Pritt schreef:Ik wil je niet ongerust maken, maar misschien is het handig om dit even door te geven bij haar artsen.
Dat begrijp ik, maar ik vroeg mezelf meer af of andere kindjes dit ook weleens hebben gedaan. Bij M.ara denk je meteen aan haar epilepsie, maar het kan natuurlijk ook wat anders zijn, iets wat andere kinderen ook weleens doen. Zoals ik lees herkennen jullie dit dus niet, ik kijk het nog even aan, ze ligt nu op bed. Even kijken hoe ze vanmiddag is.
Het zou inderdaad kunnen dat ze een terugslag heeft, aangezien ze aan het afbouwen is in haar medicatie en ze zichzelf ontzettend snel heeft ontwikkeld in ene zeer korte periode. Je zou zeggen dat er beter 1 keer teveel een arts naar M.ara kijkt, maar dat kijken gaat altijd vie een hersenfilmpje waarbij ze rond de 30 naaldjes/krasjes in haar hoofd krijgt, dat 1 uur lang of soms 24 uur. Vandaar dat ik naar het ziekenhuis gaan altijd zo lang mogelijk uitstel.
Laatst aangepast door Mama_van2 op za 23 jul 2011 - 22:41; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Zoals je het omschrijft, lijken het mij absances.
Ik zou het even goed in de gaten houden!
Ik zou het even goed in de gaten houden!
Gast- Gast
Ik snap wat je bedoelt hoor, het hoeft natuurlijk niet altijd met epilepsie te maken te hebben. Lijkt me ook best lastig om niet altijd alles daarop te betrekken.
Maar omdat je schreef dat ze de laatste paar dagen zichzelf niet is, kreeg ik het idee dat jij zelf ook dacht dat het iets met haar epilepsie te maken heeft.
Maar omdat je schreef dat ze de laatste paar dagen zichzelf niet is, kreeg ik het idee dat jij zelf ook dacht dat het iets met haar epilepsie te maken heeft.
Gast- Gast
Dat klopt hoor, ik krijg er een naar onderbuik gevoel van maar dat zal ook wel met angst te maken hebben. Ik ben altijd bang dat die epilepsie weer terug zal komen, misschien dat ik daarom op alles let ? Maar dit zag er zo gek uit. Ik zet haar weg, ze valt gewoon zo voorover met haar hoofd tegen de box, ze huilt niet, kijkt mij wat beduusd aan en na 30 sec. ging ze huilen. Dat deed ze zo'n 5 keer achter elkaar in een paar minuten, ik heb haar maar op schoot genomen.
Gast- Gast
Famke schreef:Mama van 2 ik stuur je even een PM.
Pm terug, bedankt voor je berichtje !
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Hoelang laten jullie jullie kindjes huilen?
» Hoe doen jullie dit met roken en jullie kindjes?
» Staren jullie kinderen weleens ?
» Denken jullie dit weleens?
» nav...krijgen jullie weleens complimenten over ...
» Hoe doen jullie dit met roken en jullie kindjes?
» Staren jullie kinderen weleens ?
» Denken jullie dit weleens?
» nav...krijgen jullie weleens complimenten over ...
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: